Met jou wil ik wel tennissen hoorquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Sinds een tijdje.. Ben nog niet heel goed hoor, zit nog in training.
.
Wil dit jaar ergens m'n GVB halen..
Dacht ik eerst ook, maar 't is echt leuk.quote:
Midgetgolfquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar 't is echt leuk..
.
We moeten echt een keer gaan tenissen inderdaadquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met jou wil ik wel tennissen hoor.
Alleen beetje zonde van die 5 uur voor jou.
Lekker kleurtje.
M'n vader en moeder lesten eerst samen. M'n moeder stopte ermeequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]GVB halen??? Dat kost een vermogen
Daar begin ik nog niet aan. Eerst mijn studie afronden, dan ga ik echt lessen en GVB halen
Mijn benen zijn altijd wit en worden niet zo snel bruinquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:21 schreef LeBeau het volgende:
Dizer's benen passen qua tint absoluut niet bij z'n armen of gezicht.
Verder helemaal goed hoor.![]()
Ik dacht dat ie op 1000 euro zatquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
M'n vader en moeder lesten eerst samen. M'n moeder stopte ermee, dus m'n vader had nog een hele rits lessen over. Dus die ben ik gaan doen.
.
Dus kan nog wel een aantal keer gaan lessen. Het GVB kost dan iets van honderd zoveel euro, m'n vader heeft hem pas ok gehaald..
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:22 schreef BVO het volgende:
Pfff, jij bent veel bruiner dan ik. Kutschool..
Moet je maar in de tuin gaan lerenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:22 schreef BVO het volgende:
Pfff, jij bent veel bruiner dan ik. Kutschool..
Met lessen erbij wel zoiets ja.quote:
Ik tennis op Gravelquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:21 schreef Airelle het volgende:
Maar ADIDAS schoenen?
Dan tennis je zeker niet op hardcourt?
Als de zon hier in de tuin staat, er geen wind waait, is het hier 40 graden. Dat is echt geen fijn weer om een oersaai economieboek door te worstelen hoor.quote:
Hier ook ja. Echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Als de zon hier in de tuin staat, er geen wind waait, is het hier 40 graden. Dat is echt geen fijn weer om een oersaai economieboek door te worstelen hoor..
moet je ook een GVB hebben voor zo'n hoe heet dat.. drive ding.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Met lessen erbij wel zoiets ja.. Het examen zelf is maar 100 nog wat.
Kan, maar hoeft niet. Das alleen als je mee wil doen aan kampieonschappen en zo en je landelijk wil laten registrerenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:23 schreef Airelle het volgende:
Maar je moet je toch inkopen bij golf ofzo?
Of zeg ik nu iets heel raars.
Het is een minder dure en elitaire sport dan mensen soms denken hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:23 schreef Airelle het volgende:
Maar je moet je toch inkopen bij golf ofzo?
Of zeg ik nu iets heel raars.
Pijnlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:23 schreef Airelle het volgende:
Maar je moet toch inkoppen bij golf ofzo?
Dat doe ik nu altijd.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:24 schreef timbob het volgende:
[..]
moet je ook een GVB hebben voor zo'n hoe heet dat.. drive ding.
zinloos meppen
dat wil ik
Ik tennis op Meteko, met daarboven een laagje softcourt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik tennis op Gravel
Maar ik moet nog echte tennisschoenen kopen
Lekker ben je... heb je wel eens een driver gekocht?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is een minder dure en elitaire sport dan mensen soms denken hoor..
Ik gebruik de stokken van m'n ouders.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lekker ben je... heb je wel eens een driver gekocht?
Ze zijn vanaf 150 euro en dan heb je de goedkoopste
Ach alles is beter dan voetbalquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is een minder dure en elitaire sport dan mensen soms denken hoor..
TOF!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat doe ik nu altijd.. Daar hoef je hem niet voor te hebben nee.
Daarop speel ik altijd bij een collega/vriend van me. Bij ons is het Gravel of binnen op tapijtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik tennis op Meteko, met daarboven een laagje softcourt.
Heel maf.. maar je kunt altijd spelen: regen, vorst enz enz...
Heb ik ook nog gedaan.quote:
Een handicap?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan, maar hoeft niet. Das alleen als je mee wil doen aan kampieonschappen en zo en je landelijk wil laten registrerenDan krijg je ook een officiele handicap
gefeliciteerd! u mag in de club! *hak, been weg*quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan, maar hoeft niet. Das alleen als je mee wil doen aan kampieonschappen en zo en je landelijk wil laten registrerenDan krijg je ook een officiele handicap
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:28 schreef timbob het volgende:
[..]
gefeliciteerd! u mag in de club! *hak, been weg*
#3... je weet wat ze zeggen.. na 3x raakquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Yes I do....
De hoeveelste ben ik hier op Fok?
oi!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
#3... je weet wat ze zeggen.. na 3x raak
Drie keer is scheepsrechtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
#3... je weet wat ze zeggen.. na 3x raak
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:30 schreef timbob het volgende:
wat is [afbeelding] een overdreven icoon trouwens
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Drie keer is scheepsrechtinderdaad.
Op wimbledon zijn ze trouwens allemaal in het wit hequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb net foto's gemaakt van mij in mijn nieuwste polo! Ik ben helemaal verliefd op dat ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |