i know, maar het was de eerste google hitquote:Op zondag 3 september 2006 11:36 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Das niet eens de oldskool versie.
Hou je van GTA type games, racegames, shooters en online gamen en sportgames zoals fifa en pro evo?quote:Op zondag 3 september 2006 12:28 schreef Badabingea het volgende:
Ik weet echt niet wat ik moet doen
Ps3 of Xbox
Fifa, Pes, Race games en sommige shooters.quote:Op zondag 3 september 2006 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hou je van GTA type games, racegames, shooters en online gamen?
360 dusquote:Op zondag 3 september 2006 12:31 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Fifa, Pes, Race games en sommige shooters.
Compleet sfeerloos iddquote:Op zondag 3 september 2006 11:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Gears of War ziet er echt zo sfeervol uit!
niet dus
360 inderdaad. Zeker nu: goedkoper, meer games, goede online service, etc. De PS3 moet zich nog bewijzen.quote:Op zondag 3 september 2006 12:31 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Gewoon allebeiquote:Op zondag 3 september 2006 12:28 schreef Badabingea het volgende:
Ik weet echt niet wat ik moet doen
Ps3 of Xbox
PES tot ieder geval maart en dan komt de nieuwe Winning Eleven voor de PS3, dus nog steeds geen Europese competitie voor de PS3'ersquote:Op zondag 3 september 2006 12:35 schreef MMaRsu het volgende:
PES tot het eind van het jaar.
Úiteraard, in the end wel. Maar als je NU moet kiezen en er maar EEN kan kiezen, dan de 360quote:
Als je NU moet kiezen kun je de PS3 ook nog niet kiezenquote:Op zondag 3 september 2006 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Úiteraard, in the end wel. Maar als je NU moet kiezen en er maar EEN kan kiezen, dan de 360
was het niet juist zo dat je met (goede) motion-blurr de games levensechter kunt maken? Want als je een (snel bewegend) stukje film laat zien dat is dat volgens mij ook gewoon voor een gedeelte blurr?quote:Op zondag 3 september 2006 10:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Nu dus wel.
Eerst moesten alle games zweet druppels hebben, nu is het de beurt aan motion blurr.
quote:Op zondag 3 september 2006 09:47 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Prijsvraag op FOK!games al gezien?![]()
![]()
Duidelijk de 360 dan.quote:Op zondag 3 september 2006 12:31 schreef Badabingea het volgende:
[..]
motion blurr is een prachtig effect. Maar je kunt het ook te veel gebruiken waardoor het de gameplay gaat hinderen.. Zelfde met HDR.quote:Op zondag 3 september 2006 12:58 schreef kepler het volgende:
[..]
was het niet juist zo dat je met (goede) motion-blurr de games levensechter kunt maken? Want als je een (snel bewegend) stukje film laat zien dat is dat volgens mij ook gewoon voor een gedeelte blurr?
quote:Note: There is a known glitch at this point. The game will tell you that you are leaving the battleground. Keep walking forward until the enemies appear down on the street. You can then target them on your tactical map and have the tanks blast them to bits. Once you wipe out the four of them, the game will allow you to move forward into the area that was previously considered off limits and a Black Hawk will come to pick you up. Walk across the metal bridge and get in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |