1 2 3 4 5 6 7 | rood (2xgeel) 3 punten rood (direct) 4 punten pleister/blessure tegenspeler 1 punt bonus veroorzaken pleister 1 punt bonus veroorzaken blessure 3 punten geen kaarten/blessures tegenstander -3 punten |
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:59 schreef Flappekz het volgende:
tvp
Tsja, dat kon ook al bijna niet anders in die topwedstrijd van me van vanavond..quote:Yn de 90e minút fan de wedstriid begûn City's Sjakie Kuil wat te hinken nei in lette sliding, mar hy koe trochspylje.
Klopt, ik had niet goed gekeken. Is volgende ronde aangepast.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:22 schreef Psychonikeo het volgende:
huh? Ik had geen kaarten of blessures veroorzaakt. Alleen 1 van mijn eigen spelers raakte geblesseerd..
top.. want ik ga voor die prijsquote:Op zondag 7 juni 2009 22:43 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Klopt, ik had niet goed gekeken. Is volgende ronde aangepast.
Het is al aangepast!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
top.. want ik ga voor die prijs
Vandaag weer een -3 erbij
Daar sta je dan met +4 punten en nog geen kaart gepakt in de competitie...quote:
Mijn spelers doen geen vlieg kwaad.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daar sta je dan met +4 punten en nog geen kaart gepakt in de competitie...
Thnx voor de update weer Ruudt. 't Zal zwaar voor je zijn geweest, 2 pleisters aan de kant van je tegenstanderBeide zo te zien gelukkig niet door jou veroorzaakt?
Ik kan in mijn derde ronde duel maar 5 punten ontdekkenquote:
In het Engels ook?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik kan in mijn derde ronde duel maar 5 punten ontdekken
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik naar de Engelse verslagen kijk?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik kan in mijn derde ronde duel maar 5 punten ontdekken
Ja, maar dit was in het Nederlandse veslag hetzelfdequote:Op maandag 15 juni 2009 11:19 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik naar de Engelse verslagen kijk?
"Birdies were forced to a substitution as Selwyn Voshart couldn't continue playing due to the rough treatment, forcing Leslie Geijtenbeek to come in from the sidelines"
2 gele kaarten + veroorzaakte blessure = 2+4=6.
Het komt meestal maar 1x per seizoen voor dat ik een foutje maak en dat was in ronde 2 met Nico al het geval.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, maar dit was in het Nederlandse veslag hetzelfdeIk keek gewoon over iets heen!
Dus nu hoeven we je niet meer te controlerenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:24 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Het komt meestal maar 1x per seizoen voor dat ik een foutje maak en dat was in ronde 2 met Nico al het geval.
Heel slim dat je de updates ook meestal niet op maandag doetquote:Op maandag 15 juni 2009 11:24 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Het komt meestal maar 1x per seizoen voor dat ik een foutje maak en dat was in ronde 2 met Nico al het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |