Ben het nu toch met je oneens. Ze heeft echt wel een punt, hoor. Ze voelt zich al vanaf het begin niet serieus genomen en dat is ook gewoon zo. Ze mag daar best eens boos over zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:23 schreef CartWOman het volgende:
Dit is wat mij betreft het gevolg van Lieske's verbale onvermogen.
En nu maar alle schuld bij 'iedereen' leggen.
Het is een klein kind.
Ik heb dat met vrijwel iedereen in het huis.quote:Ze komt bij mij ook enorm oninteressant over... als zij iets begint te vertellen denk ik ook: owjee, laat maar.
Uien, Brood, Pindakaas,Waterquote:Op donderdag 22 september 2005 13:30 schreef nicoleV het volgende:
maar er word niet gewerkt
Heb geen geluid.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:24 schreef flugeltje het volgende:
Het meest trieste is dat het nu niet eens meer gaat over hoe Lieske zichzelf voelt, maar om hoe de anderen daar op reageren...
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:29 schreef mr-maxi het volgende:
Chantal over lieske: Het is net een sponsje als ie droog is dan kan ze het niet meer aan!!
jah jah chantal je hebt gelijk![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:31 schreef Ireth het volgende:
Lieske is gewoon het kleine zusje die af en toe iets mag zeggen maar waar niet naar geluisterd wordt.
Zoals ze nú reageert? Dan had ze er veel eerder over moeten beginnen.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:26 schreef Tinkerbell het volgende:
Ben het nu toch met je oneens. Ze heeft echt wel een punt, hoor. Ze voelt zich al vanaf het begin niet serieus genomen en dat is ook gewoon zo. Ze mag daar best eens boos over zijn.
Vind je het gek dat ze het wil laten zitten. I.p.v. dat mensen begrip tonen vallen ze haar juist aan... Je wilt sorry horen op zo'n moment en niet dat je het fout ziet.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zoals ze nú reageert? Dan had ze er veel eerder over moeten beginnen.
En nu maar blijven roepen: "Laat maar zitten!" terwijl ze beloven er beter op te letten...
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze het wil laten zitten. I.p.v. dat mensen begrip tonen vallen ze haar juist aan... Je wilt sorry horen op zo'n moment en niet dat je het fout ziet.
Ik wissel qua geluid tussen buiten en binnen, want Chantal is vele malen erger (en oneerlijker) dan Lieske. Maar feit blijft dat ze een punt heeft.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En nu maar blijven roepen: "Laat maar zitten!" terwijl ze beloven er beter op te letten...
Dat valt wel mee ja. Ja laatst was er zo'n discussie over studentenvereniging, maar daar discussieerde ze heel goed juist en werd haar mening ook gerespecteerd!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:33 schreef CartWOman het volgende:
Nah ze draaft echt door hoor... "ik word constant op een schandblok gezet"
Had geen zin, ze hadden toch niet geluisterd...quote:Op donderdag 22 september 2005 13:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had geen zin, ze hadden toch niet geluisterd...![]()
Soort van 'Jongens Lieske piept, kijk even haar kant op zodat we weer verder kunnen met grote mensen dingen'
Dat HOEFT ook niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:30 schreef flugeltje het volgende:
Nee Chantal...
Lieske hoeft zichzelf niet aan JULLIE aan te passen....
Ze zijn zich er echt niet van bewust, en er wérd net sorry gezet door Dido, en toen was dat opeens niet nodig. Daar snap ik niks van.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze het wil laten zitten. I.p.v. dat mensen begrip tonen vallen ze haar juist aan... Je wilt sorry horen op zo'n moment en niet dat je het fout ziet.
lekker makkelijk lullen jij zit thuis /werkquote:Op donderdag 22 september 2005 13:34 schreef Bep het volgende:
Dahaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Lieske . als je het allemaal niet aankan , rot dan lekker op , dat gejank steeds![]()
quote:
Heb hier in het Lieske-topic op gereageerd.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:23 schreef CartWOman het volgende:
Dit is wat mij betreft het gevolg van Lieske's verbale onvermogen.
Ze komt bij mij ook enorm oninteressant over... als zij iets begint te vertellen denk ik ook: owjee, laat maar.
En nu maar alle schuld bij 'iedereen' leggen.
Het is een klein kind.
Geforceerd sorry, niet gemeend, bla bla.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:35 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze zijn zich er echt niet van bewust, en er wérd net sorry gezet door Dido, en toen was dat opeens niet nodig. Daar snap ik niks van.
Ik ben ook opgegroeid tussen allemaal broers , maar als ik me zo zou gedragen als Lieske zouden ze me recht in mn gezicht uitlachenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:38 schreef flugeltje het volgende:
Wel typisch trouwens dat de mensen die thuis de jongste van meerderen zijn dit gevoel van Lieske zó goed begrijpen...
*oudste is*quote:Op donderdag 22 september 2005 13:38 schreef flugeltje het volgende:
Wel typisch trouwens dat de mensen die thuis de jongste van meerderen zijn dit gevoel van Lieske zó goed begrijpen...
Ik niet in ieder geval....quote:Op donderdag 22 september 2005 13:42 schreef mr-maxi het volgende:
Wie durft nu zijn streams uit te zetten?
Jahoorquote:Op donderdag 22 september 2005 13:38 schreef flugeltje het volgende:
Nee, ze is ook zo sterk dat je er van een afstand al hoordquote:Op donderdag 22 september 2005 13:40 schreef Rianne84 het volgende:
chantal: ik huil nooit
Tuurlijk mag dat wel johquote:Op donderdag 22 september 2005 13:40 schreef flugeltje het volgende:
Als een ander verdriet heeft mag het wel, maar Lies mag het niet...
Idd, en sommige mensen voelen dingen aan, Lieske niet, nu nog steeds niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:42 schreef Falco het volgende:
Lieske heeft gewoon een kleine beleveniswereld, die vooral uit haar studentenvereniging bestaat. Als je op de eerste dag meteen vol d'r in gaat met allemaal stoere verhalen dan denken de bewoners ook op een gegeven moment 'jaja, het zal wel'. Daardoor heeft ze nu weinig boeiends te vertellen.
Ik heb het over de bewoners, niet over de mensen in het topicquote:
Bedoel je dat je het eens bent met haar schaamtegevoel of dat je het eens bent met haar niets toevoegen?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:43 schreef CartWOman het volgende:
Ze schaamt zich kapot omdat ze niks toevoegt aan de groep.
Ik ben het wel met haar eens.
Ik ookquote:Op donderdag 22 september 2005 13:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb het over de bewoners, niet over de mensen in het topic
ik vind "alles" een groot woord hoor!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:44 schreef Day het volgende:
GVD! Ik werd gebeld en kon het gesprek niet afbreken
Nu heb ik alles gemist!
En wat voegt de rest toe? Geen ene flying fuckquote:Op donderdag 22 september 2005 13:43 schreef CartWOman het volgende:
Ze schaamt zich kapot omdat ze niks toevoegt aan de groep.
Ik ben het wel met haar eens.
Je hebt weinig gemist hoor, standaard Sjankwal gelul. Tegen de ene dit zeggen en tegen de andere dat en het hoogste woord willen hebben met haar levenswijsheid.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:44 schreef Day het volgende:
GVD! Ik werd gebeld en kon het gesprek niet afbreken
Nu heb ik alles gemist!
Ik want ik ben het zat.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:42 schreef mr-maxi het volgende:
Wie durft nu zijn streams uit te zetten?
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:47 schreef CGJung het volgende:
Ralph verdient meer dan noodrantsoen hij werkt tenminste door, terwijl de anderenLieske aan het bashen zijn. Ralph houdt niet van bashen (moet je snel voor kunnen praten), Ralph houdt van dingen in enveloppen stoppen (veel leuker !!)
nee hij houdt ervan om dingen in gleuven te stoppenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:47 schreef CGJung het volgende:
Ralph verdient meer dan noodrantsoen hij werkt tenminste door, terwijl de anderenLieske aan het bashen zijn. Ralph houdt niet van bashen (moet je snel voor kunnen praten), Ralph houdt van dingen in enveloppen stoppen (veel leuker !!)
Het eerste kritiek. Na zes absoluut onzinnige bash en afzeikposts van mij. En dat ook alleen maar omdat je Lieske leuk vindt, niet omdat je zoiets over niemand hoort te schrijven. Dat geeft goed aan wat voor kutreeks en BB(agger) forum dit is geworden.quote:
Aansluit.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:26 schreef jalla het volgende:
edit: bah ik ga een love tanja en ralph bash forum opzoeken, dit is mijn smaak niet
bye
Het laatste.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:45 schreef Seborik het volgende:
[..]
Bedoel je dat je het eens bent met haar schaamtegevoel of dat je het eens bent met haar niets toevoegen?
het is ook lekker werk om de dag mee door te komen!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:47 schreef CGJung het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:48 schreef __dani het volgende:
[..]
nee hij houdt ervan om dingen in gleuven te stoppen
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:26 schreef Jumparound het volgende:
wordt tijd dat ze lies serieus némen
Wel zo'n 20 minuten per poetsbeurtquote:Op donderdag 22 september 2005 13:49 schreef regenworm het volgende:
Lieske heeft haar tanden laten zien, het dit werkt door bij de groep.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:51 schreef Ripley het volgende:
Nog even een onderbreking mensen!
Het valt meerdere mensen op dat dit topic steeds meer als verslagen topic wordt gebruikt en het streamverslagen topic steeds minder wordt benut.
Ik wil jullie verzoeken iets meer moeite in het streamen te stoppen en ipv hier steeds een regeltje een wat langer verslagje in de streamverslagen te zetten. Dat maakt het namelijk voor de onregelmatige bezoekers hier makkelijker om de gebeurtenissen te volgen.
Ik hoop dat jullie mee willen werken
nee gooi open die deurquote:Op donderdag 22 september 2005 13:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Fuck, Lieske wil naar huis, ze is de strijd zat, laten we hopen dat ze blijft...
Ik ken kinderen van 12 met meer levenservaring dan Chantal, maar die laten mij wel uitpratenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:51 schreef Speedski het volgende:
My god Chantal .. jaja .. wat heb jij veel levenservaring, wat ben jij geweldig ...
*Bazooka haalt*
En Chantal denkt van haarzelf dat ze toch zoveel levenservaring heeftquote:Op donderdag 22 september 2005 13:54 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ik ken kinderen van 12 met meer levenservaring dan Chantal, maar die laten mij wel uitpraten![]()
Als ik bij dat stelletje egoisten zat , wilde ik ook naar huis denk ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Fuck, Lieske wil naar huis, ze is de strijd zat, laten we hopen dat ze blijft...
Nee, het gebeurt ook niet bewust, maar ik denk dat een belangrijke factor in Lieske's onhandigheid ook Chantal is, die haar constant wil beleren en bovendien de negatieve invloed van Tanja op het geheel (hoewel Tanja nu wel goed meewerkt met de opdracht).quote:Op donderdag 22 september 2005 13:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het laatste.
Hoe treurig het ook mag zijn, ze heeft bij geen van de bewoners aansluiting.
En mijns inziens ligt dat aan haar onhandige manier van praten.
Dit is echt niet iets wat bewust is gebeurt.
HDS!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:26 schreef jalla het volgende:
edit: bah ik ga een love tanja en ralph bash forum opzoeken, dit is mijn smaak niet
bye
Enorm!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:55 schreef Rianne84 het volgende:
wat snapt chantal veel he
Doet ze echt niet lieske blijftquote:Op donderdag 22 september 2005 13:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Streamverslagen van donderdag 22 september 2005 mooi verslag van Scanmanquote:Op donderdag 22 september 2005 13:54 schreef BONG4002 het volgende:
Kan iemand me heel in het kort vertellen waarom lieske nu zo over de zeik is?
Aa vak, nu ga ik weer terug lezenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik bij dat stelletje egoisten zat , wilde ik ook naar huis denk ik.
Die schandalige vertoning net in de woonkamer was de druppel. Wat een stelletje.
Dankjequote:Op donderdag 22 september 2005 13:56 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Streamverslagen van donderdag 22 september 2005 mooi verslag van Scanman
Er werd om een mening gevraagd hoe verder te gaan met de produktie... Maar Lieske werd niet gevraagd. En iemand zei dat Lieske niet gevraagd is... Waarop ze verdrietig weg liep met de woorden.... "Dat ben ik nu wel gewend, dat mijn mening nit gevraagd wordt."quote:Op donderdag 22 september 2005 13:54 schreef BONG4002 het volgende:
Kan iemand me heel in het kort vertellen waarom lieske nu zo over de zeik is?
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:56 schreef Rianne84 het volgende:
nee chantal, JIJ moet een maskertje
klei maskertje 10 meter onder de grondquote:Op donderdag 22 september 2005 13:56 schreef Rianne84 het volgende:
Lieske bedankt, dankzij haar leren we iedereen beter kennen.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die schandalige vertoning net in de woonkamer was de druppel. Wat een stelletje.
Ik denk dan Chantal jaloers is op het leven dat Lieske nu leidt, ze is teleurgesteld in haar eigen leven waarvan het hoogtepunt waarschijnlijk Big Brother zal zijn. Als BB de poorten voor haar sluit, gaan er geen enkele meer voor haar open. Ze zal er ook geen moeite meer voor doen.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:56 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nee, het gebeurt ook niet bewust, maar ik denk dat een belangrijke factor in Lieske's onhandigheid ook Chantal is, die haar constant wil beleren en bovendien de negatieve invloed van Tanja op het geheel (hoewel Tanja nu wel goed meewerkt met de opdracht).
Als Lieske minder haar best hoeft te doen en gewoon tiefen kan zeggen en praten over haar studentenclubjeservaringen e.d. zonder daar constant op te worden aangesproken door Chantal, de manipulerende roddeltante, zou Lieske het nog ver kunnen redden.
Lieve Scan: heb je net nog caps van Lieske gemaakt?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:57 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zegt maar steeds dat zij het ook moeilijk hebben.. Wat een onzin allemaal. Lieske is 19... Wat verwachten ze nou.
Ho ff he Chantal is buiten wel filiaal manager he, als je dat maar mooi ff weet !quote:Op donderdag 22 september 2005 13:55 schreef Rianne84 het volgende:
wat snapt chantal veel he
Ja, plús, wat mij betreft: kunnen typische discussies over bewoners, zoals nu met Lieske, in de eigen topics van de bewoners gehouden worden?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:51 schreef Ripley het volgende:
Nog even een onderbreking mensen!
Het valt meerdere mensen op dat dit topic steeds meer als verslagen topic wordt gebruikt en het streamverslagen topic steeds minder wordt benut.
Ik wil jullie verzoeken iets meer moeite in het streamen te stoppen en ipv hier steeds een regeltje een wat langer verslagje in de streamverslagen te zetten. Dat maakt het namelijk voor de onregelmatige bezoekers hier makkelijker om de gebeurtenissen te volgen.
Ik hoop dat jullie mee willen werken
ze moet die van van de week nog afspoelen toch ...quote:Op donderdag 22 september 2005 13:56 schreef Rianne84 het volgende:
Chantal zit niet constant op Lieske's lip.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:56 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nee, het gebeurt ook niet bewust, maar ik denk dat een belangrijke factor in Lieske's onhandigheid ook Chantal is, die haar constant wil beleren en bovendien de negatieve invloed van Tanja op het geheel (hoewel Tanja nu wel goed meewerkt met de opdracht).
Als Lieske minder haar best hoeft te doen en gewoon tiefen kan zeggen en praten over haar studentenclubjeservaringen e.d. zonder daar constant op te worden aangesproken door Chantal, de manipulerende roddeltante, zou Lieske het nog ver kunnen redden.
Office manager - ze mag de pennen bestellenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:59 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ho ff he Chantal is buiten wel filiaal manager he, als je dat maar mooi ff weet !![]()
lieske is gewoon een dom vindicat sletje zijn allemaal dom daarquote:Op donderdag 22 september 2005 14:01 schreef -Delta- het volgende:
Lieske: "Mij vinden ze het domme koorsletje.
Ja en wie heeft dat er naar gemaakt, de bewoners? Please zeg![]()
Dus als Lieske, met Chantal en Naat praat.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:59 schreef Gert het volgende:
Ja, plús, wat mij betreft: kunnen typische discussies over bewoners, zoals nu met Lieske, in de eigen topics van de bewoners gehouden worden?
dat wordt weer meldein in de dagboekkamer CartWoman!quote:
Anouk ???quote:Op donderdag 22 september 2005 14:02 schreef Loedertje het volgende:
(Weet iemand de naam nog van dat blonde meisje uit de 1e BB's die ook huilde dat ze naar huis wilde omdat ze ook wel doorhad dat ze geen kans meer zou maken op de hoofdprijs?
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus als Lieske, met Chantal en Naat praat.
Dan moet ik bij elke zin, naar Lieske's topic, dan naar Chantals topic en dan naar Naat en dan weert terug?![]()
![]()
![]()
In een gesprek waar de zinnen over en weer vliegen?![]()
![]()
het is toch commentaar op de streams en op dit moment gaat het over Lieske en Chantal enz.... waar moeten we het dan over hebben? het weer ...dan is het offtopic en dat mag ook nietquote:Op donderdag 22 september 2005 14:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus als Lieske, met Chantal en Naat praat.
Dan moet ik bij elke zin, naar Lieske's topic, dan naar Chantals topic en dan naar Naat en dan weert terug?![]()
![]()
![]()
In een gesprek waar de zinnen over en weer vliegen?![]()
![]()
Idd, verslagen kun je ergens anders napluizenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:04 schreef Day het volgende:
Ja maar dit is toch het COMMENTAREN-topic?
Dan kunnen we beter afspreken dat een aantal mensen (die het niet erg vinden om te tikken) om het half uur een samenvatting maken en die in het verslagentopic neerzetten.
Je kan het dan toch over het weer hebben boven aalsmeer?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:05 schreef Knurkie het volgende:
[..]
het is toch commentaar op de streams en op dit moment gaat het over Lieske en Chantal enz.... waar moeten we het dan over hebben? het weer ...dan is het offtopic en dat mag ook niet
Office manager, da's wat anders.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:59 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ho ff he Chantal is buiten wel filiaal manager he, als je dat maar mooi ff weet !![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je kan het dan toch over het weer hebben boven aalsmeer?
inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2005 14:11 schreef scanman01 het volgende:
Wat waren Dido en Chantal opeens begrijpend zeg...
Ik ben 100% overtuigd dat ze zonder die camera's geen seconde hadden omgekeken naar het 'probleem' van Lieske. Door de camera's weten ze dat niet reageren niet goed zal overkomen.
Welke tandpasta/tandenborstel/fabrikant gaat hierop inspringen. Svp aanvragen bij mij, ik werp me op als manager voor Lieske. Zelfde deal die Elvis met The Colonel sloot, lijkt me van toepassingquote:Op donderdag 22 september 2005 14:10 schreef jessie het volgende:
Lol frustraties worden botgevierd op haar tanden
Idd, ik begreep die interesse van Dido al helemaal niet. Ik waht eigenlijk op een moment waarin Dido het op een smeuige manier aan Natte Lie zal vertellen, roddelwijven.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben 100% overtuigd dat ze zonder die camera's geen seconde hadden omgekeken naar het 'probleem' van Lieske. Door de camera's weten ze dat niet reageren niet goed zal overkomen.
Die voelen zich het beide het meest aangesproken.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:11 schreef scanman01 het volgende:
Ja, alles om maar even te slijmen. Lieske is verbaal niet zo sterk. Maar Chan zegt alles om maar goed over te komen.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:07 schreef CartWOman het volgende:
Ik ben helemaal niet zo anti-Chantal, maar nu gaat ze te ver, tegen Lieske.
"Ik vind je verbaal heel sterk."
![]()
Zet het geluid wel uit dan.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:13 schreef Day het volgende:
Mensen, ik moet weg.
Willen jullie PLEASE PLEASE streamverslagen maken?
Anders ga ik net zo hard janken en zeiken als Lieske, hoor
Chantal naar DBKquote:Op donderdag 22 september 2005 14:13 schreef Speedski het volgende:
Ow ja ... Chantal heeft haar laatste woord dr over nog niet gezegd.
LOLquote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
Yes! Gelukt....Ik ben waarschijnlijk nu de enigste leraar in NL met de livestream van BB op zijn bureau in de klas...
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
Yes! Gelukt....Ik ben waarschijnlijk nu de enigste leraar in NL met de livestream van BB op zijn bureau in de klas...
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
Hoor ik hier chantal sprekenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:03 schreef Inca het volgende:
[..]
lieske is gewoon een dom vindicat sletje zijn allemaal dom daar
http://bigbrother.fok.nl/blog/452quote:Op donderdag 22 september 2005 14:15 schreef buzzer het volgende:
ik heb even helemaal gemist waarom ze nu wel met 2 handen mogen werken in plaats van in die debiele pakjes ?
Oehhh jij ben goed bezig!!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
met koptelefoon en de kinderen een test/proefwerk/stil klusje?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
Normaal reageer ik niet op taalfouten, maak er zelf ook wel eens een paar, maar voor een leraar vind ik het wel raar dat hij enigste ipv enige schrijft.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
dan ben je zeker ook de ENIGE leraar die niet weet dat het ENIGE is ipv enigSTEquote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
Misschien geeft hij wel biologie les of iets heel anders iig dan talenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:17 schreef CGJung het volgende:
[..]
Normaal reageer ik niet op taalfouten, maak er zelf ook wel eens een paar, maar voor een leraar vind ik het wel raar dat hij enigste ipv enige schrijft.![]()
![]()
(het feit dat je een livestream hebt is veel interessanter)
tnxquote:Op donderdag 22 september 2005 14:16 schreef bemeall het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/452
dit is gewoon prachtige tv (stream) het lijkt saai maar er gebeurt veel.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:15 schreef Day het volgende:
Chantal valt nu echt zwaar door de mand, hoor!
eens!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een kutwijf die Dildo zeg... Net vroeg Tanja of ze iets te drinken wilde en hoefde ze niets en nu vraagt ze Menno om drinken
En Sjankwal die roddelt lekker door..
Ben jij wel leraar? enigstequote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
Hier leeft ze op. Dido vindt dit soort gesprekken ook niet bepaald vervelend lijkt mij.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:19 schreef nicoleV het volgende:
Chantal vind dit soort dingen heerlijk....kan ze eindelijk roddelen......
Maar wij nietquote:Op donderdag 22 september 2005 14:19 schreef nicoleV het volgende:
Chantal vind dit soort dingen heerlijk....kan ze eindelijk roddelen......
Ja je weet het he, je mag dit topic nooit zomaar verlaten zonder uitleg en afmeldingquote:Op donderdag 22 september 2005 14:19 schreef mr-maxi het volgende:
als ik, als ik, als ik.... jah kappe nou chantal , ik ga nu wat eten maken dus ik ben er ff niet, ik ben een tosti aan het maken
Ja man met een beamerquote:Op donderdag 22 september 2005 14:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je doet er toch wel een beamer aan he? Zodat de klas ook mee kan kijken. Misschien kom je dan nog wel in een Talpa-uitzending.
Of wel ze lult met alle winden meequote:Op donderdag 22 september 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, alles om maar even te slijmen. Lieske is verbaal niet zo sterk. Maar Chan zegt alles om maar goed over te komen.
Een school die de kinderen een verslaving bezorgt, da's eens wat andersquote:Op donderdag 22 september 2005 14:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja man met een beamer![]()
![]()
, dan ben je dè leraar, de man op school
![]()
Maar ik laat me geluid wel aan tot latersquote:Op donderdag 22 september 2005 14:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja je weet het he, je mag dit topic nooit zomaar verlaten zonder uitleg en afmelding![]()
Als je de hele dag tussen leerlingen zit die een andere taal spreken thuis, dan word je zelf ook wat makkelijker...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben jij wel leraar? enigste
Je doet er toch wel een beamer aan he? Zodat de klas ook mee kan kijken. Misschien kom je dan nog wel in een Talpa-uitzending.
Klas kijkt livestreams Big Brother
Ja, en nu doet iedereen net alsof hun neus bloedt, maar dit is alleen maar voordelig voor Lieskequote:Op donderdag 22 september 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:23 schreef robinotc het volgende:
zoek de oorzaak bij je zelf lelijke kraai !!![]()
Nu doe je het weer, hahahahaquote:Op donderdag 22 september 2005 14:19 schreef Mike1964 het volgende:
Dat wordt dan ook meteen de enigste taalfout die ik hier zal maken...(hoop ik)
Ik maak die fout ook altijd, "enigste/enige" ,omdat het in het Limburgs dialect meestal wel "enigste" is.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:22 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als je de hele dag tussen leerlingen zit die een andere taal spreken thuis, dan word je zelf ook wat makkelijker...
Hahahahaha.... klopt !! Tis ook heeeeel dubbel natuurlijk, als die trol eruit moet dan is het een stuk minder leuk... maarja...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Maar zeg nou zelf, zonder kraaien en dominante types als Rob, is BB niks aan.![]()
Roddels en irritaties![]()
Bluff bluffquote:Op donderdag 22 september 2005 14:24 schreef Jumparound het volgende:
argh! 2 tellen de stream aan, SCHIET CHANTAL DOOD
Idd, want kijk naar Rikkert, ik dacht gister ineens "oh ja Rikkert is er niet meer".quote:Op donderdag 22 september 2005 14:26 schreef robinotc het volgende:
[..]
Hahahahaha.... klopt !! Tis ook heeeeel dubbel natuurlijk, als die trol eruit moet dan is het een stuk minder leuk... maarja...![]()
Na alles wat er vandaag gebeurt is, dan kan wel zeggen dat er een stroomversnelling plaatst vind.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:27 schreef Seborik het volgende:
[..]
Oh jee, je ziet een groepsproces in stroomversnelling, wat vervelend om te zien.
Misschien zien ze het wel, maar zijn ze er nog niet aan toe om het bespreekbaar te maken. Je kunt hier wel alles zien en brullen hoe jij zou reageren, maar voor je het weet zit je nog twee maanden met die persoon in één huis.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:28 schreef regenworm het volgende:
vertrouw chantal niet meer het is een heks.
Jammer dat de groep het nog niet ziet.
daarom heeft ze ook nog geen kerelquote:Op donderdag 22 september 2005 14:31 schreef robinotc het volgende:
Chantal ... ik zweer het je... als ik daar mee samen noest wonen dan had ik haar na een half uur al het huis uit geknuppeld![]()
![]()
En daar ben ik het helemaal roerend met je eens !!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:32 schreef Inca het volgende:
[..]
daarom heeft ze ook nog geen kerel
Lieske ook niet en nog een paarquote:Op donderdag 22 september 2005 14:32 schreef Inca het volgende:
[..]
daarom heeft ze ook nog geen kerel
als DIT porno moet zijn dan uh... ben ik genezenquote:
Ik kende heel dat spreekwoord nietquote:Op donderdag 22 september 2005 14:38 schreef johanvonnie het volgende:
Dido: "Ik vond dat jij je snor drukte gisteren"
Lieske: "Mijn snor drukte??"
Dido: "Toen wij die dozen gingen tillen zat jij met die pleister op je neus en hielp niet mee. En je zat ook niet bij die 8 mensen"
Laat me niet lachen, Dido drukt constant haar snor en heeft nog helemaal niks uitgevoerd. Lui wijf
Dido klaar met eten, Dido praat weer, KRIBBET erg verdrietigquote:Op donderdag 22 september 2005 14:34 schreef KRIBBET het volgende:
Dido eet, Dido stopt even met praten, KRIBBET is even blij![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En haché zonder rundvlees ....
Muhahahahaquote:Op donderdag 22 september 2005 14:39 schreef robinotc het volgende:
hahahaa.... Chantal heeft niet de hele dag zin om iedereen te knuffelen
Stomme TRUT vraag je eens af wie JOU nou zou willen knuffelen![]()
aarrrggggg ik bef nog liever een zwangere kameel![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:34 schreef Bep het volgende:
Dahaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Lieske . als je het allemaal niet aankan , rot dan lekker op , dat gejank steeds![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:37 schreef Bep het volgende:
Dat er nou niemand daar is die zegt , ja Lieske nu weten we het wel , hou je kop nu maar
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:45 schreef Bep het volgende:
Lieske dramt als een verwende kleuter door , hou op, een draai om je oren kan je krijgen
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:50 schreef Bep het volgende:
Ik heb het echt helemaal gehad met die janksmoel, ik wil naar huisssssssssssssssss, nou ga dan!!!!
Goedenmiddag Bep.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:52 schreef Bep het volgende:
Hoe lang gaat ze dit gezeik nog volhouden????
Gooi is op Google: snor + drukken, Je zal raar opkijken wat er bovenaan staatquote:Op donderdag 22 september 2005 14:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik kende heel dat spreekwoord niet![]()
![]()
Hij is leuk![]()
![]()
Nou daar pas ik voor hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 14:39 schreef robinotc het volgende:
Ik denk dat Dido d´r wel een keer paalt voor het einde van de reeks!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:39 schreef robinotc het volgende:
hahahaa.... Chantal heeft niet de hele dag zin om iedereen te knuffelen
Stomme TRUT vraag je eens af wie JOU nou zou willen knuffelen![]()
Ik zie hetquote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gooi is op Google: snor + drukken, Je zal raar opkijken wat er bovenaan staat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |