Je zou er als man homo van worden... wat een kleurenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:27 schreef Knurkie het volgende:
aaaahhh wat een scheetig kamertje
vraag me af welk geslacht de baby zou hebbenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind de kamer niks.... veel te overdreven!
mijn man zei ook dat hij het wat TE roze vond (eigelijk zei hij iets anders maar ik weet niet of ik dat kan plaatsen)quote:Op donderdag 22 september 2005 20:27 schreef eborn het volgende:
[..]
Je zou er als man homo van worden... wat een kleuren
Maar het ziet er wel heel lief uit
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:29 schreef qo_ob het volgende:
Ik weet zeker dat ze die meuk mee mag nemen als ze het huis verlaat, belachelijkgeef het dan aan de rest, die hebben er nog voor gewerkt
brrrr afzichtelijke kamer inderdaad. en echt niets voor Tanjaquote:Op donderdag 22 september 2005 20:31 schreef nicoleV het volgende:
errug roze hoor die kamer...Volgens mij vind Tanja dit nx...ze is vrij simpel in haar kleuren.....en heeft nooit drukke motieven aan....ben heel benieuwd
Gefeliciteerd met het aanstaande moederschap van een zoon (neem ik aanquote:Op donderdag 22 september 2005 20:31 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ruil um in voor een blauwe en geef hem aan Knurkie
![]()
Dats waar.. toch vindt ik dat kastje en zo wel erg lief eruit zien opzichquote:Op donderdag 22 september 2005 20:32 schreef elskreeft het volgende:
[..]
brrrr afzichtelijke kamer inderdaad. en echt niets voor Tanja
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het aanstaande moederschap van een zoon (neem ik aan)
Nu weet ze zeker dat ze geen grapje met dr hebben uitgehaald en gaan zeggen en is toch een jongetje hahaquote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het aanstaande moederschap van een zoon (neem ik aan)
Maak er Tan van en het is een Peter-post.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:32 schreef CartWOman het volgende:
Iets teveel roze, maar wel lief.
Ik denk dat Tanja echt happy gaat reageren, ze voelt zich duidelijk goed.
Had ik het goedquote:
Wanneer ben je uitgerekend, knurkie?quote:
dank jequote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het aanstaande moedervaderschap van een zoon (neem ik aan)
dank jullie welquote:Op donderdag 22 september 2005 20:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wanneer ben je uitgerekend, knurkie?
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:38 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dank jullie wel
22-01-2006 dus nu 5 maanden zwanger
Jij ook hoorquote:
haha nee dat is jammer maar gelukkig kan ik BB wel uitzien hahahaquote:Op donderdag 22 september 2005 20:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]![]()
![]()
Jammer dat we het net niet meebeleven, hier.
Gaat echt leuk wordenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:40 schreef regenworm het volgende:
Er wordt openlijk genommineerd vandaag het feest kan beginnen
jaquote:Op donderdag 22 september 2005 20:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij ook hoor![]()
(van hetzelfde kind??????????)
![]()
kunnen we meeloeren met de webcam?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:38 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dank jullie wel
22-01-2006 dus nu 5 maanden zwanger
Dan snap ik hetquote:
AJB (talpataal) niet want dan gaan ze de volgende keer weer denken dat het wel goed komtquote:
dat gaat met iets ver en ik denk ook niet dathet zo prettig is om te zienquote:Op donderdag 22 september 2005 20:41 schreef Inca het volgende:
[..]
kunnen we meeloeren met de webcam?
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 22 september 2005 20:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil niet helemaal zeiken hoor, maar de smalltalk over de live-uitzending moet in het andere topic heb ik begrepen...
2 BB junkiesquote:Op donderdag 22 september 2005 20:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan snap ik hetWat leuk dat jullie hier samen zitten, wel moeilijk zo met z'n 2en op 1 toetsenbord
![]()
(geintje)
Dan vragen we het wel aan Flakkiequote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat gaat met iets ver en ik denk ook niet dathet zo prettig is om te zien
al sinds jaar en dag. Is nou eenmaal niks aan te doen.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef Sassefras het volgende:
de streams lopen achter??
wat kunnen we winnen ?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan vragen we het wel aan Flakkie![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef Knurkie het volgende:
[..]
2 BB junkies(gelukkig ieder een eigen pc)
ja hier ookquote:Op donderdag 22 september 2005 20:48 schreef Sassefras het volgende:
wat staan de streams zacht???
De roze babykamer van BBquote:
alleen als ze hem inruilen voor een blauwequote:Op donderdag 22 september 2005 20:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De roze babykamer van BBTanja is er tegen die tijd toch al uit
)
Pooh in een zakje stoppen?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Hier ook maar mijn vrouw is geen BB fan, ze probeert nu nog wat te werken vlak achter me
![]()
ben benieuwd, ook het live nomineren lijkt wel wel lachen. Ben benieuwd hoe ze ook elkaars nominaties gaan reageren.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:53 schreef bemeall het volgende:
Na de reclame een nieuwe echte pittige opdracht
een ware karaktertest, aldus bridget
Mja voor sommigen is dit net het stamcafe, ze komen nergens andersquote:Op donderdag 22 september 2005 20:55 schreef BBscanner het volgende:
Dit topic is dus voor de streams! kom ook naar Het topic voor de Live uitzending!
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:55 schreef BBscanner het volgende:
Dit topic is dus voor de streams! kom ook naar Het topic voor de Live uitzending!
Ik zal straks even naar de dbk gaan en het voor je vragen, die kamer heeft toch een draaideurquote:Op donderdag 22 september 2005 20:54 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
alleen als ze hem inruilen voor een blauwe![]()
quote:
oei dat klinkt ingewikkeldquote:Op donderdag 22 september 2005 21:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig niet zeg dan zou ik moeten helpen
Ze doet dingen waar ik niets van begrijp, aandelen gebeuren op de beurs
![]()
Dat moedig ik juist aanquote:Op donderdag 22 september 2005 20:50 schreef jalla het volgende:
ralph en dido zitten steeds meer bij elkaar daar bloeit ook langzam iets moois op (helaas)
Dat had je gedroomdquote:Op donderdag 22 september 2005 21:14 schreef jalla het volgende:
lieske ralph en roel genomineerd
kan ralph er mooi uit
het klopt welquote:Op donderdag 22 september 2005 21:18 schreef Igraine het volgende:
Wat een bullshit opmerking van Bridget over Tanja!!!
Dat wordt een rampquote:Op donderdag 22 september 2005 21:18 schreef bemeall het volgende:
hele week niet roken
Alleen voor genomineerden en twee andere bewoners
Roel lijkt op haar Shurendyquote:Op donderdag 22 september 2005 21:27 schreef BlaBlub het volgende:
Tanja is toch wel een gaaf wijf, gelijk zeggen: ik neem t wel over van Roel
Tanja vind Roel lief
dan is de weekopdracht mislukt.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:47 schreef jalla het volgende:
het niet roken is een weekopdracht
er zijn er 3 aangewezen als rook politie (rob lieske joost)
die staan automatisch genomineerd voor de volgende ronde als ze zien dat iemand rookt, maar dat niet melden
Nee hoor, ze doet nooit met een opdracht mee, alleen deze afgelopen week, dus ze wilt ook eindelijk d'r luie handen laten wapperen...om crediet bij de anderen te kweken.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:27 schreef BlaBlub het volgende:
Tanja is toch wel een gaaf wijf, gelijk zeggen: ik neem t wel over van Roel
Tanja vind Roel lief
Zal vast wel niet meer daar binnen mogenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:51 schreef Knurkie het volgende:
opvallend he dat Joost de lover van Natje er niet was hihi
Nou is toch slim dan, je moet toch zo lang mogelijk int huis blijvenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, ze doet nooit met een opdracht mee, alleen deze afgelopen week, dus ze wilt ook eindelijk d'r luie handen laten wapperen...om crediet bij de anderen te kweken.![]()
Dom wijf, kon ze niet maanden eerder stoppen?
Ik vind jou een grotere big. Altijd maar iets negatiefs zoeken over Tanja. Get a lifequote:Op donderdag 22 september 2005 21:48 schreef -Delta- het volgende:
Wat een big is Tanja ook he, nu wilt ze stoppen, kon ze dat maanden geleden al niet, hypocriet wijfNu staat de camera erop en voel je dat niemand je mag omdat je nooit met een opdracht meedoet
er is nu andere familiequote:Op donderdag 22 september 2005 21:52 schreef bemeall het volgende:
[..]
Zal vast wel niet meer daar binnen mogen
Als Tanja niet altijd chagerijnig was, dan had iedereen nog steeds meer met haar dan met Lieskequote:Op donderdag 22 september 2005 21:54 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nou is toch slim dan, je moet toch zo lang mogelijk int huis blijven
Ja had gekund, maar nu heeft ze een hele grote steun in de rug, nu MOET het namelijk, anders stelt ze heel de groep teleur (weet niet of dat dr boeit hoor)
Ik ben er trouwens van overtuigd dat ze Tanja niet mogen nomineren. Voor al die wijven was HET argument om Lies te nomineren omdat ze niet zo veel met haar hadden. Iedereen heeft nog minder met Tanja dus dat gaat echt he-le-maal nergens over
HEEL jammer BB
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:48 schreef style het volgende:
Joost zou toch Tanja nomineren?
Die heeft dus ook alleen maar een grote mond.
ze mag het houdenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:57 schreef E.T. het volgende:
waarom kreeg Tanja zo achterlijk veel babyspullen?
Wat heeft ze in godsnaam aan 'n maxi-cosi in dat huis? Of een kinderwagen?
Gaat ze lekker met de baby door de tuin wandelen ofzo?
hier doen ze het gewoonquote:Op donderdag 22 september 2005 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
heeft er nog iemand werkende streams??
de mijne doen het niet meer, zelfs niet die van de Talpa site
en?quote:
bij mij welquote:Op donderdag 22 september 2005 21:59 schreef D.Rose het volgende:
internet uitzending doet het niet bij gillesdesmit
wie zegt dat??quote:Op donderdag 22 september 2005 21:57 schreef bemeall het volgende:
Ralph heeft zich dus nooit opgegeven aldus de internet-uitzending
Dan nog slaat t nergens op, niks te maken met kleuter zijn. Lieske doet tenminste mee met de groep en is geintresseerd. Dat kan je van Tanja niet zeggen, die praat nauwelijk met anderen en als ze praat gaat t alleen over zichzelf. Alleen van ingrid kan ik me voorstellen dat ze meer heeft met Tanja als met Lieske, verder niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als Tanja niet altijd chagerijnig was, dan had iedereen nog steeds meer met haar dan met Lieske
Tanja is geen kleuter zoals Lieske.
Ik ben erg benieuwd wie er volgende week naar huis gaat, Lieske of Ralph.
Ja logisch, je hebt zelf kinderenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:00 schreef jessie het volgende:
Ik vind dat kleine roze leren stoeltje en die commode en dat wiegje wel erg snoeperig hoor
Al is Lieske vrolijk, ze hebben niks met haar, compleet ander niveau.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:01 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dan nog slaat t nergens op, niks te maken met kleuter zijn. Lieske doet tenminste mee met de groep en is geintresseerd. Dat kan je van Tanja niet zeggen, die praat nauwelijk met anderen en als ze praat gaat t alleen over zichzelf. Alleen van ingrid kan ik me voorstellen dat ze meer heeft met Tanja als met Lieske, verder niet.
Roel zal idd wel blijven, denk/hoop dat Ralph gaat. Ook al ist kiezen uit het beste
Ja dus? Dan is ook alles gelijk mijn smaakquote:Op donderdag 22 september 2005 22:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja logisch, je hebt zelf kinderen![]()
Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:04 schreef Sassefras het volgende:
lieske zal elke x weer genomineerd staan,
Ze was gewoon enthousiast..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:01 schreef -Delta- het volgende:
Wat ik zo ontzettend dom vond, dat Ingrid gewoon de deur opende en eerder de babykamer in ging.
Ik walg normaal van Tanja, maar het is haar kamer, laat haar dan EERST erin trut
Dan kijk je iig of er iets naar je smaak is.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:05 schreef jessie het volgende:
[..]
Ja dus? Dan is ook alles gelijk mijn smaak
Menno gaf aan dat ze soms teveel tijd nam om iets te vertellen. Dat stoort niet alleen Menno als je ziet hoe Lieske wordt afgekapt / genegeerd. Of je het er mee eens bent of niet, ik vind het op zich een redelijk argument om iemand te nomineren. Daarnaast zijn er natuurlijk ook veel redenen om anderen te nomineren. Maar als je tegelijk een zondebok kiest is dat voor jezelf wel zo veilig.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:56 schreef regenworm het volgende:
Hou er wel een verschrikkelijk nare smaak van over deze nominatie ronden.
Lieske wordt geofferd, zonder maar één goede reden.
De enige die duidelijk was dat was lieske.
Er wordt duidelijk een spelletje gespeeld door twee kankerhoeren dido en chantal.
Maar deze gaan echt niet winnen.
Aan wie heeft Lieske de meeste hekkel, deze zit gelijk op de bank.
enthousiaster dan tanja was........quote:Op donderdag 22 september 2005 22:05 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ze was gewoon enthousiast..
Ja dan nog, gun iemand z'n(haar) speciale moment dan gewoon ff ipv er doorheen te denderen.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:05 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ze was gewoon enthousiast..
Zonde dat Tanja de laatste dagen een goede bui hadquote:Op donderdag 22 september 2005 22:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Al is Lieske vrolijk, ze hebben niks met haar, compleet ander niveau.
Met Tanja niet, alleen zij is altijd chago en on-gezellig.
Maar als het dus op niveau aankomt, ligt Lieske hun nooit, Tanja als ze een goeie bui heeft.
Haha, jaquote:Op donderdag 22 september 2005 22:07 schreef Sassefras het volgende:
[..]
enthousiaster dan tanja was........
die zei alleen maar: Oh roze, dus toch een meisje...
Wat is dat nou voor opmerking??
Ik snap er ook weinig van, weet wel dat wij er goed van kunnen levenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:08 schreef Knurkie het volgende:
[..]
oei dat klinkt ingewikkeld
en de kamer is prima in het blauw![]()
dan wil ik ook nog wel denken over de webcam hahaah
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:01 schreef -Delta- het volgende:
Wat ik zo ontzettend dom vond, dat Ingrid gewoon de deur opende en eerder de babykamer in ging.
Ik walg normaal van Tanja, maar het is haar kamer, laat haar dan EERST erin trut
Het rare is, dat ik het blijven Lieske ergens nog eerder gun, dan Roel.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:08 schreef jessie het volgende:
Ik hoop dat Roel er uit gaat.
Zou wel heel leuk zijn als Ralph en Lieske de nominaties steeds overleven. Als dat een paar keer gebeurt hebben ze ineens "vrienden" in het huis
Ze wordt sowieso al elke keer door Tanja genomineerd, echt heel goed systeem Tanquote:Op donderdag 22 september 2005 22:04 schreef Sassefras het volgende:
lieske zal elke x weer genomineerd staan,
haha nee ik zou ook NOOIT een camera erbij willen de eerste foto's zijn na de geboorte niet tijdensquote:Op donderdag 22 september 2005 22:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik snap er ook weinig van, weet wel dat wij er goed van kunnen leven![]()
Pas op wat je zegt heMaar ik heb verplicht de video van mijn neefje gezien
Nooit meer
![]()
Ik hoop dat lieske erin blijft.. en niet vrijwillig vertrekt.. Je zult je nu namelijke echt niet lekker voelen daar..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Het rare is, dat ik het blijven Lieske ergens nog eerder gun, dan Roel.
Lieske mag er van mij uit, maar als Roel dan blijft, ik weet het niet, word moe van die praatjes van die jongen, net ook in de dagboekkamer "oh ja wat ik nog ff kwijt wil, ik zeikte wel, maar heb het hardste gewerkt".![]()
En ik erger me gruwelijk aan Tanja, wat nog licht uitgedrukt is, maar bij zoiets zou ik absoluut wachten en de deur laten openen door Tanja. Het is voor haarquote:
Nee als Lieske gaat, dan omdat ze verplicht moet, niet vrijwillig hoor, weet ik heel zeker.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:11 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ik hoop dat lieske erin blijft.. en niet vrijwillig vertrekt.. Je zult je nu namelijke echt niet lekker voelen daar..
Tsjongejongequote:Op donderdag 22 september 2005 22:02 schreef regenworm het volgende:
chantal kan je nu even je kankerspoel houden anders spuit ik je vol met varkenszaad
AACCHH nee, ik had juist de kamer geruild voor een blauwequote:Op donderdag 22 september 2005 22:11 schreef Knurkie het volgende:
[..]
haha nee ik zou ook NOOIT een camera erbij willen de eerste foto's zijn na de geboorte niet tijdens
Ik ookquote:Op donderdag 22 september 2005 22:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En ik erger me gruwelijk aan Tanja, wat nog licht uitgedrukt is, maar bij zoiets zou ik absoluut wachten en de deur laten openen door Tanja. Het is voor haar, gun haar die eerste blik, het eerste moment.
Maar goed, daarin ben ik gewoon een zeikerd en principieel![]()
rikkert is geintervieuwd wie hij het leukste vind Lieske en allemaal dat soort flauwe vragenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:15 schreef Sassefras het volgende:
wat gebeurt er op de streams??
Mee eens, ik ben vandaag ook al voor mongool uitgescholden.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:15 schreef PID61 het volgende:
Tsjongejonge
BAN PLZZZZ![]()
Wat is het toch moeilijk om een heel klein beetje nivo te halen hier.
jaaa wat wil je nou webcam en een trauma of een beschuit met muisjes komen etenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
AACCHH nee, ik had juist de kamer geruild voor een blauwe![]()
Ik bedoelde eigenlijk in het huis..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:16 schreef Knurkie het volgende:
[..]
rikkert is geintervieuwd wie hij het leukste vind Lieske en allemaal dat soort flauwe vragen
nu de zoon/dochter zoon van Rob(ziet er niet echt zoon achtig uit zeg maar) en hij zegt dat Rob niet echt zichzelf is en hij vind hem niet leuk zoals hij zn vader ziet nu
Met alle respect, je bentgedraagt je ook als een mongool.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
Mee eens, ik ben vandaag ook al voor mongool uitgescholden.
Liet me er nog door raken ook![]()
o sorry daar keek ik ff niet naar ik keek de afterlivequote:Op donderdag 22 september 2005 22:17 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk in het huis..
Degene die om een ban vraagt krijgt er zelf eenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:15 schreef PID61 het volgende:
[..]
Tsjongejonge
BAN PLZZZZ![]()
Wat is het toch moeilijk om een heel klein beetje nivo te halen hier.
Gezellig hier.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Met alle respect, je bentgedraagt je ook als een mongool.
ow, okquote:Op donderdag 22 september 2005 22:18 schreef bemeall het volgende:
Zo, alle uitzendingen afgelopen, back to the streams
Dan moet je dat in het streamstopic vragen ipv het uitzendingtopic. Mutsquote:Op donderdag 22 september 2005 22:17 schreef Sassefras het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk in het huis..
mediaspy geen probleemquote:Op donderdag 22 september 2005 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen streams hier![]()
ligt toch aan jou denk ikquote:Op donderdag 22 september 2005 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen streams hier![]()
Als men hier liever lomp gescheld wil dan fatsoenlijke opmerkingen dan moeten ze dat maar doen.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Degene die om een ban vraagt krijgt er zelf een
Voel me niet zo lekkerquote:Op donderdag 22 september 2005 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb een dubbel gevoel over bb5....
Je voelt dat je genaaid wordt en op de een of andere manier voelt het lekker![]()
dit is toch commentaren op de live streams?? niet het live uitzendingtopic??quote:Op donderdag 22 september 2005 22:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan moet je dat in het streamstopic vragen ipv het uitzendingtopic. Muts
Roel, Tanja en Nathaliequote:Op donderdag 22 september 2005 22:21 schreef Darklight het volgende:
wie mogen er allemaal niet roken eigenlijk? Roel? En wie nog meer niet?
In welk topic zitten we hier, denk je...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan moet je dat in het streamstopic vragen ipv het uitzendingtopic. Muts
Nou voor dat geld schijten met een camera erbij, je verschonen en een paar honderdduizend streamers die de hele nacht opblijvenen om je in je blote reet te zien ... njeeehhh.. toch maar nietquote:Op donderdag 22 september 2005 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik gun Lieske eigenlijk wel een vertrek volgende week.
36 dagen x 75 euro= 2700 euro + 4500 euro startbedrag = 7200 euro.
Lijkt me bevrijdend voor haar, lekker in de auto terug naar Groningen.
Maar aangezien ik me altijd verbonden voel met buitenbeentjes in een groep, of mensen die het moeilijk hebben in groepsprocessen (en daar eventueel vooruitgang in boeken), mag ze van mij zeker nog blijven.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ligt toch aan jou denk ik
ik heb bij allen streams
http://www.gillesdesmit.com/bb/
http://bb5.florisd.nl/
http://www.free4all.nl/bb5/index.html
Al gebeurd.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
Hebben alle bewoners al het eten moeten inleveren of moet dat nog gebeuren?
Niet huilen. En corrigeer even die lelijke typo in je sig. 'totale'quote:
Gaan ze straks uien eten, wahoooo dat wil ik zienquote:Op donderdag 22 september 2005 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
Hebben alle bewoners al het eten moeten inleveren of moet dat nog gebeuren?
laat je niet gek maken die mensen verdienen geen respectquote:Op donderdag 22 september 2005 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat Tanja na 1 dag niet roken zoveel STRESS heeft dat ze gaat bevallen en dan opzouten!quote:
ik keek naar de live stream maar de after showquote:Op donderdag 22 september 2005 22:22 schreef Sassefras het volgende:
[..]
dit is toch commentaren op de live streams?? niet het live uitzendingtopic??
Moet je niet doen,ze weten niet beter.Gebrek aan woorden hebben dat soort postersquote:Op donderdag 22 september 2005 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In het 'bash hier Tanja topic' toch? Dat zijn ze allemaal.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:23 schreef Marrije het volgende:
In welk topic zitten we hier, denk je...![]()
Ik huil als ik dat wil ja!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet huilen. En corrigeer even die lelijke typo in je sig. 'totale'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |