Dat huis had er nooit uit moeten gaan, was een prachtig decor al was het beter in het Barbara-loze tijdperk, het huis van Robert en Laura (decor #1) had wat mij betreft ook mogen blijven. Het moet toch ook mogelijk zijn een decor weer opnieuw op te bouwenquote:Op zondag 7 november 2010 00:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Het meest vreselijke vond ik nog toen ze het oude huis van Jef groen maakten.
Tenzij we op den duur een andere OP willen aanmaken natuurlijkquote:Op zondag 7 november 2010 01:00 schreef Frey het volgende:
Onderaan de OP staat het logbestand en dat kunnen jullie gewoon kopiëren wanneer jullie een nieuw topic aanmaken. Je hoeft de links niet aan te vullen, de castfoto niet te wijzigen, dat doe ik allemaal zelf.
Je hoeft eigenlijk alleen maar de tekst van het bestand te kopiëren en een titel te verzinnen.
Boven de cast kun je dan je eigen inbreng toevoegen, zoals ik hier heb gedaan met Rutger.
Ik had nog een logbestand met de eerste 225 topics en de rest was makkelijk te vinden.quote:Op zondag 7 november 2010 01:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Leuk ook al die topics, hoe heb je die kunnen vinden? Ik vind mezelf voor het eerst terug onder deze naam in topic 34, we vonden toen al dat we veel topics hadden volgepost
quote:Op zondag 7 november 2010 01:44 schreef James1988 het volgende:
Prima OP, mijn complimenten.
Ik ben benieuwd hoe de verhaallijn met Rutger verder gaat lopen, en ook hoe lang Lorena het volhoudt. En hoe men Lorena behandelt wanneer ze ontdekken dat Lorena op de hoogte is van de zwendel.
Waar staat EEPASA eigenlijk voor? Eindelijk Een Pafferige Arrogante Sluwe Armoedzaaier?
ik ookquote:Op maandag 8 november 2010 20:09 schreef James1988 het volgende:
Ben benieuwd of Lorena Rutger haar moeder laat oplichten of niet.
zou me niks verbazenquote:Op maandag 8 november 2010 20:19 schreef Maartel het volgende:
Gaat Maxine nu achter het kindje van Danny aan?
Had ik zelfs niet van Rik verwacht.. Hoe kan het toch dat de "slimme" mensen in de serie ineens zo overstag zijn gegaan, terwijl volgensmij niemand iets van een winst in handen heeft gehadquote:Op maandag 8 november 2010 20:34 schreef James1988 het volgende:
Ligt het aan mij of is Rik zo stom als het achtereind van een varken? 50.000 euro lenen om te investeren, hoe stom kun je zijn?
Zo kwam het wel over zo als Bianca over hem sprak lijkt mij een tof idee.quote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk dat Edwin een autist is.. Ofzo
Hoop inderdaad dat ze een autist van m maken. Zo komt het wel over in ieder geval. En dat zn broer de ADHD'er is. Maar inderdaad, GTST zal het wel verprutsen en er gewoon een homo van maken. Of een depressief kindje die zn gevoelens niet kan uiten.quote:Op maandag 8 november 2010 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo kwam het wel over zo als Bianca over hem sprak lijkt mij een tof idee.
Zou erg tof zijn we hebben met negers gehandicapten homo's en moslims elke minderheid al gehad maar met een autist als personage heeft gtst toch wel een primeur ,. Ik zou het erg tof vinden maar het zou er wel op uit draaien dat hij gewoon homo is. Jammer een gemiste kans
daar zal het wel op uitdraaien..quote:Op maandag 8 november 2010 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoop inderdaad dat ze een autist van m maken. Zo komt het wel over in ieder geval. En dat zn broer de ADHD'er is. Maar inderdaad, GTST zal het wel verprutsen en er gewoon een homo van maken. Of een depressief kindje die zn gevoelens niet kan uiten.
Daar dacht ik ook even aan, en lijkt me opzich nog best een interessant gegeven, als ze t realistisch houden (en niet na een paar weken vergeten omdat het verhaal er vanaf is).quote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk dat Edwin een autist is.. Ofzo
Helemaal waar.. aan de andere kant ken ik ook wel weer mensen waarbij je 't écht niet gelijk doorhebt omdat ze gewoon 24/7 zich in alle bochten wringen om zich aan te passen, en vervolgens als ze thuis zitten volkomen instorten door alle energie die ze dat kost.quote:Op maandag 8 november 2010 23:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind hem in de verste verte niet op een autist lijken, niet iedereen niet nogal op zichzelf is of niet al teveel behoefte heeft aan gezelschap is meteen een autist hoor
Isabella was volgens mij labiel en die ex van Ronja was ook een soort van autist hoe heet hij ook al weer die toen vermoord is door die vriend van Lucas.quote:Op maandag 8 november 2010 23:04 schreef Maartel het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook even aan, en lijkt me opzich nog best een interessant gegeven, als ze t realistisch houden (en niet na een paar weken vergeten omdat het verhaal er vanaf is).
Is er eigenlijk ooit iemand met een psychische/persoonlijkheidsstoornis in GTST geweest (en dan bedoel ik niet al die doorgeflipte psycho's maar gewoon iemand die permanent zijn/haar issues had)?
Maar ws. wordt het gewoon een zeer voorspelbaar 'worstelt met seksualiteit'-lijntje.
Nee maar zo als Bianca het bracht gaf het wel ruimte voor suggesties.quote:Op maandag 8 november 2010 23:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind hem in de verste verte niet op een autist lijken, niet iedereen niet nogal op zichzelf is of niet al teveel behoefte heeft aan gezelschap is meteen een autist hoor
Zo vatte ik Bianca's opmerkingen niet op, eerder dat hij een einzelganger is en op zichzelf is. Ik ken autisten en licht-autisten en dit lijkt er in de verste verte niet op, die lui weten niet hoe ze iemand moeten aankijken of hoe ze een gesprek moeten beginnen of eindigen. Edwin heeft daar geen moeite mee lijkt het, een autist wel. Bij Wiet lijkt het misschien wel zo, maar volgens mij is hij gewoon verlegen, bij Bianca heeft ie er geen moeite mee.quote:Op maandag 8 november 2010 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar zo als Bianca het bracht gaf het wel ruimte voor suggesties.
Bovendien zou het leuk zijn . Homos worden mede door de serie al meer geaccepteerd zou leuk als nu de autisten aan de beurt zijn.
Misschien wel dat Wiet nogal uit haar bek stinkt, maar dat zal wel nietquote:Op maandag 8 november 2010 23:10 schreef Maartel het volgende:
Overigens is ook niet iedereen die niet met Wiet wil tongen gelijk homo, maar GTST kennende zal er vast wel iets achter zitten
Dan heb je 't wel over de extremere 'Rainman' autisten geloof ik.. ken er genoeg die echt geen moeite hebben om iemand aan te raken..quote:Op maandag 8 november 2010 23:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En zag je ook hoe hij Lucas groette, een autist raakt bijna nooit aan en wil ook niet aangeraakt worden.
Nee hoor, dan heb ik het over de autisten waar jij het over had, die zich goed kunnen aanpassen zodat je het niet ziet. Die houden ook niet van snelle of plotselinge aanrakingen.quote:Op maandag 8 november 2010 23:35 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dan heb je 't wel over de extremere 'Rainman' autisten geloof ik.. ken er genoeg die echt geen moeite hebben om iemand aan te raken..
Klopt, alhoewel het toch enigzins nuttig is om te laten zien dat niet alles dat een beetje afwijkt direct een labeltje opgeplakt hoeft te krijgen, of het nou over autisme, adhd of wat dan ook gaat.quote:Op maandag 8 november 2010 23:41 schreef Maartel het volgende:
Nee, die houden niet van onverwachte dingen in 't algemeen, da's waar..
Maargoed, dit is een hele andere discussie, die vermoedelijk niet eens iets met GTST te doen zal hebben
Robin, het neefje van Benjamin.quote:Op maandag 8 november 2010 23:04 schreef Maartel het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ooit iemand met een psychische/persoonlijkheidsstoornis in GTST geweest (en dan bedoel ik niet al die doorgeflipte psycho's maar gewoon iemand die permanent zijn/haar issues had)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |