Ik ben ook opgegroeid tussen allemaal broers , maar als ik me zo zou gedragen als Lieske zouden ze me recht in mn gezicht uitlachenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:38 schreef flugeltje het volgende:
Wel typisch trouwens dat de mensen die thuis de jongste van meerderen zijn dit gevoel van Lieske zó goed begrijpen...
*oudste is*quote:Op donderdag 22 september 2005 13:38 schreef flugeltje het volgende:
Wel typisch trouwens dat de mensen die thuis de jongste van meerderen zijn dit gevoel van Lieske zó goed begrijpen...
Ik niet in ieder geval....quote:Op donderdag 22 september 2005 13:42 schreef mr-maxi het volgende:
Wie durft nu zijn streams uit te zetten?
Jahoorquote:Op donderdag 22 september 2005 13:38 schreef flugeltje het volgende:
Nee, ze is ook zo sterk dat je er van een afstand al hoordquote:Op donderdag 22 september 2005 13:40 schreef Rianne84 het volgende:
chantal: ik huil nooit
Tuurlijk mag dat wel johquote:Op donderdag 22 september 2005 13:40 schreef flugeltje het volgende:
Als een ander verdriet heeft mag het wel, maar Lies mag het niet...
Idd, en sommige mensen voelen dingen aan, Lieske niet, nu nog steeds niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:42 schreef Falco het volgende:
Lieske heeft gewoon een kleine beleveniswereld, die vooral uit haar studentenvereniging bestaat. Als je op de eerste dag meteen vol d'r in gaat met allemaal stoere verhalen dan denken de bewoners ook op een gegeven moment 'jaja, het zal wel'. Daardoor heeft ze nu weinig boeiends te vertellen.
Ik heb het over de bewoners, niet over de mensen in het topicquote:
Bedoel je dat je het eens bent met haar schaamtegevoel of dat je het eens bent met haar niets toevoegen?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:43 schreef CartWOman het volgende:
Ze schaamt zich kapot omdat ze niks toevoegt aan de groep.
Ik ben het wel met haar eens.
Ik ookquote:Op donderdag 22 september 2005 13:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb het over de bewoners, niet over de mensen in het topic
ik vind "alles" een groot woord hoor!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:44 schreef Day het volgende:
GVD! Ik werd gebeld en kon het gesprek niet afbreken
Nu heb ik alles gemist!
En wat voegt de rest toe? Geen ene flying fuckquote:Op donderdag 22 september 2005 13:43 schreef CartWOman het volgende:
Ze schaamt zich kapot omdat ze niks toevoegt aan de groep.
Ik ben het wel met haar eens.
Je hebt weinig gemist hoor, standaard Sjankwal gelul. Tegen de ene dit zeggen en tegen de andere dat en het hoogste woord willen hebben met haar levenswijsheid.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:44 schreef Day het volgende:
GVD! Ik werd gebeld en kon het gesprek niet afbreken
Nu heb ik alles gemist!
Ik want ik ben het zat.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:42 schreef mr-maxi het volgende:
Wie durft nu zijn streams uit te zetten?
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:47 schreef CGJung het volgende:
Ralph verdient meer dan noodrantsoen hij werkt tenminste door, terwijl de anderenLieske aan het bashen zijn. Ralph houdt niet van bashen (moet je snel voor kunnen praten), Ralph houdt van dingen in enveloppen stoppen (veel leuker !!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |