abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 februari 2009 @ 20:35:40 #81
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65860617
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
Tip van de dag:
Laat je You Snap the Whip niet in de buurt van de verwarming liggen
Laatst een vriendin van me met dr soft touch ook al, niks van over
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 februari 2009 @ 20:37:12 #82
163650 Greys
pi_65860665
Snap the Whip was volledig vloeibaar in het blikje.
Nu istie weer hard-achtig. Maar in het blikje gestold dus die krijg ik er nooit meer uit natuurlijk zonder mes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65860921
quote:
Op zondag 8 februari 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Snap the Whip was volledig vloeibaar in het blikje.
Nu istie weer hard-achtig. Maar in het blikje gestold dus die krijg ik er nooit meer uit natuurlijk zonder mes
Tenzij je hem eerst weer op de verwarming zet
  zondag 8 februari 2009 @ 20:51:26 #84
159909 -Peach
Prunus persica
pi_65861117
Oh de snowshowers jelly is echt Heel het huis ruikt naar sinaasappels en nog wat, lijkt wel Cointreau!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_65862734
quote:
Op zondag 8 februari 2009 20:34 schreef Dipkip het volgende:
Vraag voor de dames met een creditcard (vooral die die niet gaat bestellen).
quote:
Volgens mn vriend hoort betalen met de creditcard altijd live (dus met handtekening) of via internet te gaan en is over de telefoon niet veilig, omdat ze met die gegevens alles er af kunnen halen. Hoe zit dat nou?
Mjah, als je via internet bestelt hebben ze ook je kaartnummer en verificatienummer dus kunnen ze net zo goed alles eraf halen. Je weet immers nooit welk betaalprogramma gebruikt wordt. Als je op Lush parties bestelt moet je sowieso via de telefoon bestellen en dan je nummer doorgeven. Is bij mij altijd goed gegaan. Ik vertrouw ze bij Lush wel, ze zullen de rekening niet leegplukken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65862741
quote:
Op zondag 8 februari 2009 20:44 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Tenzij je hem eerst weer op de verwarming zet
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_65869310
Vriendje gaat toch akkoord, ben benieuwd
pi_65872263
Vanmiddag ga ik engeland bellen en er is NU iemand bezig aan de badkamer!!
pi_65872974
quote:
Op maandag 9 februari 2009 09:28 schreef Dipkip het volgende:
Vanmiddag ga ik engeland bellen en er is NU iemand bezig aan de badkamer!!

Hejje een nummer van rac gekregen of ga je zelf winkels bellen?
pi_65873166
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:04 schreef Cat22 het volgende:

Hejje een nummer van rac gekregen of ga je zelf winkels bellen?
Ik heb een nummer gekregen. Ik zal straks ook vragen hoeveel ze nog hebben en je PMen.
  maandag 9 februari 2009 @ 10:15:30 #91
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65873197
Ga je al bestellen Dipkip?
KuikenGuppy
pi_65873476
Ik ga straks bellen en vragen hoeveel ze er nog hebben
  maandag 9 februari 2009 @ 10:28:48 #93
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65873512
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:17 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Dat roosje is ranzig Maar hij ruikt wel lekker
Ik heb er gisteren mee gebadderd samen met mijn lief .
Hij wilde na afloop nog douchen met zijn eigen douchegel .
KuikenGuppy
pi_65874956
Ik heb met engeland gebeld maar de verzendkosten zijn inderdaad hoger. Nu vind ik dat geen probleem, want als we ze naar 1 adres in nederland laten sturen en die kosten delen hebben we nog steeds veel voordeel. Het scheelt dan maar 6 euro 75 met het oorspronkelijke plan. Maar rac en ferrari PM me even terug over of jullie ook akkoord gaan, dan kan ik het bestellen.

Die Lush mevrouw is helemaal blij met ons en vind het zó amazing allemaal en ze ging er ook nog maar wat extra's bij in gooien want wij waren zo leuk en ik zo aardig aan de telefoon en blabla. Wheheh

Oh en ze heeft nóg 20 tassen dus als het lukt ga ik PMen met dr mail en telefoon en kunnen Cat en anderen die Niets Nodig Hebben ook horen hoe cute de dame is.
  maandag 9 februari 2009 @ 11:33:19 #95
176471 oh-oh
pi_65875429
Jij gemenerd, nu wil ik toch een zak
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 9 februari 2009 @ 11:36:28 #96
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65875520
Ja ik ook .
KuikenGuppy
pi_65875576
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:18 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb met engeland gebeld maar de verzendkosten zijn inderdaad hoger. Nu vind ik dat geen probleem, want als we ze naar 1 adres in nederland laten sturen en die kosten delen hebben we nog steeds veel voordeel. Het scheelt dan maar 6 euro 75 met het oorspronkelijke plan. Maar rac en ferrari PM me even terug over of jullie ook akkoord gaan, dan kan ik het bestellen.

Die Lush mevrouw is helemaal blij met ons en vind het zó amazing allemaal en ze ging er ook nog maar wat extra's bij in gooien want wij waren zo leuk en ik zo aardig aan de telefoon en blabla. Wheheh

Oh en ze heeft nóg 20 tassen dus als het lukt ga ik PMen met dr mail en telefoon en kunnen Cat en anderen die Niets Nodig Hebben ook horen hoe cute de dame is.
zou je mij een pm willen sturen met haar mailadres?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 12:14:13 #98
163650 Greys
pi_65876691
Oh even onder ons... ik vind die blikjes maar ondingen!
Vooral het ronde shampooblikje. Mijn shampoo past er maar nèt in en dan zit ie klem. Die krijg ik er dus met geen mogelijkheid meer uit, laat staan als je natte handen hebt van het douchen en je moet dan dat blikje gaan openwurmen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 februari 2009 @ 12:52:28 #99
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65877656
Hallo,

Heb zojuist even met Dipkip gebeld. Volgens mij komt het helemaal in orde.
Wilde vanochtend bellen maar dipkip was me voor

Mijn hele dagschema ligt in de war. Bel straks misschien nog even naar de Lush winkel om te vragen of het zo in orde is.(ik wil zo ook niet gaan stalken OID )

Ik ben in ieder geval blij dat ik vrijdag te stoute schoenen aan durfde om te bellen of ze zoiets wilde doen.
Ik hoop dat jullie er ook blij mee zijn.

Nou ja hele fijne dag alvast aan iedereen.
pi_65878132
Als ik mail terug heb over de exacte kosten post ik hier er over en dan zal ik ook PMen met mail adres en telefoonnummer.

Misschien dat jullie met Cat samen kunnen doen? Of iemand anders met een cc?
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:14 schreef Greys het volgende:
Vooral het ronde shampooblikje. Mijn shampoo past er maar nèt in en dan zit ie klem. Die krijg ik er dus met geen mogelijkheid meer uit, laat staan als je natte handen hebt van het douchen en je moet dan dat blikje gaan openwurmen
Ik snij ze door de helft en doe ze dan in de blikjes kan je ze makkelijk pakken. Maar de blikjes zelf gaan idd lastig open!!
  maandag 9 februari 2009 @ 14:12:04 #101
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65879877
Ik snap er geen drol van .
KuikenGuppy
pi_65880919
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:12 schreef Burdie het volgende:
Ik snap er geen drol van .
Waarvan schat? Dat met die tassen?
  maandag 9 februari 2009 @ 14:52:02 #103
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65881259
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:42 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Waarvan schat? Dat met die tassen?
Ja, ik heb anderhalf topic gemist. Het laatste wat ik had begrepen, is dat jij een grouporder uit de UK wilde plannen binnenkort, en nu is er iets met grabbags uit de UK?
KuikenGuppy
pi_65881380
ik heb ff wisselkoersen gekeken, en het scheelt sowieso wel als je uit de uit bestelt, de soft touch scheelt bijv. bijna 3 euro, dus als je gewoon een aardige order plaatst, heb je de verzendkosten er toch zo zeker uit, en hopelijk de rest dan ook nog goedkoper als hier

en een grote pot oceansalt is gewoon de helft goedkoper

belachelijk eignlijk, dat het daar zo goedkoop kan
pi_65882218
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:52 schreef Burdie het volgende:
Ja, ik heb anderhalf topic gemist. Het laatste wat ik had begrepen, is dat jij een grouporder uit de UK wilde plannen binnenkort, en nu is er iets met grabbags uit de UK?
Die twee dingen staan los van elkaar. Over anderhalve week doe ik een UK grouporder bij de Lush webshop in engeland. Dus gewoon alles wat je op de UK site ziet kan je dan via mij bestellen, met bezorgkosten 6,75 (tenzij je alleen een lipbalm zou willen oid of op wil komen halen).

Daarnaast bestel ik grabbags bij een winkel in de UK (dus een echte Lush winkel in een stad, niet de webshop, want de webshop heeft geen grabbags). Dat was rac's idee, om toch aan de UK grabbags actie mee te kunnen doen. We zijn aan het kijken of dat lukt en wat het kost aan verzendkosten (vermoedelijk rond de 30 euro). Omdat dit op stel en sprong is en we van te voren niet wisten of het ging lukken, schiet ik daarbij alles voor. Ik wil niet meer voorschieten dan ik nu al doe (is nu al 120 euro) en we wilden de winkel het ook niet onmogelijk maken met toezenden, en daarom doen we dus alleen deze 6 zakken voor deze 3 mensen en gaan we niet met nog meer mensen samen doen.

Maar ze hebben bij die winkel na onze bestelling nóg 20 zakken staan, dus iedereen met een creditcard kan doen wat wij doen. Als je dus ook grabbags uit engeland wil, doe samen met iemand met een creditcard en PM me voor mail & telefoonnr. van die winkel de winkel meisjes vinden het alleen maar leuk en hebben toestemming gegeven voor het doorgeven van die gegevens. Als je samen doet vallen de kosten ook best wel mee.

Bijv. bij twee grabbags: 2x15 pond voor de tassen zelf + als je met twee anderen deelt 10 pond voor het verzenden UK - NL = 40 pond voor meer dan 100 pond aan spullen (bij sommige winkels zelfs véél meer). Binnen Nederland kan je dat dan doorsturen voor 6,75. Je bespaart dus minimaal de helft op wat het in de UK kost - en omdat dat veel minder is dan in nederland kom je uiteindelijk eerder op 70-80% goedkoper dan nederlandse winkelprijzen uit.
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:54 schreef Mirjam het volgende:
ik heb ff wisselkoersen gekeken, en het scheelt sowieso wel als je uit de uit bestelt, de soft touch scheelt bijv. bijna 3 euro, dus als je gewoon een aardige order plaatst, heb je de verzendkosten er toch zo zeker uit, en hopelijk de rest dan ook nog goedkoper als hier

en een grote pot oceansalt is gewoon de helft goedkoper

belachelijk eignlijk, dat het daar zo goedkoop kan
Ja het scheelt echt veel he. Bij een bodybutter is het gewoon de helft, in nederland een tientje en vanuit de UK iets van 5 euro 40 ofzo. Met een group order heb je het nog goedkoper qua verzendkosten (scheelt maar 3 euro maar toch).
pi_65883966
Ik heb geen cc; is er nog iemand met cc die grabbags gaat bestellen?
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_65884307
Ik heb nog even gebeld maar ze waren de hele dag heel druk geweest, dus ik krijg morgen een mailtje en dan kan ik betalen
pi_65884619
Dipkip en rac!

Welke winkel hebben jullie gebeld? Want ik hoorde dat niet alle winkels even (over)volle grijpzakken hadden.
Ze sturen de samen bestelde zakken dus naar 1 adres begrijp ik?

En wie weet ben ik misschien wel te verleiden om voor 2 mensen een zak bij te bestellen, áls ik ga bellen. Want Ik Heb Niks Nodig.
pi_65884711
quote:
Op maandag 9 februari 2009 16:33 schreef Cat22 het volgende:
Dipkip en rac!

Welke winkel hebben jullie gebeld? Want ik hoorde dat niet alle winkels even (over)volle grijpzakken hadden.
Ze sturen de samen bestelde zakken dus naar 1 adres begrijp ik?

En wie weet ben ik misschien wel te verleiden om voor 2 mensen een zak bij te bestellen, áls ik ga bellen. Want Ik Heb Niks Nodig.
We hebben allemaal niets nodig Cat

De winkel in Southend geloof ik. Ik kan alleen niet op het Lush UK forum terwijl ik zo graag inhoud van UK grabbags wil checken
pi_65884719
En over shampoo bars + tin:
1- shampoo bar de eerste tijd op een schoteltje leggen tot hij kleiner is.
2- of een plastic zakje in het tinnetje doen wat je aan de randen laat uitsteken. Kun je daaraan je bar omhoog hijsen.
pi_65884948
Random lekker maak crossposts uit het UK forum:
quote:
I was naughty and whilst in Lincoln got a £15 and a £5!!

In £15 bag I got:
Charity Gift Box £30
Gold Frankincense and Beer Jelly £4.95
Choco Santa BB £3.25
Moon Face Angel's Delight £3.90
Star shaped Angel's Delight £1.22
Jingle Spells £3
Happy Shower Gift Box £6?
Total:52.32 Very pleased = ]

£5 I got:
Twinkle gift set £6
Choco Santa BB £3.25
Moon Face Angel's Delight £3.90
Snowfairy 100g £2.70
Total: £15.85
quote:
I have in my 2 lovely big bags from Bristol

Bag1:
Yuletide gift
Magic
Xmas kisses
Double Fast Luck
Lush Pud
Marzibain
Jingle Spells
Twinkle
2xFrothy The Snowman
Ruby Red Slippers
2xMr Butterball
Choc Santa
Witches Ball
Christmas Morning
Biiiiig hunk of Snowcake
Snow Fairy
Snowdrops

Bag 2:
Charity Box
Let Them Eat Cake
Snowdrops
Mr Butterball
Big angels Delight
Witches Ball
2 Christmas Morning
Gold Frankincense and Beer...yay!

Wooo! Yay!
quote:
Popped into Cardiff Lush and got the £15 bag which had:

2 x 100g snow fairy
2 x jingle spells star ballistic
2 x let them eat cake lip balm
1 massive chunk of christmas cake
1 massive chunk of pumpkin soap
2 x GFB jellies
2 x Snow Showers
Happy Shower gift

Mixed feelings really...i like GFB jelly, but not enough to have 3 pots, plus I already have let them eat cake lip balm!

Would've loved some more bath stuff, as I kinda broke my shower.
quote:
I got a £15 one which had:

Secret Santa gift
Happy Shower gift
Snow Fairy gift
Best Wishes gift
Witches Ball
Ruby Red Slippers
Strawberry Santa Jelly
Christmas Morning
Big chunk of Christmas Cake Soap
Ik heb er wat willelkeurige lijstjes uit geplukt. Cardiff schijnt het minst gul te zijn, Southend heb ik niks van gehoord. Je krijgt dus veel gifts maar ook veel losse produkten.

Maar Ik Heb Nog Steeds Niks Nodig Hoor.
pi_65885383
Ik ben echt zo benieuwd. Sommigen zijn tof maar die met 2 snowfairies, 2 let them eat cakes en mucho jellies, daar zou ik ook minder blij mee zijn
  maandag 9 februari 2009 @ 17:18:16 #113
176471 oh-oh
pi_65886175
Ik Mag Niks Bestellen ( maar Cat, als t minder dan 25 euro's pp gaat kosten voor een zakkie dan geef je maar een gil).
( Groucho Marx )
  maandag 9 februari 2009 @ 17:20:47 #114
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65886244
Ik heb ook gegeken op het international forum.
Slechts een gelezen die niet tevreden was

maar die had ook echt 2 x 500 gram zeep er in zitten.
en er waren wat klachten dat er te veel kado's (ingepakt) in zaten.

Ik ben Benieuwd wie weet kunnen we volgend jaar wel op de zelfde wijze weer zoiets doen ( testen we meerdere Lush zaken ) zijn we the "mystery baggers"
pi_65886294
ik laat mij wel verrassen. Als het maar niet teveel badspul is.Ik heb hier geen bad alleen bij mijn ouders. En tja als ik dan hoogstens 2x per jaar in een bad lig is het best zonde .
pi_65886526
Als je met een paar mensen bestelt kun je bad en douchespul ruilen vóór je het doorstuurt naar de ontvangers. Ik word bijvoorbeeld juist erg gelukkig van badspul en ben minder blij met zeep.
  maandag 9 februari 2009 @ 17:43:16 #117
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65886935
Help de pond stijgt ..... nu 1,14 euro voor 1 pond vorige week nog maar 1.03 euro voor 1 pond
pi_65887020
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:43 schreef rac het volgende:
Help de pond stijgt ..... nu 1,14 euro voor 1 pond vorige week nog maar 1.03 euro voor 1 pond
We Jullie moeten snel zijn!

Lol! Ik ben net uitgescholden door een marktplaatspersoon die volgens mij grove winst wilde maken op de onwetendheid van anderen (kan ik heeeeeel slecht tegen). Ze had er maar liefst drie mails voor nodig om haar gevoelens jegens mij onder woorden te brengen.
pi_65887023
Mystery bagger ik geloof dat we de volgende topictitel hebben
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:22 schreef ferrari_rood het volgende:
ik laat mij wel verrassen. Als het maar niet teveel badspul is.Ik heb hier geen bad alleen bij mijn ouders. En tja als ik dan hoogstens 2x per jaar in een bad lig is het best zonde .
Maar ik wil jouw badspullies heel graag en ik sterf van de jellies en de zeep

Ik hoop op vooral losse producten en niet te veel cadeaus, want ik heb al 11 kortingscoupons en ik wil juist alleen maar badspul. Nou ja cremes vind ik ook fijn, en massage ook. Maar volgens mij zit dat er niet zo heel veel in.
pi_65887049
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:46 schreef Cat22 het volgende:
We Jullie moeten snel zijn!

Lol! Ik ben net uitgescholden door een marktplaatspersoon die volgens mij grove winst wilde maken op de onwetendheid van anderen (kan ik heeeeeel slecht tegen). Ze had er maar liefst drie mails voor nodig om haar gevoelens jegens mij onder woorden te brengen.
Bwihihi, die die halve grabbag voor 30 euro wil verpatsen?
  maandag 9 februari 2009 @ 17:51:24 #121
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65887151
Echt waar? Uitgescholden .....

Waarom in godsnaam.
Had ze d'r hele handeltje in een keer in het " bad"water zien vallen of zo?
pi_65887175
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:47 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Bwihihi, die die halve grabbag voor 30 euro wil verpatsen?

Maar opeens is het anderhalve bag. Kom je nog niet aan de originele vraagprijs van 40 euro (of ik moet 20+10 niet meer kunnen optellen) en waarom ze adverteert met 'één gekochte dichtgeniete zak met spullen' snap ik nog steeds niet.

Maar ik zal het maar niet gaan vragen. Wellicht is ze in de war met haar doos of zo.
pi_65887619
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:52 schreef Cat22 het volgende:

Maar opeens is het anderhalve bag.
Oh wel bijzonder dan, dat er voor exact 40 euro aan spullen in zit
pi_65888137
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:43 schreef rac het volgende:
Het is totaal off-topic maar ik ben er enorm blij mee Niet omdat m'n lush zooi nu duurder word maar omdat het land anders helemaal naar de klote gaat

Overigens verwacht ik dat de pond wel weer zal zakken.
pi_65888158
quote:
Op maandag 9 februari 2009 18:10 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Oh wel bijzonder dan, dat er voor exact 40 euro aan spullen in zit
Neehee.... 40 euro betaald voor één anderhalve bag met in totaal ongeveer 55 euro aan spullen. De winkelmeisjes zijn de oplichters! 20 euro rekenen voor een halve zak! En acherrum nu moet ze hem voor 30 euro verkopen.

Verhaal: * rammel*

Leuk detail: 'er zijn nog geen biedingen uitgebracht'.

En Dippie: jij doet mij stalken!
pi_65888201
Oh ja dat was het idd waarschijnlijk heeft ze gewoon twee bags gehaald, de lekkere dingen er uit geplukt voor dr zelf en nu probeert ze de rest te verkopen met winst
pi_65888505
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:14 schreef Greys het volgende:
Ben in alle drukte nog steeds vergeten om er zeepbakjes voor te halen, maar ik leg nu mijn shampoobar gewoon op het droge plastic zakje. Kun je het niet gewoon op het dekseltje neerleggen? Dan maar niet dicht.

Ben helemaal shampoobarfan. Heeeerlijk om mee te nemen als ik niet thuis slaap. Geen vloeibare zooi meenemen en zo en altijd mijn eigen ding bij me
Binnenkort voor EW toch maar die cocosnoot bestellen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_65889127
De tegelman heeft in 1 dag de helft van de wandtegels er tegen aan geplakt

Hij denkt dat ik eind volgende week in bad kan

Ik heb duidelijk grabbags nodig
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 19:43:46 #129
163650 Greys
pi_65890467
Jeeeeeeeeeeeej Dip, dat klinkt echt als een forse vooruitgang!

Kijk, dit was mijn bestelling!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 19:44:41 #130
163650 Greys
pi_65890497
Ik dacht dat ik ook de Reincarnate had besteld maar die ben ik dan vergeten.
Potver
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65890611
Bwaaaah lekker!!! En hoe ruikt The Wuss?
pi_65890656
Je hebt proefjes !?
Zelf om gevraagd of zomaar erbij gekregen? Want die doen ze uit zichzelf nooit bij in de UK. Goed gedaan!

En bla bla bla leuke foto en zo... maar wat vind je van de produkten!? Heb je al miskopen ontdekt en zaken die je in 2.498.583 voud moet inslaan?

Go Dippie-badkamer dude! Jij hebt een grijpzak NODIG. Da's duidelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 19:49:16 #133
163650 Greys
pi_65890662
Ja lekker 'mannelijk' wel! Die moet je helemaal in één keer gebruiken toch, voor in bad?
Of kan zoiets in tweeën, nee he, daar is hij net wat te klein voor?

Ik vind die roze/groene het allerlekkerst ruiken! Die mellow mint!
En leuk dat ik er wat samples bij kreeg
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65890737
En laat je je kerel nog grabbags scoren? Ik las dat ie nu in schotland is vandaar
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 19:52:05 #135
163650 Greys
pi_65890782
Ik had er om gevraagd Cat, om de proefjes. Zo van 'dit is mijn eerste bestelling, doe er even wat samples bij zodat ik nog wat meer kan uitproberen'. It worked!

En we hebben nog niets uitgeprobeerd Veel te druk voor gehad, helaas. Heer G zit nu weer in Schotland, misschien dat ik vanavond ga douchen met een van de zepen! Oh ik heb van het weekend al wel mijn haar gewassen met de roze shampoo Hard (schuimt bij mij dus véél beter dan die Trichomania!) en gescrubt met het zwarte gevaar. En daarna te dicht bij de verwarming gelegd dus
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65890814
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
Ja lekker 'mannelijk' wel! Die moet je helemaal in één keer gebruiken toch, voor in bad?
Of kan zoiets in tweeën, nee he, daar is hij net wat te klein voor?

Ik vind die roze/groene het allerlekkerst ruiken! Die mellow mint!
En leuk dat ik er wat samples bij kreeg
Ik zou beginnen met een halve. Is meestal genoeg en anders kun je er later nog een halfje bij kruimelen. Melomint ruikt lekker, maar is in bad wat te mintig voor mijn smaak. Lijkt me wel erg oké als je verkouden bent.

En laat die man van je inderdaad maar eens gaan kijken naar grijpzakken. Misschien zijn ze er nog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 19:53:27 #137
163650 Greys
pi_65890836
Dip, als er in de grab bags vloeibaar spul zit heeft ie bij de douane een probleem want hij is maar voor één nachtje en dus zonder koffer. Ik hoop niet dat ie The Wuss ál te lekker vindt trouwens, hoe gek dat ook klinkt, maar die zijn niet in de winkel, toch? Dus dan wil hij die straks inslaan en dan moet het weer online
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65890891
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
Dip, als er in de grab bags vloeibaar spul zit heeft ie bij de douane een probleem want hij is maar voor één nachtje en dus zonder koffer. Ik hoop niet dat ie The Wuss ál te lekker vindt trouwens, hoe gek dat ook klinkt, maar die zijn niet in de winkel, toch? Dus dan wil hij die straks inslaan en dan moet het weer online
100 ml mag toch? Of niet?
pi_65890924
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
Als hij in de winkel de bag openmaakt, het uitlegt en de dames lief aankijkt mag hij vast wat ruilen. En je mag tot 1 liter meenemen in 100 ml verpakkingen, dus de meeste potjes en flesjes lukken wel. De 250 gram en 500 grams flessen, da's het probleem. Maar die vind je niet vaak in grijpzakken.

The Wuss moet je online bestellen inderdaad. Net als Melomint.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 19:56:03 #140
163650 Greys
pi_65890937
Ja, maar bij een grab bag weet je toch pas wat er in zit nádat je het gekocht hebt?
Wat als er nou meer dan 100 ml. in zit, dan moet ie het weggooien
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 19:57:23 #141
163650 Greys
pi_65890989
Oh wacht, Cat heeft ook weer gepost inmiddels
Ik weet niet of Heer G wel zin heeft in dat 'gedoe' met ruilen enzo. Maar ik kan het hem vragen of hij even wil kijken. Al denk ik dat ie gaat zeggen 'maak eerst maar eens op wat je nu hebt'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65891014
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
Ja, maar bij een grab bag weet je toch pas wat er in zit nádat je het gekocht hebt?
Wat als er nou meer dan 100 ml. in zit, dan moet ie het weggooien
Zoals Cat al zegt, er zullen vast niet meer dan 10 flesjes in zitten en ik denk ook geen flessen groter dan 100 ml.
pi_65891091
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
Oh wacht, Cat heeft ook weer gepost inmiddels
Ik weet niet of Heer G wel zin heeft in dat 'gedoe' met ruilen enzo. Maar ik kan het hem vragen of hij even wil kijken.
Vragen staat vrij.
quote:
Al denk ik dat ie gaat zeggen 'maak eerst maar eens op wat je nu hebt'

Mannen! Altijd zo verstandig als het om girly lekker ruikende dingen gaat!
pi_65891492
Wat vond jij van het Zwarte gevaar?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 februari 2009 @ 20:21:21 #145
163650 Greys
pi_65891925
Záááálig Nok! Vandaar dat ik er direct twee had besteld!
Want ik had van oh-oh een proefje gehad en daar was ik direct verliefd op.
Eentje heb ik er dus per ongeluk gesmolten, maar die is weer gestold inmiddels. Hihi.

Enig nadeel dat ik zou kunnen noemen van The Whip is dat hij wel snel 'weg' is, snel op gaat dus.

Ik ga morgen toch een mailtje aan Heer G sturen om te vragen of hij even wil gluren of er nog grab bags zijn in die winkel daar!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65891947
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef nokwanda het volgende:
Wat vond jij van het Zwarte gevaar?
Het Gesmolten gevaar bedoel je?
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
Záááálig Nok! Vandaar dat ik er direct twee had besteld!
Want ik had van oh-oh een proefje gehad en daar was ik direct verliefd op.
Eentje heb ik er dus per ongeluk gesmolten, maar die is weer gestold inmiddels. Hihi.

Enig nadeel dat ik zou kunnen noemen van The Whip is dat hij wel snel 'weg' is, snel op gaat dus.

Ik ga morgen toch een mailtje aan Heer G sturen om te vragen of hij even wil gluren of er nog grab bags zijn in die winkel daar!
Go Greys!
pi_65903315
TODAY IS GRABBAG DAY

*thee zet en inbox gaat F5-en*
  dinsdag 10 februari 2009 @ 08:29:39 #148
176471 oh-oh
pi_65903414
Greys en Dipkip de grabbaggirls!
Ik heb vanochtend de Gentle Lentil nog een kans gegeven. Hij is zo lekker, en het regent toch, dan gaat mn haar toch alle kanten op.
( Groucho Marx )
pi_65903450
Kan je de lentil niet combineren met een heel zware conditioner?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 08:34:43 #150
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65903470
Waarom neem je zelf geen contact op met die Lush winkel Greys?

Dan kun je het vragen en uitleggen hoe jij je spullen thuis krijgt, en dat heer G ze komt halen.
Als ik merk hoe enthousiast ze zijn bij de Lush, gebeurd dat ook vast bij jou.

Ben benieuwd Dipkip, wanneer het verlossende mailtje zal komen.
pi_65903558
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 08:34 schreef rac het volgende:
Ben benieuwd Dipkip, wanneer het verlossende mailtje zal komen.
Uiteraard als je wacht op een mail (nee ik heb geen leven nee) komt er ineens allemaal mail van andere mensen en bedrijven en iedere keer zie ik dan (1) staan en dan blijkt het bol.com ofzo
  dinsdag 10 februari 2009 @ 08:46:27 #152
176471 oh-oh
pi_65903599
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 08:33 schreef Dipkip het volgende:
Kan je de lentil niet combineren met een heel zware conditioner?
Jamaar dan is het effect toch weg?
Dan ruik ik gewoon weer alleen AC en niks anders terwijl de Gentil net zo lekker ruikt
Met trichomania en curlywurly ( heette die altijd al curlywurlygirlie of is dat girlie iets van de laatste tijd en ben ik NIET gek dat ik t nu pas zag staan?) hoef ik eigenlijk helemaal geen conditioner te gebruiken.
( Groucho Marx )
pi_65903766
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar dan is het effect toch weg?
Dan ruik ik gewoon weer alleen AC en niks anders terwijl de Gentil net zo lekker ruikt
Met trichomania en curlywurly ( heette die altijd al curlywurlygirlie of is dat girlie iets van de laatste tijd en ben ik NIET gek dat ik t nu pas zag staan?) hoef ik eigenlijk helemaal geen conditioner te gebruiken.
Oh, het gaat je om de geur achteraf ja dan is conditioner niet slim. Ik heb altijd conditioner nodig... Hm. Afwisselen met een meer verzorgende shampoo? Wel raar dat ie niet verzorgend is, als ie speciaal voor lang haar is zou je dat wel verwachten.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 09:17:23 #154
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_65904045
Mijn Oma is vanacht overleden , Dus het kan zijn dat ik een stuk minder snel zal reageren.

zal me wel geregeld inloggen om te kijken wat voor nieuws er is.

Dipkip je hebt mijn telefoonnummer mocht er iets zijn (stond in pm van gister )
  dinsdag 10 februari 2009 @ 09:42:55 #155
176471 oh-oh
pi_65904575
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 08:59 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Oh, het gaat je om de geur achteraf ja dan is conditioner niet slim. Ik heb altijd conditioner nodig... Hm. Afwisselen met een meer verzorgende shampoo? Wel raar dat ie niet verzorgend is, als ie speciaal voor lang haar is zou je dat wel verwachten.
Ik gebruik 2 of 3 keer in de week conditioner en was mn haren elke dag.
Naja ik kan natuurlijk wel gewoon conditioner gebruiken maar als dat al moet vind ik de shampoo zelf niet zo geschikt.
Sterkte rac!

[ Bericht 0% gewijzigd door oh-oh op 10-02-2009 09:47:59 ]
( Groucho Marx )
pi_65904585
Rac gecondoleerd. Sterkte met het verwerken.
pi_65904638
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:17 schreef rac het volgende:
Mijn Oma is vanacht overleden , Dus het kan zijn dat ik een stuk minder snel zal reageren.

heh, wat naar, gecondoleerd
pi_65904758
Gecondoleerd rac. Was het plotseling of was ze al langer ziek?
pi_65905814
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:17 schreef rac het volgende:

sterkte voor jou en je vader.

Als er wat dringends is bel ik je natuurlijk. Als alles gewoon loopt zoals we hoopten of als het een dagje langer duurt ofzo ga ik je niet lastig vallen, dan lees je dat wel als je in je PM box kijkt.
pi_65905941
Sterkte Rac.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')