SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
Misschien moet je het maar gewoon 1 op 1 kopieren.heheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow, haha, had helemaal niet in de gaten dat het het verkeerde topic wasquote:Op maandag 22 juni 2009 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verkeerde topic
Hattrick #349 verliezen is een keuze!
Daar moet je zijn
Geen punt.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
ow, haha, had helemaal niet in de gaten dat het het verkeerde topic was
thanks!
Actievere leden zullen vaker in de TeauTeau voorkomen, en ik probeer spannende wedstrijden uit te zoeken (aan de hand van de ranking in de competitiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:49 schreef MrMoon het volgende:
Goh alweer een wedstrijd van mij in de TeauTeau, ik voel me vereerd
had je beter een weekje kunnen wachtenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:52 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Actievere leden zullen vaker in de TeauTeau voorkomen, en ik probeer spannende wedstrijden uit te zoeken (aan de hand van de ranking in de competitie)
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:49 schreef MrMoon het volgende:
Goh alweer een wedstrijd van mij in de TeauTeau, ik voel me vereerd
Da's waar, de andere was nog in de TOTO.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:00 schreef Flappekz het volgende:
Het is pas jullie eerste wedstrijd in de TeauTeau
Scherpquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:00 schreef Flappekz het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:00 schreef Flappekz het volgende:
komende week moet ik tegen de nr 1.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:52 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Actievere leden zullen vaker in de TeauTeau voorkomen, en ik probeer spannende wedstrijden uit te zoeken (aan de hand van de ranking in de competitie)
Nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
komende week moet ik tegen de nr 1.Zeker niet spannend genoeg
![]()
Jij speelt als nummer 4 uit tegen de nummer 1. Dat zal voor jou wellicht spannend zijn, maar om te voorspellen denk ik niet heel moeilijk. Qua ranking zou je verwachten dat de nummer 1 wintquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
komende week moet ik tegen de nr 1.Zeker niet spannend genoeg
![]()
Qua ranking idd. Hij heeft all1 sinds afgelopen zondag een +4 blessure aan zn beste mid en ik denk dat op t middenveld na (wat niet zo veel zal schelen als tegen de nr 2) mijn stats beter zullen zijn en dus ga ik winnen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:49 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Jij speelt als nummer 4 uit tegen de nummer 1. Dat zal voor jou wellicht spannend zijn, maar om te voorspellen denk ik niet heel moeilijk. Qua ranking zou je verwachten dat de nummer 1 wint
Maar je mag altijd een wedstrijd aandragen als je denkt dat deze moeilijk te voorspellen is!
Deze mickey mouse maakt gehakt van jou teamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Deze mickey mouse maakt gehakt van jou teamEr is altijd wel iemand beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, kon je eindelijk weer?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:29 schreef Outpost76 het volgende:
Ronde 6:
Mancunian Violence - Dynamo Groningen 0 - 3
bartsneggers - Real Club de Culo 2 - 4
koffieleuten - Gorbakalaznikovskiy 1 - 2
FC Baxie - Ladderzatsquad 2 - 1
Twello FC - Hardzoepm United 2 - 1
Totaal aantal doelpunten: 22
hoe kan je nou als je 4 wedstrijden van FVP na-aapt en 1 wedstrijd 1 doelpunt minder gokt op hetzelfde aantal doelpunten komen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:29 schreef Outpost76 het volgende:
Ronde 6:
Mancunian Violence - Dynamo Groningen 0 - 3
bartsneggers - Real Club de Culo 2 - 4
koffieleuten - Gorbakalaznikovskiy 1 - 2
FC Baxie - Ladderzatsquad 2 - 1
Twello FC - Hardzoepm United 2 - 1
Totaal aantal doelpunten: 22
Dat mag gewoon afwijken hoor, dat heet kansen verspreiden..quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kunnen jullie ook even jullie aantal doelpunten hertellen?
mja of gewoon totaal geen vertrouwen hebben in je eigenlijk voorspellingenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat mag gewoon afwijken hoor, dat heet kansen verspreiden..
Dat deed ik eerst, toen zat ik er altijd onder omdat er altijd een wedstrijd is die veeeeeel meer doelpunten generaart dan je verwacht. Maar van te voren ga ik niet 7-4 voorspellen ofzoquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kunnen jullie ook even jullie aantal doelpunten hertellen?
Ssssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke eigen voorspellingen??quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:34 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja of gewoon totaal geen vertrouwen hebben in je eigenlijk voorspellingen![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ssssstmja.. triest..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Welke eigen voorspellingen??
HT: FC Dinamo Assen (504765)
We? Zweren jullie samen tegen mij?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:44 schreef NelisZ het volgende:
Succes iedereen, kijken of we eindelijk FVP eens van de eerste plaats kunnen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |