En deze, produkt uit mn eigen jeugdopleiding:quote:4. Sâm Nguyễn (CV) (215158449)
Danmark 20 jaar en 24 dagen, volgende verjaardag: 22-09-2009
goed in vorm, conditie goed
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 27-08-2008)
Total Skill Index (TSI): 14 500
Loon: 3 540 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
En ietwat vormdaling op het middenveld van mn A-teamquote:22. Elco Brunott (237825599)
Nederland 18 jaar en 44 dagen, volgende verjaardag: 02-09-2009
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 08-03-2009)
Total Skill Index (TSI): 2 600
Loon: 790 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Ja, dat was met een raar gevoel in slaap vallen gisteravond na het lezen van de ziekenhuisopname en vanochtend nog vreemder wakker worden met het bericht op het journaal dat hij is overleden..quote:
Boeiend, mag ook hier best even besproken.. 't Is niet Jannes ofzo die is heengegaan..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat kan hier
Michael Jackson overleden. #4
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:45 schreef Gijs_ het volgende:
Hoi![]()
Was ik weer, geen heel boeiende TU, al lijkt alle vorm wel wat beter dan voordat ik weg ging![]()
En m'n spits heeft een blessure opgelopen, die heeft het nu een paar dagen zonder dokter moeten doen, dat is wat minder!
Je spelers raken er ongemotiveerd van, ze voelen dat ze niks beter wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom dalen spelers in vorm als je algemeen traint.![]()
Achtergrondvorm...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
Dat meen je niet...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
Bwhehehe, keihard gepwnd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je spelers raken er ongemotiveerd van, ze voelen dat ze niks beter worden
Ja hoor een achtergrond voorgrond verhaaltje na 3 weken algemeen trainen gaat volgens mij niet op! Hij was waardeloos steeg na 1 week naar zwak en is nu weer waardeloos.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Achtergrondvorm...
Voorgrondvorm...
Verhaaltje...
Helaas welquote:
Zo veel lager dan waardeloos kan niet dus vormdalingen lijkt me nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ach, je moet het maar zo zien:
Als je geen algemeen had getraind, had je nog meer en grotere vormdalingen gehad
Natuurlijk wel. Ik baal er all1 wel van. Gelukkig is t een trainie en die kan ik wel op vangen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bwhehehe, keihard gepwnd.!
Niet dat ik het je gun, maar hopelijk kun je vanuit ons perspectief de humor er wel van inzien.!
quote:Top 11 gemiddelde:
TSI 19 655
Loon 7 902
Leeftijd 23
Vorm goed (heel laag)
Conditie goed (zeer hoog)
Ervaring zwak (zeer hoog)
Dit is wel leuk! Helaas al 17j en 91 dagen als ik hem maandag kan promoveren, maar ik denk dat ik hem zelf verder train!quote:Deze week viel me op dat Gilbert van Brouwershaven enorm verbeterd is. Zijn vaardigheid in Scoren is goed.
Vormstijging bij de trainingsupdate...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:00 schreef Outpost76 het volgende:
Hoe kan een speler voor een blessure minder TSI hebben dan nu? Zo kan ik nooit laten berekenen hoeveel dokters een 33 jarige nodig heeft om van +1 te herstellen.![]()
Klopt maar dat is lastig als je er net pas achter komt dat ie geblesseerd is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:13 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Vormstijging bij de trainingsupdate...
Dat berekenen kun je ook het beste de dag na de wedstrijd doen, dan heb je ook meer tijd om hem op tijd weer fit te krijgen
Net wel...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
Ja hoor een achtergrond voorgrond verhaaltje na 3 weken algemeen trainen gaat volgens mij niet op! Hij was waardeloos steeg na 1 week naar zwak en is nu weer waardeloos.![]()
hehequote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel een leuke vormboost gekregen na het terugschroeven van de conditietraining
Sorry Outpost
hehehehe geeft niet hoor. Ik ben blij dat t voor je gewerkt heeft.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel een leuke vormboost gekregen na het terugschroeven van de conditietraining
Sorry Outpost
Ik snap er geen reet van maar je zal wel gelijk hebben.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Net wel...
De achterondvorm is gedaald tijdens die algemeen trainingen. Tijdens de training beweegt de voorgrondvorm naar de achtergrondvorm. Alleen heb je bij algemeen trainen een hogere kans op een voogrondvormstijging, maar uiteindelijk beweegt die toch naar de achtergrondvorm ondanks je algemeen training.
Het heeft al zovaak hier op het forum gestaan, lees het nog eens goed en je merkt dat het erg duidelijk is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van maar je zal wel gelijk hebben.
Voor jou misschien. Ik ben niet zo goed in begrijpend lezen. Heeft met mn lesdyctie te maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het heeft al zovaak hier op het forum gestaan, lees het nog eens goed en je merkt dat het erg duidelijk is.
1)Voorgrondvorm beweegt altijd richting achtergrondvormquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor jou misschien. Ik ben niet zo goed in begrijpend lezen. Heeft met mn lesdyctie te maken.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
1)Voorgrondvorm beweegt altijd richting achtergrondvorm
2)Achtergrond vorm kan alle kanten op maar wordt over het algemeen positief beinvloed voor het spelen van wedstrijden
3) algemeen trainen levert een grotere kans op een voorgrondvorm stijging op, maar op de lange termijn ga je altijd weer richting de achtergrondvorm.
Oh ja en erg belangrijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx zo oogt t duidelijker en makkelijker te begrijpen. Al vind ik t een raar verhaal. Vorm is vorm imo maar blijkbaar op hattrick niet.
Nou maar hopen dat de achtergrond vorm ook is gestegen door t spelen van wedstrijden de afgelopen 3 weken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Oh ja en erg belangrijk
4) ELKE speler krijgt ELKE training een achtergrondvormupdate. Alleen spelers die de betreffende week gespeeld hebben krijgen een voorgrondvormupdate.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef Outpost76 het volgende:
Wel jammer om zo een eigen jeugd speler te moeten laten gaan dan maar goed ik kijk t nog wel ff aan.....quote:13. Sjefke van Wessel
18 jaar en 73 dagen, TSI = 2 280
waardeloos in vorm, conditie goed
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Pieken zijn ook welkom toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel jammer om zo een eigen jeugd speler te moeten laten gaan dan maar goed ik kijk t nog wel ff aan.....
klopt maar hij brengt meer op als ik m door train naar briljant of hoger en met nog wat passen training er bij is ie helemaal geld waard.quote:
Tegen de tijd dat 'ie briljant is, is die vorm ook wel terug gekeerdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
klopt maar hij brengt meer op als ik m door train naar briljant of hoger en met nog wat passen training er bij is ie helemaal geld waard.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |