Dat gaat nog spannend worden inderdaad. Maar zoals het nu staat wordt je 2e.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:55 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik zit met spanning Puala United - FC Mattheus Eugenius te volgen want zelf krijg ik toch maar een pak slaag van nicker100. Als ik dat had geweten had ik ook mijn A-team erop gezet.
Hm okee iets dat je van alltid hattrick afhaalt zeg maar? En wat zegt nou zo'n waarde? Mijn ervaring is dat het veel meer te maken heeft met het "potentieel" dat je speler heeft dan een andere waarde.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De totale waarde van de ratings die je bij een wedstrijd haalt. Iets om teams me te vergelijken zeg maar.
Dit zijn mijn hatstats van vanmiddag:
[..]
Als Paula wint lig jij eruit?quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:55 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik zit met spanning Puala United - FC Mattheus Eugenius te volgen want zelf krijg ik toch maar een pak slaag van nicker100. Als ik dat had geweten had ik ook mijn A-team erop gezet.
Goh, laat ik dan ook is gaan kijkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:55 schreef KirkLazarus het volgende:
Nou spannend, 1-3 achter.quote:
en het is 1-1 geblevenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:37 schreef Xummon het volgende:
Destron Elsloo FC - Gorbakalaznikovskiy 1 - 1 na 76 min
ondertussen speel ik wel met een mannetje minder
maar mijn zojuist gepromoveerde jeugdspeler maakt wel meteen een goal in zijn eerste wedstrijd.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
tenminste nog met 3 punten de cup uit
Kirk: Wanneer zou jij dan wél doorgegaan zijn in de champions cup, ik heb van Paula gewonnen namelijk...
Hij hoorde niet bij de 3 beste nummers 2.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:57 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik was even in de veronderstelling dat alle nrs. 2 doorgingen. Maar dus alleen de beste nrs. 2.
quote:You are challenging 1 teams
Porthos FC (VIII) at MadHouse 08-07-2009 17:05
Yup.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:56 schreef Psychonikeo het volgende:
waren de lamers eruit gegooid deze ronde?
voor deze keer zien we het door de vingers, maar volgende keer zullen er maatregelen volgenquote:Op maandag 6 juli 2009 09:57 schreef Gijs_ het volgende:
Mijn excuses, ik was te laat met het melden dat mijn wedstrijd geregeld was!
45:00 De teams gingen met een 0-2 stand de rust in.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:08 schreef foetre het volgende:
Ik sta nu al 0-1 achter tegen nicker100 volgens mij tegen een grotendeels a team.
Hij speelt altijd met a-team, ik heb 8-0 verloren in de eerste ronde.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:50 schreef foetre het volgende:
[..]
45:00 De teams gingen met een 0-2 stand de rust in.
45:00 nicker100 had het meeste balbezit, namelijk 81 procent.
a lamers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |