Tsja, dilemma's...quote:Op maandag 29 juni 2009 11:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Zo heb ik 9 trainies en maar een paar die in aanmerking komen om in mn A team te spelen. mn hoogste zit op pas op formidabel. En dus zit ik nu te twijfelen om m niet meteen te verkopen met redelijk verdedigen en redelijk vleugel. Tenzij er dus 12 van mn andere B team spelers komende TU stijgt dan verkoop ik die.
Idd dilemma'squote:Op maandag 29 juni 2009 11:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, dilemma's...
Ik weet ook nog niet welke ik moet verkopen, ik heb 2 die kunnen stijgen naar uitmuntend. De wordt volgende week 19, de ander 20... in principe zou ik de dan 20-jarige moeten verkopen, alleen met onvoorspelbaar als speciality vind ik die eigenlijk ook wel aantrekkelijk om te houden!
Ach, als je dilemma's hebt over Hattrick gaat het verder erg goed met je tochquote:Op maandag 29 juni 2009 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd dilemma'siig wachten op komende TU.
Onvoorspelbaar is zo lekker als spits! Je hebt dus ook aardige Dilemma's Leuk he hattrick. Al die moeilijke keuzes.
Das dan wel weer waar ja. Gelukkig maar dan.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, als je dilemma's hebt over Hattrick gaat het verder erg goed met je toch![]()
of ik trainees over wil nemen? Nee ik heb nog genoeg jonkies die vanuit mijn jeugd gaan doorstromen....quote:Op maandag 29 juni 2009 13:00 schreef airedale1002 het volgende:
Ik train ook verdedigen miisschien iets om voor mij over te nemen?
Met 352 lever je 2 trainingsplaatsen in als je def traint.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
of ik trainees over wil nemen? Nee ik heb nog genoeg jonkies die vanuit mijn jeugd gaan doorstromen....
Qua tactiek is het wel een fijne boost van mijn midrating maar je verliest er natuurlijk wel een traineeplaats mee normaliter...
ja ok, maar ik heb altijd maar 9 trainees gehad... speel normaal gesproken 4-4-2 en 5-3-2quote:Op maandag 29 juni 2009 13:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met 352 lever je 2 trainingsplaatsen in als je def traint.
volgens mij doelt ie of jij iets hebt voor hem.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
of ik trainees over wil nemen? Nee ik heb nog genoeg jonkies die vanuit mijn jeugd gaan doorstromen....
Qua tactiek is het wel een fijne boost van mijn midrating maar je verliest er natuurlijk wel een traineeplaats mee normaliter...
4-4-2? Zonde man die blijft altijd uitstekend. Dan kan je imo beter 4-3-3 gaan trainen. Heb je altijd 3 systemen die je spelen kan.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja ok, maar ik heb altijd maar 9 trainees gehad... speel normaal gesproken 4-4-2 en 5-3-2
Oh ok, ja ik heb wat formidabele verdedigers van 20/19 jaar die er na de eerstvolgende pop uitgaan... tegen die tijd geef ik wel een seintje hierquote:Op maandag 29 juni 2009 13:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
volgens mij doelt ie of jij iets hebt voor hem.
[..]
4-4-2? Zonde man die blijft altijd uitstekend. Dan kan je imo beter 4-3-3 gaan trainen. Heb je altijd 3 systemen die je spelen kan.
Dan koop je een sterke mid als je je eerste verkopen hebt gedaan. en maak je je mid sterk genoeg dat je ook met 3 cm's niet hoeft te counteren.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ok, ja ik heb wat formidabele verdedigers van 20/19 jaar die er na de eerstvolgende pop uitgaan... tegen die tijd geef ik wel een seintje hier
ja maar alles met minder als 4 middenvelders daar heb ik geen zin in in de competitie... daar is mijn middenveld niet sterk genoeg voor en ik wil niet meer counteren...
Hoe sterk moeten je mids wel niet zijn om een rating van minimaal goed te halen... ik kom nu al amper aan redelijk... en dan loopt er een reusachtige positiespel tussenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan koop je een sterke mid als je je eerste verkopen hebt gedaan. en maak je je mid sterk genoeg dat je ook met 3 cm's niet hoeft te counteren.![]()
Ik haal formidabel (laag) met 3 buitenaardse en PIC.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe sterk moeten je mids wel niet zijn om een rating van minimaal goed te halen... ik kom nu al amper aan redelijk... en dan loopt er een reusachtige positiespel tussen
Geen idee. 3 cm's met reusachtig moeten toch aardig in de richting kunnen komen?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe sterk moeten je mids wel niet zijn om een rating van minimaal goed te halen... ik kom nu al amper aan redelijk... en dan loopt er een reusachtige positiespel tussen
Ik heb 2 CM's met reusachtig en 1 met buitenaards PM en haal in principe meestal een goed middenveld of meer. Onderschat de bijdrage van je vleugelspelers vooral niet, dat kan nog een hoop schelen.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee. 3 cm's met reusachtig moeten toch aardig in de richting kunnen komen?
4-3-3 met 3 cm's met vleugels?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb 2 CM's met reusachtig en 1 met buitenaards PM en haal in principe meestal een goed middenveld of meer. Onderschat de bijdrage van je vleugelspelers vooral niet, dat kan nog een hoop schelen.
mijn mid is ook bij lange na niet wat t zijn kan door de vorm.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een reusachtig, een bovennatuurlijk, een wereldklasse en wat briljante middenvelders rondlopen... die wereldklasse en reusachtige zijn wel totaal niet in vorm momenteel (slecht)
Oh ja, het ging over 4-3-3...quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oh ja, het ging over 4-3-3...![]()
Dan mag je wel 3 buitenaards hebben denk ik wil je het ook in uitwedstrijden halen zonder dat je spelers in goede vorm moeten verkeren, maar dat is weer onbetaalbaar in de VII...
vleugel spelersquote:Op maandag 29 juni 2009 14:41 schreef TheVulture het volgende:
Nee ik moet als die twee een beetje in vorm zijn wel makkelijk minimaal redelijk halen... en mijn vleugels hebben briljant en uitmuntend PM... die laatste is vooral op de aanval gericht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |