o sorry daar keek ik ff niet naar ik keek de afterlivequote:Op donderdag 22 september 2005 22:17 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk in het huis..
Degene die om een ban vraagt krijgt er zelf eenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:15 schreef PID61 het volgende:
[..]
Tsjongejonge
BAN PLZZZZ![]()
Wat is het toch moeilijk om een heel klein beetje nivo te halen hier.
Gezellig hier.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Met alle respect, je bentgedraagt je ook als een mongool.
ow, okquote:Op donderdag 22 september 2005 22:18 schreef bemeall het volgende:
Zo, alle uitzendingen afgelopen, back to the streams
Dan moet je dat in het streamstopic vragen ipv het uitzendingtopic. Mutsquote:Op donderdag 22 september 2005 22:17 schreef Sassefras het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk in het huis..
mediaspy geen probleemquote:Op donderdag 22 september 2005 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen streams hier![]()
ligt toch aan jou denk ikquote:Op donderdag 22 september 2005 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen streams hier![]()
Als men hier liever lomp gescheld wil dan fatsoenlijke opmerkingen dan moeten ze dat maar doen.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Degene die om een ban vraagt krijgt er zelf een
Voel me niet zo lekkerquote:Op donderdag 22 september 2005 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb een dubbel gevoel over bb5....
Je voelt dat je genaaid wordt en op de een of andere manier voelt het lekker![]()
dit is toch commentaren op de live streams?? niet het live uitzendingtopic??quote:Op donderdag 22 september 2005 22:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan moet je dat in het streamstopic vragen ipv het uitzendingtopic. Muts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |