Geen idee, zal van de winkel afhangen of zij die bestellingen ook willen doen. Ik hoef geen grijpzak meer. Echt niet. En ik kom niet meer in een winkel dus deze keer zou ik woord moeten kunnen houden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, maar kun je op die manier( in de UK, red.) grabbags bestellen dan? Dan heb ik ook wel interesse. En een creditcard.
Skincare - hand and body (op de UK site dan he)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:31 schreef Elvi het volgende:
Nog even over de Karma bodylotion: ik kan m niet vinden online... waar staat ie dan?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:38 schreef Cat22 het volgende:
Nice bags. MagicEn dan ook nog in de UK gaan scoren. Hebberige vrouw!
![]()
ah nog een bereisde Lushiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:38 schreef Cat22 het volgende:
Nice bags. MagicEn dan ook nog in de UK gaan scoren. Hebberige vrouw!
![]()
Ik ben in Lush Keulen, Antwerpen, Londen (x3), Amsterdam (x2), Haarlem, Den Bosch en Maastricht geweest. De andere buitenlanden waar ik de afgelopen twee jaar ben geweest hebben geen Lush.
Die loopt al.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:29 schreef Mirjam het volgende:
Ik snap het ff niet helemaal![]()
Die grabbag actie n de uk, loopt die al, of komt die nog ?
Sterker nog: die is officieel al afgelopen. Maar sommige winkels hebben nog zakken over.quote:
Ik wel, want handvaardigheid en techniek waren heel erg verplichtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:09 schreef progje het volgende:
vond hem erg ruiken naar het luchtje wat je ruikt tijdens het solderen, maar de meeste hier hebben daar vast geen ervaring mee![]()
Misschien kan je met ons meedoen en dat we dan ruilen? Ik koop ze juist voor het badspul, dus er zitten vast dingen in mn bags die ik met je wil ruilen. En anders heb ik ook nog jellies en zeep enzo uit de nederlandse bags. Pm anders evenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:40 schreef Mirjam het volgende:
Ik zou wel n grabbag uit de ukwillen bestellen
Maar heb geen bad, vind het xo zonde als ik met stapels badspul zit
Er is door de winkel gezegd dat de normale Lush UK verzendkosten (dus 9,95 pond) gelden. En dat vind ik prima qua kostenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:40 schreef Cat22 het volgende:
Dames, wat ik heb begrepen van opsturen naar Nederland is dat het een relatief duur grapje is. Tot 2 kilo is verzenden goedkoop (4 euro of zo) maar daarboven tellen ze algauw het dubbele. En een grabbag van 15 euro haalt dat gewicht wel. Als je in Nederland ook nog gaat versturen komt er weer 6.75 euro bij. Als jullie je dat gerealiseerd hebben en er evengoed voor willen gaan: prima! Maar het zou vervelend zijn als je daardoor teleurgesteld zou worden. Als je naar prijs versus inhoud kijkt zul je ondanks die extra kosten toch wel voordeel hebbben. Maar minder als het 'op papier' lijkt[/bemoeimodus]
Als ik voor 9,95 genoeg tasjes kan laten bezorgen bij mij thuis (4 of 5 ofzo), dan betaal ik die 9,95. En dan stuur ik dus nadat we geruild hebben, de inhoud naar je door voor 6,75. Ja plus de kosten van je tas dan dus hequote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dus stel dat je doorstuurt heeft de ontvanger enkel 6,75 aan kosten? Of 9,95 + 6,75?
ehm..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:24 schreef trifko het volgende:
wat is eigenlijk een goed product van Lush voor sex in een badkuip met je vriendin.. wat vinden jullie hiervoor de geschikte Lush, dames?![]()
Iemand?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 @ 19:32 schreef MissBliss het volgende:
Zitten er in die grabbags alleen kerstspullen?
Ik wil misschien ook wel meedoen, maar heb ook geen bad en ik wil de kans op nóg een christmass cakezeepje eigenlijk wel vermijden
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn Lush pakketje opgehaald bij de DHL in Den Haag!
quote:Zal morgen even een foto doen van de uitgestalde waren, maar mijn hele Smart ruikt lekker!
Had vanavond al willen badderen, maar mijn schoonouders bleven wat langer dan ik dacht
Da's apart! Had je er niet speciaal om gevraagd? De UK verpakt standaard in popcorn, NL heeft maisflakes. En als je bij de UK om papier vraagt doen ze dat meestal wel voor je.quote:Ik had trouwens krantensnippers als doosvulling () en geen popcorn!
![]()
Of is dat normaal en is dat alleen bij Nederlandse bestellingen, die popcorn?
quote:Op zondag 8 februari 2009 11:25 schreef oh-oh het volgende:Ik vind mn creamed Almond and coconut smoothie zoooo heerlijk, maar hijs zo smooth niet, er zit iets in waarvan ik echt onwijs krassen op mn armen krijg, lijkt wel alsof ik door een dolle kat ben aangevallen of zo
quote:Op zondag 8 februari 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
Nee hoor Cat, niet gevraagd, want ik was juist haske benieuwd naar die popcorn vulling!
Mijn schoonmoeder stond ook al met haar neus boven het Lushpakket bij het uitpakken omdat ik haar over de popcorn had verteld. Maar nee, alleen maar krantensnippers! Misschien was de popcorn op?
Oh-oh, stomme vraag, maar zit er geen haaltje aan je nagel ofzo?
Ben benieuwd!!quote:Op zondag 8 februari 2009 09:17 schreef rac het volgende:
Hallo ,
Ik ben degene die een Lush winkel heeft gebeld IVM de grab bags , Ik heb gewoon een vraag gesteld maar helaas heb ik geen cc maar ze zijn wel heel behulpzaam bij Lush.
Morgen ga ik nogmaals bellen. Ik zal meteen vragen hoeveel ze er nog hebben wie weet kan ik het dan aan jullie door geven.
Als ze er nog genoeg hebben zal ik hier het telefoon nummer posten. Indien dat niet zo is kan ik vragen of ze weten waar nog wel.
Op dit moment weet ik alleen nog maar wat Dipkip wil , en ferrari_rood heeft ook iet aangegeven maar Ik weet nog niet wat. Hier wil ik het in eerst instantie bij laten . Ik kan me voorstellen dat als ik direct een mega-order ga vragen ze niet meer behulpzaam zullen zijn.
Morgen hoor ik meer en zal ik direct hier posten.
Groetjes enil
ps,
keep your fingers crossed
ik gebruik dat spul soms ook als bodylotion werkt primaquote:Op zondag 8 februari 2009 11:25 schreef oh-oh het volgende:Ik vind mn creamed Almond and coconut smoothie zoooo heerlijk, maar hijs zo smooth niet, er zit iets in waarvan ik echt onwijs krassen op mn armen krijg, lijkt wel alsof ik door een dolle kat ben aangevallen of zo
Dat roosje is ranzigquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:44 schreef Niara het volgende:
[..]
ehm..
tja, er is een bruisbal die "sex bomb" heet..
[ afbeelding ]
.maar ik heb hem zelf niet geprobeerd hoor
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
Tip van de dag:
Laat je You Snap the Whip niet in de buurt van de verwarming liggen
Dankjewel alvast!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:39 schreef rac het volgende:
Morgen zal ik het aan iedereen laten weten waar en hoe het gaat.
Ik durf ook niet te zeggen dat het goed gaat (ze moesten het navragen bij het hoofd kantoor) maar mocht het lukken dan laat ik hier een bericht achter zo dat een ieder zelf aan de slag kan.
Groetjes
Rac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |