Klopt, dit gaat alleen om de competitiewedstrijden, deze zijn dus allemaal van komende zondag. Deadline voor de voorspellingen is zondag om 18.00 (zal dit ook ff in de OP zetten)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:51 schreef Flappekz het volgende:
Leuk! Het gaat hier om competitiewedstrijden neem ik aan, geen bekers/friendlies?
Alle uit-spelende teams!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:25 schreef rompompom het volgende:
Mogen de FOK!-Fed teams dikgedrukt? Ik ken niet alle teamnamen uit m'n hoofd.
Op zich boeit 't niet voor de toto, maar ik vind het wel leuk om te weten..
idd.. een tijd vrij actief geweest, maar tegenwoordig niet meer..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:51 schreef Flappekz het volgende:
Maus United is trouwens van iemand die al jaren niet meer op Fok! is geweest, MacMauser ofzo
Misschien lurkt-ie nog actief. Hij zal in ieder geval de HT-mail spam ontvangen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd.. een tijd vrij actief geweest, maar tegenwoordig niet meer..
ja die zooi krijgt ie idd welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien lurkt-ie nog actief. Hij zal in ieder geval de HT-mail spam ontvangen..
En ik vind het nu al te veel werkquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:03 schreef rompompom het volgende:
Ik wacht nog even tot na de (vorm)update van vrijdag met mijn ingeving, aangezien de wedstrijd van Gorbakalaznikovskiy een spannende wordt..
Wtfquote:Op maandag 25 mei 2009 00:35 schreef NelisZ het volgende:
De uitslag van de eerste ronde is bekend. FVP gaat aan de leiding met 2 perfect voorspelde wedstrijden, en Puala is de enige die het juiste aantal doelpunten heeft voorspeld. Hieronder staat de hele stand:
[ afbeelding ]
Morgen zal ik waarschijnlijk de volgende wedstrijden kiezen en posten.
Ja dat vind ik ook wel een heul leuk ideequote:Op maandag 25 mei 2009 07:37 schreef Flappekz het volgende:
Is het misschien een idee om hier de uitslagen van de wedstrijden ook te posten? Bijvoorbeeld in je post die hierboven staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |