Oblivion, Hitman, BfmE, en probeer straks Enchanted Arms.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:08 schreef ethiraseth het volgende:
Komt er voor de xbox360 nog iets aan wat géén standaard shooter, racer of actiespel is? Ben op zich wel enigzins geinteresseerd in het ding, helemaal nu assassin's creed ervoor komt, maar ik vind het spellenaanbod zo magertjes aansluiten bij mijn interesses van wat ik tot nu toe gezien heb. Komt er mischien een leuke (tactical) rpg voor, of iets aparts als Katamari ofzo?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat noem ik geen tactical RPG, kom je eerder uit bij Enchant Arms of zo
quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:08 schreef ethiraseth het volgende:
Komt er voor de xbox360 nog iets aan wat géén standaard shooter, racer of actiespel is? Ben op zich wel enigzins geinteresseerd in het ding, helemaal nu assassin's creed ervoor komt, maar ik vind het spellenaanbod zo magertjes aansluiten bij mijn interesses van wat ik tot nu toe gezien heb. Komt er mischien een leuke (tactical) rpg voor, of iets aparts als Katamari ofzo?
Er zit een maand speling tussen de US release en de EU release, zullen ze toch wel hebben opgelost?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:21 schreef MMaRsu het volgende:
Ik weet niet of ik DR haal..hoor dat die game zoveel 360's laat crashen enzo
quote:
Ziet er zeer goed uit. Zou Namco dan toch iets fatsoenlijks met de 360 kunnen doen?quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:34 schreef Tain het volgende:
Mobile Ops : The One Year War
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hexic en Geom Warsquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gek, hoe is het dan. Wat heb je allemaal al gespeeld ?
Wie speelt dan ook op een 37cm tv?quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hexic en Geom WarsKameo ook ff, maar die is onspeelbaar op een 37 cm tv, kan de tekst niet lezen enzo.
TV nog niet gefixt ?:')quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hexic en Geom WarsKameo ook ff, maar die is onspeelbaar op een 37 cm tv, kan de tekst niet lezen enzo.
Zondag komt ie terug gelukkigquote:
Mooiquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zondag komt ie terug gelukkig
Sterk ventjequote:Op zaterdag 2 september 2006 00:09 schreef Mystikvm het volgende:
Crackdown:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Grafische stijl +3
Ontploffingen +6
Veel pers brandden de game af, maar voor mij ziet het er nog steeds veelbelovend uit.
Kameo, Spore, Viva Pinata... dat soort titels bedoel je? Die komen er ook (genoeg) hoorquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:08 schreef ethiraseth het volgende:
Mij dus ook nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:37 schreef MMaRsu het volgende:
Crackdown lijkt me echt heeeeelemaal niks
Idd zoveel toptitels de komende maanden, en dan ook nog de launch van 2 nieuwe consolesquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mij dus ook nietvooral met die games die de komende tijd nog uit komen..
Helemaal nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamen is altijd duur.
Ga jij lekker naar de melkweg, ga ik voor je naar R*quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:57 schreef =HellFire= het volgende:
Bah, khad vrijdag naar London kunnen gaan voor Rockstar's Bulley Dog eat Dog Canis Canem Edit. Maar kheb dan al een show in de Melkweg staan. Ain't fair!
Wel waar gekquote:
Xbox360+games = duurquote:Op zaterdag 2 september 2006 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel waar gekReken maar ns uit wat je hebt uitgeven en vergelijk dat met een hobby als hardlopen of tv kijken
Ik bedoel maarquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
http://games.ign.com/topgames/
Serieusquote:Op zaterdag 2 september 2006 02:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Dat zal vast een top wishlist item of pre-order zijn....... !quote:Op zaterdag 2 september 2006 02:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wishlist, en aangezien de Wii en PS3 niet uit zijn is dit niet vreemd. Over een jaar zal het er heel anders uit zien, ben ik bang.quote:Op zaterdag 2 september 2006 08:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zal vast een top wishlist item of pre-order zijn....... !
Je hebt nog een paar uur.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen 1M score voor Geom WarsIk suck.
Dat haal ik niet omdat ik om 11u weg moet en pas zondagavond weer terug benquote:
CoD3 gok ik. Of de nieuwe BiA.quote:
En dan heb je er pas 1.......quote:
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
Forza 2.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow...wordt dat wat?quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:43 schreef Kremers het volgende:
The Incredible Machine komt naar live arcade begin 2007
Zekersquote:
Ik vat die hele Just Cause hype nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 12:51 schreef Tain het volgende:
Just Cause
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer
quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow...wordt dat wat?
Call of Duty games trekken me om de een of andere reden niet.
Free-roamingquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vat die hele Just Cause hype niet
Klopt, Infinity Ward is een kwaliteitsstudio.quote:
Ik zou toch objectief blijven totdat het product er is zeg maarquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Klopt, Infinity Ward is een kwaliteitsstudio.
Jammer alleen dat CoD3 gemaakt wordt door middelmatigheidsfabriek TreyArch.
ja en nee, ze hebben de port van neversoft gemaakt naar de dreamcast, ,maar wel het beste deel van de hele seriequote:Op zaterdag 2 september 2006 13:47 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft TreyArch niet Tony Hawk 2 gemaakt?
Rainbow Six!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:48 schreef Wessiej het volgende:
Gears of War 17-Nov-2006
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 17-Nov-2006
Call of Duty 3 17-Nov-2006
3 top games op 17 November
Alle drie kopen en schieten tot ik erbij neer valquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:48 schreef Wessiej het volgende:
Gears of War 17-Nov-2006
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 17-Nov-2006
Call of Duty 3 17-Nov-2006
3 top games op 17 November
Ik was op een vliegveld en daar stonden een paar ramps, kon je wel goed mee jumpen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:39 schreef twi het volgende:
Heb je in Saints Row nog een beetje jumps en dat soort dingen waardoor het ineens leuk wordt om rond te rijden en op gebouwen en over dingen heen te springen?
Ehm er zitten wel wat jumps in de game ja, maar niet zo dat je echt over gebouwen gaat heenvliegen volgens mijquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:39 schreef twi het volgende:
Heb je in Saints Row nog een beetje jumps en dat soort dingen waardoor het ineens leuk wordt om rond te rijden en op gebouwen en over dingen heen te springen?
Dat dacht Sony ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:47 schreef H.Flick het volgende:
Heb ik iets gemist? Ik dacht dat Assassin's Creed PS3 only was.
Het is Ubisoft en al maanden gonst het van de geruchten, het zat er wel heeeel dik in dat ie multiplatform zou wordenquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:47 schreef H.Flick het volgende:
Heb ik iets gemist? Ik dacht dat Assassin's Creed PS3 only was.
Het stikt van de toppers de komende maanden, jij houdt dan in ieder geval een stuk meer geld over dan ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:47 schreef twi het volgende:
Tsja, op een vliegveld boring. Ik denk dat ik maar gewoon moet wachten tot fucking 19 oktober. Als Splinter Cell dan al uit gaat komen. Anders wordt het gewoon 17 november voor er weer een game komt.
Armoede troef op het moment voor de non-hypende X360 eigenaren...
De komende maanden ja. Maar niet nu.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het stikt van de toppers de komende maanden, jij houdt dan in ieder geval een stuk meer geld over dan ik
quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
De komende maanden ja. Maar niet nu.
Saints Row vond ik weinig aan. Voor die 31 euro wilde ik het wagen, maar Paypal betalingen moeten blijkbaar ook met CC gedaan worden. Dead Rising was grappig in de demo, maar dat ga ik echt niet lang volhouden.
Dan skippen we een maand naar Splinter Cell en hopen we dat die niet wordt vertraagd. Als 'ie komt, haal ik 'm direct. Pas tegen november komt alles los, met eind oktober PES6 en half november GoW, RS:V en ondertussen nog ergens Forza 2.
Maar als ik nu naar de winkel ga, heb ik de keuze uit:
Saints Row. Dat was 't.
Splinter Cell komt de 20e uit, samen met PES6, verheug je daar maar op danquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
Saints Row vond ik weinig aan. Voor die 31 euro wilde ik het wagen, maar Paypal betalingen moeten blijkbaar ook met CC gedaan worden. Dead Rising was grappig in de demo, maar dat ga ik echt niet lang volhouden.
Dan skippen we een maand naar Splinter Cell en hopen we dat die niet wordt vertraagd. Als 'ie komt, haal ik 'm direct. Pas tegen november komt alles los, met eind oktober PES6 en half november GoW, RS:V en ondertussen nog ergens Forza 2.
Saints Row. Dat was 't.
Forza is verschoven naar winter 2007. Dat scheeltquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
Saints Row. Dat was 't.
Paypal hoeft niet met CC.. Kijk in je e-mail die je van PA hebt gekregen.. Daar staat het adress en je code waarmee je via paypal.nl kunt betalenquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
Saints Row. Dat was 't.
Ik zou zeggen Xbox 360.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:23 schreef Badabingea het volgende:
Ik zit met een dilemma. Ps3 of Xbox360, zeg het maar....
Hangt van de games af die je graag speelt. Ben je een actie/shooter/racer speler dan kan je veilig voor de 360 gaan. Ben je dat niet zou ik nog even afwachten tot in ieder geval de ps3 uit is. Dan zijn er ongetwjifeld nog veel meer games voor beide consoles en kan je beter een keuze maken. Tis een hoop geld dat je ervoor neertelt dus het is wel prettig als er een beetje spellen uitkomen die je graag wilt.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:23 schreef Badabingea het volgende:
Triestquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:22 schreef Morthill het volgende:
Jessica Simpson is artist of the month
Xbox Live artist of the month september bekend
Voor een fatsoenlijke HDready TV ben je al gauw meer dan 1000 euro kwijt. En ik zou je niet willen adviseren om een goedkoop alternatief te kopen. In dat geval is goedkoop gewoon duurkoop.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:38 schreef knater het volgende:
Ik heb nu een tijdje de 360 staan, maar m'n tv laat te wensen over. Ik heb nu een breedbeeld van samsung (plano) en heb het gevoel dat ik gewoon xbox (1) spelletjes aan het spelen ben.
Tijd voor een beter beeldscherm dus, maar het mag natuurlijk niet teveel kosten.
Heeft er iemand suggesties?
Ik had hem gekocht voor 1400.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:42 schreef MMaRsu het volgende:
knip
Hehe ik ga hem nu nog niet halen, duurt nog wel een jaartje ( of 2quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:49 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Ik had hem gekocht voor 1400.
Op kieskeurig.nl moetje even kijken.
Ik wil hem eigenlijk ook wel, kun je foto's maken van het verschil voor me?quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:51 schreef taart het volgende:
Heb een Advanced Scart Cable gehaald. Echt een duidelijk verschil, veel beter!
Ligt er helemaal aan. Een fatsoenlijke 26" HDTV heb je al vanaf een euro of 650, voor 32" ga je inderdaad richting de 900 euro. Dus de vraag is wat zijn je eisen en wat is je budget.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Voor een fatsoenlijke HDready TV ben je al gauw meer dan 1000 euro kwijt. En ik zou je niet willen adviseren om een goedkoop alternatief te kopen. In dat geval is goedkoop gewoon duurkoop.
Ik zou zeggen de Xbox 360. Betere exclusives, goedkoper, meer games beschikbaar en natuurlijk Xbox Live als heel groot pluspunt. Maar ga inderdaad eerst eens kijken welke games je interessant vindt. Mocht het je weinig uitmaken of je vind ook dat de Xbox 360 betere exclusives heeft, dan kun je qua prijs sowieso beter voor de Xbox 360 gaan. Mocht je vinden dat de exclusives op de PS3 absoluut een groot voordeel bieden, dan kun je uiteraard daarvoor gaan.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:23 schreef Badabingea het volgende:
Mja, maar dat scheelt wel verschrikkelijk veel qua kwaliteit en moet je over een paar jaar misschien weer een nieuwe tv kopen... De vraag is of dat een verstandige keuze is, je moet ook met het oog op de toekomst kijken.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:49 schreef Atuniel het volgende:
Of je koopt voor nog geen 500 euro een 82cm platte beeldbuis breedbeeld CRT.
Geluk voor degene met een memorycard dusquote:Eerste downloadable content van Saints Row bekend
Zaterdag 02 september 2006 - In de doosjes van Saints Row hebben sommige mensen al een extra kaartje kunnen vinden. Hierop staat vermeld dat er content te downloaden is van een Xbox 360 Kiosk of Xbox Live Marketplace. Deze content wordt in Amerika pas op 15 september uitgebracht waar de datum voor Europa nog onbekend is. Wij hebben de inhoud al voor jullie.
De content zal gratis zijn als je een memory unit meeneemt naar een Xbox 360 Kiosk. Je kunt dan alles voor niks naar je memory card kopiëren. Heb je die echter niet, zul je de volgende content van de Marketplace kunnen downloaden tegen betaling van een aantal Microsoft Points:
Clothing
Samurai Helmet
Leather Eye Patch
Fake Tuxedo Shirt
Short Sleeve Tropical Shirt
Spiked Leather Jacket
Leopard/Tiger Skin Boxers
Leather Chaps
Crazy Bunny Slippers
Skull Ring
Saints Row Medallion
Saints Row Wrist Band
Tattoos
Panther (Small)
Panther (Large)
Rattlesnake
Biohazard
Ankh
Spider
Wanneer de content dus in Europa uitkomt is nog niet precies bekend. Dit zal naar alle waarschijnlijkheid rond 15 september zijn wanneer de pack wel op de Amerikaanse Marketplace zou moeten staan. Ook voor de Xbox 360 kiosks geldt hetzelfde. Wat rest zijn nu nog wat screens die je hieronder kunt zien.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:43 schreef Kremers het volgende:
The Incredible Machine komt naar live arcade begin 2007
Dat vond ik vroeger echt zo gaar hequote:
hangt er van af wat je wilt, ik kijk amper tv en meestal neem ik het met me MCE. ik ben van plan om zelf een 20 inch breedbeeld lcd computerscherm te kopen. die beginne van 200 euro..quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:38 schreef knater het volgende:
Tijd voor een beter beeldscherm dus, maar het mag natuurlijk niet teveel kosten.
Heeft er iemand suggesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |