quote:Op donderdag 22 september 2005 14:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je kan het dan toch over het weer hebben boven aalsmeer?
inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2005 14:11 schreef scanman01 het volgende:
Wat waren Dido en Chantal opeens begrijpend zeg...
Ik ben 100% overtuigd dat ze zonder die camera's geen seconde hadden omgekeken naar het 'probleem' van Lieske. Door de camera's weten ze dat niet reageren niet goed zal overkomen.
Welke tandpasta/tandenborstel/fabrikant gaat hierop inspringen. Svp aanvragen bij mij, ik werp me op als manager voor Lieske. Zelfde deal die Elvis met The Colonel sloot, lijkt me van toepassingquote:Op donderdag 22 september 2005 14:10 schreef jessie het volgende:
Lol frustraties worden botgevierd op haar tanden
Idd, ik begreep die interesse van Dido al helemaal niet. Ik waht eigenlijk op een moment waarin Dido het op een smeuige manier aan Natte Lie zal vertellen, roddelwijven.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben 100% overtuigd dat ze zonder die camera's geen seconde hadden omgekeken naar het 'probleem' van Lieske. Door de camera's weten ze dat niet reageren niet goed zal overkomen.
Die voelen zich het beide het meest aangesproken.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:11 schreef scanman01 het volgende:
Ja, alles om maar even te slijmen. Lieske is verbaal niet zo sterk. Maar Chan zegt alles om maar goed over te komen.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:07 schreef CartWOman het volgende:
Ik ben helemaal niet zo anti-Chantal, maar nu gaat ze te ver, tegen Lieske.
"Ik vind je verbaal heel sterk."
![]()
Zet het geluid wel uit dan.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:13 schreef Day het volgende:
Mensen, ik moet weg.
Willen jullie PLEASE PLEASE streamverslagen maken?
Anders ga ik net zo hard janken en zeiken als Lieske, hoor
Chantal naar DBKquote:Op donderdag 22 september 2005 14:13 schreef Speedski het volgende:
Ow ja ... Chantal heeft haar laatste woord dr over nog niet gezegd.
LOLquote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
Yes! Gelukt....Ik ben waarschijnlijk nu de enigste leraar in NL met de livestream van BB op zijn bureau in de klas...
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
Yes! Gelukt....Ik ben waarschijnlijk nu de enigste leraar in NL met de livestream van BB op zijn bureau in de klas...
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
Hoor ik hier chantal sprekenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:03 schreef Inca het volgende:
[..]
lieske is gewoon een dom vindicat sletje zijn allemaal dom daar
http://bigbrother.fok.nl/blog/452quote:Op donderdag 22 september 2005 14:15 schreef buzzer het volgende:
ik heb even helemaal gemist waarom ze nu wel met 2 handen mogen werken in plaats van in die debiele pakjes ?
Oehhh jij ben goed bezig!!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
met koptelefoon en de kinderen een test/proefwerk/stil klusje?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
Normaal reageer ik niet op taalfouten, maak er zelf ook wel eens een paar, maar voor een leraar vind ik het wel raar dat hij enigste ipv enige schrijft.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
dan ben je zeker ook de ENIGE leraar die niet weet dat het ENIGE is ipv enigSTEquote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
Misschien geeft hij wel biologie les of iets heel anders iig dan talenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:17 schreef CGJung het volgende:
[..]
Normaal reageer ik niet op taalfouten, maak er zelf ook wel eens een paar, maar voor een leraar vind ik het wel raar dat hij enigste ipv enige schrijft.![]()
![]()
(het feit dat je een livestream hebt is veel interessanter)
tnxquote:Op donderdag 22 september 2005 14:16 schreef bemeall het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/452
dit is gewoon prachtige tv (stream) het lijkt saai maar er gebeurt veel.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:15 schreef Day het volgende:
Chantal valt nu echt zwaar door de mand, hoor!
eens!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een kutwijf die Dildo zeg... Net vroeg Tanja of ze iets te drinken wilde en hoefde ze niets en nu vraagt ze Menno om drinken
En Sjankwal die roddelt lekker door..
Ben jij wel leraar? enigstequote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |