wie zegt dat??quote:Op donderdag 22 september 2005 21:57 schreef bemeall het volgende:
Ralph heeft zich dus nooit opgegeven aldus de internet-uitzending
Dan nog slaat t nergens op, niks te maken met kleuter zijn. Lieske doet tenminste mee met de groep en is geintresseerd. Dat kan je van Tanja niet zeggen, die praat nauwelijk met anderen en als ze praat gaat t alleen over zichzelf. Alleen van ingrid kan ik me voorstellen dat ze meer heeft met Tanja als met Lieske, verder niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als Tanja niet altijd chagerijnig was, dan had iedereen nog steeds meer met haar dan met Lieske
Tanja is geen kleuter zoals Lieske.
Ik ben erg benieuwd wie er volgende week naar huis gaat, Lieske of Ralph.
Ja logisch, je hebt zelf kinderenquote:Op donderdag 22 september 2005 22:00 schreef jessie het volgende:
Ik vind dat kleine roze leren stoeltje en die commode en dat wiegje wel erg snoeperig hoor
Al is Lieske vrolijk, ze hebben niks met haar, compleet ander niveau.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:01 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dan nog slaat t nergens op, niks te maken met kleuter zijn. Lieske doet tenminste mee met de groep en is geintresseerd. Dat kan je van Tanja niet zeggen, die praat nauwelijk met anderen en als ze praat gaat t alleen over zichzelf. Alleen van ingrid kan ik me voorstellen dat ze meer heeft met Tanja als met Lieske, verder niet.
Roel zal idd wel blijven, denk/hoop dat Ralph gaat. Ook al ist kiezen uit het beste
Ja dus? Dan is ook alles gelijk mijn smaakquote:Op donderdag 22 september 2005 22:02 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja logisch, je hebt zelf kinderen![]()
Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:04 schreef Sassefras het volgende:
lieske zal elke x weer genomineerd staan,
Ze was gewoon enthousiast..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:01 schreef -Delta- het volgende:
Wat ik zo ontzettend dom vond, dat Ingrid gewoon de deur opende en eerder de babykamer in ging.
Ik walg normaal van Tanja, maar het is haar kamer, laat haar dan EERST erin trut
Dan kijk je iig of er iets naar je smaak is.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:05 schreef jessie het volgende:
[..]
Ja dus? Dan is ook alles gelijk mijn smaak
Menno gaf aan dat ze soms teveel tijd nam om iets te vertellen. Dat stoort niet alleen Menno als je ziet hoe Lieske wordt afgekapt / genegeerd. Of je het er mee eens bent of niet, ik vind het op zich een redelijk argument om iemand te nomineren. Daarnaast zijn er natuurlijk ook veel redenen om anderen te nomineren. Maar als je tegelijk een zondebok kiest is dat voor jezelf wel zo veilig.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:56 schreef regenworm het volgende:
Hou er wel een verschrikkelijk nare smaak van over deze nominatie ronden.
Lieske wordt geofferd, zonder maar één goede reden.
De enige die duidelijk was dat was lieske.
Er wordt duidelijk een spelletje gespeeld door twee kankerhoeren dido en chantal.
Maar deze gaan echt niet winnen.
Aan wie heeft Lieske de meeste hekkel, deze zit gelijk op de bank.
enthousiaster dan tanja was........quote:Op donderdag 22 september 2005 22:05 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ze was gewoon enthousiast..
Ja dan nog, gun iemand z'n(haar) speciale moment dan gewoon ff ipv er doorheen te denderen.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:05 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ze was gewoon enthousiast..
Zonde dat Tanja de laatste dagen een goede bui hadquote:Op donderdag 22 september 2005 22:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Al is Lieske vrolijk, ze hebben niks met haar, compleet ander niveau.
Met Tanja niet, alleen zij is altijd chago en on-gezellig.
Maar als het dus op niveau aankomt, ligt Lieske hun nooit, Tanja als ze een goeie bui heeft.
Haha, jaquote:Op donderdag 22 september 2005 22:07 schreef Sassefras het volgende:
[..]
enthousiaster dan tanja was........
die zei alleen maar: Oh roze, dus toch een meisje...
Wat is dat nou voor opmerking??
Ik snap er ook weinig van, weet wel dat wij er goed van kunnen levenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:08 schreef Knurkie het volgende:
[..]
oei dat klinkt ingewikkeld
en de kamer is prima in het blauw![]()
dan wil ik ook nog wel denken over de webcam hahaah
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:01 schreef -Delta- het volgende:
Wat ik zo ontzettend dom vond, dat Ingrid gewoon de deur opende en eerder de babykamer in ging.
Ik walg normaal van Tanja, maar het is haar kamer, laat haar dan EERST erin trut
Het rare is, dat ik het blijven Lieske ergens nog eerder gun, dan Roel.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:08 schreef jessie het volgende:
Ik hoop dat Roel er uit gaat.
Zou wel heel leuk zijn als Ralph en Lieske de nominaties steeds overleven. Als dat een paar keer gebeurt hebben ze ineens "vrienden" in het huis
Ze wordt sowieso al elke keer door Tanja genomineerd, echt heel goed systeem Tanquote:Op donderdag 22 september 2005 22:04 schreef Sassefras het volgende:
lieske zal elke x weer genomineerd staan,
haha nee ik zou ook NOOIT een camera erbij willen de eerste foto's zijn na de geboorte niet tijdensquote:Op donderdag 22 september 2005 22:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik snap er ook weinig van, weet wel dat wij er goed van kunnen leven![]()
Pas op wat je zegt heMaar ik heb verplicht de video van mijn neefje gezien
Nooit meer
![]()
Ik hoop dat lieske erin blijft.. en niet vrijwillig vertrekt.. Je zult je nu namelijke echt niet lekker voelen daar..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Het rare is, dat ik het blijven Lieske ergens nog eerder gun, dan Roel.
Lieske mag er van mij uit, maar als Roel dan blijft, ik weet het niet, word moe van die praatjes van die jongen, net ook in de dagboekkamer "oh ja wat ik nog ff kwijt wil, ik zeikte wel, maar heb het hardste gewerkt".![]()
En ik erger me gruwelijk aan Tanja, wat nog licht uitgedrukt is, maar bij zoiets zou ik absoluut wachten en de deur laten openen door Tanja. Het is voor haarquote:
Nee als Lieske gaat, dan omdat ze verplicht moet, niet vrijwillig hoor, weet ik heel zeker.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:11 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ik hoop dat lieske erin blijft.. en niet vrijwillig vertrekt.. Je zult je nu namelijke echt niet lekker voelen daar..
Tsjongejongequote:Op donderdag 22 september 2005 22:02 schreef regenworm het volgende:
chantal kan je nu even je kankerspoel houden anders spuit ik je vol met varkenszaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |