Neequote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb een titanium Pro Kennex.
Heb jij een foto van jezelf in tennistennue?
Ik heb alleen maar Tetronquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:56 schreef Dizer het volgende:
Ik moet steeds nieuwe tennisballen halen. Ik heb altijd Dunlop Max maar deze zijn niet meer zo ok.
Klopt, maar koop liever Dunlop. Heb ook gedacht aan Tetron. Vind ik ook lekkerder spelen. Ballen gaan dan lekker hard heen en weerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar Tetron.
Erg harde, maar fijne ballen.
Dunlop gebruik onze leraar voor de training.
Ook wel fijn.
De Hema ballen zijn - in vergelijking met de prijs - ook oké.
Moest jij niet wennen aan dat Titanium? Die van mij is echt SUPER licht en ik hoef maar een klein tikkie aan de bal te geven en de bal gaat keihardquote:
Ik denk dat ik een de 60% van mijn eerste service goed sla.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar raak je het net niet vaak??
Ik dan wel
Oooh.. jij ook al? Wat heb ik een hekel aan een dubbele fout..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een de 60% van mijn eerste service goed sla.
En ik heb per wedstrijd 1 a 2 keer een dubbele fout.
Erg zonde.. daar moet ik nog even aan werken... wat het is mentaal ook niet echt goed voor je.
Serenaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:01 schreef LeBeau het volgende:
Dat ging lekker, Serena.![]()
![]()
Nu die zus van haar nog en ik ben weer tevreden met Wimbledon.![]()
Ik heb nooit anders gehadquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moest jij niet wennen aan dat Titanium? Die van mij is echt SUPER licht en ik hoef maar een klein tikkie aan de bal te geven en de bal gaat keihard
Moet je maar eens met een andere raket gaan spelen. Bij voorkeur geen titanium.. Dan moet je opeens veel meer kracht zettenquote:
Wat een kort rokje.quote:
Dat rokje is niet zo kort hoor (en er zit een broekje onder).quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat een kort rokje.
En wat een willekeurige foto met een groen shirt.
quote:
Jaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:06 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat gaaf... zal ik ook even snel dan wat foto's maken??
ZO kort is het niet hoor.quote:
Het is een leuk rokjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
ZO kort is het niet hoor.
En rokjes horen bij tennis... een vrouw met een korte broek vind ik geen porum op de baan.
Ik snap um alquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:10 schreef LeBeau het volgende:
Ach ja, ik denk dat ik normaal gewoon niet echt let op hoe kort de rokjes bij het vrouwentennis zijn.
Beevquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:12 schreef BVO het volgende:
Oh, hij was al vol.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:14 schreef Airelle het volgende:
*wacht op dizer
Mannen met polo's( ik neem aan dat hij in een polo tennist
).
Ik heb alle kleuren van de regenboogquote:
Maak daar dan eens heel veel foto's van.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb alle kleuren van de regenboog.
Met wat hulp van mijn moeder heb ik echt in elke denkbare kleur een polo.
Ik heb echt heel veel polo's maar ik vind het zonde om in ze allemaal te tennissen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb alle kleuren van de regenboog.
Met wat hulp van mijn moeder heb ik echt in elke denkbare kleur een polo.
Ooit een keerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Maak daar dan eens heel veel foto's van..
Golf.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb echt heel veel polo's maar ik vind het zonde om in ze allemaal te tennissen.
Deze is mijn laatste. Is wel een golf polo, maar speel er ook tennis mee
Ik draag normaal bijna nooit polo's eigenlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb echt heel veel polo's maar ik vind het zonde om in ze allemaal te tennissen.
Deze is mijn laatste. Is wel een golf polo, maar speel er ook tennis mee
Das best "leuk".. zo een vrouw tenissen met polo aanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik draag normaal bijna nooit polo's eigenlijk.
Sinds een tijdje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |