Uiteraardquote:
Wanneer gaan wij een keer samen spelenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Uitteraard.
Ik volg het allemaal op de voet.
Ik vind het een gemis dat Justine eruit ligt.
Ik ben echt fan van haar manier van spelen.
..en stiekum een beetje jaloers op haar backhand.
Oh dat lijkt me best leuk.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij een keer samen spelen
Ik woon in Purmerend, waar woon jij??quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me best leuk.
Alleen een beetje ver... toch?
Je woont toch in het westen?
Vlakbij Doetinchem.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik woon in Purmerend, waar woon jij??
Edit: Ik heb OV
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vlakbij Doetinchem.
Is ongeveer 40 minuten met de trein vanaf Arnhem.
Omdatquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
En dan nog 20 minuten met de bus.
Wat is er?
5 uur reizen voor 2 uur tennisquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:33 schreef Airelle het volgende:
Volgens NS.nl zit je ongeveer twee en een half uur in de trein.
Dan niet neequote:
Mmm... ik heb twee seizoenen bij een kleine club gespeeld.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan niet nee![]()
Maar hoelang tennis jij al?
Ik bijna een jaar... niet zo lang dus
Ben je serieus?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:37 schreef Dizer het volgende:
Ik heb stiekem wimbledon.com als startpagina staan van mijn browser
Je gaat me niet zeggen dat je Categorie 4 bent??quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mmm... ik heb twee seizoenen bij een kleine club gespeeld.
Weinig mensen in mijn categorie (voor clubkampioenschappen en dergelijke).
Nu speel in een ruim jaar bij een grotere club, waar ik meedoe met de senioren (soort van dispensatie).
En Competitie spelen voor de Bond doe ik sinds 2004. (vierde klasse.. dat wel, nog niet zo hoog dus).
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:38 schreef Airelle het volgende:
Hij laadt alleen een beetje langzamer dan startpagina.nl Google.
Dat is speelsterkte lieve schat.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je Categorie 4 bent??
Enkel of Dubbel of beiden??
Ik zit pas op Categorie 7 voor beiden
Ik vat je nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is speelsterkte lieve schat.
Dat kan toch nooit in een jaar.
Oooh...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:39 schreef Airelle het volgende:
Ik had het over de Klasse waar ik deel van uit maak met mijn competitie-team.
Speelsterkte negen heeft iedereen die nooit competitie speeltquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vat je niet
OP mijn pasje staat voor zowel enkel als dubbel:
CAT. 9
Maar volgens mijn Tennislereaar moest ik eens een keer meespelen met clubkampoienschappen, zodat ik dan CAT 7 kan krijgen, omdat volgens hem daarop zit
Ik wil ook meedoen met clubkampioenschappen.. heb alleen geen tijd vanwege studiequote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Speelsterkte negen heeft iedereen die nooit competitie speelt.
Ik zit nu zo rond de 7,8485743985 () dus dat word na dit seizoen afgerond naar een 7.
Voor single heb ik het dan over.. dubbel speel ik bijna nooit, daar dus 8.
Zie post hierboven.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oooh...
Maar wat is je persoonlijk CAT dan?
Bij ons zijn de clubkampioenschappen niet voor de bond geloof ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil ook meedoen met clubkampioenschappen.. heb alleen geen tijd vanwege studie
DTS? Digital Theatre Sound?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zie post hierboven.
Ik speel nu dus een jaar ... en ben van 8,9 naar 7,8 gegaan, want dus inhoudt dat bijna alle enkelwedstrijden heb gewonnen.
Weetje hoe het DTS-systeem werkt?
Mijn service loopt lekker... moet hem eigenlijk nog iets hoger pakken, maar dat is het enige.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:46 schreef Dizer het volgende:
Hoe zit je met je Service? Ik ben niet echt super met mijn Bovenhands serveren
Ik ken de sitequote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:46 schreef Airelle het volgende:
Sorry DSS bedoel ik.
http://www.knltb.nl/knltb/default.html
Ik heb het boek (edit: mijn vader heeft het) maar ik heb het nog niet gelezen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ken de site
Heb je Harde Ballen al gelezen van K.?
Ik zit er aan te denken om het boek te kopen
Nee, met de continental. Zoals ik een forhand zou pakken dus. Volgens mijn leraar is dat het beste manier voor me. De tweede service lukt bij mij voor geen meterquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mijn service loopt lekker... moet hem eigenlijk nog iets hoger pakken, maar dat is het enige.
Ik kan goed gebruik maken van mijn lengte... dat is echt een pro bij tennis, en niet alleen voor mijn service maar ook aan het net...
Serveer je wel met de tussengreep dan?
Hij lijkt me erg gaaf. IK wil hem wel lezenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb het boek (edit: mijn vader heeft het) maar ik heb het nog niet gelezen.
Ga ik in de zomer nog wel doen.
Dat is zonde.. met tussengreep kun je de bal veel meer effect gevenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, met de continental. Zoals ik een forhand zou pakken dus. Volgens mijn leraar is dat het beste manier voor me. De tweede service lukt bij mij voor geen meter
Ik moet trouwens wel mijn racket echt aan het uiteinde van het grip pakken, anders gaat ie nooit goed
Hoe bedoel je dan? Hoe heb je hem dan vast?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is zonde.. met tussengreep kun je de bal veel meer effect geven.
Net zoals de netvolleyquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dan? Hoe heb je hem dan vast?
Ja maar dan kan je toch niet zo veel kracht geven?quote:
Oh jawel hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je toch niet zo veel kracht geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |