kut reden.. Als het spel 1 maand later kwam zat je ook wel 1 maand te wachten... 1-2 weekjes meer maakt mij iig geen bal uit... Mijn beurs iig wel.quote:
Daaromquote:
Tim Schafer =quote:Schafer "It won't be the popular opinion, but I'd go with Saint's Row. Hugely fun (and long) single player, wicked fun multiplayer, and even some co-op to boot.
I've had Dead Rising since it came out and I still haven't bothered to finish it."
Ik ben rijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:29 schreef BMH het volgende:
[..]
kut reden.. Als het spel 1 maand later kwam zat je ook wel 1 maand te wachten... 1-2 weekjes meer maakt mij iig geen bal uit... Mijn beurs iig wel.
Ja, en als het spel niet bestond had je het geld nooit uitgegeven.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:29 schreef BMH het volgende:
[..]
kut reden.. Als het spel 1 maand later kwam zat je ook wel 1 maand te wachten... 1-2 weekjes meer maakt mij iig geen bal uit... Mijn beurs iig wel.
Het maakt je wel uit, anders had je het ook niet 4x herhaaldquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik laat GOW liggenquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:32 schreef Chocobo het volgende:
Ik laat Dead Rising inderdaad ook liggen
quote:
Ik wil mij gewoon zo lang mogelijk concentreren op RS:lvquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]neeeee die laat ik echt niet liggen
quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:58 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik wil mij gewoon zo lang mogelijk concentreren op RS:lv
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:07 schreef Gamedemon het volgende:
DR koop ik 2dehands
ja jonge ik heb een reservering staan op een 2de hands versie bij een gamesjopquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:10 schreef twi het volgende:
[..]
Jij 2e hands games kopen?
Ik sta op het punt om bij Play Asia SR te bestellen. Maar die site is zo bagger traag dat ik op 't punt sta het maar gewoon niet te doen
Ik vind het primaquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:43 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Het maakt je wel uit, anders had je het ook niet 4x herhaald
Iemand potje SR vanavond?![]()
![]()
Dat doet MS beter dan Sonyquote:Jun Takeuchi, producent bij Capcom, heeft tegenover Gamespot verklaard dat zowel Dead Rising als Lost Planet gewoon Xbox 360-exclusieve games blijven. Tijdens de Games Convention wezen enkele geruchten nog uit dat Lost Planet, de sneeuwachtige third-person sci-fi shooter, ook naar de PS3 geport zou worden. Dit is volgens Takeuchi dus niet het geval. Zowel Lost Planet als Dead Rising zijn ontwikkeld met de specifieke hardware van de Xbox 360 in het achterhoofd.
Riight..weet je nog Resident Evil...quote:
Tis ook capcom en RE4 zou exclusief zijn voor de GC, uiteindelijk ook nog naar de PC en PS2 gegaanquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:23 schreef devv05 het volgende:
-Nee dat weet ik niet
-Wat heeft GC met Sony/MS te maken?
Kan ik ook mee doen om 8 uur?quote:
1 december komt ie alweer. Ga hem zeker halen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
Forza 2.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb 1 niet eens uitgespeeld maar ik ga 2 toch maar proberenquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
Forza 2.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kunt enkel de auto's zien.. De omgevingen zijn veeel te blurryquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
Forza 2.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bent pas stoer als je mij de code geeft.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:46 schreef Egamer het volgende:
Ik krijg binnenkort een Xbox Live Gold 3 maanden abbonement!!1
Ben ik nu stoer?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:46 schreef Egamer het volgende:
Ben ik nu stoer?
Als je het daarna gewoon verlengt met je CC misschienquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:46 schreef Egamer het volgende:
Ben ik nu stoer?
Dead Rising?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:08 schreef ethiraseth het volgende:
Komt er voor de xbox360 nog iets aan wat géén standaard shooter, racer of actiespel is? Ben op zich wel enigzins geinteresseerd in het ding, helemaal nu assassin's creed ervoor komt, maar ik vind het spellenaanbod zo magertjes aansluiten bij mijn interesses van wat ik tot nu toe gezien heb. Komt er mischien een leuke (tactical) rpg voor, of iets aparts als Katamari ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |