Enorm!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:55 schreef Rianne84 het volgende:
wat snapt chantal veel he
Doet ze echt niet lieske blijftquote:Op donderdag 22 september 2005 13:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Fuck, Lieske wil naar huis, ze is de strijd zat, laten we hopen dat ze blijft...
Streamverslagen van donderdag 22 september 2005 mooi verslag van Scanmanquote:Op donderdag 22 september 2005 13:54 schreef BONG4002 het volgende:
Kan iemand me heel in het kort vertellen waarom lieske nu zo over de zeik is?
Aa vak, nu ga ik weer terug lezenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik bij dat stelletje egoisten zat , wilde ik ook naar huis denk ik.
Die schandalige vertoning net in de woonkamer was de druppel. Wat een stelletje.
Dankjequote:Op donderdag 22 september 2005 13:56 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Streamverslagen van donderdag 22 september 2005 mooi verslag van Scanman
Er werd om een mening gevraagd hoe verder te gaan met de produktie... Maar Lieske werd niet gevraagd. En iemand zei dat Lieske niet gevraagd is... Waarop ze verdrietig weg liep met de woorden.... "Dat ben ik nu wel gewend, dat mijn mening nit gevraagd wordt."quote:Op donderdag 22 september 2005 13:54 schreef BONG4002 het volgende:
Kan iemand me heel in het kort vertellen waarom lieske nu zo over de zeik is?
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:56 schreef Rianne84 het volgende:
nee chantal, JIJ moet een maskertje
klei maskertje 10 meter onder de grondquote:Op donderdag 22 september 2005 13:56 schreef Rianne84 het volgende:
Lieske bedankt, dankzij haar leren we iedereen beter kennen.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik bij dat stelletje egoisten zat , wilde ik ook naar huis denk ik.
Die schandalige vertoning net in de woonkamer was de druppel. Wat een stelletje.
Ik denk dan Chantal jaloers is op het leven dat Lieske nu leidt, ze is teleurgesteld in haar eigen leven waarvan het hoogtepunt waarschijnlijk Big Brother zal zijn. Als BB de poorten voor haar sluit, gaan er geen enkele meer voor haar open. Ze zal er ook geen moeite meer voor doen.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:56 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nee, het gebeurt ook niet bewust, maar ik denk dat een belangrijke factor in Lieske's onhandigheid ook Chantal is, die haar constant wil beleren en bovendien de negatieve invloed van Tanja op het geheel (hoewel Tanja nu wel goed meewerkt met de opdracht).
Als Lieske minder haar best hoeft te doen en gewoon tiefen kan zeggen en praten over haar studentenclubjeservaringen e.d. zonder daar constant op te worden aangesproken door Chantal, de manipulerende roddeltante, zou Lieske het nog ver kunnen redden.
Lieve Scan: heb je net nog caps van Lieske gemaakt?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:57 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zegt maar steeds dat zij het ook moeilijk hebben.. Wat een onzin allemaal. Lieske is 19... Wat verwachten ze nou.
Ho ff he Chantal is buiten wel filiaal manager he, als je dat maar mooi ff weet !quote:Op donderdag 22 september 2005 13:55 schreef Rianne84 het volgende:
wat snapt chantal veel he
Ja, plús, wat mij betreft: kunnen typische discussies over bewoners, zoals nu met Lieske, in de eigen topics van de bewoners gehouden worden?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:51 schreef Ripley het volgende:
Nog even een onderbreking mensen!
Het valt meerdere mensen op dat dit topic steeds meer als verslagen topic wordt gebruikt en het streamverslagen topic steeds minder wordt benut.
Ik wil jullie verzoeken iets meer moeite in het streamen te stoppen en ipv hier steeds een regeltje een wat langer verslagje in de streamverslagen te zetten. Dat maakt het namelijk voor de onregelmatige bezoekers hier makkelijker om de gebeurtenissen te volgen.
Ik hoop dat jullie mee willen werken
ze moet die van van de week nog afspoelen toch ...quote:Op donderdag 22 september 2005 13:56 schreef Rianne84 het volgende:
Chantal zit niet constant op Lieske's lip.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:56 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nee, het gebeurt ook niet bewust, maar ik denk dat een belangrijke factor in Lieske's onhandigheid ook Chantal is, die haar constant wil beleren en bovendien de negatieve invloed van Tanja op het geheel (hoewel Tanja nu wel goed meewerkt met de opdracht).
Als Lieske minder haar best hoeft te doen en gewoon tiefen kan zeggen en praten over haar studentenclubjeservaringen e.d. zonder daar constant op te worden aangesproken door Chantal, de manipulerende roddeltante, zou Lieske het nog ver kunnen redden.
Office manager - ze mag de pennen bestellenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:59 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ho ff he Chantal is buiten wel filiaal manager he, als je dat maar mooi ff weet !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |