Ik doe ze juist het liefst op maandag, dan hoef ik normaal pas om 12.00 uur te beginnen op m'n werk. Maar nu zit ik met m'n enkel en in de laatste weken (lees: examens) van een belangrijke cursus en dus komen de updates wat later.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Heel slim dat je de updates ook meestal niet op maandag doetIk zal voortaan als ik iets aan te merken heb ook even wachten tot dinsdag, dan kan ik het nog eens bekijken!
oke, dan houd ik m'n mond voortaan gewoonquote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik doe ze juist het liefst op maandag, dan hoef ik normaal pas om 12.00 uur te beginnen op m'n werk. Maar nu zit ik met m'n enkel en in de laatste weken (lees: examens) van een belangrijke cursus en dus komen de updates wat later.
Als je het maar uit je hoofd laat...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:05 schreef Clesar03 het volgende:
Misschien moet ik toch voor vinnie jones gaan
Eerdere winnaars. Blauw voor Gary, rood voor Vinnie.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:49 schreef Puala het volgende:
Waarom staan er sterretjes achter bepaalde namen?
Okequote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Eerdere winnaars. Blauw voor Gary rood voor Vinnie.
die zijn gekeurd door Vulliequote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:49 schreef Puala het volgende:
Waarom staan er sterretjes achter bepaalde namen?
quote:
quote:29 minutes in, Real's Thyge Lagerberg received a yellow card for going into a challenge studs first. Lionel Kahn was the unlucky victim and couldn't continue the game, so Tricolores's Mikko Lindh had to come off the bench.
hehe, voor real club de culo staat dat gelijk aan 5 eigen doelpunten.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:33 schreef rompompom het volgende:
Ruudt, ik neem aan dat deze gozer ontslagen wordt?
[..]
Dat heb ik wel even overwogen ja..quote:Op zondag 21 juni 2009 22:33 schreef rompompom het volgende:
Ruudt, ik neem aan dat deze gozer ontslagen wordt?
[..]
Vorige week wel jaquote:
Lache foto's weerquote:Op zondag 19 juli 2009 22:05 schreef Ruudt het volgende:
De stand na speelronde 8:
16 TEAMS MET -3!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist dat ik iets vergeten was!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:08 schreef rompompom het volgende:
Je was zo in de war dat je niet hebt gesorteerd op totaal puntenaantal?
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:08 schreef rompompom het volgende:
Je was zo in de war dat je niet hebt gesorteerd op totaal puntenaantal?
I was not to blamequote:Op zondag 19 juli 2009 22:05 schreef Ruudt het volgende:
De stand na speelronde 8:
16 TEAMS MET -3!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |