quote:
ff voor de duidelijkheidquote:Op zondag 28 juni 2009 21:58 schreef Danny het volgende:
Op laste van de huillies van de tee oo tee oo, gelieve hier de benaming teauteau te gebruiken!
( en nimmer meer een officiële tee oo tee oo in te vullen of met de el oo tee tee oo mee te spelen)
quote:
Je bent ook de enige die niet goed leest hé wat er vermeld word!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:26 schreef foetre het volgende:
Gelukkig gaat winnen gemakkelijker als de[delete]....[/delete] teauteau's goed te voorspellen.
Jij moet lezen wanneer de edit van Danny was en de post van Foetre!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent ook de enige die niet goed leest hé wat er vermeld word!
nou ik had eerlijk gezegd ook niet begrepen dat het hele woord niet meer gebruikt mag worden.. ik dacht ook dat het enkel om de topictitel ging..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent ook de enige die niet goed leest hé wat er vermeld word!
Dat had ik idd niet gezien. Mijn excuus.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij moet lezen wanneer de edit van Danny was en de post van Foetre!!
Niet meteen met modder gooien...
Ondanks dat jullie elkaar niet liggen hoeft dit soort zwart maken ook weer niet...
Ik in eerste instantie ook niet maar zodra je in t topic komt valt t wel op dat de TT geedit was. En dan lees je dat ff. Ik had all1 niet in de gaten dat de edit was na de post van Foetre.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ik had eerlijk gezegd ook niet begrepen dat het hele woord niet meer gebruikt mag worden.. ik dacht ook dat het enkel om de topictitel ging..
Mooi.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat had ik idd niet gezien. Mijn excuus.
Net zoals jij, houd ik mijn commentaar niet voor me. Ongeacht wie er ten onrechte wordt aangevallen.quote:Hou verder je commentaar liever voor je, Foetre is mans genoeg om wat terug te zeggen!
Laat ik maar weer de verstandigste zijn en het hier bij laten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Net zoals jij, houd ik mijn commentaar niet voor me. Ongeacht wie er ten onrechte wordt aangevallen.
Je moet maar zo denken, als je naar iemand wijst, wijzen er altijd drie vingers je eigen kant op.
Na 2 punten verlies vorige week.quote:
nee hoor, toen was ik ook al uitgelopen.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Na 2 punten verlies vorige week.
Het was wel een lastige ronde om te voorspellen moet ik zeggen. Als ik naar de punten kijk. Niemand hoger dan 6
@NelisZ:
Over 2 weken speel ik trouwens weer tegen de nr 2 en aangezien mn ratings veel beter zijn dan ze 2 weken terug waren (toen was hij nog nr 1) Lijkt me dat een leuke wedstrijd en lastig te voorspellen.
zow ook goeie morge possiequote:Op maandag 6 juli 2009 00:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
nee hoor, toen was ik ook al uitgelopen.
Niet op mijquote:
Dan moet je me daar volgende week wel ff aan herinneren denk ik, grote kans dat ik het dan weer vergeten benquote:Op maandag 6 juli 2009 00:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Na 2 punten verlies vorige week.
Het was wel een lastige ronde om te voorspellen moet ik zeggen. Als ik naar de punten kijk. Niemand hoger dan 6
@NelisZ:
Over 2 weken speel ik trouwens weer tegen de nr 2 en aangezien mn ratings veel beter zijn dan ze 2 weken terug waren (toen was hij nog nr 1) Lijkt me dat een leuke wedstrijd en lastig te voorspellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |