Je zou er als man homo van worden... wat een kleurenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:27 schreef Knurkie het volgende:
aaaahhh wat een scheetig kamertje
vraag me af welk geslacht de baby zou hebbenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind de kamer niks.... veel te overdreven!
mijn man zei ook dat hij het wat TE roze vond (eigelijk zei hij iets anders maar ik weet niet of ik dat kan plaatsen)quote:Op donderdag 22 september 2005 20:27 schreef eborn het volgende:
[..]
Je zou er als man homo van worden... wat een kleuren
Maar het ziet er wel heel lief uit
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:29 schreef qo_ob het volgende:
Ik weet zeker dat ze die meuk mee mag nemen als ze het huis verlaat, belachelijkgeef het dan aan de rest, die hebben er nog voor gewerkt
brrrr afzichtelijke kamer inderdaad. en echt niets voor Tanjaquote:Op donderdag 22 september 2005 20:31 schreef nicoleV het volgende:
errug roze hoor die kamer...Volgens mij vind Tanja dit nx...ze is vrij simpel in haar kleuren.....en heeft nooit drukke motieven aan....ben heel benieuwd
Gefeliciteerd met het aanstaande moederschap van een zoon (neem ik aanquote:Op donderdag 22 september 2005 20:31 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ruil um in voor een blauwe en geef hem aan Knurkie
![]()
Dats waar.. toch vindt ik dat kastje en zo wel erg lief eruit zien opzichquote:Op donderdag 22 september 2005 20:32 schreef elskreeft het volgende:
[..]
brrrr afzichtelijke kamer inderdaad. en echt niets voor Tanja
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het aanstaande moederschap van een zoon (neem ik aan)
Nu weet ze zeker dat ze geen grapje met dr hebben uitgehaald en gaan zeggen en is toch een jongetje hahaquote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het aanstaande moederschap van een zoon (neem ik aan)
Maak er Tan van en het is een Peter-post.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:32 schreef CartWOman het volgende:
Iets teveel roze, maar wel lief.
Ik denk dat Tanja echt happy gaat reageren, ze voelt zich duidelijk goed.
Had ik het goedquote:
Wanneer ben je uitgerekend, knurkie?quote:
dank jequote:Op donderdag 22 september 2005 20:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het aanstaande moedervaderschap van een zoon (neem ik aan)
dank jullie welquote:Op donderdag 22 september 2005 20:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wanneer ben je uitgerekend, knurkie?
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:38 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dank jullie wel
22-01-2006 dus nu 5 maanden zwanger
Jij ook hoorquote:
haha nee dat is jammer maar gelukkig kan ik BB wel uitzien hahahaquote:Op donderdag 22 september 2005 20:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]![]()
![]()
Jammer dat we het net niet meebeleven, hier.
Gaat echt leuk wordenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:40 schreef regenworm het volgende:
Er wordt openlijk genommineerd vandaag het feest kan beginnen
jaquote:Op donderdag 22 september 2005 20:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij ook hoor![]()
(van hetzelfde kind??????????)
![]()
kunnen we meeloeren met de webcam?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:38 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dank jullie wel
22-01-2006 dus nu 5 maanden zwanger
Dan snap ik hetquote:
AJB (talpataal) niet want dan gaan ze de volgende keer weer denken dat het wel goed komtquote:
dat gaat met iets ver en ik denk ook niet dathet zo prettig is om te zienquote:Op donderdag 22 september 2005 20:41 schreef Inca het volgende:
[..]
kunnen we meeloeren met de webcam?
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 22 september 2005 20:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil niet helemaal zeiken hoor, maar de smalltalk over de live-uitzending moet in het andere topic heb ik begrepen...
2 BB junkiesquote:Op donderdag 22 september 2005 20:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan snap ik hetWat leuk dat jullie hier samen zitten, wel moeilijk zo met z'n 2en op 1 toetsenbord
![]()
(geintje)
Dan vragen we het wel aan Flakkiequote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat gaat met iets ver en ik denk ook niet dathet zo prettig is om te zien
al sinds jaar en dag. Is nou eenmaal niks aan te doen.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef Sassefras het volgende:
de streams lopen achter??
wat kunnen we winnen ?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan vragen we het wel aan Flakkie![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef Knurkie het volgende:
[..]
2 BB junkies(gelukkig ieder een eigen pc)
ja hier ookquote:Op donderdag 22 september 2005 20:48 schreef Sassefras het volgende:
wat staan de streams zacht???
De roze babykamer van BBquote:
alleen als ze hem inruilen voor een blauwequote:Op donderdag 22 september 2005 20:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De roze babykamer van BBTanja is er tegen die tijd toch al uit
)
Pooh in een zakje stoppen?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Hier ook maar mijn vrouw is geen BB fan, ze probeert nu nog wat te werken vlak achter me
![]()
ben benieuwd, ook het live nomineren lijkt wel wel lachen. Ben benieuwd hoe ze ook elkaars nominaties gaan reageren.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:53 schreef bemeall het volgende:
Na de reclame een nieuwe echte pittige opdracht
een ware karaktertest, aldus bridget
Mja voor sommigen is dit net het stamcafe, ze komen nergens andersquote:Op donderdag 22 september 2005 20:55 schreef BBscanner het volgende:
Dit topic is dus voor de streams! kom ook naar Het topic voor de Live uitzending!
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:55 schreef BBscanner het volgende:
Dit topic is dus voor de streams! kom ook naar Het topic voor de Live uitzending!
Ik zal straks even naar de dbk gaan en het voor je vragen, die kamer heeft toch een draaideurquote:Op donderdag 22 september 2005 20:54 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
alleen als ze hem inruilen voor een blauwe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |