Ja ik zie t ook netquote:
*Meldtquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet?Wat is dat met die Fok! hattrickers. je bent de 3e al waar ik van weet dat ie geen koffie drinkt.
Eigenlijk dien je helemaal niets anders te doen he?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben ambtenaar.... ik moet koffie drinken
Ja en niets nuttigs doen op je werk enz enz enz.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben ambtenaar.... ik moet koffie drinken
Tja das matig maar wel belangrijk!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Eigenlijk dien je helemaal niets anders te doen he?![]()
Ik moet maar weer een tentamen maken vanmiddag. Ben in totaal al een dikke week aan het studeren met dit weer![]()
Hoor ik iemand roepen dat je dan Algemeen moet trainen?quote:OT: Mijn spelers moeten morgen echt collectief stijgen in vorm, anders wordt het nog lastig zondag.
Het moet me niet ten koste gaan van andere dingen. Geen trainingsverlies dus.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja das matig maar wel belangrijk!![]()
![]()
Hopen dat dit niet t laatste lekkere weer is dit jaar.![]()
[..]
Hoor ik iemand roepen dat je dan Algemeen moet trainen?
alleen jij hoort dat waarschijnlijk, want dat zijn die stemmetjes in je hoofd..quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hoor ik iemand roepen dat je dan Algemeen moet trainen?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
alleen jij hoort dat waarschijnlijk, want dat zijn die stemmetjes in je hoofd..
Ik mag ook hopen van niet nee, moet ook nog tweemaal op vakantie, dan wil ik gaarne niet weggeregend worden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Komende week deze promoveren? Ik hoop dat hij al op redelijk zit qua vleugel.quote:Zacharias van der Meer [1 maal een kaart gekregen]
17 jaar en 67 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: 6/? redelijk (max. onbekend)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: 6/85/6 matig (max. redelijk)
Passen: onbekend
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Laatste wedstrijd: 21-06-2009 ****** (Vleugelspeler)
quote:Geurt van Westerloo
17 jaar en 75 dagen [Krachtig]
Verdedigen: 4/8 zwak (max. zwak)
Vleugelspel: 6/? redelijk (max. onbekend)
Passen: 3/? slecht (max. onbekend)
Laatste wedstrijd: 12-06-2009 *** (Aanvaller)
Die laatste is natuurlijk de grote onbekende maar heeft wel de minste dagen boven de 17.quote:Rombout Hanemaaijer
17 jaar en 5 dagen
Verdedigen: onbekend
Vleugelspel: 4/? zwak (max. onbekend)
Laatste wedstrijd: 10-05-2009 ***+ (Aanvaller)
Koffie op je meet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De 4e al......![]()
Nou ja t scheelt op de meet een berg koffie.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het moet me niet ten koste gaan van andere dingen. Geen trainingsverlies dus.
70 is ook voor de VII hoog hoor imo.quote:Ik ben weer bezig met een queste om de nul te houden, en ben al weer goed op weg met 32-0.
Maar vorige week daalden ineens beide spitsen in vorm, als ze dat gaan doorzetten wordt het lastig tegen een def trainer met een (voor de VIII begrippen) redelijke goede verdediging rond de 70 hatstats. Op middenveld pak ik hem makkelijk uiteraard, maar als die ook nog eens in vorm zouden komen haal ik daar zo 75 hatstats gok ik.
Ah is dat t ik vroeg me al af wie er zo hard aan t bleren was hiero.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
alleen jij hoort dat waarschijnlijk, want dat zijn die stemmetjes in je hoofd..
Jij gaat gedwongen op vakantie?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik mag ook hopen van niet nee, moet ook nog tweemaal op vakantie, dan wil ik gaarne niet weggeregend worden.
Nou dan is het toch ook hoog voor de VIII?quote:
Ja, Peer pressure enzo.quote:Jij gaat gedwongen op vakantie?
Ik heb m op diverse plaatsen getest maar volgens mij is t niet veel. iig niet hoger dan matig denk ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Sowieso niet die laatste, daar weet je helemaal niks van en aan zn prestaties te zien kan die niet echt veel. Ik weet niet in hoeverre je hem nog verder getest hebt. De eerste en de tweede valt allebei wat voor te zeggen, hoe zekerder je ervan bent dat de eerste al redelijk/redelijk is, hoe eerder ik die zou promoveren.
Ik kreeg de indruk dat je dacht dat t misschien voor hogere div's niet hoog was. Vandaar.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nou dan is het toch ook hoog voor de VIII?![]()
Ga je gedwongen peren drukken?quote:Ja, Peer pressure enzo.
koffie drinken nadat je gebbqt hebtquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk na t eten voor de liefhebbers!![]()
Ik neig dan toch naar die eerste. Ik denk dat die derde het wellicht helemaal niet waard is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb m op diverse plaatsen getest maar volgens mij is t niet veel. iig niet hoger dan matig denk ik.
Die 2e heb ik amper opgesteld aangezien ie al op redelijk zat en de scout zei dat ie dat kon halen voor hij bij t 1e zou komen. Later kwam hattrick met dat systeem waarmee ik dus kon zien dat hij misschien wel meer vleugel had kunnen hebben dan redelijk als ik m training had gegeven.
De 1e haalt al weken 6 sterren als vleugelspeler terwijl ik vol vleugel aanval train.![]()
Ik zette het express nog tussen haakjes.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat je dacht dat t misschien voor hogere div's niet hoog was. Vandaar.....
Jij drinkt helemaal geen koffie dus hoe kan je dat nou weten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
koffie drinken nadat je gebbqt hebt![]()
bij een bbq hoort bier geen koffie
Zat ik ook aan te denken. Al baal ik wel als hij nog geen redelijk vleugel heeft dan natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik neig dan toch naar die eerste. Ik denk dat die derde het wellicht helemaal niet waard is.
Tja that's me.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik zette het express nog tussen haakjes.
Dat hoor ik wel meer mensen roepen hier.quote:Ik hoop dat het allemaal goed genoeg is want ik wil volgend seizoen niet meteen weer terugvallen. (al zei ik dat voor dit seizoen ook, en kijk waar ik nu sta)
een echte koffiedrinker drinkt koffie (zwart) en geen espresso of cappucinoquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij drinkt helemaal geen koffie dus hoe kan je dat nou weten.Een echte koffie drinker vind een espresso of Capucino juist lekker na t eten en dan maakt t niet uit of t BBQ is of iets anders.
![]()
Een echte koffiedrinker drinkt het soort koffie wat hij wil waar en wanneer hij dat wilquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
een echte koffiedrinker drinkt koffie (zwart) en geen espresso of cappucino
Mja, ik zit wel in een erg belabberde VIII. Er promoveert natuurlijk maar één iemand, dus als er al een topper, cq goede degradant tussen zit redt je het al niet. Ik had een bot als degradantquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:37 schreef Outpost76 het volgende:
Dat hoor ik wel meer mensen roepen hier.
shit, verkeerde topicquote:
tijdens de meet wel.. ik hoorde dat je bij Possie in zn 2-persoonsbed mag..quote:
wtf denk je dat espresso is dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
een echte koffiedrinker drinkt koffie (zwart) en geen espresso of cappucino
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tijdens de meet wel.. ik hoorde dat je bij Possie in zn 2-persoonsbed mag..
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:57 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Een echte koffiedrinker drinkt het soort koffie wat hij wil waar en wanneer hij dat wil
Of dat nu 's ochtends, na de bbq of tijdens de sex is
vies..quote:
dat vond ik immers te krap in een 1-persoonsbed, daarop antwoordde jij dat hij dan wel bij jou in bed mocht omdat je toch een 2-persoonsbed hebt en wat behoefte aan nachtelijk gezelschap..quote:Dacht dat jij gisteren zei dat je lepeltje lepeltje met Vullie wilde liggen.
Smaken verschillen. Het is een klein kopje erg sterke koffie zonder melk of suiker.quote:
Je weet t wel aardig te verdraaien vent.quote:dat vond ik immers te krap in een 1-persoonsbed, daarop antwoordde jij dat hij dan wel bij jou in bed mocht omdat je toch een 2-persoonsbed hebt en wat behoefte aan nachtelijk gezelschap..
ik verdraai helemaal niks.. jij vertelt slechts de helft van het verhaal..quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:37 schreef Outpost76 het volgende:
Je weet t wel aardig te verdraaien vent.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tijdens de meet wel.. ik hoorde dat je bij Possie in zn 2-persoonsbed mag..
Je verdraait wel en verzint een berg!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik verdraai helemaal niks.. jij vertelt slechts de helft van het verhaal..
Sorry MrMoon verteld fabeltjes.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vullie accepteert ook echt iedereen he....
hij is idd niet echt kieskeurig nee..quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vullie accepteert ook echt iedereen he....
Een berg verzinnen? In deze tijd waarin we alles al ontdekt hebben? Knap.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je verdraait wel en verzint een berg!
dat zou ik nooit doen..quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:40 schreef Outpost76 het volgende:
Je verdraait wel en verzint een berg!
je krabbelt nu al weer terug?quote:Sorry MrMoon vertelt fabeltjes.
hehehequote:Op donderdag 25 juni 2009 12:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Een berg verzinnen? In deze tijd waarin we alles al ontdekt hebben? Knap.
jajaja je hebt je punt gemaakt. Wie de bal kaatst he.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat zou ik nooit doen..
[..]
je krabbelt nu al weer terug?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehehe
Hij verzon ook dat Berg naar psv kwam dus ja niet alles geloven wat hij zegt.
Ik hoop t niet. Zou leuk zijn om m naast Suarez in de spits te zien!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]Ik heb de hoop dat ie naar PSV komt, maar dat gebeurd waarschijnlijk toch niet..
mag Vullie met je bal kaatsen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
jajaja je hebt je punt gemaakt. Wie de bal kaatst he.
quote:
Ik heb de kans gehadquote:
Eh nee... dan had ik buiten gestaanquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eh nee... dan had ik buiten gestaanIk ken mijn en jouw grenzen
Nou vooruit, op het balkon danquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Buiten gestaan is wel overdreven heur...
nee maar het is ook niet op straatquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee maar het is ook niet op straat
Had je trouwens ook wel wat eerder mogen zeggen, dan was ik gewoon op je gekropen
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
En ook eentje voor Grace natuurlijk
Ik heb verder geen vakantieplannen dus moeten we snel even regelen jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
kom nou weer eens stappen hiero joh...
De 24e stappen met Flap en Gotc, daaro slapen en dan gezellie met zn 3e de 25e hier heen komen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb verder geen vakantieplannen dus moeten we snel even regelen ja
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De 24e stappen met Flap en Gotc, daaro slapen en dan gezellie met zn 3e de 25e hier heen komen!![]()
Binnenkort misschien wel jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]De rest van t jaar ben je vrijgezel?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Binnenkort misschien wel jamaar da's een lang verhaal....
op de meet pratenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dat zou ik maar niet op t forum plempen. Is denk ik iets te privé. Mocht je er over willen praten kan je me altijd een pm sturen of op de meet praten.
Sterkte iig.
Thanks maar het valt wel mee hoor... ik ben degene die twijfelt... maar komt hoe dan ook goed!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dat zou ik maar niet op t forum plempen. Is denk ik iets te privé. Mocht je er over willen praten kan je me altijd een pm sturen of op de meet praten.
Sterkte iig.
Dat denk je maar...ik drink koffie voor 10quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
We're winning, we're winning!
Niet bij de bbq zei jequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat denk je maar...ik drink koffie voor 10
Peloponnesian (spelling?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jawel. Weet alleen niet of ik t allemaal opdrink
Ronde 8 al bereikt?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[off-topic]SC diepFries CupFighters
[/off-topic]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Ik ook dus dat zijn er dan al 20 tegen 5quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat denk je maar...ik drink koffie voor 10
Zijn 4 kratten bier dan wel genoeg?quote:
Dan heb je buiten moi gerekendquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook dus dat zijn er dan al 20 tegen 5
[..]
Zijn 4 kratten bier dan wel genoeg?
Ik gebruik zelf Hattrick Organizer, maar er zijn nog vele andere zoals HAM, Tomattrick en natuurlijk kun je het ook zelf bijhouden in een schriftje of Excel oid..quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:01 schreef Swennus het volgende:
Met welk programma kan ik het beste mijn trainings resultaten bekijken?
Qua koffie idd ja. Je hebt nog niet laten weten of je koffie drinkt of niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dan heb je buiten moi gerekend
* Proud2beDiepfries ontkent dan in de aRENa te zitten..
Met HT Ratings maar dat bestaat helaas niet meer.quote:
ik gebruik HO.. ofwel Hattrick Organiser..quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:01 schreef Swennus het volgende:
Met welk programma kan ik het beste mijn trainings resultaten bekijken?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik gebruik HO.. ofwel Hattrick Organiser..
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaat naar bed joh! Je loopt me aan te steken!
ik heb heul geen tedie beer!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]weltrusten en de groeten aan je teddybeer
En deze, produkt uit mn eigen jeugdopleiding:quote:4. Sâm Nguyễn (CV) (215158449)
Danmark 20 jaar en 24 dagen, volgende verjaardag: 22-09-2009
goed in vorm, conditie goed
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 27-08-2008)
Total Skill Index (TSI): 14 500
Loon: 3 540 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
En ietwat vormdaling op het middenveld van mn A-teamquote:22. Elco Brunott (237825599)
Nederland 18 jaar en 44 dagen, volgende verjaardag: 02-09-2009
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 08-03-2009)
Total Skill Index (TSI): 2 600
Loon: 790 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Ja, dat was met een raar gevoel in slaap vallen gisteravond na het lezen van de ziekenhuisopname en vanochtend nog vreemder wakker worden met het bericht op het journaal dat hij is overleden..quote:
Boeiend, mag ook hier best even besproken.. 't Is niet Jannes ofzo die is heengegaan..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat kan hier
Michael Jackson overleden. #4
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:45 schreef Gijs_ het volgende:
Hoi![]()
Was ik weer, geen heel boeiende TU, al lijkt alle vorm wel wat beter dan voordat ik weg ging![]()
En m'n spits heeft een blessure opgelopen, die heeft het nu een paar dagen zonder dokter moeten doen, dat is wat minder!
Je spelers raken er ongemotiveerd van, ze voelen dat ze niks beter wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom dalen spelers in vorm als je algemeen traint.![]()
Achtergrondvorm...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
Dat meen je niet...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
Bwhehehe, keihard gepwnd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je spelers raken er ongemotiveerd van, ze voelen dat ze niks beter worden
Ja hoor een achtergrond voorgrond verhaaltje na 3 weken algemeen trainen gaat volgens mij niet op! Hij was waardeloos steeg na 1 week naar zwak en is nu weer waardeloos.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Achtergrondvorm...
Voorgrondvorm...
Verhaaltje...
Helaas welquote:
Zo veel lager dan waardeloos kan niet dus vormdalingen lijkt me nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ach, je moet het maar zo zien:
Als je geen algemeen had getraind, had je nog meer en grotere vormdalingen gehad
Natuurlijk wel. Ik baal er all1 wel van. Gelukkig is t een trainie en die kan ik wel op vangen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bwhehehe, keihard gepwnd.!
Niet dat ik het je gun, maar hopelijk kun je vanuit ons perspectief de humor er wel van inzien.!
quote:Top 11 gemiddelde:
TSI 19 655
Loon 7 902
Leeftijd 23
Vorm goed (heel laag)
Conditie goed (zeer hoog)
Ervaring zwak (zeer hoog)
Dit is wel leuk! Helaas al 17j en 91 dagen als ik hem maandag kan promoveren, maar ik denk dat ik hem zelf verder train!quote:Deze week viel me op dat Gilbert van Brouwershaven enorm verbeterd is. Zijn vaardigheid in Scoren is goed.
Vormstijging bij de trainingsupdate...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
Hoe kan een speler voor een blessure minder TSI hebben dan nu? Zo kan ik nooit laten berekenen hoeveel dokters een 33 jarige nodig heeft om van +1 te herstellen.![]()
Klopt maar dat is lastig als je er net pas achter komt dat ie geblesseerd is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:13 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Vormstijging bij de trainingsupdate...
Dat berekenen kun je ook het beste de dag na de wedstrijd doen, dan heb je ook meer tijd om hem op tijd weer fit te krijgen
Net wel...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
Ja hoor een achtergrond voorgrond verhaaltje na 3 weken algemeen trainen gaat volgens mij niet op! Hij was waardeloos steeg na 1 week naar zwak en is nu weer waardeloos.![]()
hehequote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel een leuke vormboost gekregen na het terugschroeven van de conditietraining
Sorry Outpost
hehehehe geeft niet hoor. Ik ben blij dat t voor je gewerkt heeft.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel een leuke vormboost gekregen na het terugschroeven van de conditietraining
Sorry Outpost
Ik snap er geen reet van maar je zal wel gelijk hebben.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Net wel...
De achterondvorm is gedaald tijdens die algemeen trainingen. Tijdens de training beweegt de voorgrondvorm naar de achtergrondvorm. Alleen heb je bij algemeen trainen een hogere kans op een voogrondvormstijging, maar uiteindelijk beweegt die toch naar de achtergrondvorm ondanks je algemeen training.
Het heeft al zovaak hier op het forum gestaan, lees het nog eens goed en je merkt dat het erg duidelijk is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van maar je zal wel gelijk hebben.
Voor jou misschien. Ik ben niet zo goed in begrijpend lezen. Heeft met mn lesdyctie te maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het heeft al zovaak hier op het forum gestaan, lees het nog eens goed en je merkt dat het erg duidelijk is.
1)Voorgrondvorm beweegt altijd richting achtergrondvormquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor jou misschien. Ik ben niet zo goed in begrijpend lezen. Heeft met mn lesdyctie te maken.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
1)Voorgrondvorm beweegt altijd richting achtergrondvorm
2)Achtergrond vorm kan alle kanten op maar wordt over het algemeen positief beinvloed voor het spelen van wedstrijden
3) algemeen trainen levert een grotere kans op een voorgrondvorm stijging op, maar op de lange termijn ga je altijd weer richting de achtergrondvorm.
Oh ja en erg belangrijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx zo oogt t duidelijker en makkelijker te begrijpen. Al vind ik t een raar verhaal. Vorm is vorm imo maar blijkbaar op hattrick niet.
Nou maar hopen dat de achtergrond vorm ook is gestegen door t spelen van wedstrijden de afgelopen 3 weken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Oh ja en erg belangrijk
4) ELKE speler krijgt ELKE training een achtergrondvormupdate. Alleen spelers die de betreffende week gespeeld hebben krijgen een voorgrondvormupdate.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
Wel jammer om zo een eigen jeugd speler te moeten laten gaan dan maar goed ik kijk t nog wel ff aan.....quote:13. Sjefke van Wessel
18 jaar en 73 dagen, TSI = 2 280
waardeloos in vorm, conditie goed
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Pieken zijn ook welkom toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel jammer om zo een eigen jeugd speler te moeten laten gaan dan maar goed ik kijk t nog wel ff aan.....
klopt maar hij brengt meer op als ik m door train naar briljant of hoger en met nog wat passen training er bij is ie helemaal geld waard.quote:
Tegen de tijd dat 'ie briljant is, is die vorm ook wel terug gekeerdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
klopt maar hij brengt meer op als ik m door train naar briljant of hoger en met nog wat passen training er bij is ie helemaal geld waard.![]()
Of alweer gezakt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat 'ie briljant is, is die vorm ook wel terug gekeerd
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat gemist de afgelopen dagen....
Uiteindelijk voor ¤111 444 verkocht, viel me nog klein beetje tegen (had gehoopt op zo'n 150k), maar is ook eigen schuld. Ik had 'm iets voor 20u moeten listen, maar was het vergetenquote:f.c.o.barça ferheget it bod op Leendert Kaanis
Tom Tom Boys ferheget it bod op Leendert Kaanis
f.c.o.barça ferheget it bod op Leendert Kaanis
Tom Tom Boys ferheget it bod op Leendert Kaanis
Yeles Team ferheget it bod op Leendert Kaanis
A.S. Noicattaro Calcio ferheget it bod op Leendert Kaanis
Ghost Killa Beez ferheget it bod op Leendert Kaanis
Wrestlemania F.C ferheget it bod op Leendert Kaanis
LZS Sławice ferheget it bod op Leendert Kaanis
LZS Sławice ferheget it bod op Leendert Kaanis
SV ONZIN ferheget it bod op Leendert Kaanis
berghem drinking team ferheget it bod op Leendert Kaanis
Omikron ferheget it bod op Leendert Kaanis
Capataz C.F. ferheget it bod op Leendert Kaanis
Guer-Coetquidan ferheget it bod op Leendert Kaanis
Bedoelen ze hier echt approximately mee, of is maandag gewoon maandag? Als het echt approx. is hoop ik stiekem op morgenquote:Construction in progress
The arena is surrounded by cranes and construction equipment. The project is expected to be finished by approximately 29-06-2009.
Approx is Approx.. In mijn herinneringen is het ook eens 2 dagen later geweest dat een verbouwing klaar was, ik neem echter aan dat het ook te maken heeft met de totale duur van de verbouwing.. Dus hoe groter de verbouwing, hoe groter de kans op afwijking..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bedoelen ze hier echt approximately mee, of is maandag gewoon maandag? Als het echt approx. is hoop ik stiekem op morgen
..kon ik niet laten lopen..quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Seth Plomp en hij is 16 jaar.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij redelijk. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden. Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Passen.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Oja nou een fijne vakantie alvast!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]ben in voorbereiding op vakantie he?
Na 2 bagger spelers komt mn 3e scout met dit. Doe ik ja is ie 16 jaar en 103 dagenquote:Addy Vrijens heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Passen. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Hij is een natuurtalent in de lucht, en dat voordeel kan hij zowel aanvallend als in de verdediging gebruiken.
Geven we hem een contract, baas?
Deze op van alles getraint en alles wat ik wist was dat ie slecht was in passen en zn talent op SH lag volgens de trainer.quote:Rombout Hanemaaijer (250203640)
17 jaar en 8 dagen, volgende verjaardag: 10-10-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 28-06-2009 (6/39), )
Total Skill Index (TSI): 340
Loon: 330 ¤/week
5 280 ¤ / season
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
De speler waar ik het over had was toch nog geen goed, ondanks ontelbaar veel PM trainingen.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Deze op van alles getraint en alles wat ik wist was dat ie slecht was in passen en zn talent op SH lag volgens de trainer.Redelijk verdedigen is dan toch weer een aangename verassing!
![]()
Die gaat vanavond op de TL.
Ja vaag he ik snap daar geen hol van. Er staat toch wel een vast aantal trainingen voor om ze een niveau te laten stijgen?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De speler waar ik het over had was toch nog geen goed, ondanks ontelbaar veel PM trainingen.
quote:26-06-2009 (6/39) Je ontvangt voor deze speler: 80 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Dat ligt aan de potentie van een speler. Er zijn geen exacte data over hoe lang een pop maximaal kan duren bij de jeugd.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja vaag he ik snap daar geen hol van. Er staat toch wel een vast aantal trainingen voor om ze een niveau te laten stijgen?
hmzz das dan wel weer erg vaag. Dan kan het dus ook nog wel even duren voor deze stijgt of niet?quote:Op zondag 28 juni 2009 15:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de potentie van een speler. Er zijn geen exacte data over hoe lang een pop maximaal kan duren bij de jeugd.
quote:Zacharias van der Meer [1 maal een kaart gekregen]
17 jaar en 70 dagen
Verdedigen: 6/? redelijk (max. onbekend)
Vleugelspel: 6/85/6 matig (max. redelijk)
Dat kan ik dus niet zien... Hij kan binnen 1 week stijgen, maar het kunnen er ook 15 zijn...quote:Op zondag 28 juni 2009 15:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hmzz das dan wel weer erg vaag. Dan kan het dus ook nog wel even duren voor deze stijgt of niet?
[..]
Of hij is al gestegen maar mn trainer heeft t nog niet gemeld of opgemerkt. Wedstrijd na wedstrijd haalt ie 6 sterren als vleugel aanvaller. Misschien moet ik maar een weekje 2x de vleugels trainen ipv 1x.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet zien... Hij kan binnen 1 week stijgen, maar het kunnen er ook 15 zijn...
Voor zover ik weet, zegt de trainer nu altijd wanneer dat iemand gestegen is, en wanneer dat iemand uitgetrained is.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Of hij is al gestegen maar mn trainer heeft t nog niet gemeld of opgemerkt. Wedstrijd na wedstrijd haalt ie 6 sterren als vleugel aanvaller. Misschien moet ik maar een weekje 2x de vleugels trainen ipv 1x.
*knoopt in orenquote:Op zondag 28 juni 2009 16:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, zegt de trainer nu altijd wanneer dat iemand gestegen is, en wanneer dat iemand uitgetrained is.
Weet je zeker dat dat al helemaal goed werkt? Ik heb na die update anders een TU gehad waar de trainer zei dat een speler zwak was in ik dacht passen terwijl ie al matig was.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, zegt de trainer nu altijd wanneer dat iemand gestegen is, en wanneer dat iemand uitgetrained is.
Dat heel toevallig bij 1 van jouw spelers een bug optreedt, wil niet zeggen dat zoiets normaal is. Ik heb er nog geen last van gehad in ieder geval.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat al helemaal goed werkt? Ik heb na die update anders een TU gehad waar de trainer zei dat een speler zwak was in passen (dacht ik) terwijl ie al matig was.![]()
En:quote:12-06-2009 12:00
Wedstrijd Han Botzen: Training op het gebied van Verdedigen zal geen effect meer op hem hebben.
05-06-2009 12:00
Wedstrijd Han Botzen: Deze wedstrijd heb ik zijn Verdedigen-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu redelijk is.
Scoutrapport:quote:09-05-2009 12:20
Wedstrijd Han Botzen: Training op het gebied van Passen zal geen effect meer op hem hebben.
24-04-2009 12:00
Wedstrijd Han Botzen: Zijn Passen-vaardigheid is slecht.
quote:Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Dat is zo. Ik heb t ook nog niet eerder gehoord dacht ik.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat heel toevallig bij 1 van jouw spelers een bug optreedt, wil niet zeggen dat zoiets normaal is. Ik heb er nog geen last van gehad in ieder geval.
Maar ik houd je niet tegen om het tegendeel te bewijzen.
quote:Vandaag kwamen er 45646 toeschouwers naar Zuiderlaan, waar het een lekker voetbalweertje was.
Daarom ook Alvastquote:Op zondag 28 juni 2009 20:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha ja dank je... maar er ben er nog wel tot dinsdagavond hoor
Idd belachelijk...quote:Op zondag 28 juni 2009 21:53 schreef Flappekz het volgende:
Best niet logisch dat ik deze wedstrijd met 3-2 verlies![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Idd belachelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
quote:Edo Vinkenoog (250230444)
18 jaar en 45 dagen, volgende verjaardag: 03-09-2009
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: United Black Panthers (sinds 28-06-2009)
Total Skill Index (TSI): 400
Loon: 310 ¤/week
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
komt door je rechter aanval!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:53 schreef Flappekz het volgende:
[ afbeelding ]
2 a 4 trainingen denk ik. Zoals ik al eerder zei. Verkopen die zooi!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:13 schreef foetre het volgende:
2-1 gewonnen en nu 18 uit 6
Zit dees beetje hoog of gelijk verkopen zonder 1 niveau op te trainen?
[..]
Ik zag t ja maar kon t niet laten.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die is nog altijd hoger dan zijn linker verdediging
Dis een ander als vorige keerquote:Op zondag 28 juni 2009 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2 a 4 trainingen denk ik. Zoals ik al eerder zei. Verkopen die zooi!
Jezusquote:Op zondag 28 juni 2009 21:53 schreef Flappekz het volgende:
[ afbeelding ]
Best genaaid door de ME ja!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:53 schreef Flappekz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:54 schreef Psychonikeo het volgende:
0-6 verloren![]()
41 doelpunten tegen, 0 voor
probeer je ook echt http://alltid.org ?quote:Op maandag 29 juni 2009 08:48 schreef airedale1002 het volgende:
Ik probeert de site hatstats. Als ik mijn country invul krijg ik gegevens te zien voor divisie 1 tot en met 4.
Ik kan nergens registreren of inloggen. Als ik zoek naar mijn competitie VII.511 dan wordt niets gevonden....
Kan iemand mij helpen?
hoezo?? Dit is helemaal de bedoeling hoor!quote:Op maandag 29 juni 2009 00:08 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Iig is er een winnaar van de Fortis-award
Ja ik zat op hatstats. Ik zocht met mijn vriend Goochelen op Hatstats...quote:Op maandag 29 juni 2009 08:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
probeer je ook echt http://alltid.org ?
EDIT: http://alltid.org/league/25799/
EDIT 2 - Ik snap het al....je zat op www.hatstats.info
Geen probleem hoor, daar zijn we ook voorquote:Op maandag 29 juni 2009 09:22 schreef airedale1002 het volgende:
[..]
Ja ik zat op hatstats. Ik zocht met mijn vriend Goochelen op Hatstats...
Ik ben niet zo handig in al die tools. Ik heb het via alltid nu gevonden.
Bedankt voor de ondersteuning.
Niet fantastisch, maar toch leuk!quote:Gilbert van Brouwershaven (250270553)
17 jaar en 91 dagen, volgende verjaardag: 20-07-2009
Nederland
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: FC Bifröst
(sinds 29-06-2009 (7/39), )
Total Skill Index (TSI): 550
Loon: 390 ¤/week
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 7/20 goed
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Ah. Je bent weer aanwezig?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:07 schreef Gijs_ het volgende:
Jeugdpull:
[..]
Niet fantastisch, maar toch leuk!
Prima, komt straks wel even goed!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Je bent weer aanwezig?
Dan zal ik het nieuwe bestandje uploaden van de Gouden Schoen.
Edit: done.
Jammer van zn leeftijd idd maar best leuk te verkopenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:07 schreef Gijs_ het volgende:
Jeugdpull:
[..]
Niet fantastisch, maar toch leuk!
Ik denk dat ik hem zelf op train als spitsentrainert, een niveautje passen en wat levels scoren en het is al een stuk meer waard!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer van zn leeftijd idd maar best leuk te verkopen
Das waar. Al moet je er wel plaats voor hebben. Ik heb straks (volgende week of de week daarna) ook een leukje trainie erbij maar ik heb geen plaats.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem zelf op train als spitsentrainert, een niveautje passen en wat levels scoren en het is al een stuk meer waard!
Ik heb nu een geblesseerde en ik hoop dat één van m'n andere trainees deze of volgende week stijgt en kan vertrekken, dan heb ik een definitief plekje voor deze!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das waar. Al moet je er wel plaats voor hebben. Ik heb straks (volgende week of de week daarna) ook een leukje trainie erbij maar ik heb geen plaats.![]()
Ja op zo een stijgert hoop ik ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb nu een geblesseerde en ik hoop dat één van m'n andere trainees deze of volgende week stijgt en kan vertrekken, dan heb ik een definitief plekje voor deze!
Ja, ik heb 6 trainees die nu eigenlijk allemaal tussen formidabel en briljant zitten, dus afhankelijk van de vorm zouden ze allemaal op zondag kunnen spelen! Dat kan er best 1 minder zijn voor deze!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja op zo een stijgert hoop ik ook.Al heb ik meer aan een formidabel van 18 dan een redelijk van 17 en (tzt) ongeveer 80 dagen.
Oei, het 'Nederland- probleempje' is weer nadrukkelijk aanwezig...quote:Op maandag 29 juni 2009 10:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Je bent weer aanwezig?
Dan zal ik het nieuwe bestandje uploaden van de Gouden Schoen.
Edit: done.
Wat voor opstelling heb jij dan? 2-2-6 oid.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb 6 trainees die nu eigenlijk allemaal tussen formidabel en briljant zitten, dus afhankelijk van de vorm zouden ze allemaal op zondag kunnen spelen! Dat kan er best 1 minder zijn voor deze!
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat voor opstelling heb jij dan? 2-2-6 oid.
Oh, gelukkig maar!quote:Op maandag 29 juni 2009 11:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee. Ze kunnen allemaal op zondag spelen. Je zegt nergens dat je dat ook doet.
quote:
Tsja, dilemma's...quote:Op maandag 29 juni 2009 11:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Zo heb ik 9 trainies en maar een paar die in aanmerking komen om in mn A team te spelen. mn hoogste zit op pas op formidabel. En dus zit ik nu te twijfelen om m niet meteen te verkopen met redelijk verdedigen en redelijk vleugel. Tenzij er dus 12 van mn andere B team spelers komende TU stijgt dan verkoop ik die.
Idd dilemma'squote:Op maandag 29 juni 2009 11:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, dilemma's...
Ik weet ook nog niet welke ik moet verkopen, ik heb 2 die kunnen stijgen naar uitmuntend. De wordt volgende week 19, de ander 20... in principe zou ik de dan 20-jarige moeten verkopen, alleen met onvoorspelbaar als speciality vind ik die eigenlijk ook wel aantrekkelijk om te houden!
Ach, als je dilemma's hebt over Hattrick gaat het verder erg goed met je tochquote:Op maandag 29 juni 2009 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd dilemma'siig wachten op komende TU.
Onvoorspelbaar is zo lekker als spits! Je hebt dus ook aardige Dilemma's Leuk he hattrick. Al die moeilijke keuzes.
Das dan wel weer waar ja. Gelukkig maar dan.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, als je dilemma's hebt over Hattrick gaat het verder erg goed met je toch![]()
of ik trainees over wil nemen? Nee ik heb nog genoeg jonkies die vanuit mijn jeugd gaan doorstromen....quote:Op maandag 29 juni 2009 13:00 schreef airedale1002 het volgende:
Ik train ook verdedigen miisschien iets om voor mij over te nemen?
Met 352 lever je 2 trainingsplaatsen in als je def traint.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
of ik trainees over wil nemen? Nee ik heb nog genoeg jonkies die vanuit mijn jeugd gaan doorstromen....
Qua tactiek is het wel een fijne boost van mijn midrating maar je verliest er natuurlijk wel een traineeplaats mee normaliter...
ja ok, maar ik heb altijd maar 9 trainees gehad... speel normaal gesproken 4-4-2 en 5-3-2quote:Op maandag 29 juni 2009 13:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met 352 lever je 2 trainingsplaatsen in als je def traint.
volgens mij doelt ie of jij iets hebt voor hem.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
of ik trainees over wil nemen? Nee ik heb nog genoeg jonkies die vanuit mijn jeugd gaan doorstromen....
Qua tactiek is het wel een fijne boost van mijn midrating maar je verliest er natuurlijk wel een traineeplaats mee normaliter...
4-4-2? Zonde man die blijft altijd uitstekend. Dan kan je imo beter 4-3-3 gaan trainen. Heb je altijd 3 systemen die je spelen kan.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja ok, maar ik heb altijd maar 9 trainees gehad... speel normaal gesproken 4-4-2 en 5-3-2
Oh ok, ja ik heb wat formidabele verdedigers van 20/19 jaar die er na de eerstvolgende pop uitgaan... tegen die tijd geef ik wel een seintje hierquote:Op maandag 29 juni 2009 13:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
volgens mij doelt ie of jij iets hebt voor hem.
[..]
4-4-2? Zonde man die blijft altijd uitstekend. Dan kan je imo beter 4-3-3 gaan trainen. Heb je altijd 3 systemen die je spelen kan.
Dan koop je een sterke mid als je je eerste verkopen hebt gedaan. en maak je je mid sterk genoeg dat je ook met 3 cm's niet hoeft te counteren.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ok, ja ik heb wat formidabele verdedigers van 20/19 jaar die er na de eerstvolgende pop uitgaan... tegen die tijd geef ik wel een seintje hier
ja maar alles met minder als 4 middenvelders daar heb ik geen zin in in de competitie... daar is mijn middenveld niet sterk genoeg voor en ik wil niet meer counteren...
Hoe sterk moeten je mids wel niet zijn om een rating van minimaal goed te halen... ik kom nu al amper aan redelijk... en dan loopt er een reusachtige positiespel tussenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan koop je een sterke mid als je je eerste verkopen hebt gedaan. en maak je je mid sterk genoeg dat je ook met 3 cm's niet hoeft te counteren.![]()
Ik haal formidabel (laag) met 3 buitenaardse en PIC.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe sterk moeten je mids wel niet zijn om een rating van minimaal goed te halen... ik kom nu al amper aan redelijk... en dan loopt er een reusachtige positiespel tussen
Geen idee. 3 cm's met reusachtig moeten toch aardig in de richting kunnen komen?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe sterk moeten je mids wel niet zijn om een rating van minimaal goed te halen... ik kom nu al amper aan redelijk... en dan loopt er een reusachtige positiespel tussen
Ik heb 2 CM's met reusachtig en 1 met buitenaards PM en haal in principe meestal een goed middenveld of meer. Onderschat de bijdrage van je vleugelspelers vooral niet, dat kan nog een hoop schelen.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee. 3 cm's met reusachtig moeten toch aardig in de richting kunnen komen?
4-3-3 met 3 cm's met vleugels?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb 2 CM's met reusachtig en 1 met buitenaards PM en haal in principe meestal een goed middenveld of meer. Onderschat de bijdrage van je vleugelspelers vooral niet, dat kan nog een hoop schelen.
mijn mid is ook bij lange na niet wat t zijn kan door de vorm.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een reusachtig, een bovennatuurlijk, een wereldklasse en wat briljante middenvelders rondlopen... die wereldklasse en reusachtige zijn wel totaal niet in vorm momenteel (slecht)
Oh ja, het ging over 4-3-3...quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oh ja, het ging over 4-3-3...![]()
Dan mag je wel 3 buitenaards hebben denk ik wil je het ook in uitwedstrijden halen zonder dat je spelers in goede vorm moeten verkeren, maar dat is weer onbetaalbaar in de VII...
vleugel spelersquote:Op maandag 29 juni 2009 14:41 schreef TheVulture het volgende:
Nee ik moet als die twee een beetje in vorm zijn wel makkelijk minimaal redelijk halen... en mijn vleugels hebben briljant en uitmuntend PM... die laatste is vooral op de aanval gericht!
Nee maar inde VI vorig seizoen hadden al mijn tegenstanders een redelijk tot goed middenveld... sommigen uitstekend.. nu had ik erg veel pech met mijn league maar met het oog op de toekomst is dat wel nodigquote:Op maandag 29 juni 2009 14:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een goed mid is denk ik ook niet nodig in de VII
Zelfs aanvallend dragen ze best mee aan het middenveldquote:Op maandag 29 juni 2009 14:41 schreef TheVulture het volgende:
Nee ik moet als die twee een beetje in vorm zijn wel makkelijk minimaal redelijk halen... en mijn vleugels hebben briljant en uitmuntend PM... die laatste is vooral op de aanval gericht!
Als je zeker mee wilt doen voor promotie is het echter totaal geen overbodige luxe!quote:Op maandag 29 juni 2009 14:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een goed mid is denk ik ook niet nodig in de VII
quote:
Dat wel ik bedoel all1 dat dat dit seizoen nog niet echt nodig is.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:44 schreef TheVulture het volgende:
Nee maar inde VI vorig seizoen hadden al mijn tegenstanders een redelijk tot goed middenveld... sommigen uitstekend.. nu had ik erg veel pech met mijn league maar met het oog op de toekomst is dat wel nodig
Zeker niet maar ik weet niet of hij al meteen mee wil doen voor promotie.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:44 schreef Gijs_ het volgende:
Als je zeker mee wilt doen voor promotie is het echter totaal geen overbodige luxe!
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:24 schreef Gijs_ het volgende:
15. Riewerd Emmeloord (144884851)
Tering, als er een award zou zijn geweest voor look-a-likes van 'bekende' personen had je met deze sowieso gewonnen...
Hij heeft niet eens donker haar...quote:Op maandag 29 juni 2009 15:24 schreef Gijs_ het volgende:
15. Riewerd Emmeloord (144884851)
Tering, als er een award zou zijn geweest voor look-a-likes van 'bekende' personen had je met deze sowieso gewonnen...
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
Goffer weer mn speler vergeten op de TL te zetten.
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Goed nieuws van het jonkiefront... ik ga er over 5 dagen weer een pullen van 17 jaar en 0 dagen met minimaal goed verdedigen
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nou hopen dat ie ook nog wat passen heeft.passen heeft ie niet... slecht en dat blijft zo... ik hoop dat ie wel wat vleugelspel heeft... hij haalt in ieder geval al meerdere weken 7 sterrenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Als het ten koste gaat van je trainees wel.. je moet al je trainees gewoon iedere week 90 minuten laten makenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:46 schreef augurkenkoning het volgende:
Is het slecht om een speler twee wedstrijden per week te laten spelen? Zo kan ik namelijk meer van mijn A spelers volledige training geven..
ach wat is slecht he? het kost je in ieder geval een trainingsplek, wat op zich zonde is..quote:Op maandag 29 juni 2009 22:46 schreef augurkenkoning het volgende:
Is het slecht om een speler twee wedstrijden per week te laten spelen? Zo kan ik namelijk meer van mijn A spelers volledige training geven..
Wat bedoel je met meer van mn A spelers volledige training geven? Als je je A team opstelt zondag dan spelen ze toch gewoon 90 minuten. Dat is het max aantal minuten die werkzaam is per speler per week. Je kan op woensdag beter gewoon je B spelers opstellen.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:46 schreef augurkenkoning het volgende:
Ow das wel jammer. Hij zal wel zwak vleugel en zwak positiespel hebben.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
passen heeft ie niet... slecht en dat blijft zo... ik hoop dat ie wel wat vleugelspel heeft... hij haalt in ieder geval al meerdere weken 7 sterren
Ow jammer dat ie 18 is zeg. Verder wel erg lekker om zelf verder te trainen natuurlijk!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Er zit er trouwens ook nog een aan te komen met redelijk verdedigen en uitstekend passen... alleen is die net 18 als ie gepulled wordt
Ik heb twee verdedigers die ook nog wel wat aan hebben om volledig op positiespel getraind te worden. Op deze manier maak ik mijn A team dus sterker.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met meer van mn A spelers volledige training geven? Als je je A team opstelt zondag dan spelen ze toch gewoon 90 minuten. Dat is het max aantal minuten die werkzaam is per speler per week. Je kan op woensdag beter gewoon je B spelers opstellen.
Je kan maar 1 soort training per week geven. Als je op zondag je training op verdedigen hebt staan en die verander je voor woensdag in positiespel heeft dat geen nut. De training die er staat tijdens de TU die word voor alle 2 de dagen gebruikt. Buiten het feit dat ze maar max 90 minuten training kunnen krijgen per week.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:34 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Ik heb twee verdedigers die ook nog wel wat aan hebben om volledig op positiespel getraind te worden. Op deze manier maak ik mijn A team dus sterker.
Maar ik weet nog niet zo goed of ik er nou verstandig aan doe. Waarschijnlijk niet dus..
NOg even een Hattrick organizer vraagje:
Kan je ide ook de beste opstelling uit laten rekenen voor een 4-5-1 opstelling?
Ik denk dat ie bedoelt dat ie positiespel traint en dan zijn verdedigers op woensdag wil laten trainen nadat ze al gespeeld hebben op zondag in de verdediging. Ik weet niet hoe oud de verdedigers in kwestie zijn, wat multiskill training is nooit verkeerd. Maar ik denk dat het altijd meer oplevert als je jonge positiespel trainees opstelt op woensdag!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan maar 1 soort training per week geven. Als je op zondag je training op verdedigen hebt staan en die verander je voor woensdag in positiespel heeft dat geen nut. De training die er staat tijdens de TU die word voor alle 2 de dagen gebruikt. Buiten het feit dat ze maar max 90 minuten training kunnen krijgen per week.
Ja door de opstelling in HO te veranderenin het opstellings scherm kan je de positionering van je spelers op de zelfde manier veranderen als in Hattrick. Onder de spelers naam dus.
Oja ach t is nog vroeg he!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat ie positiespel traint en dan zijn verdedigers op woensdag wil laten trainen nadat ze al gespeeld hebben op zondag in de verdediging. Ik weet niet hoe oud de verdedigers in kwestie zijn, wat multiskill training is nooit verkeerd. Maar ik denk dat het altijd meer oplevert als je jonge positiespel trainees opstelt op woensdag!
25 hier binnen op het kantoor en dan wachten we nog op de zon die nog niet recht op dit gedeelte van het gebouw schijntquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oja ach t is nog vroeg he!
En al lekker warm 21 graden hiero.![]()
Hier in het noorden is het bewolkt, dat is wel zo prettig hier op kantoor... Bij gebrek aan Airco!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
25 hier binnen op het kantoor en dan wachten we nog op de zon die nog niet recht op dit gedeelte van het gebouw schijnt
Dat merkte ik ook pas. Via Foxtrick kwam ik met een linkje wel op een andere maar ik zou zo niet meer weten welke.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:08 schreef Gijs_ het volgende:
Weet iemand of de Advanced Injury Calculator nog leeft ergens?
http://www.student.ru.nl/rvanaarle/injury.php werkt niet meer...
hier 21,3 graden buiten en 23,3 graden binnenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
25 hier binnen op het kantoor en dan wachten we nog op de zon die nog niet recht op dit gedeelte van het gebouw schijnt
Er hangt een beetje sluier bewolking maar het is wel zonnig.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hier in het noorden is het bewolkt, dat is wel zo prettig hier op kantoor... Bij gebrek aan Airco!
Ik kom ook wel bij een paar andere terecht, maar die zijn toch niet zo fijn en nauwkeurig!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat merkte ik ook pas. Via Foxtrick kwam ik met een linkje wel op een andere maar ik zou zo niet meer weten welke.![]()
http://www.8noortje8.nl/tools/blessure/ werkt ongeveer hetzelfdequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:08 schreef Gijs_ het volgende:
Weet iemand of de Advanced Injury Calculator nog leeft ergens?
http://www.student.ru.nl/rvanaarle/injury.php werkt niet meer...
Dank!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
http://www.8noortje8.nl/tools/blessure/ werkt ongeveer hetzelfde
meer dan tevreden over de verkoop van mijn passable PM, inadequate Defening 17j52d oude spelertquote:Date From To Price TSI then
30-06-2009 (7/39) FC Mattheus Eugenius FC ¦a¨kininkai 75 000 ¤ 540
Al een idee wat je gaat trainen ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:47 schreef Flappekz het volgende:
Mja...denk dat ik na de grote pop-golf de komende weken mn training maar eens om ga gooien...en een hele grote uitverkoop ga houden
Zeer hoogstwaarschijnlijk passen. Even uitzoeken welke spelers ik daarvoor moet hebbenquote:
Die IM die al 48 minuten gespeeld heeft zal sowieso nog maar 42 minuten kunnen trainen, 90 minuten is het maximale. Dus met 90 minuten nog op 50% train je hem niet alsnog naar de 100%quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
Een IM trainee van mij is geblesseerd, hij is in de 42ste minuut uitgevallen en een andere trainee heeft het dus 45+3 minuten overgenomen.
Als de IM trainee niet is genezen morgen, kan ik dan de invaller Im op de winger positie positioneren om zo 90 minuten keer 50% training plus 45 minuten keer 100% training te krijgen en dus een winger morgen op een IM positie te positioneren om zo 90 minuten 100% training te krijgen.
In plaats van dus de IM een overbodige 48 minuten 100% training te geven en de rest weg te gooien.
Het mooie van passen is dat dat bijna geen reet uitmaakt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zeer hoogstwaarschijnlijk passen. Even uitzoeken welke spelers ik daarvoor moet hebben
Kut blessurequote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die IM die al 48 minuten gespeeld heeft zal sowieso nog maar 42 minuten kunnen trainen, 90 minuten is het maximale. Dus met 90 minuten nog op 50% train je hem niet alsnog naar de 100%
Als die ene nog geblesseerd is kun je die ingevallen mid opstellen als IM en in de rust wisselen, maar dat schiet verder niet heel erg op, behalve dat je een kleine kans wegneemt dat ie ook geblesseerd raakt de tweede helft!quote:
OK...dus relatief jonge spelers met bijvoorbeeld bovennatuurlijk hoofdstat, en dan zwak of matig passen ofzo lijkt me het meest aanneemlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het mooie van passen is dat dat bijna geen reet uitmaakt..
Als je op niveau wil blijven, neem je spelers met de hoofdstat op niveau; passen train je er wel bij. Het fijne van passen is dat het op 23, 24 jarige leeftijd ook nog aardig rendabel is, zeker als die nog niet zo hoog zitten.
Als het niveau je niet uitmaakt, kies een zooi net geen top trainees (geen potentiële U20 ofzo, die moeten op hoofdstat getraind worden) en train ze tot gelijk aan de hoofdstat of formi.
Het is leuk trainen, want snel en veel trainees = vaak poppers op vrijdag..
van waar die omslag?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:47 schreef Flappekz het volgende:
Mja...denk dat ik na de grote pop-golf de komende weken mn training maar eens om ga gooien...en een hele grote uitverkoop ga houden
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
Een IM trainee van mij is geblesseerd, hij is in de 42ste minuut uitgevallen en een andere trainee heeft het dus 45+3 minuten overgenomen.
Als de IM trainee niet is genezen morgen, kan ik dan de invaller Im op de winger positie positioneren om zo 90 minuten keer 50% training plus 45 minuten keer 100% training te krijgen en dus een winger morgen op een IM positie te positioneren om zo 90 minuten 100% training te krijgen.
In plaats van dus de IM een overbodige 48 minuten 100% training te geven en de rest weg te gooien.
Hij zal dus 45 minuten 100% krijgen dan en 55 minuten 50%. Dat komt dus overeen met 72,5% van het percentage training dat je hebt ingesteld..quote:Ties Faas speelde zondag 50 minuten als vleugelspeler en 90 minuten als vleugelverdediger op woensdag. Hij ontvangt 50 minuten volledige vleugelspeltraining en 40 minuten vleugelspeltraining met minder effect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |