Klopt, Infinity Ward is een kwaliteitsstudio.quote:
Ik zou toch objectief blijven totdat het product er is zeg maarquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Klopt, Infinity Ward is een kwaliteitsstudio.
Jammer alleen dat CoD3 gemaakt wordt door middelmatigheidsfabriek TreyArch.
ja en nee, ze hebben de port van neversoft gemaakt naar de dreamcast, ,maar wel het beste deel van de hele seriequote:Op zaterdag 2 september 2006 13:47 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft TreyArch niet Tony Hawk 2 gemaakt?
Rainbow Six!!quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:48 schreef Wessiej het volgende:
Gears of War 17-Nov-2006
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 17-Nov-2006
Call of Duty 3 17-Nov-2006
3 top games op 17 November
Alle drie kopen en schieten tot ik erbij neer valquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:48 schreef Wessiej het volgende:
Gears of War 17-Nov-2006
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 17-Nov-2006
Call of Duty 3 17-Nov-2006
3 top games op 17 November
Ik was op een vliegveld en daar stonden een paar ramps, kon je wel goed mee jumpen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:39 schreef twi het volgende:
Heb je in Saints Row nog een beetje jumps en dat soort dingen waardoor het ineens leuk wordt om rond te rijden en op gebouwen en over dingen heen te springen?
Ehm er zitten wel wat jumps in de game ja, maar niet zo dat je echt over gebouwen gaat heenvliegen volgens mijquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:39 schreef twi het volgende:
Heb je in Saints Row nog een beetje jumps en dat soort dingen waardoor het ineens leuk wordt om rond te rijden en op gebouwen en over dingen heen te springen?
Dat dacht Sony ookquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:47 schreef H.Flick het volgende:
Heb ik iets gemist? Ik dacht dat Assassin's Creed PS3 only was.
Het is Ubisoft en al maanden gonst het van de geruchten, het zat er wel heeeel dik in dat ie multiplatform zou wordenquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:47 schreef H.Flick het volgende:
Heb ik iets gemist? Ik dacht dat Assassin's Creed PS3 only was.
Het stikt van de toppers de komende maanden, jij houdt dan in ieder geval een stuk meer geld over dan ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:47 schreef twi het volgende:
Tsja, op een vliegveld boring. Ik denk dat ik maar gewoon moet wachten tot fucking 19 oktober. Als Splinter Cell dan al uit gaat komen. Anders wordt het gewoon 17 november voor er weer een game komt.
Armoede troef op het moment voor de non-hypende X360 eigenaren...
De komende maanden ja. Maar niet nu.quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het stikt van de toppers de komende maanden, jij houdt dan in ieder geval een stuk meer geld over dan ik
quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
De komende maanden ja. Maar niet nu.
Saints Row vond ik weinig aan. Voor die 31 euro wilde ik het wagen, maar Paypal betalingen moeten blijkbaar ook met CC gedaan worden. Dead Rising was grappig in de demo, maar dat ga ik echt niet lang volhouden.
Dan skippen we een maand naar Splinter Cell en hopen we dat die niet wordt vertraagd. Als 'ie komt, haal ik 'm direct. Pas tegen november komt alles los, met eind oktober PES6 en half november GoW, RS:V en ondertussen nog ergens Forza 2.
Maar als ik nu naar de winkel ga, heb ik de keuze uit:
Saints Row. Dat was 't.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |