doenquote:Op zondag 26 juni 2005 00:01 schreef Dizer het volgende:
MUWAHAHAHAHAH!! Kan hem voor 15 euro kopen bij de Boudisque
begintijd van moloko..quote:Op zondag 26 juni 2005 00:01 schreef Airelle het volgende:
Ik weet alleen nog of het wel helemaal jouw style is....
Het is electro... beetje a la Moloko, of heb jij een betere vergelijk tim?
En een beetje massive attackquote:Op zondag 26 juni 2005 00:02 schreef timbob het volgende:
[..]
begintijd van moloko..
ja..
met marilin manson
Uuhm.. ik ben helemaal weg van Marilyn Manson en Nine Inch Nails en KMFDM en zoquote:Op zondag 26 juni 2005 00:02 schreef timbob het volgende:
[..]
begintijd van moloko..
ja..
met marilin manson
Ja hallo... das allemaal mijn muziek hoor...quote:
als hij de cd koopt welquote:Op zondag 26 juni 2005 00:04 schreef Airelle het volgende:
Hebben we toch nog een goede daad verricht vandaag tim.
ja, want jij vond orbital ook puikquote:Op zondag 26 juni 2005 00:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja hallo... das allemaal mijn muziek hoor...
Dat ik super fan ben van 3 doors down en Matchbox Twenty wil nog niet zeggen dat ik alternative niet goed vind
welke nummer is dat?quote:Op zondag 26 juni 2005 00:04 schreef timbob het volgende:
Jane is een lekker nummer
heel erg.. hoekig.
Lieve schta, mijn Ipod van 20 gig zit bijna voor 75% met mp3's vol (you do the math) en van die 75% is ongeveer 95% legaal. Als ik ergens een hekel aan heb, is het illigaal downen en kopieren van muziek en films.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:06 schreef timbob het volgende:
[..]
als hij de cd koopt wel
ik vind dat je eigenlijk van zulk soort beginnende artiesten het niet kan maken om cd's te kopieren, zeker als je de muziek goed vind..
de cd's zijn vaak ook goedkoper. en je helpt toch wel nieuwe muziek op die manier.
Orbitalquote:
Nee, zo was het ook niet bedoeld.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja hallo... das allemaal mijn muziek hoor...
Dat ik super fan ben van 3 doors down en Matchbox Twenty wil nog niet zeggen dat ik alternative niet goed vind
Klopt, maar ik ben andersquote:Op zondag 26 juni 2005 00:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, zo was het ook niet bedoeld.
Maar normaliter willen rockliefhebbers niets te maken hebben met electo-dingen...
Of heb ik het nu mis?
quote:
Ik vind alles leukquote:Op zondag 26 juni 2005 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben anders
Als het lekker klinkt en er zit wat gitaar in, is het goed.
Is het allemaal R&B of Pop, dan moet ik er niet zo veel van hebben
I'll take you to the candyshopquote:Op zondag 26 juni 2005 00:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind alles leuk.
Behalve zoetsappige R&B dan....
Ik had een foto van der moeten maken.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:11 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
En ik heb maar 3 nummers en daarvan steeds 20 sec van gehoord en ben nu al weg van der
50 maar?quote:Op zondag 26 juni 2005 00:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lieve schta, mijn Ipod van 20 gig zit bijna voor 75% met mp3's vol (you do the math) en van die 75% is ongeveer 95% legaal. Als ik ergens een hekel aan heb, is het illigaal downen en kopieren van muziek en films.
Ik geef per maand zo een
50 euro aan cd's
150 eruo aan dvd's
zegt dat genoeg?
nummer 6quote:Op zondag 26 juni 2005 00:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
welke nummer is dat?
ik heb um geript... en heb alleen de nummers op de pc geen titels.
Die was echt hard he?quote:Op zondag 26 juni 2005 00:12 schreef timbob het volgende:
[..]
50 maar?
ik koop eigenlijk niet zoveel DVD's.. wel veel cd's
het is dat ik niet altijd geld heb, anders kocht ik veel meerik heb veel mp3, en niet alles is legaal. maar ik heb dan wel weer een hele kast vol cd's.
veel mp3 wat ik heb is ook moeilijk te vinden op cd.. dus das lastig
[..]
nummer 6
de laatste die ze live speelde
Kunnen we oprichten, ben het ookquote:Op zondag 26 juni 2005 00:14 schreef timbob het volgende:
Ebayverslaving
is daar een praatgroep voor?
een echte ribbentrillerquote:Op zondag 26 juni 2005 00:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die was echt hard he?(live bedoel ik dan)
Allemaal zo dubbelzinnig en poetischquote:Op zondag 26 juni 2005 00:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat een super lyrics, echt hoe komen ze erop
ik heb geen CC. dat scheelt. maar laatst zei iemand dat je ook geld kan overmaken naar een rekening.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kunnen we oprichten, ben het ook
En paypal maakt het allemaal zo makkelijk
Een vriendin van me die ook op FOK zit, is ook verslaafd...
zijn wel al met zijn 3en
Soms tot 75 euro hoorquote:Op zondag 26 juni 2005 00:12 schreef timbob het volgende:
[..]
50 maar?
ik koop eigenlijk niet zoveel DVD's.. wel veel cd's
het is dat ik niet altijd geld heb, anders kocht ik veel meerik heb veel mp3, en niet alles is legaal. maar ik heb dan wel weer een hele kast vol cd's.
ja!quote:Op zondag 26 juni 2005 00:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Allemaal zo dubbelzinnig en poetisch.
ze kwam toch nog in de melkweg?quote:Op zondag 26 juni 2005 00:16 schreef Airelle het volgende:
Ik zou serieus nog wel een keer naar een optreden van der willen.
Ik ben blij dat ik ebay nog maar amper ontdekt heb. Ik weet nu al dat de combinatie van een creditcard + alles wat ik wil hebben beschikbaar via m'n pc erg slecht zou zijn voor m'n bankrekening.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kunnen we oprichten, ben het ook
En paypal maakt het allemaal zo makkelijk
Een vriendin van me die ook op FOK zit, is ook verslaafd...
zijn wel al met zijn 3en
Je bedoelt Paypal?? Das überquote:Op zondag 26 juni 2005 00:16 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb geen CC. dat scheelt. maar laatst zei iemand dat je ook geld kan overmaken naar een rekening.
dat hadden ze niet moeten zeggen..
al heb ik het nog niet uitgezocht hoe dat werktveelste gevaarlijk.
run! RUN! while you still can!quote:Op zondag 26 juni 2005 00:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik ebay nog maar amper ontdekt heb. Ik weet nu al dat de combinatie van een creditcard + alles wat ik wil hebben beschikbaar via m'n pc erg slecht zou zijn voor m'n bankrekening.![]()
Oeheoheoeheoheoeheoheoeheoheoehoeheoeh!quote:Op zondag 26 juni 2005 00:17 schreef timbob het volgende:
[..]
ja!
hij zegt zo van lollypop, maar hij bedoel heeeeel iets anders!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
))
de momenten dat je ff geen geld kan missen zie je alle first edition platen en singles die je nog moet hebben voor kei weinig weg gaanquote:Op zondag 26 juni 2005 00:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bedoeld Paypal?? Das über
Ik vul mijn paypal account altijd met geld en zo. En elke keer kijk ik en dan zeg ik:
w00t, heb nog wat op mijn paypal... even eBayen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |