quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Geurt Rijnveld is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar (en 22 dagen).
Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden. Deze speler is zwak in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ok excuus voor de bemoeienis....quote:
Als hij t al te druk heeft om bij jou langs te komen. Hoe moet ie dan in hemelsnaam wel een update maken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nu nog een update
Hattrick #399 - Wie doucht er mee?
Oeh die is idd wel lekker. (Als je positiespel traint dan)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:11 schreef GotC het volgende:
Ik heb een zeer leuke nieuwe jeugdspeler erbij!
[..]
Op dit moment verdedigen, maar ik pas m'n training aan op m'n beste spelers dus..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oeh die is idd wel lekker. (Als je positiespel traint dan)
nee dat niet, maar het is wel handig om te weten voor de mensen die dat wel hebbenquote:
ik dacht dat jij daar wel een type voor was...quote:
Ik ben homo, geen toilet hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef MrMoon het volgende:
ik dacht dat jij daar wel een type voor was...
ja pest me maarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het is goed dat je dat er nog even bij zegt
het is dat je het vraagt anders zouden we dat natuurlijk nooit doen..quote:
Da's ook weer zoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het is dat je het vraagt anders zouden we dat natuurlijk nooit doen..
Waarom hoor ik (bijna) iedereen dat nou roepen terwijl ik keer op keer leuk trainbare spelers scout?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Op dit moment verdedigen, maar ik pas m'n training aan op m'n beste spelers dus..Sinds Zeeman gepromoveerd is, heb ik wel ok spelers maar niks spannends..tot nu toe!
Je zult wel iets speciaals met ze doen ofzoquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom hoor ik (bijna) iedereen dat nou roepen terwijl ik keer op keer leuk trainbare spelers scout?![]()
Dan heb jij ook eens mazzelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom hoor ik (bijna) iedereen dat nou roepen terwijl ik keer op keer leuk trainbare spelers scout?![]()
zozo is er iets dat we niet weten?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zult wel iets speciaals met me doen ofzo
nee dat is bij possie geen mazzel, dat is goede taktiekquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heb jij ook eens mazzel
ik wil mn jeugd wel plaatsen hier hoor, als je t niet gleuft![]()
Nee maar ik heb ook een tijd alleen maar goeie pulls gehad.... en toen douchte ik altijd met ze hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zozo is er iets dat we niet weten?
[..]
Ik geloof je wel ik snap t all1 niet. Als ik een keeper zoek komt mn scout meteen met een redelijk keep op de proppen. Zoek ik een spits of een middenvelder krijg ik vaak een redelijk of potentie redelijk en t zelfde geld voor mn verdediging. Ok ik heb er ook een aantal keren tussen zitten dat ik niks krijg maar over t algemeen gaat t wel. Kijk zelf maar. Genoeg redelijk(6) te vinden:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heb jij ook eens mazzel
ik wil mn jeugd wel plaatsen hier hoor, als je t niet gleuft![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Outpost76 op 12-03-2010 20:22:49 ]
Dan is er ook iets wat ik niet weetquote:
quote:nee dat is bij possie geen mazzel, dat is goede taktiek
Kijk zulke talenten heb ik zelde.quote:ik heb op dit moment 1 verdediger met goed verdedigen (maar die is al uitgetraind) en ik heb een spitsje waarvan ik nog niet weet hoe goed hij kan worden, maar dat ziet er op zich wel veelbelovend uit..
Ik mag all1 douchen met feestdagen dus dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar ik heb ook een tijd alleen maar goeie pulls gehad.... en toen douchte ik altijd met ze he
nee hier moet op geboden wordenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:51 schreef Flappekz het volgende:
Hup mensen, allemaal bieden!!!
http://www.hattrick.org/C(...)x?playerId=254397665
http://www.hattrick.org/C(...)x?playerId=255049317
http://www.hattrick.org/C(...)x?playerId=278842229
Ja, maar jij hebt gewoon vraagprijzen neergezetquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee hier moet op geboden worden
http://www.hattrick.org/C(...)x?playerId=275770521
http://www.hattrick.org/C(...)x?playerId=265142283
http://www.hattrick.org/C(...)x?playerId=267800431
hehe uiteraardquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt gewoon vraagprijzen neergezet
ach ik probeer ze wel altijd onder de transfervergelijking te zetten..quote:
Mijn speler die over 12 minuten afloopt moet nog wel ff een miljoentje omhoog...dat is het risico natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ik probeer ze wel altijd onder de transfervergelijking te zetten..
mja dat wil ik eigenlijk voorkomen..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn speler die over 12 minuten afloopt moet nog wel ff een miljoentje omhoog...dat is het risico natuurlijk.
Als ie voor te ver onder de tv gaat koop ik m zelf maar terug
Is me ook pas 1 keer overkomen hoor....kocht een trainee terug voor 2,8miljoenquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is me ook pas 1 keer overkomen hoor....kocht een trainee terug voor 2,8miljoen
Hehe, het was ook niet mn beste actie ooit in HT, zeg maarquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]dan neem ik mijn verlies gewoon, maar terugkopen gaat me eigenlijk toch wel te ver..
ik heb het 1 keer gedaan en veel spijt van gehad..
maar je blijft wel het risico nemen, door ze voor nop op de lijst te zetten..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, het was ook niet mn beste actie ooit in HT, zeg maar
Ach ja, beetje spanning kan geen kwaadquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar je blijft wel het risico nemen, door ze voor nop op de lijst te zetten..
spanningquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja, beetje spanning kan geen kwaad
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:30 schreef Flappekz het volgende:
Heb m zelf gekocht, best wel onder de transfervergelijking
Winst had ik wel gemaakt...maar ik ga m niet voor 1,6M verkopen als de tv tussen de 2,1 en 2,2 zitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is wel zo handig, want je moet nu meer winst maken
ach als je je winst maar pakt toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Winst had ik wel gemaakt...maar ik ga m niet voor 1,6M verkopen als de tv tussen de 2,1 en 2,2 zit
Komt wel goed....ga binnenkort wat weekjes pmtraining erbij pakken, daar kan ik deze trainee ook wel aardig mee opwaarderenquote:
dat moet idd wel lukken..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Komt wel goed....ga binnenkort wat weekjes pmtraining erbij pakken, daar kan ik deze trainee ook wel aardig mee opwaarderen
Je was er toch nietquote:
DAMN das wel meer dan Europa vol hoor!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:34 schreef MrMoon het volgende:
Op speciaal verzoek van Possie.. Europa
[ afbeelding ]
quote:Bel Jolyon de Hoon
|Hallo baas, goed je weer te spreken.
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Sieb Ysbrandy.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Passen. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Passen wordt!
Het joch is langer dan z'n meeste leeftijdsgenoten, en hij weet hoe hij daar voordeel uit kan halen. Reken op hem voor prima kopballen.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Hier ook, weinig andere keus met 2 schorsingen, kan ik ook nog een keer PIC spelen.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:27 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond maar weer de counter van stal halen....
Dat is zuur! Heb je geld voor een back-up, of vind je het wel prima?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
3-5 Gewonnen, maar wel mijn keeper op +3. Die komt dit seizoen niet meer in actie.
quote:Hoor eens, Ad de Jonge is 15 jaar oud (+103 dgn) en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Positiespel. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Vleugelspel wordt!
Geven we hem een contract, baas?
Het is prima zo.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is zuur! Heb je geld voor een back-up, of vind je het wel prima?
quote:Op maandag 15 maart 2010 08:34 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Wederom een twijfelachtige 2-2 maar met deze stats hoor je me niet klagen. T is all1 zo jammer dat mn voorsprong gesmolten is als sneeuw voor de zon en directe promotie zo wel heul erg ver weg is.....Ook vind ik t nogal jammer dat mn tegenstander ineens eigenaarloos is sinds vandaag en de rest van t seizoen gewoon verliest met 5-0.
Misschien valt het dan mee met de WO's!quote:Een eigenaarloos team zal altijd verderspelen met de opstelling die de eigenaar had ingesteld. Meestal is dat de standaardopstelling. Als deze opstelling niet minimaal 9 spelers bevat die mogen/kunnen spelen, zal er een WO veroorzaakt worden. Anders wordt er gewoon een wedstrijd gespeeld. Een eigenaarloos team kan, omdat het zijn spelers behoudt, een zeer sterke opstelling neerzetten.
Dat zou wel beter zijn to van mn concurrenten.quote:Op maandag 15 maart 2010 08:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
[..]
Misschien valt het dan mee met de WO's!
Je zit dus in de ix? Gewoon promoveren joh! In de viii kun je ook makkelijk aan je team werken!quote:Op maandag 15 maart 2010 09:10 schreef Robar het volgende:gewonnen en ondertussen sneaky opgeklommen naar plaats 3. Nog twee puntjes inhalen en ik sta op een promotieplek. En dat in het eerste seizoen die ook nog eens al 5 wedstrijden onderweg was . . .
Weet alleen niet of ik nu al wil promoveren . . . laat mij nog maar even werken aan mijn team op het laagste niveau.
Inclusief extragratis TS-Hit!quote:Sébastien Guérin (279208613)
Schweiz 17 jaar en 29 dagen, volgende verjaardag: 06-06-2010
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: FC Jerrys (sinds 12-03-2010)
Total Skill Index (TSI): 1 960
Loon: 730 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Koppen
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Herinneringen
Deadline: 15-03-2010 14:39
Vraagprijs: 650 000 ¤
Hoogste bod: 1 287 000 ¤ door YMFC
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
hier doet ie het gewoonquote:
quote:Gene Musolino (278842229)
17 jaar en 18 dagen, volgende verjaardag: 17-06-2010
redelijk in vorm, conditie matig
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 09-03-2010)
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 516 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 15-03-2010 21:02
Vraagprijs: 0 ¤
Hoogste bod: 160 000 ¤ door F.C. Udranik
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Daar mag jij niet over klagenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:38 schreef TheVulture het volgende:
het lijkt wel een vrouw... zo wispelturig
Ik werk met vrouwen... da's ook geen pretjequote:
Hey!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik werk met vrouwen... da's ook geen pretje
Jij ziet het als werk, maar ik zie het als levensgenieten..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik werk met vrouwen... da's ook geen pretje
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigtquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigt
De competitie is opgeheven. Dus wat mij betreft mag je ook iedereen uitnodigen in een competitie die jij aanmaakt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:26 schreef Xummon het volgende:
@ diepfries, RealBizkit666 , ik heb de competitie inmiddels verlaten, we kunnen dus snel weer beginnen met een nieuwe ronde
Ik hoor het welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:50 schreef GotC het volgende:
[..]!
Oh crap, moeten nog steeds een keer afspreken!
Je hebt in kunnen loggen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:26 schreef Xummon het volgende:
@ diepfries, RealBizkit666 , ik heb de competitie inmiddels verlaten, we kunnen dus snel weer beginnen met een nieuwe ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |