fotolijstje tochquote:Op donderdag 29 september 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
Joost heeft de kroon gepikt van BB koningin Tanja?
[afbeelding]
Foto van Brenda.quote:
Ik denk dat we dit met een gedegen 'Ja' kunnen beantwoorden. Volgens mij zijn ze nog steeds bezig!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:40 schreef Copycat het volgende:
Dido en Roel hebben dus gezoend? Geen gevoos onder de dekens?
Nee joh, volg je de streams ni?? Zitten al lang en breed aan de nicotine..quote:Op donderdag 29 september 2005 12:42 schreef JooB het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit met een gedegen 'Ja' kunnen beantwoorden. Volgens mij zijn ze nog steeds bezig!
Die heeft met d'r vingers in het stopcontact gezetenquote:
Oeh, do tell!!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:42 schreef regenworm het volgende:
Lieske spring op nu op Roel.
Roel vond het wel lekker dat geknuffel met Dido.
Had een aardige stijve toen hij uit bed kwam
Nee, vanavond nieuwe kansen.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:40 schreef Copycat het volgende:
Dido en Roel hebben dus gezoend? Geen gevoos onder de dekens?
damn, ik dacht dat dit de live-commentaar thread was....quote:Op donderdag 29 september 2005 12:43 schreef Djoj het volgende:
[..]
Nee joh, volg je de streams ni?? Zitten al lang en breed aan de nicotine..![]()
Wiesda?? Menno is wat mij betreft de meest oninteressante persoon, meen ik echt, hij valt me hoegenaamd niet op...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:45 schreef Cherryman het volgende:
Hmm vinden jullie Menno ook extra zúúr kijken?
Denk dat ze meer voor Roel voelt dan dat ze toe durft te gevenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:46 schreef regenworm het volgende:
Er is iets met Dido, volgens mij is ze zo geil als boter.
Ze heeft een erge vreemde blik
Viel mij ook op, misschien is ze wel vliefd...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:46 schreef regenworm het volgende:
Er is iets met Dido, volgens mij is ze zo geil als boter.
Ze heeft een erge vreemde blik
Oopsquote:Op donderdag 29 september 2005 12:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Duh.... verknal het grapje even zeg
Dat denk ik ook, maar de liefde duurt kort.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:48 schreef Ess het volgende:
[..]
Denk dat ze meer voor Roel voelt dan dat ze toe durft te geven![]()
Dat is afhankelijk van het banksaldo van Roelquote:Op donderdag 29 september 2005 12:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar de liefde duurt kort.
Na BB is het over en uit.
Zou ze niet zo goed in de groep liggen soms??quote:Op donderdag 29 september 2005 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
Nu zitten ze GODVERDOMME *weer* over Tanja te lullen achter haar rug om!!!!
Klootzakken
nee dat zie je verkeerd dit is overlegquote:Op donderdag 29 september 2005 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
Nu zitten ze GODVERDOMME *weer* over Tanja te lullen achter haar rug om!!!!
Klootzakken
Kannie wachten, laattie dan vooral een korte broek aantrekken, met sokken en sandalen...daarna kan je me opvegen...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:51 schreef CartWOman het volgende:
Menno en Joost gaan zo weer hardlopen, heerlijk om Joost dan te zien met z'n zwabberbenen. Ik moet dan aldoor aan John Cleese denken.
Wel nee iedereen vind haar een lievertjequote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Zou ze niet zo goed in de groep liggen soms??
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:04 schreef versabommie het volgende:
is het roel niet opgevallen dat dido een odol had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |