Dat is zo. Ik heb t ook nog niet eerder gehoord dacht ik.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat heel toevallig bij 1 van jouw spelers een bug optreedt, wil niet zeggen dat zoiets normaal is. Ik heb er nog geen last van gehad in ieder geval.
Maar ik houd je niet tegen om het tegendeel te bewijzen.
quote:Vandaag kwamen er 45646 toeschouwers naar Zuiderlaan, waar het een lekker voetbalweertje was.
Daarom ook Alvastquote:Op zondag 28 juni 2009 20:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha ja dank je... maar er ben er nog wel tot dinsdagavond hoor
Idd belachelijk...quote:Op zondag 28 juni 2009 21:53 schreef Flappekz het volgende:
Best niet logisch dat ik deze wedstrijd met 3-2 verlies![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Idd belachelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
quote:Edo Vinkenoog (250230444)
18 jaar en 45 dagen, volgende verjaardag: 03-09-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: United Black Panthers (sinds 28-06-2009)
Total Skill Index (TSI): 400
Loon: 310 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
komt door je rechter aanval!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:53 schreef Flappekz het volgende:
[ afbeelding ]
2 a 4 trainingen denk ik. Zoals ik al eerder zei. Verkopen die zooi!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:13 schreef foetre het volgende:
2-1 gewonnen en nu 18 uit 6
Zit dees beetje hoog of gelijk verkopen zonder 1 niveau op te trainen?
[..]
Ik zag t ja maar kon t niet laten.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die is nog altijd hoger dan zijn linker verdediging
Dis een ander als vorige keerquote:Op zondag 28 juni 2009 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2 a 4 trainingen denk ik. Zoals ik al eerder zei. Verkopen die zooi!
Jezusquote:Op zondag 28 juni 2009 21:53 schreef Flappekz het volgende:
[ afbeelding ]
Best genaaid door de ME ja!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:53 schreef Flappekz het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |