abonnement Unibet Coolblue
pi_30810663
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen op de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van woensdag 21 september 2005.
pi_30811341
De groep gaat vlijtig door. Tanja zit haar nagels te knippen. Menno, Ingrid en Lieske zijn niet te zien.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_30813307
Ik heb niet constant zitten kijken en luisteren maar heb wel een paar dingen opgevangen.

Stream 1

0.48 Chantal zit even bij Tanja in het woongedeelte. Het gesprek is al enige tijd gaande maar er was geen geluid. Tanja : Brood en uien. Chantal : Dat zou nergens op slaan. Tanja : En dan tijdens het rantsoen nog een weekopdracht. Chantal : Je moet iets proberen (je moet proberen zo ver mogelijk te komen met de weekopdracht). Als het mislukt is het een teleurstelling. Het is ook goed dat eens mee te maken (o.i.d.). Alhoewel. Ik weet niet hoe ik het handle.

1.16 Linda : Ik hou Roel even bezig. Schijn ik goed in te zijn.

Stream 3

1.49 Menno tegen Nathalie terwijl hij met haar meeloopt langs de stapels papieren over de reden dat hij en Ingrid niet meer mee doen aan de opdracht : Wij zijn de grootste strevers en doorzetters van allemaal. Nu hoef je niks te doen. Dat is nog veel moeilijker. De meesten willen stoppen maar zeggen niks. Menno even later : Omdat we strevers zijn. We lopen niet weg. Ik vond het vervelend dat ze dat zei (ik weet niet wie en wat hij bedoelt). Er moet snel beslist worden. Nathalie : Jullie hebben die eieren gedaan en veel op de fiets gedaan. Menno : Ik had liever hier gestaan als aan de andere kant. BB zei dat ze niet konden waarderen dat we op hebben gegeven met fietsen. Dat vind ik raar. Dat hadden we nooit kunnen redden. Dit is wel zwaar, maar anders zwaar. Dit is één dag doorknallen en dan ben je klaar. Nathalie : Het is wel lullig dat er nu nominaties zijn. Menno zegt dat hij zich niet kan voorstellen dat bewoners om een zekere reden nomineren (ik weet niet welke hij bedoelt). Nathalie : Ik denk er ook zo over. Als twee het verdienen zijn jullie het wel.

2.25 Tanja tegen Lieske in de keuken : Kijk nu lopen ze nog twee passen te veel. Dan kun je gaan rekenen, zoveel passen per uur. Tanja demonstreert hoe ze het volgens haar moeten doen. Eerder had ze een tip voor Rob die aan de tafel in het woongedeelte werkt maar die heeft er niks mee gedaan.

2.35 Een aantal bewoners zeggen dat ze nu ongeveer op de helft zijn. Roel rekent : Het moet sneller jongens. Linda : Als ik terugreken is het nog steeds onmogelijk.

2.37 Tanja : Roel, heb je gezien hoe Ralph en ik dat vergaren deden ? Dat scheelt je de helft minder lopen. Ik begrijp het antwoord van Roel niet. Roel : Als ik zo iets moet pakken dan ga ik er aan. Hij doet in ieder geval niks met de tip van Tanja.

2.44 Speaker : Alle bewoners batterijen wisselen.
  donderdag 22 september 2005 @ 04:10:41 #4
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30813752
4:00

Ralph; Als je dit thuis zou doen heb je 135 Euro verdient!
De rest en vooral Linda lachen!

De bewoners nemen even een korte pauze, Joost valt gelijk in slaap op de bank



Bikkels Ralph & Nathalie gaan rustig door!

pi_30813845
Ik heb nog een paar dingen opgevangen :

3.55 De bewoners pauzeren nadat Dido zei even te willen stoppen. Ralph zegt tegen Dido in de tuin dat het gaat lukken. Hij begint als eerste weer na enkele minuten en wordt zowaar geholpen door Nathalie. Nathalie pakt velletjes van een aantal stapels. Ralph stopt ze in doorzichtig plastic folie en sluit ze. Ralph zegt dat ze er 13700 gedaan hebben. Linda : Zo weinig nog maar ! Het kan niet eens dus. Toing ! Ralph : Als je dit thuis had gedaan had je 135 euro verdiend. Anderen : Hahahahaha. Ingrid (?) : Echt waar ? Ralph : Nee, het gebeurt machinaal.

4.22 Ingrid, die duimend onder een deken op een bank ligt : Ik denk dat ze op het laatst nog een seintje geven, nu nog tweeduizend. Menno denkt dat ook. Menno : Ik denk niet dat ze ons pindakaas geven. Ingrid : Ik had gekapt. Menno : Je weet niet of ze beloond worden. Ingrid : Opdracht is toch opdracht ? Menno : Met Rob was dat toch ook zo (dat ze een beloning kregen terwijl de opdracht niet gelukt was) ? Joost ligt (lag) in die stoel voor pampus. Die is als eerste kapot. Nou ik ga maar appelflappen maken of zo. Ingrid : Eigenlijk moet je roepen, stoppen. Menno : Gaat het goed Joost ? Joost : Ja. Ik wil eigenlijk een uurtje slapen. Menno : Ik zou een paar uurtjes gaan slapen.

Dit is het van mij.
  donderdag 22 september 2005 @ 04:37:35 #6
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30813846
4:35

De bewoners gaan rustig verder en nemen nog een midnight snack!

Eitje toch die opdracht

  donderdag 22 september 2005 @ 05:15:44 #7
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30813878
05:10

Roel gaat even tellen of het nog haalbaar is!

Dido; Ik wil alles op alles zetten om de opdracht te halen.
Roel; We zijn nog niet op de helft
Rob; echt!
Chantal; BB heeft de opdracht verandert maar het is nog steeds niet te doen.
Linda; Zelfs Rob is in slaap gevallen op de WC!
Rob; onzin, we zijn nu al 10 minuten aan het bakkeleien, We gaan nu ff een uurtje slapen en weer verder
Roel & Ralph; Je wordt toch niet wakker!

De meningen zijn verdeelt! Doorgaan of Stopen? Nathalie & Joost zitten er echt doorheen!

Rob en Roel (de leiders) bespreken nog even wat!



Roel; We hadden niet Nathalie en Joost moeten hebben maar Ingrid en Menno.


Nathalie komt erbij en ze beginnen over de haalbaarheid van de opdracht

Roel; Het is toch onzin we hebben 2 dagen keihard gewerkt, dan zou het toch onzin zijn als we pindakaas en uien zouden krijgen.

Rob; Kom allemaal even hier zitten om te praten.
Linda; Ze zeiden in DBK, Als jullie nu stoppen krijgen jullie pindakaas!
Chantal; We hebben een lesje te leren! Ze vinden ons blijkbaar te verwend.
Linda; Waarom zouden we doorgaan?
Ingrid; Met het fietsen zijn we toch ook doorgegaan
Menno; Na 18 uur werken mag je best wel moe zijn, dan heb je je respect wel verdiend
Linda; Het rare is dat we niet eens in de buurt komen, nog geen 15000 (de helft dus pas)
Roel; Het is belangrijker dat de groep stabiel blijft en dat we ons niet gek laten maken.
Nathalie; We zitten bijna 4 weken in luxe
Rob; We gaan nu slapen als de haan gaat staan we op en gaan we gewoon door
Linda; dan hebben we nog 11 uur dan
Dido; Ik ga gewoon door!
Nathalie; Ik wil best gewoon door gaan morgen op me gemakkie dan kunnen we nog lekker avond eten, dat is het laatste ik ga slapen!
Chantal; We hebben het 18 uur geprobeerd maar denk niet dat een thuiswerker het wel haalt. Wij halen het niet.
Roel; Ik vind niet dat we er met onze pet naar hebben gegooid, het gaat niet om 50.000 Euro maar om pindakaas. Als hier 12 Roelen hadden gezeten waren ze zeker gestopt.
Chantal; maar je kan ook niet meer roken, Dido ga naar bed (Dido valt in slaap op de stoel)

Chantal; je houdt het gewoon niet vol 36 uur werken.
Ze besluiten om nu te stoppen en morgen weer door te gaan.



Ik besluit ook om nu te stoppen en morgen weer verder te gaan.

[ Bericht 32% gewijzigd door BBscanner op 22-09-2005 05:40:48 ]
  donderdag 22 september 2005 @ 08:02:57 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30814248
08.00 De haan kraait vandaag vroeg. Ze moeten aan de slag!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2005 @ 08:06:34 #9
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30814271
Natalie steekt haar middelvinger op naar de camera's terwijl ze met een sjago gezicht haar toilettas pakt
pi_30814310
Natalie en Ralph zijn als eerste op De Haan kraait weer....

Linda: "Rot op man"
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_30814421
Rob gaat de slaapkamers langs om de mensen wakker te maken...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_30814428
Linda zegt: "Volgens mij heeft het geen zin."
Rob "we weten dat we het niet redden, maar dat moeten we gezamelijk beslissen"

"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2005 @ 08:28:19 #13
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30814434
Rob wil gaan overleggen.
Linda geeft aan dat ze het niet gaan redden.
Rob"Ja dat we het niet gaan redden dat weten we wel maar we moeten nu wel afspreken wat we gaan doen".
De discussie hierover komt zeer langzaam op gang in de slaapkamer met vrnl Linda en Roel en Rob.
pi_30814446
Hij gaat naar Roel... Roel wil niet op rantsoen.....
Rob wil het ook gaan checken bij Joost....

Roel kijkt appelig....

Chantal uit bed...

Joost slaapt nog.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_30814464
Tanja staat op
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_30814469
Nathalie : "als we met zijn allen gaan, ga ik ook mee"
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2005 @ 08:32:36 #17
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30814473
Zeer diepe zucht van Rob.
* De meesten willen nog een uur slapen* (aldus Rob)
Rob gaat moedeloos de keuken in.
pi_30814477
Rob wil niet met 2 of 4 man zich uitsloven
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_30814496
Rob is in de dbk
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2005 @ 08:35:25 #20
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30814525
Wat gaat Rob nou weer vragen? Of het haalbaar is ? Die krijgt de wind vast weer van voren....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2005 @ 08:42:34 #22
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30814593
Rob heeft een mededeling uit de DBK.
Ze moeten binnen 5 minuten een beslissing nemen, ze gaan door tot vanavond of ze stoppen.
Stoppen ze dan gaat vanavond het noodrantsoen al in en haalt men binnen 5 minuten na de beslissing te stoppen alle doosjes en rommel op.
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2005 @ 08:46:15 #23
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30814648
Rob doet nog een poging de mensen te motiveren.
Jullie moeten je wel realiseren dat ook jullie shag e.d. zal worden afgenomen.
Het is niet alleen het eten.

Tanja heeft al koffie gezet en zegt tegen Rob "laat ze eerst allemaal even een beetje wakker worden" . "Ik kan niet zoveel zeggen"
Rob"hoe bedoel je?"
Tanja *ja dan ben ik de rest van de week weer de lul, ik kan nu niet meer meedoen.*
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2005 @ 08:50:50 #24
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30814729
Rob heeft geen idee hoelang ze hebben geslapen ( 2/3/4 uur?)


Even later.

Tanja "en als je nu eens héééél lief aan BB vraagt of ze er 20.000 van willen maken??"
Rob schijnt ook dat naar voren te hebben gebracht in de DBK.
  † In Memoriam † donderdag 22 september 2005 @ 09:02:25 #25
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_30814936
Tanja trekt plots alles uit de kast.

* Volgens mij gaat het ook om doorzettingsvermorgen, of we het volhouden*
* Zullen we anders met alle vrouwen naar de DBK gaan*
* Ik weet dat ze waarschijnlijk nee zeggen maar ik wil ook nog wel alles op alles zetten en meedoen*
* Ja maar we moeten toch gezond eten enzo*

Linda maakt daarop een opmerking: * Tanja, jij krijgt heus wel alle gezonde dingen die je nodig hebt hoor*

Tanja gaat naar de DBK en komt binnen 3 minuten weer buiten met de mededeling dat zij niet mag meehelpen (Menno en Ingrid overigens ook niet)

Ondertussen zijn die 5 minuten *overlegtijd* van BB al om
tik tak,tik tak....

[ Bericht 8% gewijzigd door Loedertje op 22-09-2005 09:07:46 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')