ligt toch aan jou denk ikquote:Op donderdag 22 september 2005 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ik heb nog steeds geen streams hier![]()
Als men hier liever lomp gescheld wil dan fatsoenlijke opmerkingen dan moeten ze dat maar doen.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Degene die om een ban vraagt krijgt er zelf een
Voel me niet zo lekkerquote:Op donderdag 22 september 2005 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb een dubbel gevoel over bb5....
Je voelt dat je genaaid wordt en op de een of andere manier voelt het lekker![]()
dit is toch commentaren op de live streams?? niet het live uitzendingtopic??quote:Op donderdag 22 september 2005 22:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan moet je dat in het streamstopic vragen ipv het uitzendingtopic. Muts
Roel, Tanja en Nathaliequote:Op donderdag 22 september 2005 22:21 schreef Darklight het volgende:
wie mogen er allemaal niet roken eigenlijk? Roel? En wie nog meer niet?
In welk topic zitten we hier, denk je...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan moet je dat in het streamstopic vragen ipv het uitzendingtopic. Muts
Nou voor dat geld schijten met een camera erbij, je verschonen en een paar honderdduizend streamers die de hele nacht opblijvenen om je in je blote reet te zien ... njeeehhh.. toch maar nietquote:Op donderdag 22 september 2005 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik gun Lieske eigenlijk wel een vertrek volgende week.
36 dagen x 75 euro= 2700 euro + 4500 euro startbedrag = 7200 euro.
Lijkt me bevrijdend voor haar, lekker in de auto terug naar Groningen.
Maar aangezien ik me altijd verbonden voel met buitenbeentjes in een groep, of mensen die het moeilijk hebben in groepsprocessen (en daar eventueel vooruitgang in boeken), mag ze van mij zeker nog blijven.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ligt toch aan jou denk ik
ik heb bij allen streams
http://www.gillesdesmit.com/bb/
http://bb5.florisd.nl/
http://www.free4all.nl/bb5/index.html
Al gebeurd.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
Hebben alle bewoners al het eten moeten inleveren of moet dat nog gebeuren?
Niet huilen. En corrigeer even die lelijke typo in je sig. 'totale'quote:
Gaan ze straks uien eten, wahoooo dat wil ik zienquote:Op donderdag 22 september 2005 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
Hebben alle bewoners al het eten moeten inleveren of moet dat nog gebeuren?
laat je niet gek maken die mensen verdienen geen respectquote:Op donderdag 22 september 2005 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens, ik ben vandaag ook al voor mongool uitgescholden.
Liet me er nog door raken ook![]()
Laten we maar hopen dat Tanja na 1 dag niet roken zoveel STRESS heeft dat ze gaat bevallen en dan opzouten!quote:
ik keek naar de live stream maar de after showquote:Op donderdag 22 september 2005 22:22 schreef Sassefras het volgende:
[..]
dit is toch commentaren op de live streams?? niet het live uitzendingtopic??
Moet je niet doen,ze weten niet beter.Gebrek aan woorden hebben dat soort postersquote:Op donderdag 22 september 2005 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens, ik ben vandaag ook al voor mongool uitgescholden.
Liet me er nog door raken ook![]()
In het 'bash hier Tanja topic' toch? Dat zijn ze allemaal.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:23 schreef Marrije het volgende:
In welk topic zitten we hier, denk je...![]()
Ik huil als ik dat wil ja!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet huilen. En corrigeer even die lelijke typo in je sig. 'totale'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |