fotolijstje tochquote:Op donderdag 29 september 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
Joost heeft de kroon gepikt van BB koningin Tanja?
[afbeelding]
Foto van Brenda.quote:
Ik denk dat we dit met een gedegen 'Ja' kunnen beantwoorden. Volgens mij zijn ze nog steeds bezig!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:40 schreef Copycat het volgende:
Dido en Roel hebben dus gezoend? Geen gevoos onder de dekens?
Nee joh, volg je de streams ni?? Zitten al lang en breed aan de nicotine..quote:Op donderdag 29 september 2005 12:42 schreef JooB het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit met een gedegen 'Ja' kunnen beantwoorden. Volgens mij zijn ze nog steeds bezig!
Die heeft met d'r vingers in het stopcontact gezetenquote:
Oeh, do tell!!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:42 schreef regenworm het volgende:
Lieske spring op nu op Roel.
Roel vond het wel lekker dat geknuffel met Dido.
Had een aardige stijve toen hij uit bed kwam
Nee, vanavond nieuwe kansen.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:40 schreef Copycat het volgende:
Dido en Roel hebben dus gezoend? Geen gevoos onder de dekens?
damn, ik dacht dat dit de live-commentaar thread was....quote:Op donderdag 29 september 2005 12:43 schreef Djoj het volgende:
[..]
Nee joh, volg je de streams ni?? Zitten al lang en breed aan de nicotine..![]()
Wiesda?? Menno is wat mij betreft de meest oninteressante persoon, meen ik echt, hij valt me hoegenaamd niet op...quote:Op donderdag 29 september 2005 12:45 schreef Cherryman het volgende:
Hmm vinden jullie Menno ook extra zúúr kijken?
Denk dat ze meer voor Roel voelt dan dat ze toe durft te gevenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:46 schreef regenworm het volgende:
Er is iets met Dido, volgens mij is ze zo geil als boter.
Ze heeft een erge vreemde blik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |