quote:Op zondag 28 juni 2009 22:54 schreef Psychonikeo het volgende:
0-6 verloren![]()
41 doelpunten tegen, 0 voor
probeer je ook echt http://alltid.org ?quote:Op maandag 29 juni 2009 08:48 schreef airedale1002 het volgende:
Ik probeert de site hatstats. Als ik mijn country invul krijg ik gegevens te zien voor divisie 1 tot en met 4.
Ik kan nergens registreren of inloggen. Als ik zoek naar mijn competitie VII.511 dan wordt niets gevonden....
Kan iemand mij helpen?
hoezo?? Dit is helemaal de bedoeling hoor!quote:Op maandag 29 juni 2009 00:08 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Iig is er een winnaar van de Fortis-award
Ja ik zat op hatstats. Ik zocht met mijn vriend Goochelen op Hatstats...quote:Op maandag 29 juni 2009 08:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
probeer je ook echt http://alltid.org ?
EDIT: http://alltid.org/league/25799/
EDIT 2 - Ik snap het al....je zat op www.hatstats.info
Geen probleem hoor, daar zijn we ook voorquote:Op maandag 29 juni 2009 09:22 schreef airedale1002 het volgende:
[..]
Ja ik zat op hatstats. Ik zocht met mijn vriend Goochelen op Hatstats...
Ik ben niet zo handig in al die tools. Ik heb het via alltid nu gevonden.
Bedankt voor de ondersteuning.
Niet fantastisch, maar toch leuk!quote:Gilbert van Brouwershaven (250270553)
17 jaar en 91 dagen, volgende verjaardag: 20-07-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: FC Bifröst
(sinds 29-06-2009 (7/39), )
Total Skill Index (TSI): 550
Loon: 390 ¤/week
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 7/20 goed
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Ah. Je bent weer aanwezig?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:07 schreef Gijs_ het volgende:
Jeugdpull:
[..]
Niet fantastisch, maar toch leuk!
Prima, komt straks wel even goed!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Je bent weer aanwezig?
Dan zal ik het nieuwe bestandje uploaden van de Gouden Schoen.
Edit: done.
Jammer van zn leeftijd idd maar best leuk te verkopenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:07 schreef Gijs_ het volgende:
Jeugdpull:
[..]
Niet fantastisch, maar toch leuk!
Ik denk dat ik hem zelf op train als spitsentrainert, een niveautje passen en wat levels scoren en het is al een stuk meer waard!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer van zn leeftijd idd maar best leuk te verkopen
Das waar. Al moet je er wel plaats voor hebben. Ik heb straks (volgende week of de week daarna) ook een leukje trainie erbij maar ik heb geen plaats.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem zelf op train als spitsentrainert, een niveautje passen en wat levels scoren en het is al een stuk meer waard!
Ik heb nu een geblesseerde en ik hoop dat één van m'n andere trainees deze of volgende week stijgt en kan vertrekken, dan heb ik een definitief plekje voor deze!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das waar. Al moet je er wel plaats voor hebben. Ik heb straks (volgende week of de week daarna) ook een leukje trainie erbij maar ik heb geen plaats.![]()
Ja op zo een stijgert hoop ik ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb nu een geblesseerde en ik hoop dat één van m'n andere trainees deze of volgende week stijgt en kan vertrekken, dan heb ik een definitief plekje voor deze!
Ja, ik heb 6 trainees die nu eigenlijk allemaal tussen formidabel en briljant zitten, dus afhankelijk van de vorm zouden ze allemaal op zondag kunnen spelen! Dat kan er best 1 minder zijn voor deze!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja op zo een stijgert hoop ik ook.Al heb ik meer aan een formidabel van 18 dan een redelijk van 17 en (tzt) ongeveer 80 dagen.
Oei, het 'Nederland- probleempje' is weer nadrukkelijk aanwezig...quote:Op maandag 29 juni 2009 10:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah. Je bent weer aanwezig?
Dan zal ik het nieuwe bestandje uploaden van de Gouden Schoen.
Edit: done.
Wat voor opstelling heb jij dan? 2-2-6 oid.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb 6 trainees die nu eigenlijk allemaal tussen formidabel en briljant zitten, dus afhankelijk van de vorm zouden ze allemaal op zondag kunnen spelen! Dat kan er best 1 minder zijn voor deze!
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat voor opstelling heb jij dan? 2-2-6 oid.
Oh, gelukkig maar!quote:Op maandag 29 juni 2009 11:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee. Ze kunnen allemaal op zondag spelen. Je zegt nergens dat je dat ook doet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |