idd, vind em best ok, leuk rammenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:51 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp
Nu bezig met Ninety Nine Nights en ondanks het slechte cijfer van IGN is het nog een best leuke game. Hersenloos in het rond meppen en zien hoe hordes orcen wegvliegen is best leuk, alleen jammer dat het zo makkelijk is. Blocken is nergens goed voor en van begin tot eind kun je aardig wegkomen door de hele tijd op X te rammen.
Het was 1 van de weinige games waar ik een PS3 voor zou willen hebben, ondanks dat er nog vrij weinig over bekend is. Nu is het gelukkig niet meer nodig om daarvoor een PS3 te halenquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:52 schreef Heintje het volgende:
Begin nou ook wel benieuwd te worden naar Assassin's Creed. Voor de PS3 had ik hem toch nooit gekocht.
Ondergetekende natuurlijk, zoals bijna ieder jaar.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
Wie gaan er allemaal TW2007 halen eigenlijk? Ben we gehyped voor dit spel.
TW2004 was geweldigquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:12 schreef Atuniel het volgende:
Ondergetekende natuurlijk, zoals bijna ieder jaar.
Oopsquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:41 schreef Megalomaniac het volgende:
F I P O!
Was ook al bezig met het OP...Kremers had waarschijnlijk niet door dat ie moest openen.
Zoals ik al had vermeld: De 360 versie krijgt 12 courses.. De Xbox versie 21.. Waarom zou je de 360 versie kopen voor 20 euro meer?quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
TW2004 was geweldig
TW2005 heb ik gekocht maar weer ingeruild, menu-systeem was echt bagger.
TW2006 overgeslagen
Hopelijk weten ze nu weer het gevoel van 2004 bij me terug te brengen
Omdat ik een graphicshoer ben?quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:49 schreef BMH het volgende:
Waarom zou je de 360 versie kopen voor 20 euro meer?
Ik gok van niet! Volgens mij WessieJ en JvH volgens mij!quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:05 schreef Niek. het volgende:
wie hadden ook alweer beweerd dat vandaag de pes6 demo uitkomt? kijken of het gebeurd![]()
En dan komen de missies waar je uren mee bezig betn omdat je dood gaat bij de bossquote:Op vrijdag 1 september 2006 11:51 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp
Nu bezig met Ninety Nine Nights en ondanks het slechte cijfer van IGN is het nog een best leuke game. Hersenloos in het rond meppen en zien hoe hordes orcen wegvliegen is best leuk, alleen jammer dat het zo makkelijk is. Blocken is nergens goed voor en van begin tot eind kun je aardig wegkomen door de hele tijd op X te rammen.
Omdat 12 genoeg isquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Zoals ik al had vermeld: De 360 versie krijgt 12 courses.. De Xbox versie 21.. Waarom zou je de 360 versie kopen voor 20 euro meer?
Uren? welnee... heb inmiddels 4 characters uitgespeeld en ben nu een uurtje of 6 bezig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
En dan komen de missies waar je uren mee bezig betn omdat je dood gaat bij de boss
31,27 euro op dit moment.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:40 schreef SToRM81 het volgende:
Goed nieuws voor degenen die Saints Row nog niet hebben. Volgens Play-Asia is ie regiovrij en daar kun je m bestellen voor ongeveer ¤34 incl. verzenden![]()
Is toch maar mooi bijna de helft goedkoper dan sommige winkels hier![]()
Linkje: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-1ij3.html
Ik had het eigenlijk gehad zodra ik dood ging na 40 minuten hard werkenquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Uren? welnee... heb inmiddels 4 characters uitgespeeld en ben nu een uurtje of 6 bezig.
Met 2 characters heb ik een eerdere missie nog eens gespeeld om een leveltje hoger te zijn voor een boss in een latere missie maar dat is ook alles.
Tip voor de bosses: ga achter ze staan en blijf op x rammen. als ze opstaan kunnen ze niet verdedigen namelijk.
Vind het wel prima.. ik haal m gewoon vanavond op.quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:40 schreef SToRM81 het volgende:
Goed nieuws voor degenen die Saints Row nog niet hebben. Volgens Play-Asia is ie regiovrij en daar kun je m bestellen voor ongeveer ¤34 incl. verzenden![]()
Is toch maar mooi bijna de helft goedkoper dan sommige winkels hier![]()
Linkje: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-1ij3.html
nee, DR is een erg leuk spel, mar niet een xbox 360 waard, maar samen met PGR3 welquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:07 schreef Diablos79 het volgende:
Dead Rising lijkt me ook wel tof. Maar koop er toch geen Xbox360 voor.
PGR3 vond ik niet echt boeiendquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, DR is een erg leuk spel, mar niet een xbox 360 waard, maar samen met PGR3 wel
bronquote:Onze grote vriend Major Nelson komt vandaag met een aardige mededeling. Hij weet namelijk te melden dat er sinds de release van de Xbox 360, 50 miljoen dingen zijn gedownload vanaf de Xbox Live Marketplace. Drie maanden geleden waren dat er nog maar 25 miljoen. Daarnaast geeft Major Nelson nog wat andere cijfers prijs.
Zo zijn in de eerste week na de release van Madden NFL '07, er meer dan 600.000 achievements unlocked en daarnaast zijn er meer dan 2 miljoen uren online gespeeld. Dat is ruim 220 jaar! Daarnaast heeft Texas Hold 'em het record van snelst gedownloade Xbox Live Arcade game in handen. Zo werden er in de eerste 24 uur na de release meer dan 100x de game gedownload per minuut.
Ook leuk is dat er sinds de lancering van Xbox Live in november 2002, er meer dan 2 miljard (!) uren online is gespeeld. Daarnaast is meer dan 60% van de Xbox 360 bezitters aangesloten op Xbox Live. Daarnaast worden er per dag meer dan 1,3 miljoen text- en spraak berichten verzonden. Dit zal alleen nog maar toenemen door de release van de Xbox Live Vision camera.
Als laatste spelen meer dan 65% van de Xbox Live gebruikers elke dag een Arcade game. In totaal zijn er al meer dan 8 miljoen Arcade games gedownload. Daarnaast zijn er tot nu toe al meer dan 2 miljard Microsoft Points verkocht. Dat komt neer op ongeveer 24 miljoen euro!
Nu issie uitverkochtquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:17 schreef Cubewoods het volgende:
Heb ook Saints Row besteld bij Play-Asia. Wist nog niet zeker of ik hem wou hebben, maar voor zo een prijsje kan ik hem niet laten liggen
Jij denkt echt dat ie komt?quote:
Ik WIL dat ie komt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:36 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ie komt?.
Kom op zeg, zelfs op de grootste geruchtensites staat het niet.
Briljantquote:
kut reden.. Als het spel 1 maand later kwam zat je ook wel 1 maand te wachten... 1-2 weekjes meer maakt mij iig geen bal uit... Mijn beurs iig wel.quote:
Daaromquote:
Tim Schafer =quote:Schafer "It won't be the popular opinion, but I'd go with Saint's Row. Hugely fun (and long) single player, wicked fun multiplayer, and even some co-op to boot.
I've had Dead Rising since it came out and I still haven't bothered to finish it."
Ik ben rijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:29 schreef BMH het volgende:
[..]
kut reden.. Als het spel 1 maand later kwam zat je ook wel 1 maand te wachten... 1-2 weekjes meer maakt mij iig geen bal uit... Mijn beurs iig wel.
Ja, en als het spel niet bestond had je het geld nooit uitgegeven.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:29 schreef BMH het volgende:
[..]
kut reden.. Als het spel 1 maand later kwam zat je ook wel 1 maand te wachten... 1-2 weekjes meer maakt mij iig geen bal uit... Mijn beurs iig wel.
Het maakt je wel uit, anders had je het ook niet 4x herhaaldquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik laat GOW liggenquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:32 schreef Chocobo het volgende:
Ik laat Dead Rising inderdaad ook liggen
quote:
Ik wil mij gewoon zo lang mogelijk concentreren op RS:lvquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]neeeee die laat ik echt niet liggen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:58 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik wil mij gewoon zo lang mogelijk concentreren op RS:lv
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:07 schreef Gamedemon het volgende:
DR koop ik 2dehands
ja jonge ik heb een reservering staan op een 2de hands versie bij een gamesjopquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:10 schreef twi het volgende:
[..]
Jij 2e hands games kopen?
Ik sta op het punt om bij Play Asia SR te bestellen. Maar die site is zo bagger traag dat ik op 't punt sta het maar gewoon niet te doen
Ik vind het primaquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:43 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Het maakt je wel uit, anders had je het ook niet 4x herhaald
Iemand potje SR vanavond?![]()
![]()
Dat doet MS beter dan Sonyquote:Jun Takeuchi, producent bij Capcom, heeft tegenover Gamespot verklaard dat zowel Dead Rising als Lost Planet gewoon Xbox 360-exclusieve games blijven. Tijdens de Games Convention wezen enkele geruchten nog uit dat Lost Planet, de sneeuwachtige third-person sci-fi shooter, ook naar de PS3 geport zou worden. Dit is volgens Takeuchi dus niet het geval. Zowel Lost Planet als Dead Rising zijn ontwikkeld met de specifieke hardware van de Xbox 360 in het achterhoofd.
Riight..weet je nog Resident Evil...quote:
Tis ook capcom en RE4 zou exclusief zijn voor de GC, uiteindelijk ook nog naar de PC en PS2 gegaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:23 schreef devv05 het volgende:
-Nee dat weet ik niet
-Wat heeft GC met Sony/MS te maken?
Kan ik ook mee doen om 8 uur?quote:
1 december komt ie alweer. Ga hem zeker halen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
Forza 2.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb 1 niet eens uitgespeeld maar ik ga 2 toch maar proberenquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
Forza 2.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kunt enkel de auto's zien.. De omgevingen zijn veeel te blurryquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
Forza 2.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bent pas stoer als je mij de code geeft.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:46 schreef Egamer het volgende:
Ik krijg binnenkort een Xbox Live Gold 3 maanden abbonement!!1
Ben ik nu stoer?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:46 schreef Egamer het volgende:
Ben ik nu stoer?
Als je het daarna gewoon verlengt met je CC misschienquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:46 schreef Egamer het volgende:
Ben ik nu stoer?
Dead Rising?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:08 schreef ethiraseth het volgende:
Komt er voor de xbox360 nog iets aan wat géén standaard shooter, racer of actiespel is? Ben op zich wel enigzins geinteresseerd in het ding, helemaal nu assassin's creed ervoor komt, maar ik vind het spellenaanbod zo magertjes aansluiten bij mijn interesses van wat ik tot nu toe gezien heb. Komt er mischien een leuke (tactical) rpg voor, of iets aparts als Katamari ofzo?
Dat noem ik geen tactical RPG, kom je eerder uit bij Enchant Arms of zoquote:
Oblivion, Hitman, BfmE, en probeer straks Enchanted Arms.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:08 schreef ethiraseth het volgende:
Komt er voor de xbox360 nog iets aan wat géén standaard shooter, racer of actiespel is? Ben op zich wel enigzins geinteresseerd in het ding, helemaal nu assassin's creed ervoor komt, maar ik vind het spellenaanbod zo magertjes aansluiten bij mijn interesses van wat ik tot nu toe gezien heb. Komt er mischien een leuke (tactical) rpg voor, of iets aparts als Katamari ofzo?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat noem ik geen tactical RPG, kom je eerder uit bij Enchant Arms of zo
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:08 schreef ethiraseth het volgende:
Er zit een maand speling tussen de US release en de EU release, zullen ze toch wel hebben opgelost?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ik weet niet of ik DR haal..hoor dat die game zoveel 360's laat crashen enzo
quote:
Ziet er zeer goed uit. Zou Namco dan toch iets fatsoenlijks met de 360 kunnen doen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:34 schreef Tain het volgende:
Mobile Ops : The One Year War
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hexic en Geom Warsquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gek, hoe is het dan. Wat heb je allemaal al gespeeld ?
Wie speelt dan ook op een 37cm tv?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hexic en Geom WarsKameo ook ff, maar die is onspeelbaar op een 37 cm tv, kan de tekst niet lezen enzo.
TV nog niet gefixt ?:')quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hexic en Geom WarsKameo ook ff, maar die is onspeelbaar op een 37 cm tv, kan de tekst niet lezen enzo.
Zondag komt ie terug gelukkigquote:
Mooiquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zondag komt ie terug gelukkig
Sterk ventjequote:Op zaterdag 2 september 2006 00:09 schreef Mystikvm het volgende:
Crackdown:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Grafische stijl +3
Ontploffingen +6
Veel pers brandden de game af, maar voor mij ziet het er nog steeds veelbelovend uit.
Kameo, Spore, Viva Pinata... dat soort titels bedoel je? Die komen er ook (genoeg) hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:08 schreef ethiraseth het volgende:
Mij dus ook nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:37 schreef MMaRsu het volgende:
Crackdown lijkt me echt heeeeelemaal niks
Idd zoveel toptitels de komende maanden, en dan ook nog de launch van 2 nieuwe consolesquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mij dus ook nietvooral met die games die de komende tijd nog uit komen..
Helemaal nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamen is altijd duur.
Ga jij lekker naar de melkweg, ga ik voor je naar R*quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:57 schreef =HellFire= het volgende:
Bah, khad vrijdag naar London kunnen gaan voor Rockstar's Bulley Dog eat Dog Canis Canem Edit. Maar kheb dan al een show in de Melkweg staan. Ain't fair!
Wel waar gekquote:
Xbox360+games = duurquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel waar gekReken maar ns uit wat je hebt uitgeven en vergelijk dat met een hobby als hardlopen of tv kijken
Ik bedoel maarquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
http://games.ign.com/topgames/
Serieusquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Dat zal vast een top wishlist item of pre-order zijn....... !quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wishlist, en aangezien de Wii en PS3 niet uit zijn is dit niet vreemd. Over een jaar zal het er heel anders uit zien, ben ik bang.quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zal vast een top wishlist item of pre-order zijn....... !
Je hebt nog een paar uur.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen 1M score voor Geom WarsIk suck.
Dat haal ik niet omdat ik om 11u weg moet en pas zondagavond weer terug benquote:
CoD3 gok ik. Of de nieuwe BiA.quote:
En dan heb je er pas 1.......quote:
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
Forza 2.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow...wordt dat wat?quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:43 schreef Kremers het volgende:
The Incredible Machine komt naar live arcade begin 2007
Zekersquote:
Ik vat die hele Just Cause hype nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:51 schreef Tain het volgende:
Just Cause
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow...wordt dat wat?
Call of Duty games trekken me om de een of andere reden niet.
Free-roamingquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vat die hele Just Cause hype niet
Klopt, Infinity Ward is een kwaliteitsstudio.quote:
Ik zou toch objectief blijven totdat het product er is zeg maarquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Klopt, Infinity Ward is een kwaliteitsstudio.
Jammer alleen dat CoD3 gemaakt wordt door middelmatigheidsfabriek TreyArch.
ja en nee, ze hebben de port van neversoft gemaakt naar de dreamcast, ,maar wel het beste deel van de hele seriequote:Op zaterdag 2 september 2006 13:47 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft TreyArch niet Tony Hawk 2 gemaakt?
Rainbow Six!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:48 schreef Wessiej het volgende:
Gears of War 17-Nov-2006
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 17-Nov-2006
Call of Duty 3 17-Nov-2006
3 top games op 17 November
Alle drie kopen en schieten tot ik erbij neer valquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:48 schreef Wessiej het volgende:
Gears of War 17-Nov-2006
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 17-Nov-2006
Call of Duty 3 17-Nov-2006
3 top games op 17 November
Ik was op een vliegveld en daar stonden een paar ramps, kon je wel goed mee jumpen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:39 schreef twi het volgende:
Heb je in Saints Row nog een beetje jumps en dat soort dingen waardoor het ineens leuk wordt om rond te rijden en op gebouwen en over dingen heen te springen?
Ehm er zitten wel wat jumps in de game ja, maar niet zo dat je echt over gebouwen gaat heenvliegen volgens mijquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:39 schreef twi het volgende:
Heb je in Saints Row nog een beetje jumps en dat soort dingen waardoor het ineens leuk wordt om rond te rijden en op gebouwen en over dingen heen te springen?
Dat dacht Sony ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:47 schreef H.Flick het volgende:
Heb ik iets gemist? Ik dacht dat Assassin's Creed PS3 only was.
Het is Ubisoft en al maanden gonst het van de geruchten, het zat er wel heeeel dik in dat ie multiplatform zou wordenquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:47 schreef H.Flick het volgende:
Heb ik iets gemist? Ik dacht dat Assassin's Creed PS3 only was.
Het stikt van de toppers de komende maanden, jij houdt dan in ieder geval een stuk meer geld over dan ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:47 schreef twi het volgende:
Tsja, op een vliegveld boring. Ik denk dat ik maar gewoon moet wachten tot fucking 19 oktober. Als Splinter Cell dan al uit gaat komen. Anders wordt het gewoon 17 november voor er weer een game komt.
Armoede troef op het moment voor de non-hypende X360 eigenaren...
De komende maanden ja. Maar niet nu.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het stikt van de toppers de komende maanden, jij houdt dan in ieder geval een stuk meer geld over dan ik
quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
De komende maanden ja. Maar niet nu.
Saints Row vond ik weinig aan. Voor die 31 euro wilde ik het wagen, maar Paypal betalingen moeten blijkbaar ook met CC gedaan worden. Dead Rising was grappig in de demo, maar dat ga ik echt niet lang volhouden.
Dan skippen we een maand naar Splinter Cell en hopen we dat die niet wordt vertraagd. Als 'ie komt, haal ik 'm direct. Pas tegen november komt alles los, met eind oktober PES6 en half november GoW, RS:V en ondertussen nog ergens Forza 2.
Maar als ik nu naar de winkel ga, heb ik de keuze uit:
Saints Row. Dat was 't.
Splinter Cell komt de 20e uit, samen met PES6, verheug je daar maar op danquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
Saints Row vond ik weinig aan. Voor die 31 euro wilde ik het wagen, maar Paypal betalingen moeten blijkbaar ook met CC gedaan worden. Dead Rising was grappig in de demo, maar dat ga ik echt niet lang volhouden.
Dan skippen we een maand naar Splinter Cell en hopen we dat die niet wordt vertraagd. Als 'ie komt, haal ik 'm direct. Pas tegen november komt alles los, met eind oktober PES6 en half november GoW, RS:V en ondertussen nog ergens Forza 2.
Saints Row. Dat was 't.
Forza is verschoven naar winter 2007. Dat scheeltquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
Saints Row. Dat was 't.
Paypal hoeft niet met CC.. Kijk in je e-mail die je van PA hebt gekregen.. Daar staat het adress en je code waarmee je via paypal.nl kunt betalenquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
Saints Row. Dat was 't.
Ik zou zeggen Xbox 360.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:23 schreef Badabingea het volgende:
Ik zit met een dilemma. Ps3 of Xbox360, zeg het maar....
Hangt van de games af die je graag speelt. Ben je een actie/shooter/racer speler dan kan je veilig voor de 360 gaan. Ben je dat niet zou ik nog even afwachten tot in ieder geval de ps3 uit is. Dan zijn er ongetwjifeld nog veel meer games voor beide consoles en kan je beter een keuze maken. Tis een hoop geld dat je ervoor neertelt dus het is wel prettig als er een beetje spellen uitkomen die je graag wilt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:23 schreef Badabingea het volgende:
Triestquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:22 schreef Morthill het volgende:
Jessica Simpson is artist of the month
Xbox Live artist of the month september bekend
Voor een fatsoenlijke HDready TV ben je al gauw meer dan 1000 euro kwijt. En ik zou je niet willen adviseren om een goedkoop alternatief te kopen. In dat geval is goedkoop gewoon duurkoop.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:38 schreef knater het volgende:
Ik heb nu een tijdje de 360 staan, maar m'n tv laat te wensen over. Ik heb nu een breedbeeld van samsung (plano) en heb het gevoel dat ik gewoon xbox (1) spelletjes aan het spelen ben.
Tijd voor een beter beeldscherm dus, maar het mag natuurlijk niet teveel kosten.
Heeft er iemand suggesties?
Ik had hem gekocht voor 1400.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:42 schreef MMaRsu het volgende:
knip
Hehe ik ga hem nu nog niet halen, duurt nog wel een jaartje ( of 2quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:49 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Ik had hem gekocht voor 1400.
Op kieskeurig.nl moetje even kijken.
Ik wil hem eigenlijk ook wel, kun je foto's maken van het verschil voor me?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:51 schreef taart het volgende:
Heb een Advanced Scart Cable gehaald. Echt een duidelijk verschil, veel beter!
Ligt er helemaal aan. Een fatsoenlijke 26" HDTV heb je al vanaf een euro of 650, voor 32" ga je inderdaad richting de 900 euro. Dus de vraag is wat zijn je eisen en wat is je budget.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Voor een fatsoenlijke HDready TV ben je al gauw meer dan 1000 euro kwijt. En ik zou je niet willen adviseren om een goedkoop alternatief te kopen. In dat geval is goedkoop gewoon duurkoop.
Ik zou zeggen de Xbox 360. Betere exclusives, goedkoper, meer games beschikbaar en natuurlijk Xbox Live als heel groot pluspunt. Maar ga inderdaad eerst eens kijken welke games je interessant vindt. Mocht het je weinig uitmaken of je vind ook dat de Xbox 360 betere exclusives heeft, dan kun je qua prijs sowieso beter voor de Xbox 360 gaan. Mocht je vinden dat de exclusives op de PS3 absoluut een groot voordeel bieden, dan kun je uiteraard daarvoor gaan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:23 schreef Badabingea het volgende:
Mja, maar dat scheelt wel verschrikkelijk veel qua kwaliteit en moet je over een paar jaar misschien weer een nieuwe tv kopen... De vraag is of dat een verstandige keuze is, je moet ook met het oog op de toekomst kijken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:49 schreef Atuniel het volgende:
Of je koopt voor nog geen 500 euro een 82cm platte beeldbuis breedbeeld CRT.
Geluk voor degene met een memorycard dusquote:Eerste downloadable content van Saints Row bekend
Zaterdag 02 september 2006 - In de doosjes van Saints Row hebben sommige mensen al een extra kaartje kunnen vinden. Hierop staat vermeld dat er content te downloaden is van een Xbox 360 Kiosk of Xbox Live Marketplace. Deze content wordt in Amerika pas op 15 september uitgebracht waar de datum voor Europa nog onbekend is. Wij hebben de inhoud al voor jullie.
De content zal gratis zijn als je een memory unit meeneemt naar een Xbox 360 Kiosk. Je kunt dan alles voor niks naar je memory card kopiëren. Heb je die echter niet, zul je de volgende content van de Marketplace kunnen downloaden tegen betaling van een aantal Microsoft Points:
Clothing
Samurai Helmet
Leather Eye Patch
Fake Tuxedo Shirt
Short Sleeve Tropical Shirt
Spiked Leather Jacket
Leopard/Tiger Skin Boxers
Leather Chaps
Crazy Bunny Slippers
Skull Ring
Saints Row Medallion
Saints Row Wrist Band
Tattoos
Panther (Small)
Panther (Large)
Rattlesnake
Biohazard
Ankh
Spider
Wanneer de content dus in Europa uitkomt is nog niet precies bekend. Dit zal naar alle waarschijnlijkheid rond 15 september zijn wanneer de pack wel op de Amerikaanse Marketplace zou moeten staan. Ook voor de Xbox 360 kiosks geldt hetzelfde. Wat rest zijn nu nog wat screens die je hieronder kunt zien.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:43 schreef Kremers het volgende:
The Incredible Machine komt naar live arcade begin 2007
Dat vond ik vroeger echt zo gaar hequote:
hangt er van af wat je wilt, ik kijk amper tv en meestal neem ik het met me MCE. ik ben van plan om zelf een 20 inch breedbeeld lcd computerscherm te kopen. die beginne van 200 euro..quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:38 schreef knater het volgende:
Tijd voor een beter beeldscherm dus, maar het mag natuurlijk niet teveel kosten.
Heeft er iemand suggesties?
Had ik in juli gemeld. Maar toen werd het Cartel ineens.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:22 schreef Morthill het volgende:
Jessica Simpson is artist of the month
Xbox Live artist of the month september bekend
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat vond ik vroeger echt zo gaar he
Doe mij maar liever een potje minigolf, dat is altijd wel lachen.
Dat is zo'n tof spel héquote:
Die kabel heb ik ook, word het beeld wel wat beter van maar niet super.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:51 schreef taart het volgende:
Heb een Advanced Scart Cable gehaald. Echt een duidelijk verschil, veel beter!
Naja, nu dus wel, clip staat al op mijn harde schijfquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:05 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Had ik in juli gemeld. Maar toen werd het Cartel ineens.![]()
Special Editionquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:59 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Shittt....Misschien toch deze game halen
Narcist.quote:
Mijn TV was 750 Euro, 26" Samsung.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan. Een fatsoenlijke 26" HDTV heb je al vanaf een euro of 650, voor 32" ga je inderdaad richting de 900 euro. Dus de vraag is wat zijn je eisen en wat is je budget.
Mocht je daar trouwens te laat zijn, de rest van de aankomende week met 25% korting te pre-orderen bij Nedgame. Is iets meer dan 40 Euro, maar niet veel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:04 schreef devv05 het volgende:
Pro Evolution Soccer 6 kun je gedurende dit weekend (dus alleen vanavond en zondag nog!) pre-orderen voor slechts 39.98 euro op deze site.
Lijkt me absoluut geen slechte deal! Ik heb net besteld
Omdat er niet veel veranderd is aan de game? Enkel wat naampjes geupdate en het nummer veranderd?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:55 schreef devv05 het volgende:
Waarom is ie zo onwijs goedkoop? Niet dat ik het erg vind natuurlijk
360 versie is heel anders als de andere, is ook al 2 jaar in productie.quote:Op zondag 3 september 2006 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat er niet veel veranderd is aan de game? Enkel wat naampjes geupdate en het nummer veranderd?
Heb ik ook, welliswaar dik ¤150 goedkoper (ok, ik kon het niet laten).quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn TV was 750 Euro, 26" Samsung.
http://www.kelkoo.nl/b/a/sbs/100311823/14935561.html
Zeker niet het beste, maar ben er zeer tevreden over en veel meer vraag ik ook niet van een televisie. Kan iedereen die niet een heel breed budget heeft maar toch een fatsoenlijke TV wil deze aanraden. Als je gamed uiteraard, anders ben je beter af met een CRT, vind ik persoonlijk.
n00bquote:Op zondag 3 september 2006 00:05 schreef Morthill het volgende:
Ik heb het even zoooo gehad met N3, na voor de 4e keer te zijn dood gegaan in het laatste level omdat er gewoon geen health potions droppen >_<
Helaasquote:
Lijkt me een prima game tv, raar dat ie dan sommige tv programma's vaag weergeeft. Enneh 150 euro goedkoper????quote:Op zondag 3 september 2006 00:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heb ik ook, welliswaar dik ¤150 goedkoper (ok, ik kon het niet laten).
Maar ff zonder dollen, tis idd een prima tvAlleen sommige tv programma's zijn niet lekker scherp
ja, aanbieding. Ik weet ook niet trouwens waarom sommige films wel beetje vager zijn en anderen niet. Opnamekwaliteitquote:Op zondag 3 september 2006 00:38 schreef knater het volgende:
[..]
Lijkt me een prima game tv, raar dat ie dan sommige tv programma's vaag weergeeft. Enneh 150 euro goedkoper????![]()
Ik was in de demo al klaar met N3quote:Op zondag 3 september 2006 00:05 schreef Morthill het volgende:
Ik heb het even zoooo gehad met N3, na voor de 4e keer te zijn dood gegaan in het laatste level omdat er gewoon geen health potions droppen >_<
Prijsvraag op FOK!games al gezien?quote:Op zondag 3 september 2006 00:52 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik ben van plan om een premium pakket te kopen. Ik heb al gezien dat ik de Play and Charge Kit erbij moet hebben. Verder wil ik nog een extra controller.
Wat is nog meer noodzakelijk om de 360 in huis te halen?
Bijelkaar opgeteld kom ik al uit op een dikke 500 pleuro..
Ben van plan om een pakket te kopen met pro 6...zullen ze gelijk die gelijk samen in de aanbieding gooien met een console?
Nee, demo was leuk, en game is ook wel leuk, maar de frustratie van tijd tot tijd is echt om gek van te worden.quote:
Ik vond het echt verschrikkelijk.... maar ieder zijn ding tochquote:Op zondag 3 september 2006 09:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, demo was leuk, en game is ook wel leuk, maar de frustratie van tijd tot tijd is echt om gek van te worden.
Zeker, als het spel iets meer drops kende was het nog echt tof geweest ookquote:Op zondag 3 september 2006 09:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond het echt verschrikkelijk.... maar ieder zijn ding toch
G Demon Killed Sjotime with a headshotquote:
iemand daar al eens eerder wat besteld?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:04 schreef devv05 het volgende:
Pro Evolution Soccer 6 kun je gedurende dit weekend (dus alleen vanavond en zondag nog!) pre-orderen voor slechts 39.98 euro op deze site.
Lijkt me absoluut geen slechte deal! Ik heb net besteld
Nee, doch ik heb besteldquote:Op zondag 3 september 2006 10:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
iemand daar al eens eerder wat besteld?
Waarschijnlijk wel ja....... daarom ben ik zo blij dat er coop in het spel zitquote:Op zondag 3 september 2006 10:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
G Demon Killed Sjotime with a headshot![]()
Heb er ook nog nooit eerder besteld, maar wel gepre-orderedquote:
Blurr.... Soms gaat het wel erg ver met die blurr.... ach jah... Ik heb het spel in me pre-order staan... Ik wacht de reviews en demo wel af.quote:Op zondag 3 september 2006 10:33 schreef Chocobo het volgende:
GoW
[afbeelding]
Meer: http://'www.xboxyde.com/news_3420_en.html
Het zijn geen direct feed foto's hoor..... Heb in de demo ook geen blurr gezienquote:Op zondag 3 september 2006 10:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Blurr.... Soms gaat het wel erg ver met die blurr.... ach jah... Ik heb het spel in me pre-order staan... Ik wacht de reviews en demo wel af.
Ja idd, voor 40 euro ben ik wel bereid te gokkenquote:Op zondag 3 september 2006 10:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb er ook nog nooit eerder besteld, maar wel gepre-orderedKon het niet laten voor zo'n prijs en het zal vast wel goedkomen.
Let op voor degene die 'm nog voor de actieprijs willen dat vandaag de laatste dag is.
Nu dus wel.quote:Op zondag 3 september 2006 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het zijn geen direct feed foto's hoor..... Heb in de demo ook geen blurr gezien![]()
Precies, in het ergste geval heb je 'm pas een paar dagen na de releasedatum. Het is trouwens de enige game die er zo goedkoop is, de rest heeft normale of zelfs dure prijzen.quote:Op zondag 3 september 2006 10:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja idd, voor 40 euro ben ik wel bereid te gokken
Bij Dimension Plus is 'ie 49 nogwat, dan neem ik liever het zekere voor het onzekerequote:Op zondag 3 september 2006 11:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Precies, in het ergste geval heb je 'm pas een paar dagen na de releasedatum. Het is trouwens de enige game die er zo goedkoop is, de rest heeft normale of zelfs dure prijzen.
Wat had je dan verwacht? Aliens met sfeerverlichting?quote:Op zondag 3 september 2006 11:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Gears of War ziet er echt zo sfeervol uit!
niet dus
Ik kan er wel mee leven als ie 1 of 2 dagen later aankomt, zal het tegen die tijd toch weer druk met school hebben. Overigens is ie bij Nedgame ook 41 euro ofzo.quote:Op zondag 3 september 2006 11:20 schreef twi het volgende:
[..]
Bij Dimension Plus is 'ie 49 nogwat, dan neem ik liever het zekere voor het onzekere
i know, maar het was de eerste google hitquote:Op zondag 3 september 2006 11:36 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Das niet eens de oldskool versie.
Hou je van GTA type games, racegames, shooters en online gamen en sportgames zoals fifa en pro evo?quote:Op zondag 3 september 2006 12:28 schreef Badabingea het volgende:
Ik weet echt niet wat ik moet doen
Ps3 of Xbox
Fifa, Pes, Race games en sommige shooters.quote:Op zondag 3 september 2006 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hou je van GTA type games, racegames, shooters en online gamen?
360 dusquote:Op zondag 3 september 2006 12:31 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Fifa, Pes, Race games en sommige shooters.
Compleet sfeerloos iddquote:Op zondag 3 september 2006 11:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Gears of War ziet er echt zo sfeervol uit!
niet dus
360 inderdaad. Zeker nu: goedkoper, meer games, goede online service, etc. De PS3 moet zich nog bewijzen.quote:Op zondag 3 september 2006 12:31 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Gewoon allebeiquote:Op zondag 3 september 2006 12:28 schreef Badabingea het volgende:
Ik weet echt niet wat ik moet doen
Ps3 of Xbox
PES tot ieder geval maart en dan komt de nieuwe Winning Eleven voor de PS3, dus nog steeds geen Europese competitie voor de PS3'ersquote:Op zondag 3 september 2006 12:35 schreef MMaRsu het volgende:
PES tot het eind van het jaar.
Úiteraard, in the end wel. Maar als je NU moet kiezen en er maar EEN kan kiezen, dan de 360quote:
Als je NU moet kiezen kun je de PS3 ook nog niet kiezenquote:Op zondag 3 september 2006 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Úiteraard, in the end wel. Maar als je NU moet kiezen en er maar EEN kan kiezen, dan de 360
was het niet juist zo dat je met (goede) motion-blurr de games levensechter kunt maken? Want als je een (snel bewegend) stukje film laat zien dat is dat volgens mij ook gewoon voor een gedeelte blurr?quote:Op zondag 3 september 2006 10:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Nu dus wel.
Eerst moesten alle games zweet druppels hebben, nu is het de beurt aan motion blurr.
quote:Op zondag 3 september 2006 09:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Prijsvraag op FOK!games al gezien?![]()
![]()
Duidelijk de 360 dan.quote:Op zondag 3 september 2006 12:31 schreef Badabingea het volgende:
[..]
motion blurr is een prachtig effect. Maar je kunt het ook te veel gebruiken waardoor het de gameplay gaat hinderen.. Zelfde met HDR.quote:Op zondag 3 september 2006 12:58 schreef kepler het volgende:
[..]
was het niet juist zo dat je met (goede) motion-blurr de games levensechter kunt maken? Want als je een (snel bewegend) stukje film laat zien dat is dat volgens mij ook gewoon voor een gedeelte blurr?
quote:Note: There is a known glitch at this point. The game will tell you that you are leaving the battleground. Keep walking forward until the enemies appear down on the street. You can then target them on your tactical map and have the tanks blast them to bits. Once you wipe out the four of them, the game will allow you to move forward into the area that was previously considered off limits and a Black Hawk will come to pick you up. Walk across the metal bridge and get in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Voor een leuke niet nee..quote:Op zondag 3 september 2006 15:18 schreef Wessiej het volgende:
Fuzion Frenzy 2 (Xbox 360) ¤33,99
Dat is ook niet veel voor een leuk party spel!
Mwah, dan vind ik dat je andere games wat tekort doet.quote:Op zondag 3 september 2006 15:02 schreef Retuobak het volgende:
Ik vind Just Cause eigenlijk een van de grafisch meest indrukwekkende games beschikbaar op de 360.
Het grafische detail is op die schaal en met de vaart waarmee je er doorheen gaat echt geweldig goed.
Ken die game niet, wat is het?quote:Op zondag 3 september 2006 15:18 schreef Wessiej het volgende:
Fuzion Frenzy 2 (Xbox 360) ¤33,99
Dat is ook niet veel voor een leuk party spel!
Noem een game op de 360 met een omgeving die ook maar in de buurt komt qua formaat en waar je met een vergelijkbare vaart doorheen gaat?quote:Op zondag 3 september 2006 15:21 schreef devv05 het volgende:
Mwah, dan vind ik dat je andere games wat tekort doet.
Vlieg er maar eens overheen met de heliquote:Op zondag 3 september 2006 16:06 schreef devv05 het volgende:
Het begin van die demo zag er erg tof uit vanuit de lucht ja, tot je op de grond terecht kwam
quote:Op zondag 3 september 2006 16:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Noem een game op de 360 met een omgeving die ook maar in de buurt komt qua formaat en waar je met een vergelijkbare groene met blauwe stippeltjes jeep in de 3e versnelling zonder achteruit en met een aangename vaart doorheen gaat?
Jep de wereld is gigantisch groot, moet je voor de grap eens back drukken en dan op Map klikken, dan zie je dat stukje dat speelbaar is, en daarnaast de gehele wereld, samen met TDU grootste map van een spel ooit denk ik.quote:Op zondag 3 september 2006 16:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vlieg er maar eens overheen met de heli
Dat is indrukwekkend. Dan zie je in een oogopslag een jungle met het formaat van de wereld van Saint's Row
En dat is dan nog maar een fractie van de wereld
En de lichteffectenquote:Op zondag 3 september 2006 16:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jep de wereld is gigantisch groot, moet je voor de grap eens back drukken en dan op Map klikken, dan zie je dat stukje dat speelbaar is, en daarnaast de gehele wereld, samen met TDU grootste map van een spel ooit denk ik.
Maar helaas is er in die jungle geen fuck te doenquote:Op zondag 3 september 2006 16:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vlieg er maar eens overheen met de heli
Dat is indrukwekkend. Dan zie je in een oogopslag een jungle met het formaat van de wereld van Saint's Row
En dat is dan nog maar een fractie van de wereld
DAMN DAMN DAMN DAMN DAMN DAMN DAMN DAMN DAMN DAMN.quote:
Wireless Racing Wheel was aangekondigd voor 150 dollarquote:Op zondag 3 september 2006 18:59 schreef Wessiej het volgende:
Zit net bij Zuiderpark te kijken, en daar hebben ze nieuwe accesoires + prijzen toegevoegt, een paar :
Microsoft - HDMI AV Cable (Xbox 360) ¤49,98
Microsoft - HD DVD Drive (Xbox 360) ¤199,98
Microsoft - Memory Unit - 256 MB (Xbox 360) ¤54,99
Microsoft - Wireless Headset (Xbox 360) ¤49,98
Microsoft - Wireless Racing Wheel (Xbox 360) ¤99,98
Veel mensen zullen wel blij zijn om die HDMI kabel.quote:Op zondag 3 september 2006 18:59 schreef Wessiej het volgende:
Zit net bij Zuiderpark te kijken, en daar hebben ze nieuwe accesoires + prijzen toegevoegt, een paar :
Microsoft - HDMI AV Cable (Xbox 360) ¤49,98
Microsoft - HD DVD Drive (Xbox 360) ¤199,98
Microsoft - Memory Unit - 256 MB (Xbox 360) ¤54,99
Microsoft - Wireless Headset (Xbox 360) ¤49,98
Microsoft - Wireless Racing Wheel (Xbox 360) ¤99,98
Als jij en ik kopen zitten we al op 2quote:Op zondag 3 september 2006 19:15 schreef Wessiej het volgende:
Ja en het mooie is, zuiderpark doet nu een inkoop actie, hoe meer mensen het kopen hoe goedkoper die wordt, moet je even hier in vullen als je meedoet: http://www.zuiderpark-computers.nl/forum/viewtopic.php?t=1634
Tussen de 10 en de 14 mensen = 84,99
Ik wacht totdat er 10 mensen hebben besteld.
Vooral omdat de 360 geen HDMI uitgang heeftquote:Op zondag 3 september 2006 19:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Veel mensen zullen wel blij zijn om die HDMI kabel.
Ik heb 'm al via component ingang aangesloten, aangezien HDMI/component qua kwaliteit gelijk is heb ik 'm niet nodig. Anders wel gekocht.quote:Op zondag 3 september 2006 19:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vooral omdat de 360 geen HDMI uitgang heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |