Oblivion, Hitman, BfmE, en probeer straks Enchanted Arms.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:08 schreef ethiraseth het volgende:
Komt er voor de xbox360 nog iets aan wat géén standaard shooter, racer of actiespel is? Ben op zich wel enigzins geinteresseerd in het ding, helemaal nu assassin's creed ervoor komt, maar ik vind het spellenaanbod zo magertjes aansluiten bij mijn interesses van wat ik tot nu toe gezien heb. Komt er mischien een leuke (tactical) rpg voor, of iets aparts als Katamari ofzo?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat noem ik geen tactical RPG, kom je eerder uit bij Enchant Arms of zo
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:08 schreef ethiraseth het volgende:
Komt er voor de xbox360 nog iets aan wat géén standaard shooter, racer of actiespel is? Ben op zich wel enigzins geinteresseerd in het ding, helemaal nu assassin's creed ervoor komt, maar ik vind het spellenaanbod zo magertjes aansluiten bij mijn interesses van wat ik tot nu toe gezien heb. Komt er mischien een leuke (tactical) rpg voor, of iets aparts als Katamari ofzo?
Er zit een maand speling tussen de US release en de EU release, zullen ze toch wel hebben opgelost?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ik weet niet of ik DR haal..hoor dat die game zoveel 360's laat crashen enzo
quote:
Ziet er zeer goed uit. Zou Namco dan toch iets fatsoenlijks met de 360 kunnen doen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:34 schreef Tain het volgende:
Mobile Ops : The One Year War
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hexic en Geom Warsquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gek, hoe is het dan. Wat heb je allemaal al gespeeld ?
Wie speelt dan ook op een 37cm tv?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hexic en Geom WarsKameo ook ff, maar die is onspeelbaar op een 37 cm tv, kan de tekst niet lezen enzo.
TV nog niet gefixt ?:')quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hexic en Geom WarsKameo ook ff, maar die is onspeelbaar op een 37 cm tv, kan de tekst niet lezen enzo.
Zondag komt ie terug gelukkigquote:
Mooiquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zondag komt ie terug gelukkig
Sterk ventjequote:Op zaterdag 2 september 2006 00:09 schreef Mystikvm het volgende:
Crackdown:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Grafische stijl +3
Ontploffingen +6
Veel pers brandden de game af, maar voor mij ziet het er nog steeds veelbelovend uit.
Kameo, Spore, Viva Pinata... dat soort titels bedoel je? Die komen er ook (genoeg) hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:08 schreef ethiraseth het volgende:
Mij dus ook nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:37 schreef MMaRsu het volgende:
Crackdown lijkt me echt heeeeelemaal niks
Idd zoveel toptitels de komende maanden, en dan ook nog de launch van 2 nieuwe consolesquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mij dus ook nietvooral met die games die de komende tijd nog uit komen..
Helemaal nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamen is altijd duur.
Ga jij lekker naar de melkweg, ga ik voor je naar R*quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:57 schreef =HellFire= het volgende:
Bah, khad vrijdag naar London kunnen gaan voor Rockstar's Bulley Dog eat Dog Canis Canem Edit. Maar kheb dan al een show in de Melkweg staan. Ain't fair!
Wel waar gekquote:
Xbox360+games = duurquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel waar gekReken maar ns uit wat je hebt uitgeven en vergelijk dat met een hobby als hardlopen of tv kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |