Kan, maar hoeft niet. Das alleen als je mee wil doen aan kampieonschappen en zo en je landelijk wil laten registrerenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:23 schreef Airelle het volgende:
Maar je moet je toch inkopen bij golf ofzo?
Of zeg ik nu iets heel raars.
Het is een minder dure en elitaire sport dan mensen soms denken hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:23 schreef Airelle het volgende:
Maar je moet je toch inkopen bij golf ofzo?
Of zeg ik nu iets heel raars.
Pijnlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:23 schreef Airelle het volgende:
Maar je moet toch inkoppen bij golf ofzo?
Dat doe ik nu altijd.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:24 schreef timbob het volgende:
[..]
moet je ook een GVB hebben voor zo'n hoe heet dat.. drive ding.
zinloos meppen
dat wil ik
Ik tennis op Meteko, met daarboven een laagje softcourt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik tennis op Gravel
Maar ik moet nog echte tennisschoenen kopen
Lekker ben je... heb je wel eens een driver gekocht?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is een minder dure en elitaire sport dan mensen soms denken hoor..
Ik gebruik de stokken van m'n ouders.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lekker ben je... heb je wel eens een driver gekocht?
Ze zijn vanaf 150 euro en dan heb je de goedkoopste
Ach alles is beter dan voetbalquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is een minder dure en elitaire sport dan mensen soms denken hoor..
TOF!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat doe ik nu altijd.. Daar hoef je hem niet voor te hebben nee.
Daarop speel ik altijd bij een collega/vriend van me. Bij ons is het Gravel of binnen op tapijtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik tennis op Meteko, met daarboven een laagje softcourt.
Heel maf.. maar je kunt altijd spelen: regen, vorst enz enz...
Heb ik ook nog gedaan.quote:
Een handicap?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan, maar hoeft niet. Das alleen als je mee wil doen aan kampieonschappen en zo en je landelijk wil laten registrerenDan krijg je ook een officiele handicap
gefeliciteerd! u mag in de club! *hak, been weg*quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan, maar hoeft niet. Das alleen als je mee wil doen aan kampieonschappen en zo en je landelijk wil laten registrerenDan krijg je ook een officiele handicap
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:28 schreef timbob het volgende:
[..]
gefeliciteerd! u mag in de club! *hak, been weg*
#3... je weet wat ze zeggen.. na 3x raakquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Yes I do....
De hoeveelste ben ik hier op Fok?
oi!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
#3... je weet wat ze zeggen.. na 3x raak
Drie keer is scheepsrechtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
#3... je weet wat ze zeggen.. na 3x raak
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:30 schreef timbob het volgende:
wat is [afbeelding] een overdreven icoon trouwens
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Drie keer is scheepsrechtinderdaad.
Op wimbledon zijn ze trouwens allemaal in het wit hequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb net foto's gemaakt van mij in mijn nieuwste polo! Ik ben helemaal verliefd op dat ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |