En wat vind jij ervan? Denk je niet dat zij er net zo bewust voor kiest als jijzelf?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
Arme Tan, die uitzonderingspositie vind ze zelf vast ook niet fijn
Lieve schat. Als je iets opneemt, dan is het altijd live. Het gebeurd toch rechtstreeks voor je neus wat je opneemt. Neem 't maar ff van me aan ok.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waareen soap b.v. niet
ja die doet vast wennen aan het eten thuisquote:Op woensdag 28 september 2005 19:32 schreef KRIBBET het volgende:
Is dit eten ook weer niet gezond of is nu de rantsoen van Tanja in gegaan![]()
OMG, ben je echt zo'n doos?!?!quote:Op woensdag 28 september 2005 19:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waareen soap b.v. niet
Dan moet ze niet zelf steeds met haar zwangerschap schermenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
Arme Tan, die uitzonderingspositie vind ze zelf vast ook niet fijn
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
Nu op de TV uitzending:
Dido en Naat: "Het is op dit moment alleen maar nemen en niet geven [van tanja], en we weten niet zo goed hoe we daarmee om moeten gaan"
in de dbk!!!!!!
ik maak geen grapje. live opnemen is een term, als je iets live opneemt, kun je het wel later uitzenden, maar er wordt niets geknipt en gemonteerd. Als je een soap opneemt, worden er scenes opgenomen en later aan elkaar geplakt, dat valt niet onder de term live opnemenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, ben je echt zo'n doos?!?!
Zeg me dat je een grapje maakt!
Je poot stijfhouden toont karakter, Golferquote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef golfer het volgende:
Heeft ze de kans om eens lekker te eten, gaat ze zich afzonderen met een sneetje brood.
Hoe triest kan je zijn.
ja maar Tan is zwangerquote:Op woensdag 28 september 2005 19:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Dan moet ze niet zelf steeds met haar zwangerschap schermen
En nu kan ze gewoon mee eten, maar dat wil ze niet
Roels excuses wil ze ook niet
Praten met de groep idem
Tanja wil gewoon niets met de groep doen, ook geen pufklasje ter ere van haar
Zodra het gezellig dreigt te worden of al is, maakt ze drama, zodat ze alweer niet mee hoeft te doen
En dat drama smeert ze dan nog minstens een dag of 4 uit
Want daar loopt Tanja's motortje op
Och, soms doet ze wel even leuk mee, maar dat plezier weegt niet op in dat voldane gevoel dat zogenaamd afzien en zich buiten de groep plaatsen en dat dan anderen verwijten met zich meebrengt![]()
Tanja is de spookrijder, die verbaasd zegt "1 spookrijder op de A4, ik zie er wel 100!"
Idd! Ze kunnen beter dat kansloze Samen schrappen...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:31 schreef Rianne84 het volgende:
nu baalt talpa dat ze morgen geen reguliere uitzending hebben
Dat heet toch "integraal" uitzending dacht ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:37 schreef Rianne84 het volgende:
ik maak geen grapje. live opnemen is een term, als je iets live opneemt, kun je het wel later uitzenden, maar er wordt niets geknipt en gemonteerd.
ja, ze zijn dom geweest, chantal had kunnen stoppen met roken ipv tanja, dan was de weekopdracht nog gelukt. en roel kan roken omdat hij denkt dat de weekopdracht toch al is misluktquote:Op woensdag 28 september 2005 19:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is er nu aan de hand?
Weekopdracht mislukt, Roel heeft 10.000e en rookt nu weer gewoon? Tanja ligt dood op bed en de rest heeft een goede maaltijd?
heb je beeld daarvan?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:40 schreef Pinball het volgende:
Tanja DBK.
Tan kan het gewoon ff niet opbrengen mee te eten, omdat ze zich te k*t voelt.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:38 schreef Luchtbel het volgende:
En Peter6000 hoe ga je jouw Tan hier nou uitkletsen
[afbeelding]
Sjongejonge. Je neemt ALTIJD ALTIJD ALTIJD ALTIJD ALTIJD ALTIJD ALTIJD live op lieverd, AL-TIJD. Anders kun je het niet opnemen. Je kunt niet iets wat eergisteren gebeurde opnemen. Of iets wat morgen gebeurd. Alleen wat er op dát moment gebeurt, live dus.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:37 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik maak geen grapje. live opnemen is een term, als je iets live opneemt, kun je het wel later uitzenden, maar er wordt niets geknipt en gemonteerd. Als je een soap opneemt, worden er scenes opgenomen en later aan elkaar geplakt, dat valt niet onder de term live opnemen
Op dezelfde manier als jij je altijd kut voelt?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan kan het gewoon ff niet opbrengen mee te eten, omdat ze zich te k*t voelt.
Zo moeilijk is dat niet hoor.
wat jij wilt hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 19:42 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Sjongejonge. Je neemt ALTIJD ALTIJD ALTIJD ALTIJD ALTIJD ALTIJD ALTIJD live op lieverd, AL-TIJD. Anders kun je het niet opnemen. Je kunt niet iets wat eergisteren gebeurde opnemen. Of iets wat morgen gebeurd. Alleen wat er op dát moment gebeurt, live dus.
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aangepast
Wie heeft die uien erin gedaan![]()
![]()
![]()
I wish, alleen dat ze naar binnen ging.quote:
Blubske, Live Opgenomen is een lollige term die voor het eerst is opgedoken in een Ariel reclame.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:42 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Sjongejonge. Je neemt ALTIJD ALTIJD ALTIJD ALTIJD ALTIJD ALTIJD ALTIJD live op lieverd, AL-TIJD. Anders kun je het niet opnemen. Je kunt niet iets wat eergisteren gebeurde opnemen. Of iets wat morgen gebeurd. Alleen wat er op dát moment gebeurt, live dus.
Ik bedoelde meer op de rest, in het algemeen enzoquote:Op woensdag 28 september 2005 19:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan kan het gewoon ff niet opbrengen mee te eten, omdat ze zich te k*t voelt.
Zo moeilijk is dat niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |