1 2 3 4 5 6 7 | rood (2xgeel) 3 punten rood (direct) 4 punten pleister/blessure tegenspeler 1 punt bonus veroorzaken pleister 1 punt bonus veroorzaken blessure 3 punten geen kaarten/blessures tegenstander -3 punten |
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:59 schreef Flappekz het volgende:
tvp
Tsja, dat kon ook al bijna niet anders in die topwedstrijd van me van vanavond..quote:Yn de 90e minút fan de wedstriid begûn City's Sjakie Kuil wat te hinken nei in lette sliding, mar hy koe trochspylje.
Klopt, ik had niet goed gekeken. Is volgende ronde aangepast.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:22 schreef Psychonikeo het volgende:
huh? Ik had geen kaarten of blessures veroorzaakt. Alleen 1 van mijn eigen spelers raakte geblesseerd..
top.. want ik ga voor die prijsquote:Op zondag 7 juni 2009 22:43 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Klopt, ik had niet goed gekeken. Is volgende ronde aangepast.
Het is al aangepast!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
top.. want ik ga voor die prijs
Vandaag weer een -3 erbij
Daar sta je dan met +4 punten en nog geen kaart gepakt in de competitie...quote:
Mijn spelers doen geen vlieg kwaad.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daar sta je dan met +4 punten en nog geen kaart gepakt in de competitie...
Thnx voor de update weer Ruudt. 't Zal zwaar voor je zijn geweest, 2 pleisters aan de kant van je tegenstanderBeide zo te zien gelukkig niet door jou veroorzaakt?
Ik kan in mijn derde ronde duel maar 5 punten ontdekkenquote:
In het Engels ook?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik kan in mijn derde ronde duel maar 5 punten ontdekken
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik naar de Engelse verslagen kijk?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik kan in mijn derde ronde duel maar 5 punten ontdekken
Ja, maar dit was in het Nederlandse veslag hetzelfdequote:Op maandag 15 juni 2009 11:19 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik naar de Engelse verslagen kijk?
"Birdies were forced to a substitution as Selwyn Voshart couldn't continue playing due to the rough treatment, forcing Leslie Geijtenbeek to come in from the sidelines"
2 gele kaarten + veroorzaakte blessure = 2+4=6.
Het komt meestal maar 1x per seizoen voor dat ik een foutje maak en dat was in ronde 2 met Nico al het geval.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:21 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, maar dit was in het Nederlandse veslag hetzelfdeIk keek gewoon over iets heen!
Dus nu hoeven we je niet meer te controlerenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:24 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Het komt meestal maar 1x per seizoen voor dat ik een foutje maak en dat was in ronde 2 met Nico al het geval.
Heel slim dat je de updates ook meestal niet op maandag doetquote:Op maandag 15 juni 2009 11:24 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Het komt meestal maar 1x per seizoen voor dat ik een foutje maak en dat was in ronde 2 met Nico al het geval.
Ik doe ze juist het liefst op maandag, dan hoef ik normaal pas om 12.00 uur te beginnen op m'n werk. Maar nu zit ik met m'n enkel en in de laatste weken (lees: examens) van een belangrijke cursus en dus komen de updates wat later.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Heel slim dat je de updates ook meestal niet op maandag doetIk zal voortaan als ik iets aan te merken heb ook even wachten tot dinsdag, dan kan ik het nog eens bekijken!
oke, dan houd ik m'n mond voortaan gewoonquote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik doe ze juist het liefst op maandag, dan hoef ik normaal pas om 12.00 uur te beginnen op m'n werk. Maar nu zit ik met m'n enkel en in de laatste weken (lees: examens) van een belangrijke cursus en dus komen de updates wat later.
Als je het maar uit je hoofd laat...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:05 schreef Clesar03 het volgende:
Misschien moet ik toch voor vinnie jones gaan
Eerdere winnaars. Blauw voor Gary, rood voor Vinnie.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:49 schreef Puala het volgende:
Waarom staan er sterretjes achter bepaalde namen?
Okequote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Eerdere winnaars. Blauw voor Gary rood voor Vinnie.
die zijn gekeurd door Vulliequote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:49 schreef Puala het volgende:
Waarom staan er sterretjes achter bepaalde namen?
quote:
quote:29 minutes in, Real's Thyge Lagerberg received a yellow card for going into a challenge studs first. Lionel Kahn was the unlucky victim and couldn't continue the game, so Tricolores's Mikko Lindh had to come off the bench.
hehe, voor real club de culo staat dat gelijk aan 5 eigen doelpunten.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:33 schreef rompompom het volgende:
Ruudt, ik neem aan dat deze gozer ontslagen wordt?
[..]
Dat heb ik wel even overwogen ja..quote:Op zondag 21 juni 2009 22:33 schreef rompompom het volgende:
Ruudt, ik neem aan dat deze gozer ontslagen wordt?
[..]
Vorige week wel jaquote:
Lache foto's weerquote:Op zondag 19 juli 2009 22:05 schreef Ruudt het volgende:
De stand na speelronde 8:
16 TEAMS MET -3!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist dat ik iets vergeten was!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:08 schreef rompompom het volgende:
Je was zo in de war dat je niet hebt gesorteerd op totaal puntenaantal?
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:08 schreef rompompom het volgende:
Je was zo in de war dat je niet hebt gesorteerd op totaal puntenaantal?
I was not to blamequote:Op zondag 19 juli 2009 22:05 schreef Ruudt het volgende:
De stand na speelronde 8:
16 TEAMS MET -3!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |