Je moet er dus wel achteraan bellen? Dacht dat dat automatisch gingquote:Ik heb een 0-lening ja
Dat is als je recht op studiefinanciering over is en je wilt geen lening maar wel een OV. Als je even belt is dat zo geregeld... Dát wel ja
Nee, ik heb 'm inmiddels alweer uitgezet ... even is leukquote:Ga jij nou ook echt elke dag zitten kijken?!
Nee, ik moest bellen. Zou ik wel doen hoor, anders gaan ze zeggen dat je je OV niet hebt ingeleverd terwijl je er geen recht op had en dan moet je klauwen met geld betalen.. Uitzuigers zijn hetquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je moet er dus wel achteraan bellen? Dacht dat dat automatisch ging
Valerio en die...Tim gingen in Amsterdam van brug naar brug, door het water. Wie er het eerst was, had gewonnen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:03 schreef BVO het volgende:
Alleen voor 6pack..
Behalve vannacht. Was het wel van plan, maar ben met tv aan in slaap gevallen.
Bel gelijk ff opquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik moest bellen. Zou ik wel doen hoor, anders gaan ze zeggen dat je je OV niet hebt ingeleverd terwijl je er geen recht op had en dan moet je klauwen met geld betalen.. Uitzuigers zijn het
Nee@TT
*rode wangetjes krijgt*quote:
Valerio en Froukje zijn het leukst.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Valerio en die...Tim gingen in Amsterdam van brug naar brug, door het water. Wie er het eerst was, had gewonnen.
Ze kregen beiden 50 euro en zo moesten ze aan de overkant zien te komen.
Tim kocht een opblaas-dolfijn en flippers en Valerio heel veel touw en een opblaasbootje.
Valerio won
Uhuhquote:
pffff das gemeenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:05 schreef timbob het volgende:
[..]
moet j'm ff opnieuw upleuden
we hebben de server ff gecleaned..
quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*rode wangetjes krijgt*
*kusje teruggeeft*
Nicolette deed mee aan de farm. Mwah, ze is op zich wel okay, maar Froukje is leuker.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh
Ik vind die Nicolette maar niks[afbeelding]
Die Tim is ook wel grappig. Hij ging gisteren meedoen met het NK Luchtgitaar spelen
was een foto van mijquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:09 schreef Bupatih het volgende:
Hoe zag je avatar eruit dan, toet?
Froukje is véél leukerquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Nicolette deed mee aan de farm. Mwah, ze is op zich wel okay, maar Froukje is leuker..
Die Tim is ook wel grappig.. Maar Valerio is beter.
. Die gaan wellicht ook naar Talpa las ik.
.
Kijk, jij hebt er verstand van.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:10 schreef toetatoet het volgende:
oh ik zal ook ff meepraten over 6pack...ik vind froukje het leukst
Uhuh.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Froukje is véél leukerDat zou ik opzich wel leuk vinden
Als ze wat vroeger mogen uitzenden en wel evenveel vrijheid krijgen.
www.6pack.tvquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:18 schreef mark_03 het volgende:
6Pack heb ik eigenlijk nog niet zo vaak gezien ... wel jammer dat het altijd zo laat is, want ik hou wel van zulke tv
Consequent en effectief zijn ze, anders zou half Nederland misbruik van ze maken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik moest bellen. Zou ik wel doen hoor, anders gaan ze zeggen dat je je OV niet hebt ingeleverd terwijl je er geen recht op had en dan moet je klauwen met geld betalen.. Uitzuigers zijn het
Nee@TT
Euh..tsja, weet ik veel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:18 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Hoe wil je dat ik dat bewijs dan?
Net ff gebeld... omgezet in een 0-lening... hoefde er niet om te bellen zei hij. Ik zei tegen hem dat ik het maar voor de zekerheid wel heb gedaan (uitzuigverhaal enzo)quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Consequent en effectief zijn ze, anders zou half Nederland misbruik van ze maken.
Ik heb trouwens gewoon een volledige lening genomen toen m'n recht op studiefinanciering was afgelopen. Die lening is echt spotgoedkoop en een goeie bron van "ik wil uit huis anders wordt ik gek"-geld.
Ik dus welquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh..tsja, weet ik veel.Ik heb daar geen verstand van
Weet jij dus ook alles over euh...euh...de beurskrach in New York in 1929? He? He?quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:25 schreef mark_03 het volgende:
Whoei, Yabba Dabba Dance collectie bijna compleet (deel 1,2,3 gedownload, 4 geript van het origineel en deel 5,6 en 7 staan nog in de queue)
Topmuziek
Je kan maar beter wel bellen, want als je niet belt en je nog steeds naar school gaat terwijl je geen recht meer hebt op stufi wordt je stufi automatisch omgezet in een automatische lening.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Net ff gebeld... omgezet in een 0-lening... hoefde er niet om te bellen zei hij. Ik zei tegen hem dat ik het maar voor de zekerheid wel heb gedaan (uitzuigverhaal enzo)
Heb je ook Yabba Dabba Dancemix? Die heb ik nog op CD.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:25 schreef mark_03 het volgende:
Whoei, Yabba Dabba Dance collectie bijna compleet (deel 1,2,3 gedownload, 4 geript van het origineel en deel 5,6 en 7 staan nog in de queue)
Topmuziek
Tuurlijk weet ik datquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet jij dus ook alles over euh...euh...de beurskrach in New York in 1929? He? He?
Maar je heb nog OV, terwijl je geen recht hebt op studiefinanciering....quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ... zie 'm ook nergens staanquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Heb je ook Yabba Dabba Dancemix? Die heb ik nog op CD.
Wel met een 0-lening of volledige stufi-lening dus.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:30 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar je heb nog OV, terwijl je geen recht hebt op studiefinanciering....
Ik dacht dat je na 4 jaar ook geen recht meer had op een OV
Dus zelfs wanneer je niets leent, mag je je OV houden zolang je maar bij een school staat ingeschrevenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wel met een 0-lening of volledige stufi-lening dus.
Jawel dusquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:30 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar je heb nog OV, terwijl je geen recht hebt op studiefinanciering....
Ik dacht dat je na 4 jaar ook geen recht meer had op een OV
Volgens mij volg ik het niet helemaal
--> WGRquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jawel dus
Ik weet ook niet precies hoe het zit hoor maar tis wel zo
@LB: ik weet wel dat ze consequent moeten zijn maar ik haat ze gewoon nu ik 10 dagen op zo'n kutOV moet wachten en ondertussen alles zelf moet dokken.. 10 dagen! ik had binnen 3 dagen een nieuw bankpasje GRATIS en hier moet ik lang op wachten en ¤32 betalen
Zo
Sixpackgezeik ---> FTRquote:
Hoi!quote:
Heel goed en met u?quote:
Met mij gaat het voortreffelijk. Ik had het niet beter kunnen treffen, niksan.quote:
Ouwe zemelaar.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:43 schreef Bupatih het volgende:
Ajoo, altesaam.
als ik iets stom vind is het dat welquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:43 schreef Svensational het volgende:
Whehe, sinds vanmorgen ben ik de trotse eigenaar van een heuse [afbeelding] DVD![]()
Ja, ik had er vroeger ook al een hekel aanquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:45 schreef toetatoet het volgende:
[..]
als ik iets stom vind is het dat wel
Ik ben dus gelukkig niet de enigequote:Op donderdag 30 juni 2005 14:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, ik had er vroeger ook al een hekel aan
Weet jij het wachtwoord wel?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:47 schreef Bupatih het volgende:
Dat was tof
En dan zelf die stemmetjes nadoen
"Ajoo, altesaam. Waar is mijn speledingetje"
"Hands up!"
Wie is Gaje?quote:
Tilletje, lieverd. Er is hier een spion aanwezig. Zowaar ik Nonkel X heetquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weet jij het wachtwoord wel?Misschien ben je wel een spion
Begint dat al om 5 uur??quote:
Hij is wel leuk, maar niet des FOK!'squote:Op donderdag 30 juni 2005 14:51 schreef Bupatih het volgende:
Sven
Weet je nog je MSN-smiley: [afbeelding]
Ik heb een Fok!-variant geprobeerd te maken: [afbeelding]?
Beetje te licht ja....maar de ogen en blik zijn gejat van diequote:Op donderdag 30 juni 2005 14:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is wel leuk, maar niet des FOK!'s.
Voor mij begint het al om 16.15quote:
Ik trek mijn zojuist gestreken adamskostuum wel aan.quote:
Ja hoor tuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik trek mijn zojuist gestreken adamskostuum wel aan.[afbeelding]
Jij al om 16:15?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor mij begint het al om 16.15Maar de rest komt om 17.00.
Kom jij ook ff langs? [afbeelding]
De oogjes zijn niet duidelijk genoeg.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:51 schreef Bupatih het volgende:
Sven
Weet je nog je MSN-smiley: [afbeelding]
Ik heb een Fok!-variant geprobeerd te maken: [afbeelding]?
Met Bert van der Veer enzoquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:44 schreef Svensational het volgende:
Die Valerio deed toen mee met zo'n programma op Veronica een paar jaar terug. Volgens mij had hij gewonnen.
Heb je d'r gezien vanmiddag?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef Skaai het volgende:
Ik krijg sympathie voor die Wytske, en dat is geheel tegen mijn principes in!
Ik moet nou ook gaan kijken dan...quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef Skaai het volgende:
Ik krijg sympathie voor die Wytske, en dat is geheel tegen mijn principes in!
quote:
Que?quote:
Wie bedoel je?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:03 schreef Svensational het volgende:
Zeg, die tenniser waar jullie laatst allemaal gezamenlijk op klaar kwamen, doet hij ook mee met Wimbledon?
WIE??? Ik kom niet klaar op tenissers, alleen op Tennistersquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:03 schreef Svensational het volgende:
Zeg, die tenniser waar jullie laatst allemaal gezamenlijk op klaar kwamen, doet hij ook mee met Wimbledon?
Die ene waar jij me bijna voor gek verklaarde dat ik 'm niet kende.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:13 schreef Dizer het volgende:
vel
quote:
Het is zeg maar niet heel erg goed Nederlands.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zal wel Rotterdams humor zijn of zo, want ik als Amsterdammer begrijp je de laatste tijd niet zo vaak
Het is fel, met een F dus niet met een V, diezquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zal wel Rotterdams humor zijn of zo, want ik als Amsterdammer begrijp je de laatste tijd niet zo vaak
Je bedoeld het woordje "vel"? dat dus met een f moet ipv een v.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is zeg maar niet heel erg goed Nederlands..
Ic cann r ock nix an toen da ic nie tege slegt Nedelans can.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bedoeld het woordje "vel"? dat dus met een f moet ipv een v.
Tjah... ik heb al 1000x eerder gezegd dat ik niet hier geboren ben... en..
Mag ik even serieus zijn... jullie doen de laatste tijd erg goed jullie best om als mierenneukers over te komen
kijk, ik kom binnen vallen, lees 1 ding en ben 't direct met je eensquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:22 schreef Dizer het volgende:
Mag ik even serieus zijn... jullie doen de laatste tijd erg goed jullie best om als mierenneukers over te komen
Bupa en ik spannen wat dat beteft de kroon.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:22 schreef Dizer het volgende:
Met "jullie" val jij ook onder Bet..quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk, ik kom binnen vallen, lees 1 ding en ben 't direct met je eens![]()
Ga dan 'ns integreren!quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:22 schreef Dizer het volgende:
Tjah... ik heb al 1000x eerder gezegd dat ik niet hier geboren ben... en..
Prima, maar hou het voor jequote:Op donderdag 30 juni 2005 16:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ic cann r ock nix an toen da ic nie tege slegt Nedelans can.
Volgens mij is dit niet echt grappigquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ic cann r ock nix an toen da ic nie tege slegt Nedelans can.
Luister pielemans! Probeer jij maar een arabier te vinden die beter is geintegreerd dan ikquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga dan 'ns integreren!. Zou Rita zeggen.
Gelukkig maar. Zo was het niet bedoeld namelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet echt grappig![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Luister pielemans! Probeer jij maar een arabier te vinden die beter is geintegreerd dan ik
Het is zelfs beledigend...quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Zo was het niet bedoeld namelijk.
Hier niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het regent flink hier.
Cultuurbarbaar.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:31 schreef LeBeau het volgende:
Ik wil jullie taal en cultuur clash niet onderbreken, maar ik weet nog steeds niet wie of wat 6pack is en ik ben te lui om te zoeken.![]()
Een nacht progamma op sbs6 of Yorin of net5 waar in studenten allemaal rare dingen onderzoeken of uithalen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:31 schreef LeBeau het volgende:
Ik wil jullie taal en cultuur clash niet onderbreken, maar ik weet nog steeds niet wie of wat 6pack is en ik ben te lui om te zoeken.![]()
Och gossie. Ik schaam mij diep. Mijn nederige excuses.quote:
Dat is wel een hele ruime omschrijving.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een nacht progamma op sbs6 of Yorin of net5 waar in studenten allemaal rare dingen onderzoeken of uithalen.
Kijk hier eens.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:31 schreef LeBeau het volgende:
Vond ik namelijk ook. Maar goed, BVO denkt altijd dat ie wat is, maar goed.. ik hou al opquote:
Huilie.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vond ik namelijk ook. Maar goed, BVO denkt altijd dat ie wat is, maar goed.. ik hou al op
Beev, je bent weer vervelend.. of ongesteldquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Och gossie. Ik schaam mij diep. Mijn nederige excuses.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Och gossie. Ik schaam mij diep. Mijn nederige excuses.
Maar het is wel waarquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is wel een hele ruime omschrijving.
Om PeRi even te quoten, je bent de dramaqueen weer aan het uithangen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beev, je bent weer vervelend.. of ongesteld
Je doet je best een andere taal te leren en dan word je een beetje voor gek gezet.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je doet je best een andere taal te leren en dan word je een beetje voor gek gezet.
Lijkt me niet echt aangenaam ofzo.
Ik geloof dat jij die award had gewonnen? En dat was gekozen door heel SHO ipv 1 persoonquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Om PeRi even te quoten, je bent de dramaqueen weer aan het uithangen.
Dan nog en het is trouwens niet alleen voor Dizer beledigend maar voor alle buitenlanders of mensen die moeite hebben met taal.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:37 schreef BVO het volgende:
[..]. Wat ik me herrinner woont Dizer hier echt al een behoorlijke tijd hoor.
.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En met Peri en dat dramaqueen gebeuren dan heb je het ook over iemand
Je valt in herhalingquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
-dubbel.-
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij die award had gewonen? En dat was gekozen door heel SHO ipv 1 persoon![]()
Maar goed, als ik een dramaqueen ben, wat ben jij als jij telkens loopt te zeiken om stomme typfouten.
Maar als iemand in breezertaal zou tikken, dan kan ik het nog begrijpen of iemand die TELKENS fouten maakt en dat ook nog expres ook.. maar goed. Ik stop met deze discussie.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:40 schreef BVO het volgende:
[..]Telkens? Dit is de eerste keer dat ik het zeg. Ik heb die award niet gewonnen. Jij maakt ook telkens fouten. . Dan zeg ik er eens wat van en is meneer op zijn pikkie getrapt.
quote:Ik stop met deze discussie
Wederom: ik schaam mij diep! Rita zou me het land uit moeten zetten.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan nog en het is trouwens niet alleen voor Dizer beledigend maar voor alle buitenlanders of mensen die moeite hebben met taal.
En met Peri en dat dramaqueen gebeuren dan heb je het ook over iemand
Maargoed genoeg nu![]()
Ehm ja, dus?quote:
Inderdaad, dat je het even weetquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehm ja, dus?. Dat had ik al gelezen hoor.
.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef Dizer het volgende:
Even iets anders...
Beev, ga je nou tong80 achterna met hele vaak [afbeelding] als PI?
Ik vind je nog tof hoor Dizer,quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef Dizer het volgende:
Even iets anders...
Beev doe nou niet zo dom aubquote:
Ga jij je mond eens spoelen. Dit kan erg beledigend zijn.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beev doe nou niet zo dom aub![]()
Je weet heel goed wat ik bedoel! tong80 altijd eenonder zijn post, jij bijna altijd een [afbeelding] als PI
Niks is beledigend uit Svenniepennie's mondquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga jij je mond eens spoelen. Dit kan erg beledigend zijn..
Ik hou je al maanden in de gaten hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:47 schreef BVO het volgende:
[..]. Dan zou ik de PI-stats er nog maar eens op na kijken, ik gebruik die PI zelden.
Discriminatie.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niks is beledigend uit Svenniepennie's mond
Ja doe maar weer normaal hoorquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga jij je mond eens spoelen. Dit kan erg beledigend zijn..
Ik vulde die functie ook altijd voor haar in.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:48 schreef LeBeau het volgende:
Waarom wilde Tania eigenlijk een valse nicht als ze jullie heeft? Jullie zijn dan wel geen nichten, maar meow. Kattig.![]()
Dat is ook niet helemaal waar Beev.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:47 schreef BVO het volgende:
[..]
. Dan zou ik de PI-stats er nog maar eens op na kijken, ik gebruik die PI zelden.
Wederom mijn nederige excuses, _ELMaikel_.quote:
Echt wel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal waar Beev.Maar [afbeelding] gebruik je toch vaker.
Jezusquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Wederom mijn nederige excuses, _ELMaikel_.
Alsof er zoiets bestaat als PI-statsquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:47 schreef BVO het volgende:
[..]
. Dan zou ik de PI-stats er nog maar eens op na kijken, ik gebruik die PI zelden.
Beev is wel een valse nicht, want hij heeft wel de Albert Verlinde award gewonnenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:48 schreef LeBeau het volgende:
Waarom wilde Tania eigenlijk een valse nicht als ze jullie heeft? Jullie zijn dan wel geen nichten, maar meow. Kattig.![]()
Die bestaan ja.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof er zoiets bestaat als PI-stats![]()
.
Dat dacht ik al, ik wilde jou alleen niet zomaar als valse nicht aanwijzen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vulde die functie ook altijd voor haar in..
Vals is genoeg, dat nicht mag je wegdenken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, ik wilde jou alleen niet zomaar als valse nicht aanwijzen.
Bij deze dus.
Er is geen tennisquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:55 schreef Airelle het volgende:
Hoi.
haha dat heb je lekker snel door...quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:48 schreef LeBeau het volgende:
Ja verdomme!quote:
Ik hoop dat ze dus vanavond pas verder gaan met spelen kan ik het ook kijkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja verdomme!
Sorry voor m'n taalgebruik hoor.
Ben ik een keer een middag vrij, zit ik er helemaal klaar voor![]()
.
No way.quote:
Vanavond moet ik zeilenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dus vanavond pas verder gaan met spelen kan ik het ook kijken
Mijn computer klokkie zegt 16:59quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:59 schreef babette21 het volgende:
Diz 't is 5 uur geweest.... we mogen naar huis
Het was nog geen vijf uur, enthausiasteling.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:59 schreef babette21 het volgende:
Jullie zijn echt ergquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:59 schreef babette21 het volgende:
LOL mijn fok-klokje kennelijk ook.....quote:
Zeilen, tennis... ik zie je ook al gaan op je pony, over het landgoed van papa.quote:
quote:
Ja vanavondquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Grrrr.
Maarja Davenport en Sharapova gaan toch door.
Ik zat altijd maar tot 15:30-16:00 op m'n stage. Tijdens m'n afstudeerstage zat ik er zelfs vaak genoeg maar van 10 tot 4, en maar 8 uren per dag schrijven.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:01 schreef Dizer het volgende:
[..]wij werken keihard. Ik ben al om 8:30 op mijn stage hoor
En dan heb ik het nog niet over dat ik om 06:45 de deur uit ga en om 19:15 weer thuis ben
![]()
zo is 't maar net!!! dat het ff duidelijk is....quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:01 schreef Dizer het volgende:wij werken keihard. Ik ben al om 8:30 op mijn stage hoor
En dan heb ik het nog niet over dat ik om 06:45 de deur uit ga en om 19:15 weer thuis ben
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoezo, heb je 'n kinderfeestje????![]()
We hebben ook pony's jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zeilen, tennis... ik zie je ook al gaan op je pony, over het landgoed van papa.
Sorry.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
We hebben ook pony's ja.
Verder ben ik absoluut geen kakker.
ohja.. ik golf NIET.
Pony's? Meervoud?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
We hebben ook pony's ja.
Verder ben ik absoluut geen kakker.
ohja.. ik golf NIET.
jij altijd met: "en dan kom je thuis en dan ben ik daar met wijn en kaas enzo..... "quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:03 schreef Dizer het volgende:![]()
Met me, myself en my tv en mijn dvd-box van X-Files
Maar heb je ook een pony waarmee je over het landgoed van papa rijdt? Dat is natuurlijk de doorslaggevende factor.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:04 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik doe aan Tennis en Golf en ik draag graag een polo
Vanavond ga je maar aan de cola light. Je wordt te dik zoquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij altijd met: "en dan kom je thuis en dan ben ik daar met wijn en kaas enzo..... "
nee wat blijkt: chips en colatsssssssss
![]()
Meervoud jaquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Pony's? Meervoud?![]()
Ik wil ook een pony.![]()
Is een wippaardje op het pleintje naast ons huis ook goed?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar heb je ook een pony waarmee je over het landgoed van papa rijdt? Dat is natuurlijk de doorslaggevende factor.
Ik rijd geen pony meer.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar heb je ook een pony waarmee je over het landgoed van papa rijdt? Dat is natuurlijk de doorslaggevende factor.
Veulentjes.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Meervoud ja.
Wil je der eentje hebben?
We hebben twee veulentjes.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:05 schreef babette21 het volgende:
anywayyyyyyy 't is nu toch echt op al m'n klokken 17.00 uur geweest: ik ga opruimen
Nee joh. Venus, in twee sets.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Grrrr.
Maarja Davenport en Sharapova gaan toch door.
Nu rijd je zeker op een van de vele paarden uit je persoonlijke manege?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik rijd geen pony meer.
Vroeger wel.
Jij hebt zooo geen verstand van tennis.quote:
Dat maakt je denk ik eerder een gek of mogelijke kinderlokker in de ogen van mensen die je zien, geen kakker.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is een wippaardje op het pleintje naast ons huis ook goed?
We zullen zien.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij hebt zooo geen verstand van tennis.De finale zag je al vanaf het begin aankomen. Davenport tegen over Shaparova
ik drink uberhaupt geen cola..... niet te zuipen dat spul...quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:05 schreef Dizer het volgende:
Vanavond ga je maar aan de cola light. Je wordt te dik zoMet dat kind en zo
Gaan we wedden? De verliezer moet een week lang met een avatar van Alice uit Idols 2 lopenquote:
Das waarquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik drink uberhaupt geen cola..... niet te zuipen dat spul...
maar los daarvan én los van 't kind heb je inmiddels toch 't bewijs gezien dat ik,
als ik zou willen, liters cola zou kunnen hebben...
Deal.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gaan we wedden? De verliezer moet een week lang met een avatar van Alice uit Idols 2 lopen![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja ik ga..... doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vulde die functie ook altijd voor haar in..
Wie niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Want jij had toch ook een hekel aan haar??
OKquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Wie niet..
Nah, een hekel niet, ze stond zelfs nog even op 1 bij mij (!).
Maar een week met haar als avatar lopen zou wel lullig zijn ja..
Wacht, ikz oek dat lijstje even op..
Maareh, deze weddenschap staat he?!.
quote:
Zoals is al zei: ik rijd niet meer.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nu rijd je zeker op een van de vele paarden uit je persoonlijke manege?
Die zijn van november 2004quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Echt wel.. Zoek Arcee's topic maar eens op.
.
Dus?quote:
quote:
Nee hoor, Dizer.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:22 schreef Airelle het volgende:
BVO moet een week met een Alice avatar rond lopen![]()
.
Grappig.
*Open deurquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jouw smaak tijdens Idols 2 viel nogal tegen.
Ik dacht dat je bedoelde dat je niet meer op pony's reedt. Weet ik veel dat je helemaal paardachtige-af was.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zoals is al zei: ik rijd niet meer.
Alleen nog zeilen, mountainbiken, skeeleren ( zondag nog een medaille gewonnen) en natuurlijk TENNIS!
Maar dat lijkt me ook wel genoeg ofniet?
Arrogantie.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik verklaar je hierbij tot Tennisleek.
Ik ben nooit zo paardachtig geweestquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je niet meer op pony's reedt. Weet ik veel dat je helemaal paardachtige-af was.
En je doet heel wat meer dan wat ik doe, zoveel staat vast.
quote:
Dat bedoelde ik nu juistquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:26 schreef LeBeau het volgende:
Zover ga ik niet terug, daar kan ik niks over zeggen. Anders dan dat Hind de beste was, dus dat was dan in ieder geval goed.
Dan gebruiken jullie toch wel die zuipfoto hequote:
Hind!!!1!1!!1!!111!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zover ga ik niet terug, daar kan ik niks over zeggen. Anders dan dat Hind de beste was, dus dat was dan in ieder geval goed.
3 keer in de week. Al lijkt het 9 van de 10 keer meer op een theekransje met al dat geklep.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo paardachtig geweest.
JIj fitnist he?
Ook tof.
Zou ik wel willen.. maarja...
Ik vind deze altijd wel charmant.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan gebruiken jullie toch wel die zuipfoto he?
Moet dat nouquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind deze altijd wel charmant.
[afbeelding]
Dizer had het erover dat jij die PI de laatste tijd veel gebruikte. Dus niet in november 2004.quote:
Voor wie was jij dan tijdens Idols 1? Jim?quote:
Oh ja?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:29 schreef Svensational het volgende:
de laatste tijd
Uiteraardquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Voor wie was jij dan tijdens Idols 1? Jim?
Hoezo?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:29 schreef Tania18 het volgende:
Ik vind het trouwens wel een erg matige weddenschap
Zeg ey!quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Een avatar van Alice, nou dat is erg![]()
Apuff..quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Arrogantie..
Let nou maar op. Venus wint. En dan lach ik. Ha!.
Stuiptrekking?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:30 schreef BVO het volgende:
GROENNN!!!!!!!!11111!!!1!1!!!!!!!11!!!!
Nou ja, een halve finale op Wimbledon is natuurlijk niet niks.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Apuff..
Dat je nou zegt dat Davenport word verslagen ... oké.
Maar Sharapova verliest niet van Venus.
De tijden waarin de zusjes Williams in de hoogste regionen van de rankingslijst stonden zijn echt voorbij, en dat is niet zonder reden.
Ik weet niet wat je van me was maar je bent verstoten.quote:
Ja.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef Dizer het volgende:
Even iets anders...
Waar zie jij daar de laatste tijd in?quote:
Dat is zeker niet niks inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, een halve finale op Wimbledon is natuurlijk niet niks.
Venus gaat gewoon winnen. Let maar op.
Dat is waar...quote:
Nou, hij vraagt "Ga je hem achterna" oftewel, je deed dat eerst dus niet, maar nu wel dus.quote:
Anyway, de bewering slaat nergens op.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, hij vraagt "Ga je hem achterna" oftewel, je deed dat eerst dus niet, maar nu wel dus.
Dusquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, hij vraagt "Ga je hem achterna" oftewel, je deed dat eerst dus niet, maar nu wel dus.
En niet zo hard ook hoor, ik ben maar een klein meisjequote:Op donderdag 30 juni 2005 17:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is waar...
Okay, dan stoot ik je wel, maar niet zo ver?
Ik weet het niet mee.
Het regent hier al een uurquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:39 schreef BVO het volgende:
Het regent hier.
Dat is niet erg.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:39 schreef BVO het volgende:
Het regent hier.
Hoezo?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:39 schreef Airelle het volgende:
Wat een huilies in Engeland.
Hier ook.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:39 schreef BVO het volgende:
Het regent hier.
Als het daar niet regent is het niet erg, als het daar wel regent is het wel erg. Dan verveel ik me.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is niet erg.
Als het maar niet regent op Wimbledon.
Naja, moet natuurlijk ook wel. Met die grasbanen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vanmiddag toen miezerde het echt een ietsie pietsie, gelijk zeilen over de baan.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Als het daar niet regent is het niet erg, als het daar wel regent is het wel erg. Dan verveel ik me..
Nee, jij zegt dat de regen hier niet erg is.quote:
Net zo erg als met gravel hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Naja, moet natuurlijk ook wel. Met die grasbanen.
Dan moet je maar beter leren uitdrukken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat de regen hier niet erg is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |