Uiteraardquote:
Wanneer gaan wij een keer samen spelenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Uitteraard.
Ik volg het allemaal op de voet.
Ik vind het een gemis dat Justine eruit ligt.
Ik ben echt fan van haar manier van spelen.
..en stiekum een beetje jaloers op haar backhand.
Oh dat lijkt me best leuk.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij een keer samen spelen
Ik woon in Purmerend, waar woon jij??quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me best leuk.
Alleen een beetje ver... toch?
Je woont toch in het westen?
Vlakbij Doetinchem.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik woon in Purmerend, waar woon jij??
Edit: Ik heb OV
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vlakbij Doetinchem.
Is ongeveer 40 minuten met de trein vanaf Arnhem.
Omdatquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
En dan nog 20 minuten met de bus.
Wat is er?
5 uur reizen voor 2 uur tennisquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:33 schreef Airelle het volgende:
Volgens NS.nl zit je ongeveer twee en een half uur in de trein.
Dan niet neequote:
Mmm... ik heb twee seizoenen bij een kleine club gespeeld.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan niet nee![]()
Maar hoelang tennis jij al?
Ik bijna een jaar... niet zo lang dus
Ben je serieus?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:37 schreef Dizer het volgende:
Ik heb stiekem wimbledon.com als startpagina staan van mijn browser
Je gaat me niet zeggen dat je Categorie 4 bent??quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mmm... ik heb twee seizoenen bij een kleine club gespeeld.
Weinig mensen in mijn categorie (voor clubkampioenschappen en dergelijke).
Nu speel in een ruim jaar bij een grotere club, waar ik meedoe met de senioren (soort van dispensatie).
En Competitie spelen voor de Bond doe ik sinds 2004. (vierde klasse.. dat wel, nog niet zo hoog dus).
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:38 schreef Airelle het volgende:
Hij laadt alleen een beetje langzamer dan startpagina.nl Google.
Dat is speelsterkte lieve schat.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je Categorie 4 bent??
Enkel of Dubbel of beiden??
Ik zit pas op Categorie 7 voor beiden
Ik vat je nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is speelsterkte lieve schat.
Dat kan toch nooit in een jaar.
Oooh...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:39 schreef Airelle het volgende:
Ik had het over de Klasse waar ik deel van uit maak met mijn competitie-team.
Speelsterkte negen heeft iedereen die nooit competitie speeltquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vat je niet
OP mijn pasje staat voor zowel enkel als dubbel:
CAT. 9
Maar volgens mijn Tennislereaar moest ik eens een keer meespelen met clubkampoienschappen, zodat ik dan CAT 7 kan krijgen, omdat volgens hem daarop zit
Ik wil ook meedoen met clubkampioenschappen.. heb alleen geen tijd vanwege studiequote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Speelsterkte negen heeft iedereen die nooit competitie speelt.
Ik zit nu zo rond de 7,8485743985 () dus dat word na dit seizoen afgerond naar een 7.
Voor single heb ik het dan over.. dubbel speel ik bijna nooit, daar dus 8.
Zie post hierboven.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oooh...
Maar wat is je persoonlijk CAT dan?
Bij ons zijn de clubkampioenschappen niet voor de bond geloof ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil ook meedoen met clubkampioenschappen.. heb alleen geen tijd vanwege studie
DTS? Digital Theatre Sound?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zie post hierboven.
Ik speel nu dus een jaar ... en ben van 8,9 naar 7,8 gegaan, want dus inhoudt dat bijna alle enkelwedstrijden heb gewonnen.
Weetje hoe het DTS-systeem werkt?
Mijn service loopt lekker... moet hem eigenlijk nog iets hoger pakken, maar dat is het enige.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:46 schreef Dizer het volgende:
Hoe zit je met je Service? Ik ben niet echt super met mijn Bovenhands serveren
Ik ken de sitequote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:46 schreef Airelle het volgende:
Sorry DSS bedoel ik.
http://www.knltb.nl/knltb/default.html
Ik heb het boek (edit: mijn vader heeft het) maar ik heb het nog niet gelezen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ken de site
Heb je Harde Ballen al gelezen van K.?
Ik zit er aan te denken om het boek te kopen
Nee, met de continental. Zoals ik een forhand zou pakken dus. Volgens mijn leraar is dat het beste manier voor me. De tweede service lukt bij mij voor geen meterquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mijn service loopt lekker... moet hem eigenlijk nog iets hoger pakken, maar dat is het enige.
Ik kan goed gebruik maken van mijn lengte... dat is echt een pro bij tennis, en niet alleen voor mijn service maar ook aan het net...
Serveer je wel met de tussengreep dan?
Hij lijkt me erg gaaf. IK wil hem wel lezenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb het boek (edit: mijn vader heeft het) maar ik heb het nog niet gelezen.
Ga ik in de zomer nog wel doen.
Dat is zonde.. met tussengreep kun je de bal veel meer effect gevenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, met de continental. Zoals ik een forhand zou pakken dus. Volgens mijn leraar is dat het beste manier voor me. De tweede service lukt bij mij voor geen meter
Ik moet trouwens wel mijn racket echt aan het uiteinde van het grip pakken, anders gaat ie nooit goed
Hoe bedoel je dan? Hoe heb je hem dan vast?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is zonde.. met tussengreep kun je de bal veel meer effect geven.
Net zoals de netvolleyquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dan? Hoe heb je hem dan vast?
Ja maar dan kan je toch niet zo veel kracht geven?quote:
Oh jawel hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je toch niet zo veel kracht geven?
Neequote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb een titanium Pro Kennex.
Heb jij een foto van jezelf in tennistennue?
Ik heb alleen maar Tetronquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:56 schreef Dizer het volgende:
Ik moet steeds nieuwe tennisballen halen. Ik heb altijd Dunlop Max maar deze zijn niet meer zo ok.
Klopt, maar koop liever Dunlop. Heb ook gedacht aan Tetron. Vind ik ook lekkerder spelen. Ballen gaan dan lekker hard heen en weerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar Tetron.
Erg harde, maar fijne ballen.
Dunlop gebruik onze leraar voor de training.
Ook wel fijn.
De Hema ballen zijn - in vergelijking met de prijs - ook oké.
Moest jij niet wennen aan dat Titanium? Die van mij is echt SUPER licht en ik hoef maar een klein tikkie aan de bal te geven en de bal gaat keihardquote:
Ik denk dat ik een de 60% van mijn eerste service goed sla.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar raak je het net niet vaak??
Ik dan wel
Oooh.. jij ook al? Wat heb ik een hekel aan een dubbele fout..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een de 60% van mijn eerste service goed sla.
En ik heb per wedstrijd 1 a 2 keer een dubbele fout.
Erg zonde.. daar moet ik nog even aan werken... wat het is mentaal ook niet echt goed voor je.
Serenaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:01 schreef LeBeau het volgende:
Dat ging lekker, Serena.![]()
![]()
Nu die zus van haar nog en ik ben weer tevreden met Wimbledon.![]()
Ik heb nooit anders gehadquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moest jij niet wennen aan dat Titanium? Die van mij is echt SUPER licht en ik hoef maar een klein tikkie aan de bal te geven en de bal gaat keihard
Moet je maar eens met een andere raket gaan spelen. Bij voorkeur geen titanium.. Dan moet je opeens veel meer kracht zettenquote:
Wat een kort rokje.quote:
Dat rokje is niet zo kort hoor (en er zit een broekje onder).quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat een kort rokje.
En wat een willekeurige foto met een groen shirt.
quote:
Jaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:06 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat gaaf... zal ik ook even snel dan wat foto's maken??
ZO kort is het niet hoor.quote:
Het is een leuk rokjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
ZO kort is het niet hoor.
En rokjes horen bij tennis... een vrouw met een korte broek vind ik geen porum op de baan.
Ik snap um alquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:10 schreef LeBeau het volgende:
Ach ja, ik denk dat ik normaal gewoon niet echt let op hoe kort de rokjes bij het vrouwentennis zijn.
Beevquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
Oh, hij was al vol.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:14 schreef Airelle het volgende:
*wacht op dizer
Mannen met polo's( ik neem aan dat hij in een polo tennist
).
Ik heb alle kleuren van de regenboogquote:
Maak daar dan eens heel veel foto's van.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb alle kleuren van de regenboog.
Met wat hulp van mijn moeder heb ik echt in elke denkbare kleur een polo.
Ik heb echt heel veel polo's maar ik vind het zonde om in ze allemaal te tennissen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb alle kleuren van de regenboog.
Met wat hulp van mijn moeder heb ik echt in elke denkbare kleur een polo.
Ooit een keerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Maak daar dan eens heel veel foto's van..
Golf.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb echt heel veel polo's maar ik vind het zonde om in ze allemaal te tennissen.
Deze is mijn laatste. Is wel een golf polo, maar speel er ook tennis mee
Ik draag normaal bijna nooit polo's eigenlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb echt heel veel polo's maar ik vind het zonde om in ze allemaal te tennissen.
Deze is mijn laatste. Is wel een golf polo, maar speel er ook tennis mee
Das best "leuk".. zo een vrouw tenissen met polo aanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik draag normaal bijna nooit polo's eigenlijk.
Sinds een tijdje.quote:
Met jou wil ik wel tennissen hoorquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Sinds een tijdje.. Ben nog niet heel goed hoor, zit nog in training.
.
Wil dit jaar ergens m'n GVB halen..
Dacht ik eerst ook, maar 't is echt leuk.quote:
Midgetgolfquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar 't is echt leuk..
.
We moeten echt een keer gaan tenissen inderdaadquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel tennissen hoor.
Alleen beetje zonde van die 5 uur voor jou.
Lekker kleurtje.
M'n vader en moeder lesten eerst samen. M'n moeder stopte ermeequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]GVB halen??? Dat kost een vermogen
Daar begin ik nog niet aan. Eerst mijn studie afronden, dan ga ik echt lessen en GVB halen
Mijn benen zijn altijd wit en worden niet zo snel bruinquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:21 schreef LeBeau het volgende:
Dizer's benen passen qua tint absoluut niet bij z'n armen of gezicht.
Verder helemaal goed hoor.![]()
Ik dacht dat ie op 1000 euro zatquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
M'n vader en moeder lesten eerst samen. M'n moeder stopte ermee, dus m'n vader had nog een hele rits lessen over. Dus die ben ik gaan doen.
.
Dus kan nog wel een aantal keer gaan lessen. Het GVB kost dan iets van honderd zoveel euro, m'n vader heeft hem pas ok gehaald..
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:22 schreef BVO het volgende:
Pfff, jij bent veel bruiner dan ik. Kutschool..
Moet je maar in de tuin gaan lerenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:22 schreef BVO het volgende:
Pfff, jij bent veel bruiner dan ik. Kutschool..
Met lessen erbij wel zoiets ja.quote:
Ik tennis op Gravelquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:21 schreef Airelle het volgende:
Maar ADIDAS schoenen?
Dan tennis je zeker niet op hardcourt?
Als de zon hier in de tuin staat, er geen wind waait, is het hier 40 graden. Dat is echt geen fijn weer om een oersaai economieboek door te worstelen hoor.quote:
Hier ook ja. Echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Als de zon hier in de tuin staat, er geen wind waait, is het hier 40 graden. Dat is echt geen fijn weer om een oersaai economieboek door te worstelen hoor..
moet je ook een GVB hebben voor zo'n hoe heet dat.. drive ding.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Met lessen erbij wel zoiets ja.. Het examen zelf is maar 100 nog wat.
Kan, maar hoeft niet. Das alleen als je mee wil doen aan kampieonschappen en zo en je landelijk wil laten registrerenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:23 schreef Airelle het volgende:
Maar je moet je toch inkopen bij golf ofzo?
Of zeg ik nu iets heel raars.
Het is een minder dure en elitaire sport dan mensen soms denken hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:23 schreef Airelle het volgende:
Maar je moet je toch inkopen bij golf ofzo?
Of zeg ik nu iets heel raars.
Pijnlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:23 schreef Airelle het volgende:
Maar je moet toch inkoppen bij golf ofzo?
Dat doe ik nu altijd.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:24 schreef timbob het volgende:
[..]
moet je ook een GVB hebben voor zo'n hoe heet dat.. drive ding.
zinloos meppen
dat wil ik
Ik tennis op Meteko, met daarboven een laagje softcourt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik tennis op Gravel
Maar ik moet nog echte tennisschoenen kopen
Lekker ben je... heb je wel eens een driver gekocht?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is een minder dure en elitaire sport dan mensen soms denken hoor..
Ik gebruik de stokken van m'n ouders.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lekker ben je... heb je wel eens een driver gekocht?
Ze zijn vanaf 150 euro en dan heb je de goedkoopste
Ach alles is beter dan voetbalquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is een minder dure en elitaire sport dan mensen soms denken hoor..
TOF!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat doe ik nu altijd.. Daar hoef je hem niet voor te hebben nee.
Daarop speel ik altijd bij een collega/vriend van me. Bij ons is het Gravel of binnen op tapijtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik tennis op Meteko, met daarboven een laagje softcourt.
Heel maf.. maar je kunt altijd spelen: regen, vorst enz enz...
Heb ik ook nog gedaan.quote:
Een handicap?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan, maar hoeft niet. Das alleen als je mee wil doen aan kampieonschappen en zo en je landelijk wil laten registrerenDan krijg je ook een officiele handicap
gefeliciteerd! u mag in de club! *hak, been weg*quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan, maar hoeft niet. Das alleen als je mee wil doen aan kampieonschappen en zo en je landelijk wil laten registrerenDan krijg je ook een officiele handicap
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:28 schreef timbob het volgende:
[..]
gefeliciteerd! u mag in de club! *hak, been weg*
#3... je weet wat ze zeggen.. na 3x raakquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Yes I do....
De hoeveelste ben ik hier op Fok?
oi!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
#3... je weet wat ze zeggen.. na 3x raak
Drie keer is scheepsrechtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
#3... je weet wat ze zeggen.. na 3x raak
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:30 schreef timbob het volgende:
wat is [afbeelding] een overdreven icoon trouwens
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Drie keer is scheepsrechtinderdaad.
Op wimbledon zijn ze trouwens allemaal in het wit hequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb net foto's gemaakt van mij in mijn nieuwste polo! Ik ben helemaal verliefd op dat ding
je weeetquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:31 schreef Airelle het volgende:
[..].
ach je weet toch?
passion's overrated anyway!
Het viel me ook al opquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Op wimbledon zijn ze trouwens allemaal in het wit he.
Zelfs Serena had zich voor de verandering eens in een wit pakje gehezen.
Nee dat is een aantal jaar geleden afgeschaft geloof ik.quote:
u know babyquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:33 schreef timbob het volgende:
[..]
je weeet
ja
passie zonder vrucht is zinloos.
Of de nummer 1 tennis-speelster van de wereldquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:39 schreef timbob het volgende:
[..]
ze zou basketbalster of keepster moeten worden
Oh the sour times!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:38 schreef timbob het volgende:
[..]
'Cause nobody loves me, its true, not like you do.
Lul toch niet zo raar joh.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Of de nummer 1 tennis-speelster van de wereld.
Het is maar een idee hoor.
zeg, we gaan niet op lilian springen hequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh the sour times!
Om maar even van de hak op de tak te springen.
is ze veelste lang voorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Of de nummer 1 tennis-speelster van de wereld.
Het is maar een idee hoor.
ik zou niet durven!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:42 schreef timbob het volgende:
[..]
zeg, we gaan niet op lilian springen he
Vies he?!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:45 schreef timbob het volgende:
wat een taal!
ja, maar dan wel de clean versiequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vies he?!.
Dat liedje heb jij mij gestuurd trouwens.
Wait till you see my Ow!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is waar.
Wait to you see ma [**]!
*gaat tiepenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:52 schreef Airelle het volgende:
Er is geen lyrics van lilian online.
Bah bah bah bah bah bah.
lilian wie??quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:52 schreef Airelle het volgende:
Er is geen lyrics van lilian online.
Bah bah bah bah bah bah.
quote:Match Reports
Serena Crashes Out in 3rd Round
Saturday, June 25, 2005
With her sister progressing into the fourth round earlier in the day, Serena Williams spent a frustrating afternoon waiting to get on Centre Court for her own third round match. She finally made an appearance around 7.30pm but not on the main show court. The Referee, Alan Mills, was forced to switch the match to No.2 Court, the infamous "Graveyard of Champions".
The cause of the switch was the time being taken by the Murray versus Nalbandian match. That also meant that most spectators were more engrossed in watching that encounter than the performance of the two-times Wimbledon Champion.
That fact must have irritated Serena Williams who prides herself on being an entertainer, but the show must go on, much to the appreciation of those who did watch the start of the game. Only when news of her possible defeat filtered around the ground did the spectators arrive like vultures to watch the dying throes of a champion.
The court lived up to its reputation as Jill Craybas, the 30-year-old from East Greenwich, Rhode Island, a graduate in telecommunications and world ranked 85, held her nerve to pull off a well deserved 6-3,7-6 (7-4) victory.
The disappointment was evident as last year's runner-up dumped another service return into the net on match point. It was the culmination of a series of errors and it was evident from the start of the match that Serena was off-form. She failed to hold serve until the third game of the second set.
A victory for Serena would have pitched her against her sister Venus in the fourth round so there was some consolation in the loss as neither sibling enjoys having to play against the other. Venus, however, will be sharpening her own weapons to avenge this embarrassing defeat.
The loss is the culmination of a disastrous week for Serena, the fourth seed, who has never before had to survive three-set matches so early in a Grand Slam event. Her groundstrokes were all awry during this encounter. Even though Serena eventually got them under control in the second set, Craybas, who had never won a set off her in their two previous encounters, held her own nerve to eventually outplay her more illustrious opponent.
Serena's attempts at bludgeoning her way past a determined opponent failed and her grunts could be heard across the grounds in direct relation to her efforts and frustrations. She did regroup to force a tie-break but again the errors crept back and eventually she could not prevent herself becoming another victim in the Graveyard of Champions.
Written by Henry Wancke
Wil ik ookquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:57 schreef timbob het volgende:
[..]
dat was evelien's en mijn ontdekking van koninginnedag
cd direct van haar gekocht
BOOOEEEHOOOEEEquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
[jalours maak modus]
Tim en ik hebben haar live gehoord.
[/jaloers maak modus]
quote:Op zondag 26 juni 2005 00:00 schreef Airelle het volgende:
Maar tim we zijn een handtekening vergeten he?
kopen moet iequote:
doenquote:Op zondag 26 juni 2005 00:01 schreef Dizer het volgende:
MUWAHAHAHAHAH!! Kan hem voor 15 euro kopen bij de Boudisque
begintijd van moloko..quote:Op zondag 26 juni 2005 00:01 schreef Airelle het volgende:
Ik weet alleen nog of het wel helemaal jouw style is....
Het is electro... beetje a la Moloko, of heb jij een betere vergelijk tim?
En een beetje massive attackquote:Op zondag 26 juni 2005 00:02 schreef timbob het volgende:
[..]
begintijd van moloko..
ja..
met marilin manson
Uuhm.. ik ben helemaal weg van Marilyn Manson en Nine Inch Nails en KMFDM en zoquote:Op zondag 26 juni 2005 00:02 schreef timbob het volgende:
[..]
begintijd van moloko..
ja..
met marilin manson
Ja hallo... das allemaal mijn muziek hoor...quote:
als hij de cd koopt welquote:Op zondag 26 juni 2005 00:04 schreef Airelle het volgende:
Hebben we toch nog een goede daad verricht vandaag tim.
ja, want jij vond orbital ook puikquote:Op zondag 26 juni 2005 00:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja hallo... das allemaal mijn muziek hoor...
Dat ik super fan ben van 3 doors down en Matchbox Twenty wil nog niet zeggen dat ik alternative niet goed vind
welke nummer is dat?quote:Op zondag 26 juni 2005 00:04 schreef timbob het volgende:
Jane is een lekker nummer
heel erg.. hoekig.
Lieve schta, mijn Ipod van 20 gig zit bijna voor 75% met mp3's vol (you do the math) en van die 75% is ongeveer 95% legaal. Als ik ergens een hekel aan heb, is het illigaal downen en kopieren van muziek en films.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:06 schreef timbob het volgende:
[..]
als hij de cd koopt wel
ik vind dat je eigenlijk van zulk soort beginnende artiesten het niet kan maken om cd's te kopieren, zeker als je de muziek goed vind..
de cd's zijn vaak ook goedkoper. en je helpt toch wel nieuwe muziek op die manier.
Orbitalquote:
Nee, zo was het ook niet bedoeld.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja hallo... das allemaal mijn muziek hoor...
Dat ik super fan ben van 3 doors down en Matchbox Twenty wil nog niet zeggen dat ik alternative niet goed vind
Klopt, maar ik ben andersquote:Op zondag 26 juni 2005 00:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, zo was het ook niet bedoeld.
Maar normaliter willen rockliefhebbers niets te maken hebben met electo-dingen...
Of heb ik het nu mis?
quote:
Ik vind alles leukquote:Op zondag 26 juni 2005 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben anders
Als het lekker klinkt en er zit wat gitaar in, is het goed.
Is het allemaal R&B of Pop, dan moet ik er niet zo veel van hebben
I'll take you to the candyshopquote:Op zondag 26 juni 2005 00:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind alles leuk.
Behalve zoetsappige R&B dan....
Ik had een foto van der moeten maken.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:11 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
En ik heb maar 3 nummers en daarvan steeds 20 sec van gehoord en ben nu al weg van der
50 maar?quote:Op zondag 26 juni 2005 00:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lieve schta, mijn Ipod van 20 gig zit bijna voor 75% met mp3's vol (you do the math) en van die 75% is ongeveer 95% legaal. Als ik ergens een hekel aan heb, is het illigaal downen en kopieren van muziek en films.
Ik geef per maand zo een
50 euro aan cd's
150 eruo aan dvd's
zegt dat genoeg?
nummer 6quote:Op zondag 26 juni 2005 00:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
welke nummer is dat?
ik heb um geript... en heb alleen de nummers op de pc geen titels.
Die was echt hard he?quote:Op zondag 26 juni 2005 00:12 schreef timbob het volgende:
[..]
50 maar?
ik koop eigenlijk niet zoveel DVD's.. wel veel cd's
het is dat ik niet altijd geld heb, anders kocht ik veel meerik heb veel mp3, en niet alles is legaal. maar ik heb dan wel weer een hele kast vol cd's.
veel mp3 wat ik heb is ook moeilijk te vinden op cd.. dus das lastig
[..]
nummer 6
de laatste die ze live speelde
Kunnen we oprichten, ben het ookquote:Op zondag 26 juni 2005 00:14 schreef timbob het volgende:
Ebayverslaving
is daar een praatgroep voor?
een echte ribbentrillerquote:Op zondag 26 juni 2005 00:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die was echt hard he?(live bedoel ik dan)
Allemaal zo dubbelzinnig en poetischquote:Op zondag 26 juni 2005 00:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat een super lyrics, echt hoe komen ze erop
ik heb geen CC. dat scheelt. maar laatst zei iemand dat je ook geld kan overmaken naar een rekening.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kunnen we oprichten, ben het ook
En paypal maakt het allemaal zo makkelijk
Een vriendin van me die ook op FOK zit, is ook verslaafd...
zijn wel al met zijn 3en
Soms tot 75 euro hoorquote:Op zondag 26 juni 2005 00:12 schreef timbob het volgende:
[..]
50 maar?
ik koop eigenlijk niet zoveel DVD's.. wel veel cd's
het is dat ik niet altijd geld heb, anders kocht ik veel meerik heb veel mp3, en niet alles is legaal. maar ik heb dan wel weer een hele kast vol cd's.
ja!quote:Op zondag 26 juni 2005 00:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Allemaal zo dubbelzinnig en poetisch.
ze kwam toch nog in de melkweg?quote:Op zondag 26 juni 2005 00:16 schreef Airelle het volgende:
Ik zou serieus nog wel een keer naar een optreden van der willen.
Ik ben blij dat ik ebay nog maar amper ontdekt heb. Ik weet nu al dat de combinatie van een creditcard + alles wat ik wil hebben beschikbaar via m'n pc erg slecht zou zijn voor m'n bankrekening.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kunnen we oprichten, ben het ook
En paypal maakt het allemaal zo makkelijk
Een vriendin van me die ook op FOK zit, is ook verslaafd...
zijn wel al met zijn 3en
Je bedoelt Paypal?? Das überquote:Op zondag 26 juni 2005 00:16 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb geen CC. dat scheelt. maar laatst zei iemand dat je ook geld kan overmaken naar een rekening.
dat hadden ze niet moeten zeggen..
al heb ik het nog niet uitgezocht hoe dat werktveelste gevaarlijk.
run! RUN! while you still can!quote:Op zondag 26 juni 2005 00:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik ebay nog maar amper ontdekt heb. Ik weet nu al dat de combinatie van een creditcard + alles wat ik wil hebben beschikbaar via m'n pc erg slecht zou zijn voor m'n bankrekening.![]()
Oeheoheoeheoheoeheoheoeheoheoehoeheoeh!quote:Op zondag 26 juni 2005 00:17 schreef timbob het volgende:
[..]
ja!
hij zegt zo van lollypop, maar hij bedoel heeeeel iets anders!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
))
de momenten dat je ff geen geld kan missen zie je alle first edition platen en singles die je nog moet hebben voor kei weinig weg gaanquote:Op zondag 26 juni 2005 00:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bedoeld Paypal?? Das über
Ik vul mijn paypal account altijd met geld en zo. En elke keer kijk ik en dan zeg ik:
w00t, heb nog wat op mijn paypal... even eBayen
Ik heb wel een creditcard, paypal account en een ebay account. Denk je dat het nog veel nut heeft om te rennen?quote:
Inderdaadquote:Op zondag 26 juni 2005 00:19 schreef timbob het volgende:
[..]
de momenten dat je ff geen geld kan missen zie je alle first edition platen en singles die je nog moet hebben voor kei weinig weg gaan
Helaas... je bent al besmetquote:Op zondag 26 juni 2005 00:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb wel een creditcard, paypal account en een ebay account. Denk je dat het nog veel nut heeft om te rennen?
quote:Op zondag 26 juni 2005 00:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb wel een creditcard, paypal account en een ebay account. Denk je dat het nog veel nut heeft om te rennen?
Jullie zijn wel een beetje engquote:Op zondag 26 juni 2005 00:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Durf je dat met timbob en mij?![]()
Nee.. lijkt me hardstikke leuk.
ah, ze komt van 10 tot 12 juni in de melkwegquote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 00:22 schreef timbob het volgende:
[..]
ah, ze komt van 10 tot 12 juni in de melkweg
als we nu in de tijdmachine gaan halen we het nog net
quote:Op zondag 26 juni 2005 00:22 schreef timbob het volgende:
[..]
ah, ze komt van 10 tot 12 juni in de melkweg
als we nu in de tijdmachine gaan halen we het nog net
Ik hoop hetquote:Op zondag 26 juni 2005 00:23 schreef Airelle het volgende:
[..]![]()
.
Ze treedt vast nog wel een keer op.
Beterquote:Op zondag 26 juni 2005 00:24 schreef Airelle het volgende:
Ze is bezig met een tweede album: 'Surrender'.
misschien mag ik haar helpen!quote:Op zondag 26 juni 2005 00:24 schreef Airelle het volgende:
Ze is bezig met een tweede album: 'Surrender'.
quote:Op zondag 26 juni 2005 00:26 schreef timbob het volgende:
[..]
misschien mag ik haar helpen!
ik kan al heel goed muziekjes maken in reason
Die zijn ook puikquote:Op zondag 26 juni 2005 00:26 schreef timbob het volgende:
ik luister ondertussen wel wat van massive attack
die ik ook live gezien heb
Gave avatarquote:Op zondag 26 juni 2005 00:28 schreef Airelle het volgende:
[..].
Ik ga even mijn avatar veranderen.
Sharapova mag weer terug als ze in de Finale staat.
Garbagequote:Op zondag 26 juni 2005 00:31 schreef timbob het volgende:
* timbob luistert: Garbage - Milk (Massive Attack remix)
Alsof ze op de plee zit, dat hoofd.quote:
Wimbledonquote:Op zondag 26 juni 2005 00:37 schreef Airelle het volgende:
Ik vind de Australian Open trouwens de leukste Grand Slam.
Ik Roland Gaross, gevolgd door Wimbledon. Niet in de laatste plaats omdat de wedstrijden daarbij altijd lekker 's middags komen. Al die tijdverschillen met Australië en de USA, dat volg ik allemaal niet.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:37 schreef Airelle het volgende:
Ik vind de Australian Open trouwens de leukste Grand Slam.
Bij mij staat Australian Open wel op 2 hoorquote:Op zondag 26 juni 2005 00:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik Roland Gaross, gevolgd door Wimbledon. Niet in de laatste plaats omdat de wedstrijden daarbij altijd lekker 's middags komen. Al die tijdverschillen met Australië en de USA, dat volg ik allemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |