Wel zo'n 20 minuten per poetsbeurtquote:Op donderdag 22 september 2005 13:49 schreef regenworm het volgende:
Lieske heeft haar tanden laten zien, het dit werkt door bij de groep.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:51 schreef Ripley het volgende:
Nog even een onderbreking mensen!
Het valt meerdere mensen op dat dit topic steeds meer als verslagen topic wordt gebruikt en het streamverslagen topic steeds minder wordt benut.
Ik wil jullie verzoeken iets meer moeite in het streamen te stoppen en ipv hier steeds een regeltje een wat langer verslagje in de streamverslagen te zetten. Dat maakt het namelijk voor de onregelmatige bezoekers hier makkelijker om de gebeurtenissen te volgen.
Ik hoop dat jullie mee willen werken
nee gooi open die deurquote:Op donderdag 22 september 2005 13:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Fuck, Lieske wil naar huis, ze is de strijd zat, laten we hopen dat ze blijft...
Ik ken kinderen van 12 met meer levenservaring dan Chantal, maar die laten mij wel uitpratenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:51 schreef Speedski het volgende:
My god Chantal .. jaja .. wat heb jij veel levenservaring, wat ben jij geweldig ...
*Bazooka haalt*
En Chantal denkt van haarzelf dat ze toch zoveel levenservaring heeftquote:Op donderdag 22 september 2005 13:54 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ik ken kinderen van 12 met meer levenservaring dan Chantal, maar die laten mij wel uitpraten![]()
Als ik bij dat stelletje egoisten zat , wilde ik ook naar huis denk ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Fuck, Lieske wil naar huis, ze is de strijd zat, laten we hopen dat ze blijft...
Nee, het gebeurt ook niet bewust, maar ik denk dat een belangrijke factor in Lieske's onhandigheid ook Chantal is, die haar constant wil beleren en bovendien de negatieve invloed van Tanja op het geheel (hoewel Tanja nu wel goed meewerkt met de opdracht).quote:Op donderdag 22 september 2005 13:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het laatste.
Hoe treurig het ook mag zijn, ze heeft bij geen van de bewoners aansluiting.
En mijns inziens ligt dat aan haar onhandige manier van praten.
Dit is echt niet iets wat bewust is gebeurt.
HDS!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:26 schreef jalla het volgende:
edit: bah ik ga een love tanja en ralph bash forum opzoeken, dit is mijn smaak niet
bye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |