En deze, produkt uit mn eigen jeugdopleiding:quote:4. Sâm Nguyễn (CV) (215158449)
Danmark 20 jaar en 24 dagen, volgende verjaardag: 22-09-2009
goed in vorm, conditie goed
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 27-08-2008)
Total Skill Index (TSI): 14 500
Loon: 3 540 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
En ietwat vormdaling op het middenveld van mn A-teamquote:22. Elco Brunott (237825599)
Nederland 18 jaar en 44 dagen, volgende verjaardag: 02-09-2009
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 08-03-2009)
Total Skill Index (TSI): 2 600
Loon: 790 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Ja, dat was met een raar gevoel in slaap vallen gisteravond na het lezen van de ziekenhuisopname en vanochtend nog vreemder wakker worden met het bericht op het journaal dat hij is overleden..quote:
Boeiend, mag ook hier best even besproken.. 't Is niet Jannes ofzo die is heengegaan..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat kan hier
Michael Jackson overleden. #4
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:45 schreef Gijs_ het volgende:
Hoi![]()
Was ik weer, geen heel boeiende TU, al lijkt alle vorm wel wat beter dan voordat ik weg ging![]()
En m'n spits heeft een blessure opgelopen, die heeft het nu een paar dagen zonder dokter moeten doen, dat is wat minder!
Je spelers raken er ongemotiveerd van, ze voelen dat ze niks beter wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom dalen spelers in vorm als je algemeen traint.![]()
Achtergrondvorm...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
Dat meen je niet...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
Bwhehehe, keihard gepwnd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je spelers raken er ongemotiveerd van, ze voelen dat ze niks beter worden
Ja hoor een achtergrond voorgrond verhaaltje na 3 weken algemeen trainen gaat volgens mij niet op! Hij was waardeloos steeg na 1 week naar zwak en is nu weer waardeloos.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Achtergrondvorm...
Voorgrondvorm...
Verhaaltje...
Helaas welquote:
Zo veel lager dan waardeloos kan niet dus vormdalingen lijkt me nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ach, je moet het maar zo zien:
Als je geen algemeen had getraind, had je nog meer en grotere vormdalingen gehad
Natuurlijk wel. Ik baal er all1 wel van. Gelukkig is t een trainie en die kan ik wel op vangen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bwhehehe, keihard gepwnd.!
Niet dat ik het je gun, maar hopelijk kun je vanuit ons perspectief de humor er wel van inzien.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |