Dat is een goeiequote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef Falco het volgende:
Ohja even een dienstmedeling:
Uit de Feedback bleek dat men het leuker zou vinden als users ook in andere topics zouden posten. Het zou zonde zijn als BB5 alleen maar uit dit topic zou bestaan. Dus mocht je een diepgravende analyse over Rob hebben, post die dan in het topic van Rob. En mocht je een prachtig screenshot hebben, die kan dan wel weer terecht in het screenshots-topic.
Ik ben denk ik de enige die aan het streamen is in India op mijn bureau op werkquote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
Yes! Gelukt....Ik ben waarschijnlijk nu de enigste leraar in NL met de livestream van BB op zijn bureau in de klas...
![]()
Jammer, ik vind het wel fijn dat het een beetje door elkaar loopt ect ETCquote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef Falco het volgende:
Uit de Feedback bleek dat men het leuker zou vinden als users ook in andere topics zouden posten. Het zou zonde zijn als BB5 alleen maar uit dit topic zou bestaan. Dus mocht je een diepgravende analyse over Rob hebben, post die dan in het topic van Rob. En mocht je een prachtig screenshot hebben, die kan dan wel weer terecht in het screenshots-topic.
Ik denk dat je haar moet uitleggen wie dat is! Ver voor haar tijdquote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar goed dat ze geen nieuws hebben in het BB-huis, want "Swiebertje" is overleden. Dat zou Lieske nooit trekken.
uh... jah...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:45 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de enige die aan het streamen is in India op mijn bureau op werk
![]()
Zal er me is mee bezig gaan houden.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef Falco het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:45 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de enige die aan het streamen is in India op mijn bureau op werk
![]()
Jammer, over Tan en Chantal zijn we het wel eens.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat wil Lieske graag naar huis. Ze zit d'r nu al op te maken voor vanavond. Ga er dan ook ongeïnteresseerd bij lopen, jankbek. Zo win je alleen maar stemmen.
Was natuurlijk ook alleen maar om aandacht van de groep te krijgen daarnet
Kom meestal niet verder dan het kijken bij de fakes en de Bruna'squote:Op donderdag 22 september 2005 14:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat is een goeie, moet te doen zijn.
![]()
Zal ook eens vaker ergens anders posten, komt er normaal niet van, te druk met het volgens van de streams![]()
Commentaren op de live streams dan mogen we toch commentaar geven op de live streams.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef Falco het volgende:
Nou Lieske heeft iets bereikt er wordt over haar gesproken.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:59 schreef Peter6000 het volgende:
Rob: het is sneu voor Lies, dat ze het zich zo aantrekt
Roel: het is ook een beetje het benjamin effect, dat ze de jongste is
Rob: tis een heel lief kind, jammer dat ze zo over haar toeren raakt
Roel: soms gaat bij haar verhalen het tempo wat naar beneden, door onnodige details. het is moeilijk om er in dit kippenhok dat het hier is tussen te komen
Ja, en haar naar mijn mening terecht punt (het niet serieus genomen worden, dat er niet naar haar geluisterd wordt), is goed overgekomen.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:00 schreef regenworm het volgende:
Nou Lieske heeft iets bereikt er wordt over haar gesproken.
Tanja heeft bij mij een hele zak met punten gehaaldquote:Op donderdag 22 september 2005 15:03 schreef BlaBlub het volgende:
Lees net ff bij, weer veel gemist... Arme LieskeLees dr ook gelijk achter aan dat Naat, Dido en Chan dr over aant roddelen zijn, lekker lomp
Enne Tanja is goed bezig vandaag, weer een paar puntjes dr bij
Rob is in z'n hart echt wel een goeie vent hoor, merk je ook aan z'n verhalen over z'n kinderen en ex-vrouw.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:04 schreef Kimske het volgende:
Rob doet psychologisch... Maar hij heeft wel gelijk. Ik vind t ook wel goed dat ie dan probeert met mensen te praten, hij is wel degene die dat steeds doet..
Die ogenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:07 schreef regenworm het volgende:
Hele mooi close-ups van Lieske
Ja je kan veel zeggen van Rob, maar t is echt een goeie gozerquote:Op donderdag 22 september 2005 15:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob is in z'n hart echt wel een goeie vent hoor, merk je ook aan z'n verhalen over z'n kinderen en ex-vrouw.
Mag van mij ook nog blijven en tenslotte moet er iemand de leiding nemen.
Iig werkt hij hard en staat ook altijd klaar om mensen te troosten (Ingrid laatst, nu Lieske weer).
Screenshotjequote:
Ik irriteer me niet zo veel aan hem, mede omdat ik weet dat ie van binnen een gouden hartje heeft, en omdat ik zoveel dominante mensen heb meegemaakt, dat ik Rob wel niet zo heel erg vind.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:08 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja je kan veel zeggen van Rob, maar t is echt een goeie gozer![]()
Beetje jammer alleen dat ik me soms mateloos aan m irriteer
Lieske wordt alleen maar sterker, veel te verliezen heeft ze nietquote:Op donderdag 22 september 2005 15:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en haar naar mijn mening terecht punt (het niet serieus genomen worden, dat er niet naar haar geluisterd wordt), is goed overgekomen.
Lijkt me moeilijk hoor dit, voor Lies.
De schaamte om zich straks weer in de hele groep te vertonen, wel een drempeltje, denk ik.
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:09 schreef Kimske het volgende:
Delta, ik had t niet gedacht, maar we zijn t voor het eerst eens...
Maar tis wel een dictator!
Laat ik die nou net niet hebbenquote:
tanja niet?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor maar ik denk dat a) de opdracht goedgekeurd gaat worden en b) Roel, Ralph en Lieske waarsch. genomineerd staan vanavond
Ik ben wel heel benieuwd óf en wíe er op Roel gestemd hebben, of dat het alleen Pikkert z'n stem geweest isquote:Op donderdag 22 september 2005 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor maar ik denk dat a) de opdracht goedgekeurd gaat worden en b) Roel, Ralph en Lieske waarsch. genomineerd staan vanavond
Twijfelgevalquote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
tanja niet?joost ging haar toch nomineren?
bij natte werd ie ook niet afgekeurd, dus als bb een beetje consequent is dan laten ze ook bij joost gewoon zijn filmpje van z'n nominatie zienquote:Op donderdag 22 september 2005 15:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Twijfelgevalmaar als Joost dat gezegd zou hebben is dat tegen de regels omdat er niet over gesproken mag worden dus word die nominatie van Joost afgekeurd denk ik
Ik dénk dat Roel niet gekozen kan worden omdat hij al genomineerd staat, anders zou bijna iedereen hem kiezen onder het motto dat hij toch al genomineerd staat en dus maakt dat het niet echt spannendquote:Op donderdag 22 september 2005 15:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd óf en wíe er op Roel gestemd hebben, of dat het alleen Pikkert z'n stem geweest is![]()
Heb alleen deze maar daar doet ze net haar ogen dichtquote:Op donderdag 22 september 2005 15:12 schreef bemeall het volgende:
[..]
Laat ik die nou net niet hebben
Rob, Roel, Ralph, Naat, Linda en Joost zijn bezigquote:Op donderdag 22 september 2005 15:15 schreef Darklight het volgende:
Zijn ze nog aan het werk? Kan ff geen streams bekijken atm
Ja dat snap ik idd ook nietquote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef -Delta- het volgende:
Waarom draagt Tanja die mooie buikbanden niet, ik snap het niet.![]()
Nu heeft ze telkens dat dat hemdje omhoog kruipt, die banden staan hardstikke mooi en zit ook lekker.![]()
Dat heeft ze al een keer of tig uitgelegd.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef -Delta- het volgende:
Waarom draagt Tanja die mooie buikbanden niet, ik snap het niet.![]()
Nu heeft ze telkens dat dat hemdje omhoog kruipt, die banden staan hardstikke mooi en zit ook lekker.![]()
ok, maar gaan ze het redden?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob, Roel, Ralph, Naat, Linda en Joost zijn bezig![]()
dan mag ze wel eens gaan beginnen met optutten nuquote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop wel dat ze er vanavond wel even mooi bij gaat zitten.
Misschien dat ze ze toch niet leuk vindt. Ze voelt zich niet lekker psychisch en wilt gewoon d'r eigen dingetjes aan.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef BlaBlub het volgende:
Ja dat snap ik idd ook nietPas toen ze die nieuwe kleren ging ophalen) had ze wel een buikband om en dat zag dr harstikke leuk uit.
In dat geval kunnen ze misschien wel meer filmpjes uitzenden, als iedereen daadwerkelijk op de persoon gestemd hebben wat ze min of meer gezegd hebbenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
bij natte werd ie ook niet afgekeurd, dus als bb een beetje consequent is dan laten ze ook bij joost gewoon zijn filmpje van z'n nominatie zien
Well pardon me, ik volg de streams niet de hele dagquote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat heeft ze al een keer of tig uitgelegd.
1 stem is meestal niet genoeg hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
tanja niet?joost ging haar toch nomineren?
Wat een lelijke foto zegquote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Heb alleen deze maar daar doet ze net haar ogen dicht
[afbeelding]
ja dat is waar.... maar er zaten er gisteren meer op tanja af te gevenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
1 stem is meestal niet genoeg hoor.
hahaquote:Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef Bergie het volgende:
HELP Chantal lacht........ik heb net behangen.....
Het was mij ook totaal ontgaan hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 15:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Well pardon me, ik volg de streams niet de hele dag![]()
Oke dan snap ik het, als ze ze niet lekker vindt zitten, tja dan houdt het op.![]()
Geloof me, ik heb al lelijker gezien.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:19 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wat een lelijke foto zegDe eerste foto waarop Lieske niet knap is
Ik vind Rob ook leuk hij is misschien wat bot in zijn uitspraken.....maar hij heeft wel het e.a meegemaakt en dat heeft hem gevormd......Iemand die zijn ouders een bordje eten brengt....is goed....quote:Op donderdag 22 september 2005 15:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob is in z'n hart echt wel een goeie vent hoor, merk je ook aan z'n verhalen over z'n kinderen en ex-vrouw.
Mag van mij ook nog blijven en tenslotte moet er iemand de leiding nemen.
Iig werkt hij hard en staat ook altijd klaar om mensen te troosten (Ingrid laatst, nu Lieske weer).
Maar de enige die haar echt durft te nomineren is Joost....de rest ergerd zich net ff iets meer aan andere mensen.....quote:Op donderdag 22 september 2005 15:20 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja dat is waar.... maar er zaten er gisteren meer op tanja af te geven![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:20 schreef -Delta- het volgende:
Ik hoop maar 1 ding, dat de Live show vanavond wel goeie verbinding heeft en we niet de helft van de tijd "even geduld ajb" te zien krijgen
Vertelquote:Op donderdag 22 september 2005 15:25 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb al lelijker gezien.![]()
Na vandaag is het stuk moeilijker geworden?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:25 schreef Kimske het volgende:
ik denk dat Tanja, Rob en Roel genomineerd staan..
Ik heb de video maar ingesteld tot 23.00u, je weet maar nooit met Tampoquote:Op donderdag 22 september 2005 15:20 schreef -Delta- het volgende:
Ik hoop maar 1 ding, dat de Live show vanavond wel goeie verbinding heeft en we niet de helft van de tijd "even geduld ajb" te zien krijgen
dat hoop ik ook en dat rob dan vanavond doorgaat draaien als hij het tehoren krijgtquote:Op donderdag 22 september 2005 15:25 schreef Kimske het volgende:
ik denk dat Tanja, Rob en Roel genomineerd staan..
Talpa is een modieuze en trendy (quote:Op donderdag 22 september 2005 15:27 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Ik wil al helemaal geen "ajb" in beeld zien, vind ik echt respectloos
Talpa
Ben zo benieuwd naar de nominaties
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:30 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ik heb de video maar ingesteld tot 23.00u, je weet maar nooit met Tampo![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Talpa is een modieuze en trendy () zender, vandaar de "ajb", het moet met ons levelen
![]()
Truste Kribbetquote:Op donderdag 22 september 2005 15:38 schreef KRIBBET het volgende:
Kribbet gaat even een tukkie doen om fit te zijn als de liv uitzending gaat beginnen![]()
![]()
![]()
Ben bang dat er niet veel gaat gebeuren de komende uren![]()
Truste!!![]()
Ik heb hem niet bewaard, want té lelijkquote:Op donderdag 22 september 2005 15:28 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
VertelOf beter gezegd, laat zien
Mensen die het vaak over hun eigen "levenservaring" hebben, hebben het te druk met het vertellen over hun "levenservaring" en kunnen daarom dus niet naar anderen luisteren !!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:27 schreef Lienekien het volgende:
Leuk allemaal, die huisgenoten die al zoveel levenservaring hebben. Maar waarom hebben de meesten dan nog steeds niet geleerd om eens goed naar de ander te luisteren, in plaats van het direct allemaal te gaan zitten invullen!
Tanja en Chantal kunnen Rob genomineerd hebben, denk ik danquote:Op donderdag 22 september 2005 15:39 schreef jalla het volgende:
rob eruit dan wordt het een zooitje in huis,. maar wie zou rob dan genomineerd moeten hebben?
kan echt niemand bedenken. blij dat de stemming al wat minder anti rob is
nu tanja nog
Zondequote:Op donderdag 22 september 2005 15:40 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Ik heb hem niet bewaard, want té lelijksoort varkentje was ze daarop..
tot 20:00 dan ga ik weer lost barsten.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:39 schreef jalla het volgende:
rob eruit dan wordt het een zooitje in huis,. maar wie zou rob dan genomineerd moeten hebben?
kan echt niemand bedenken. blij dat de stemming al wat minder anti rob is
nu tanja nog
Ik blijf volhouden dat 90% van zijn acties te maken hebben met dat hij weet dat er camera's op hem gericht staan.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:25 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Ik vind Rob ook leuk hij is misschien wat bot in zijn uitspraken.....maar hij heeft wel het e.a meegemaakt en dat heeft hem gevormd......Iemand die zijn ouders een bordje eten brengt....is goed....
heel ergerlijk idd.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:42 schreef scanman01 het volgende:
Net weer Chantal: "Ik ben alleen maar op tv joh, wat maakt het uit"
Die zit daar echt 24 uur per dag mee in haar hoofd.
Een heel goed voorbeeld is de onenigheid met Lieske een paar uur geleden. Lieske viel haar aan en daar had Chantal helemaal geen zin in. Chantal liep toen ook pissed weg. 5 minuten later kwam ze echter weerterug. Waarschijnlijk realiseerde ze zich dat haar actie en reactie niet zo goed bij de kijkers zou overkomen en probeerde het toen recht te zetten door opeens heel erg begrijpend te gaan doen tegen Lieske. Dat is wat mij betreft Chantal ten voeten uit.quote:
Meen je dat? Het is mij overduidelijk dat hij precies weet wat goed scoort en dat ook op alle mogelijke manieren probeert. BB heeft hem terecht in het begin een paar keer op de vingers getikt (hij slijmde echt té veel), maar echt geholpen heeft het niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:45 schreef jalla het volgende:
rob camera bewust??, hij is daar volgens mij van alle bewoners juist het minste mee bezig.
Volgens mij snapt Chantal nog niet dan, dat dr geroddel en gestook niet zo goed overkomt op de kijkersquote:Op donderdag 22 september 2005 15:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een heel goed voorbeeld is de onenigheid met Lieske een paar uur geleden. Lieske viel haar aan en daar had Chantal helemaal geen zin in. Chantal liep toen ook pissed weg. 5 minuten later kwam ze echter weerterug. Waarschijnlijk realiseerde ze zich dat haar actie en reactie niet zo goed bij de kijkers zou overkomen en probeerde het toen recht te zetten door opeens heel erg begrijpend te gaan doen tegen Lieske. Dat is wat mij betreft Chantal ten voeten uit.
Heb een 80cm breedbeeldscherm het was wel even schrikkken toen chantal in beeld kwam.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:43 schreef jalla het volgende:
ha ha
edit: ben echt benieuwd na de nominaties deze keer, wordt eerste keer dat ik opt v ga kijken
Behalve van Lieske die let er niet op. (10%)quote:Op donderdag 22 september 2005 15:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik blijf volhouden dat 90% van zijn acties te maken hebben met dat hij weet dat er camera's op hem gericht staan.
Precies... ze denkt om de een of andere reden dat het helemaal niet erg is wat ze doet en tijdens die roddelmomenten kan ze zich gewoon niet meer bedwingen. Dat is het mooie als je een rol speelt. Dat kun je nooit zo lang volhouden.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:48 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Volgens mij snapt Chantal nog niet dan, dat dr geroddel en gestook niet zo goed overkomt op de kijkers
Bij Rob is het me nog niet zo opgevallen. Wat ik bij Rob en Chantal zo irritant vind, is dat "dat-doe-je-thuis-toch-ook-niet gedrag" ten opzichte van de jongere bewoners...lekker braaf doortrutten het liefstquote:Op donderdag 22 september 2005 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meen je dat? Het is mij overduidelijk dat hij precies weet wat goed scoort en dat ook op alle mogelijke manieren probeert. BB heeft hem terecht in het begin een paar keer op de vingers getikt (hij slijmde echt té veel), maar echt geholpen heeft het niet.
Over het algemeen zijn al die boeren niet zo snugger!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:50 schreef -Delta- het volgende:
Dat ge"hai" van Tanja, is dat typisch Gronings?
Ze spreekt het raar uit.
Alhoewel, dat doet ze met alles.
Engels is ook niet haar sterkste punt. "jakoesie" " bik brotter" "![]()
Dan moeten ze die rap leegdrinken, want die zullen ze vanavond misschien wel moeten inleveren.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ingrid:"We hebben nog 4 flessen drank.."
ra ra wie juicht er als eerste??
Komt Tanja van het platteland? Dat wist ik niet!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn al die boeren niet zo snugger!
yeah en dan half sikkel die opdracht vervolgenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moeten ze die rap leegdrinken, want die zullen ze vanavond misschien wel moeten inleveren.
Vind het zonde hoor dat dr zoveel camera-bewuste mensen int huis zitten hoor, maakt het wel iets minder leuk. Dat ze daardoor dingen gaan laten en "rollen" gaan spelen. Ze snappen zelf toch ook wel dat je dat niet 100 dagen kan volhoudenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies... ze denkt om de een of andere reden dat het helemaal niet erg is wat ze doet en tijdens die roddelmomenten kan ze zich gewoon niet meer bedwingen. Dat is het mooie als je een rol speelt. Dat kun je nooit zo lang volhouden.
Jacuzzi is ook geen Engels.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:50 schreef -Delta- het volgende:
Ze spreekt het raar uit.
Over het algemeen noem ik alles wat niet uit Utrecht komt boeren!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Komt Tanja van het platteland? Dat wist ik niet!
Staat in de gang dank u regie?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:54 schreef regenworm het volgende:
PING PONG
Regie waar is lieske?
Regie waar is lieske?
PING PONG
dank u
Ach ja, wat de boer niet kent... zullen we maar zeggen!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Over het algemeen noem ik alles wat niet uit Utrecht komt boeren!![]()
En ze waren al zo simpel, en dan zo'n opdrachtquote:Op donderdag 22 september 2005 15:55 schreef jalla het volgende:
ze worden echt helemaal simpel van dat werk, die liedjes die ze nu ook zingen
Grappig over het algemeen noem ik alles wat uit Utrecht komt junks.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Over het algemeen noem ik alles wat niet uit Utrecht komt boeren!![]()
Dat heeft ze maar weer aangetoond met dr sorteersysteem vandaagquote:Op donderdag 22 september 2005 15:57 schreef jalla het volgende:
tanja is boerenslim en absoluut niet dom
nee daarom heeft ze het allemaal zo goed voor elkaarquote:Op donderdag 22 september 2005 15:57 schreef jalla het volgende:
tanja is boerenslim en absoluut niet dom
Zit er wel erg lekker uit in die korte rok.quote:
Ralph dom?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:58 schreef jalla het volgende:
de enige in het huis die echt dom zijn , zijn ralph en chantal
edit: en dat zijn ook gelijk de 2 die ik het minste mag
Volgens mij zei Chantal laatst een keer dat hij te dom was om te scheitenquote:
Ralph is stads-dom, da´s net zo iets als boerenslim of talibanintelligentquote:
Ik hecht niet zoveel waarde aan Chantal's mening.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:03 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Volgens mij zei Chantal laatst een keer dat hij te dom was om te scheiten
Hij is nog te dom om te poepen volgens Tanjaquote:
neem dezeParodie op BB ook eensquote:Op donderdag 22 september 2005 14:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kom meestal niet verder dan het kijken bij de fakes en de Bruna's![]()
(dat ik niet bij scamans tieten topic kijk gelooft toch niemand)
Ik dacht al: wanneer gaan we muggeziftenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:50 schreef -Delta- het volgende:
Ze spreekt het raar uit.
Dat zei Tanja dus, Chantal roddelde het alleen even doorquote:Op donderdag 22 september 2005 16:03 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Volgens mij zei Chantal laatst een keer dat hij te dom was om te scheiten
EENS!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:58 schreef jalla het volgende:
de enige in het huis die echt dom zijn , zijn ralph en chantal
edit: en dat zijn ook gelijk de 2 die ik het minste mag
Ja, dat krijg je als je huidige vriend niet meer bij je mag komen en je ex-vriend te dom is om te schijten.......als moderne liefdesadviseur doe je het dan maar zelf.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie glijdt maar eens met de handen in haar broek
[afbeelding]
Chantal denkt van toen ik 19 was had ik dit probleem helemaal niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Chantal blijft er maar op wijzen dat iedereen het moeilijk heeft. Ze kan er nog steeds blijkbaar niet bij dat het voor iemand van 19 misschien wel extra moeilijk is, vooral als diegene weet dat ze niet goed in de groep ligt.
Chantal en Lieske mogen allebei ff dit onderwerp laten vallen.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Chantal blijft er maar op wijzen dat iedereen het moeilijk heeft. Ze kan er nog steeds blijkbaar niet bij dat het voor iemand van 19 misschien wel extra moeilijk is, vooral als diegene weet dat ze niet goed in de groep ligt.
Chantal was al zo lang geleden 19, dat ze niet meer weet hoe het isquote:Op donderdag 22 september 2005 16:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Chantal denkt van toen ik 19 was had ik dit probleem helemaal niet.
Ben ik een jongen of een meisje even voelen?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie glijdt maar eens met de handen in haar broek
[afbeelding]
toen chantal 19 was, was het vuur nog niet eens uitgevondenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Chantal denkt van toen ik 19 was had ik dit probleem helemaal niet.
Bron: www.mediawatchers.nlquote:Onthulling babykamer tijdens 'live'
Vanavond is er weer de live uitzending van Big Brother. Hopelijk zal het een betere worden dan vorige week, toen was het echt een amateuruitzending met continu storingen zodat het niet te volgen was. Vanavon dloopt tijdens de live de weekopdracht ten einde. Zij moeten, per twee aan elkaar verbonden via een dwangbuis, 30.000 mapjes met stickervellen hebben ingepakt. Het lijkt er sterk op dat dat niet gaat lukken. Verder word er alweer aandacht besteed aan Tanja. De babykamer word onthult en BB hoopt erop dat Tanja dan beter in de stemming komt en eens kan lachen want veel lachmomenten hebben wij niet van haar gezien. Over het algemeen komt ze chagerijnig en ongeinteresseert over. Beleef samen met ons op het forum de live mee. Gaat het goed of is het weer een telleurstelling?
Als Tanja er niet was geweest, dan was Chantal waarschijnlijk de grootste zeur binnen de groep geweest. Dr poorten gaan sluiten, dus dan had ze wel gezeurd over dr aankomende menopauze oid.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:05 schreef scanman01 het volgende:
klopt...streamjunkquote:Op donderdag 22 september 2005 15:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Grappig over het algemeen noem ik alles wat uit Utrecht komt junks.
Chantal is op dr pik getrapt....en dat deed pijnquote:Op donderdag 22 september 2005 16:09 schreef scanman01 het volgende:
Chantal en Lieske over het niet meedoen van Lieske met het thuiswerken.
Chantal: "er waren er meerdere die geen zin hadden"
Lieske: "Maar ik had wel zin"
Chantal: "Maar jij hebt gewoon goed voor jezelf gezorgd door niet mee te doen"
Lieske: "Daarom was het helemaal niet"
Het is wel duidelijk hoe Chantal er over denkt.
Dat klinkt weer ontzettend boeiend...quote:Op donderdag 22 september 2005 16:08 schreef BONG4002 het volgende:
Even ter informatie:
[..]
Bron: www.mediawatchers.nl
zie je wel dat t een omgebouwde is!!quote:Op donderdag 22 september 2005 16:10 schreef CGJung het volgende:
[..]
Chantal is op dr pik getrapt....en dat deed pijn![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:10 schreef Kimske het volgende:
Mensen ik ga weer naar college.. damn deeltijd! waarom op donderdag... why oh why.. wat hebben we misdaan!
Wat heeft ze te horen gekregen?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:06 schreef scanman01 het volgende:
Lieske heeft het een en ander te horen gekregen van BB en geeft ze wel in alle punten gelijk.
Het onderwerp vanavond is, hoe verrassend, weer Tanjaquote:Op donderdag 22 september 2005 16:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klinkt weer ontzettend boeiend...
Chantal is een rat aan het worden, maar door haar domheid denkt ze dat het niet zo over komt op de tv.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:09 schreef scanman01 het volgende:
Chantal en Lieske over het niet meedoen van Lieske met het thuiswerken.
Chantal: "er waren er meerdere die geen zin hadden"
Lieske: "Maar ik had wel zin"
Chantal: "Maar jij hebt gewoon goed voor jezelf gezorgd door niet mee te doen"
Lieske: "Daarom was het helemaal niet"
Het is wel duidelijk hoe Chantal er over denkt.
Daarom reageerde zo raar op de inseminatiekit....ze bedoelde niet insemeneren, maar klonen )moet er overigens niet aan denken....quote:Op donderdag 22 september 2005 16:11 schreef Kimske het volgende:
[..]
zie je wel dat t een omgebouwde is!!
Ze is in de dbk geweest en Chantal vroeg wat er allemaal gezegd was. Zo gek is dat toch niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Chantal en Lieske mogen allebei ff dit onderwerp laten vallen.![]()
Chantal zeikt erover door en Lieske gaat zoals altijd na het janken weer lullen dat ze weer wat geleerd heeft.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:08 schreef BONG4002 het volgende:
Even ter informatie:
[..]
Bron: www.mediawatchers.nl
maar niet te dom om vanmorgen als eerste met Rob aan te pakken, en ook haar systeem te volgen zonder gemor en betweterij.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:04 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Hij is nog te dom om te poepen volgens Tanja![]()
Behalve dat die kwal lieske loopt af te zeiken terwijl kwal 1000kg boter op de hoofd heeftquote:Op donderdag 22 september 2005 16:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is in de dbk geweest en Chantal vroeg wat er allemaal gezegd was. Zo gek is dat toch niet.
Nee maar Lieske emmert er altijd een eeuw over door. Als ze niet naar de DBK was geweest, dan kwam ze uit zichzelf weer met het verhaal van vanmiddag. Again and again.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is in de dbk geweest en Chantal vroeg wat er allemaal gezegd was. Zo gek is dat toch niet.
Scan, je moet nu eenmaal IEMAND nomineren.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:14 schreef scanman01 het volgende:
Op deze momenten doet Ingrid altijd zo eerlijk en lief tegen Lieske, dat ik er nog steeds geen zak van begrijp dat ze Lieske wel steeds nomineert.
Dat ze zich misschien in sommige situaties niet goed opstelt en dat ze eigenlijk moet knokken voor haar plekje in de groep. Dat soort dingen.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:12 schreef jessie het volgende:
[..]
Wat heeft ze te horen gekregen?
En toch praat Ingrid haar niet volledig naar de mond.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:14 schreef scanman01 het volgende:
Op deze momenten doet Ingrid altijd zo eerlijk en lief tegen Lieske, dat ik er nog steeds geen zak van begrijp dat ze Lieske wel steeds nomineert.
Ze blijft thanks scanman leuke fotoquote:Op donderdag 22 september 2005 16:18 schreef regenworm het volgende:
Blijft lieske of gaat ze naar huis toe?
Ik kan ook heel eerlijk en lief (op een gemeende manier) doen tegen iemand, en toch diegene nomineren. Het een sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 22 september 2005 16:14 schreef scanman01 het volgende:
precies wat ik verwacht had, kan nog leuk worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:15 schreef scanman01 het volgende:
Lieske zegt dat ze op haar strepen gaat staan vanaf nu. Ze gaat niet meer 'ja maar, ja maar' zeggen, maar ze gaat gewoon 'nee!' zeggen. (klinkt goed).
Begrijp het nou, Scan wil niet dat Lieske genomineerd wordt, want dan vliegt ze er misschien snel uit en dat ontneemt hem (kijk)plezierquote:Op donderdag 22 september 2005 16:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Scan, je moet nu eenmaal IEMAND nomineren.
Ingrid heeft niets negatiefs gezegd over Lieske, ze zei enkel dat ze van haar gewoon niets kon leren, qua levenservaring, gespreksonderwerpen die ze aansnijdt.
Lijkt me, als je in principe met iedereen overweg kan, een hele valide reden.
Ik word een beetje moe dat men, in dat huiis, maar ook hier zo ontzettend zwaar tilt aan wie wie nomineert, zeker de eerste 2 keren is het lastig en ga je op kleine dingetjes letten.
Lieske heeft toch ook Ralph genomineert om drie keer niets, terwijl ze over het geheel genomen ook gewoon aardig tegen hem deed?
Daar zou ik toch heel veel moeite mee hebben. (en ook met mezelf)quote:Op donderdag 22 september 2005 16:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik kan ook heel eerlijk en lief (op een gemeende manier) doen tegen iemand, en toch diegene nomineren. Het een sluit het ander niet uit![]()
Als jij iemand zou nomineren, moeilijk om dan nog aardig te doen?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Daar zou ik toch heel veel moeite mee hebben. (en ook met mezelf)
Nee, een opkomende zaak.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:18 schreef jalla het volgende:
lieske lijkt een aflopende zaak helaas -(
komt vooral door dat dido nattelie kliekje, en dan chantal die met alle winden mee waait
bah
Ik ben érg benieuwd of ze dat gaan doenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:22 schreef regenworm het volgende:
Iedereen moet rekening met haar gaan houden.
Zal voor een aantal personen even wennen zijn
Ik hoop dat ze het volhoudt. Toen ze om 1 uur net volkomen genegeerd werd door de groep had ze gewoon op moeten staan: "Ja hallo, MAG IK NU OOK EVEN!!!"quote:Op donderdag 22 september 2005 16:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Chantal is een rat aan het worden, maar door haar domheid denkt ze dat het niet zo over komt op de tv.
Lieske bijt terug en dat past hij haar ze laat zich niet meer in een hoek duwen.
Chantal gaat het daar nog moeilijk mee krijgen.
Wel nee, roel en lieske waren maatjes.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Als ze zegt dat Roel de enige is die haar begrijpt, dan denk ik 'ze moest eens weten'. "
Chantal: "Ze is te gevoelig om in te zien dat die zoen nergens over ging"
(denken ze nou echt dat Lieske met die zoen van Linda/Roel in de maag zit???)
Zij vliegt er niet uit dan.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:20 schreef CGJung het volgende:
[..]
Begrijp het nou, Scan wil niet dat Lieske genomineerd wordt, want dan vliegt ze er misschien snel uit en dat ontneemt hem (kijk)plezier![]()
Ik heb Lieske op dat moment heel duidelijk horen zeggen ...dat is lust......Ze zag wel degelijk wat er aan de hand wasquote:Op donderdag 22 september 2005 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Als ze zegt dat Roel de enige is die haar begrijpt, dan denk ik 'ze moest eens weten'. "
Lieske is een beetje onzeker, maar krijg wel de indruk dat het gesprek in de DBK haar gesterkt heeft.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het volhoudt. Toen ze om 1 uur net volkomen genegeerd werd door de groep had ze gewoon op moeten staan: "Ja hallo, MAG IK NU OOK EVEN!!!"
Helaas deed ze dat niet. Ze is toch geintimideerd door de groep.
Nou, Roel heeft wel gezegd dat hij Lieske verhalen zo intens niet boeiend vond, dat korte kant van de bar geouwehoer is aan hem ook niet besteed.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij klopt het gewoon.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:28 schreef -Delta- het volgende:
Gaan er nou volgende week Donderdag 2 mensen uit (omdat er vandaag niemand exit gaat)?
Of klopt het wel gewoon met het aantal weken dat nog over is en aantal bewoners?
Wel hoor.....maar Roel probeerde Didi te pleasen.....dus was het ietsje minderquote:Op donderdag 22 september 2005 16:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wel nee, roel en lieske waren maatjes.
Liekse keek verrast en ging gewoon verder dansen.
De dagen erna hebben roel en lieske niet meer bij elkaar gelegen.
Ik weet dat Ingrid heeft gezegd dat ze Lieske nomineert omdat ze niets van haar kan leren, maar dat moet haast wel flauwekul zijn. Je maakt mij niet wijs dat je van de 11 andere personen in het huis IEDEREEN mag.. en alleen maar iemand nomineert omdat je zogenaamd van die persoon niets kunt leren. Ingrid was gewoon aardig tijdens die motivatie lijkt me.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als jij iemand zou nomineren, moeilijk om dan nog aardig te doen?
Of moeilijk dat ik je nomineer, maar toch aardig tegen je blijf doen?
Daar heb je gelijk in. Ik heb BB 1 en 2 en beide Bussen gezien en het eerste wat deelnemers zeggen is dat ze het nomineren zooooo moeilijk vinden. Terwijl het hele programma daar om draait.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Zij vliegt er niet uit dan.
Maar om nu meteen iemand schijnheilig te noemen omdat die persoon Lies nomineert , maar wel aardig tegen haar doet
Dan kun je dus niemand nomineren die je aardig vindt, en ben je dus alleen eerlijk als je je keuze echt niet mag en dat ook konstant laat merken.
Je pikt gewoon dat ene minpuntje eruit bij de eerste nominaties, meer heb je immers niet.
Je kan je toch wel af en toe ergeren aan iemand, zonder dat je een hekel hebt aan die persoon?
En moet je dan ieder klein rot ergenisje meteen in de groep gooien of uitgebreid met die persoon bespreken?
Nee, dus als je moet kiezen uit 12 personen die je allemaal mag, dan kies je die ene die jou net dat kleine ergenisje bezorgd heeft.
Boeiuh.
Als je niet tegen genomineerd worden kan, moet je niet aan BB meedoen.
Viel me ook van Roel zo tegen, zijn houding afgelopen donderdag
Wat dat betreft was Bart uit BB1 echt haske stoer, die boeide het echt geen reet, en nam niemand ook maar iets kwalijk.
Precies, maar je mag of durft dat niet als motief te gebruiken in de DBK, dus ga je zeggen "omdat hij altijd zo lang blijft liggen" "omdat zij nooit brood bakt"....quote:Op donderdag 22 september 2005 16:30 schreef jalla het volgende:
je kan toch ook stemmen op diegene die je als grootste concurent ziet? (en die je juist misschien wel heel erg mag)?
het gaat toch ook om 400.000 euro.
edit: om die reden zou ik als ik in het huis zat dus nooit op chantal stemmen, ook al irriteert zij me mateloos.
Ik ben er ook bang voor, maar je weet nooit. Ik hoop in ieder geval dat ze nietmeer over zich heen laat lopen.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben érg benieuwd of ze dat gaan doenIk gok op niet.
Dat is een understatement... als ze er nu uit gaat is het horizontaal, sprak ze strijdlustig.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske is een beetje onzeker, maar krijg wel de indruk dat het gesprek in de DBK haar gesterkt heeft.
Omdat ze ze populair is (quote:Op donderdag 22 september 2005 16:26 schreef jalla het volgende:
zolang dido er is heeft lieske het lastig, en dido zie ik voorlopig nog niet vertrekken
Ja, ik kan me niet voorstellen dat ze alle 11 bewoners mag. Zal wel aan mij liggen dan.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Zij vliegt er niet uit dan.
Maar om nu meteen iemand schijnheilig te noemen omdat die persoon Lies nomineert , maar wel aardig tegen haar doet
Ik denk dat hij het alleen wat beter wist te verbergen.quote:Wat dat betreft was Bart uit BB1 echt haske stoer, die boeide het echt geen reet, en nam niemand ook maar iets kwalijk.
Als ik als bewoner zou stemmen dat wordt het moeilijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet dat Ingrid heeft gezegd dat ze Lieske nomineert omdat ze niets van haar kan leren, maar dat moet haast wel flauwekul zijn. Je maakt mij niet wijs dat je van de 11 andere personen in het huis IEDEREEN mag.. en alleen maar iemand nomineert omdat je zogenaamd van die persoon niets kunt leren. Ingrid was gewoon aardig tijdens die motivatie lijkt me.
Ik kan me iig niet voorstellen dat je alle 11 bewoners mag en dus moeite hebt iemand te vinden om te nomineren.
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:34 schreef flugeltje het volgende:
O god, ik heb de streams uitgezet toen Chantal nog aan het mauwen was over Lieske... Ga ik naar de Appie, doe ik de boodschappen, kom ik terug, ruim ik boodschappen op zet de streams aan...
Zit Chantal nóg (of weer) te zaniken...
Nou dan mocht ze Lieske het minst, maar dat betekent toch niet dat ze een pesthekel aan haar had, en dus nooit eens aardig mag doen zonder schijnjheilig gevonden te worden?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet dat Ingrid heeft gezegd dat ze Lieske nomineert omdat ze niets van haar kan leren, maar dat moet haast wel flauwekul zijn. Je maakt mij niet wijs dat je van de 11 andere personen in het huis IEDEREEN mag.. en alleen maar iemand nomineert omdat je zogenaamd van die persoon niets kunt leren. Ingrid was gewoon aardig tijdens die motivatie lijkt me.
Ik kan me iig niet voorstellen dat je alle 11 bewoners mag en dus moeite hebt iemand te vinden om te nomineren.
roel loopt zijn LUL achternaquote:Op donderdag 22 september 2005 16:36 schreef Taurus het volgende:
Volgens mij boeit 't Roel gewoon allemaal niet. In de DBK zei hij "ik vind Dido wel 't leukst.. " en daarna "ja Liekse vind ik gewoon ook 'n hele leuke meid, 'n bloedmooie leuke lieve meid. Maar ja ik weet ook niet of zij gek op mij is" dus volgens mij is Lieske ook niet helemaal duidelijk in wat zij van hem vindt, en neemt hij daarom geen risico. Als Lieske zich echt aanbied zou hij daar ook mee akoord gaan volgens mij.. Dan zegt ie echt niet "nee sorry, ik vind Dido leuk", hij zit maar wat te kutten hoor..
"volgens mij heb ik 't alleen nu wel verknalt bij Dido".. ik denk niet dat ie verliefd isHij rotzooit gewoon wat en vind Lieske ook gewoon echt leuk.
Ze hebben namelijk 50.000 misgelopen omdat het 2e deel van de fietsopdracht is misluktquote:Op donderdag 22 september 2005 16:30 schreef jalla het volgende:
je kan toch ook stemmen op diegene die je als grootste concurent ziet? (en die je juist misschien wel heel erg mag)?
het gaat toch ook om 400.000 350.000euro.
edit: om die reden zou ik als ik in het huis zat dus nooit op chantal stemmen, ook al irriteert zij me mateloos.
Doorzeiken over/tegen Lieske maskeert haar eigen gebrek....en haar verloren jeugdquote:Op donderdag 22 september 2005 16:34 schreef flugeltje het volgende:
O god, ik heb de streams uitgezet toen Chantal nog aan het mauwen was over Lieske... Ga ik naar de Appie, doe ik de boodschappen, kom ik terug, ruim ik boodschappen op zet de streams aan...
Zit Chantal nóg (of weer) te zaniken...
Ik snap jouw punt echt niet. Als ik iemand in het huis echt niet mg, dan nomineer ik die persoon... klaar! Ik ga niet iemand nomineren waar ik toevallig het minste mee heb, als er ook een persoon in het huis zit die ik niet mag/waar ik de pest aan heb. En met 11 medebewoners MOET er haas wel zo'n figuur zijn. En dat is Lieske dus volgens mij.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:37 schreef milagro het volgende:
Ik snap je punt gewoon echt niet.
Je kan iemand best nomineren en toch door 1 deur kunnen met die persoon.
Je nomineert niet altijd degene die je niet mag, je nomineert degene met wie je het minste hebt op dat moment.
Dido is de laatste weken gekelderd als een baksteen hoor. Die scoort zeer slecht in de polls nu.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:37 schreef jalla het volgende:
@scanman
Denk dat dido er niet snel uitgaat omdat ze niet snel genomineerd komt te staan. En als ze dat wel komt denk ik dat ze veel stemmen krijgt.
dido komt wel een eind denk ik.
Exactly. Maar dus ik vind alle praatjes van .. Chantal? .. onzin over dat Lieske de kus veel te gevoelig op neemt, 'ze moest 's weten'.. iedereen gaat er blind van uit dat 't met Lieske allemaal niet serieus is, en dat 't van Roels kant naar Lieske ook allemaal niet serieus is. Terwijl volgens mij Lieske dus equally serieus naar Roel was.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
roel loopt zijn LUL achterna![]()
Hoezo niet?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet dat Ingrid heeft gezegd dat ze Lieske nomineert omdat ze niets van haar kan leren, maar dat moet haast wel flauwekul zijn. Je maakt mij niet wijs dat je van de 11 andere personen in het huis IEDEREEN mag.. en alleen maar iemand nomineert omdat je zogenaamd van die persoon niets kunt leren.
Ik denk dat BB de opdracht laat slagen ivm de enorme inzet en prestatie in de opdrachtquote:Op donderdag 22 september 2005 16:41 schreef Kinga het volgende:
Het is toch al bijna zeker dat deze opdracht niet gaat lukken he?
Je begrijpt me verkeerd. Ik denk dus dat Ingrid de pest heeft aan Lieske, maar het alleen niet zo wil zeggen tijdens nomineren. Zoals ik al zei moet er toch tussen 11 medebewoners altijd wel een zitten die je echt niet mag... en in Ingrid's geval is dat dan Lieske neem ik aan.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoezo niet?Omdat Lieske jouw favoriet is en geen enkel minpuntje kan hebben?
Niet iedereen denkt het er hetzelfde over hoor. Net als dat ik geen probleem met Rob heb, maar merendeel hier wel geloof ik.
Ik zou Lieske er ook uitstemmen, wel in een andere volgorde: eerste die zwangere doos.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
En daar hebben we onze bromvlieg weer op stream 3
Het gaat op tv wel weer scoren.... en als ze genomineerd staat, is dat helemaal niet zo verkeerdquote:Op donderdag 22 september 2005 16:45 schreef regenworm het volgende:
Lieske heeft voor vandaag haar doel bereikt er wordt over haar gesproken.
En met een beetje geluk ook nog rekening met haar gehouden.
Alleen regenworm is bang dat morgen alles weer het oude is.
Oke dat dacht ik zelf namelijk ook, ze wilt het zo min mogelijk kwetsend of "lelijk" overbrengen.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Ik denk dus dat Ingrid de pest heeft aan Lieske, maar het alleen niet zo wil zeggen tijdens nomineren. Zoals ik al zei moet er toch tussen 11 medebewoners altijd wel een zitten die je echt niet mag... en in Ingrid's geval is dat dan Lieske neem ik aan.
ik ben er ook bang voor maar ik hoop dat ze hun poot stijf houden opdracht is opdracht en hij is al versoepeltquote:Op donderdag 22 september 2005 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat BB de opdracht laat slagen ivm de enorme inzet en prestatie in de opdracht
vliegenmepper ligt naast mijn monitorquote:Op donderdag 22 september 2005 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
En daar hebben we onze bromvlieg weer op stream 3
In dat laatste geval kan ze beter eens naar Dido kijkenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:48 schreef jalla het volgende:
ingrid lijkt me ook niet lieskes grootste vriendin, misschien ziet ze haar ook wel beetje als bedreiging/concurente voor haar maatjes relatie met menno
Mss komt dat nog maar ik denk ook dat ze bang zijn dat mensen mss een vrijwillige exit nemen als het te zwaar word en dan doel ik mn op Tanja vandaar dat ze te coulant zijn denk ik maar ik vind het wel veel te soft in dat geval van BBquote:Op donderdag 22 september 2005 16:47 schreef whitef0x het volgende:
[..]
ik ben er ook bang voor maar ik hoop dat ze hun poot stijf houden opdracht is opdracht en hij is al versoepeltHet zou toch harder worden dan alle andere afleveringen nog niets van gezien
Wat een foto!quote:
quote:
Volgens mij ziet iedere vrouw daar haar als 'n bedreiging... Zo'n 'naief lekker jong ding' is natuurlijk wel leuk voor al die mannen. De rest van de vrouwen zijn vrij oud eigenlijk voor die mannen allemaal of niet? of net zo oud.. Hoe oud zijn de mannen eigenlijk?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:48 schreef jalla het volgende:
ingrid lijkt me ook niet lieskes grootste vriendin, misschien ziet ze haar ook wel beetje als bedreiging/concurente voor haar maatjes relatie met menno
je zegt net zelf dat je nooit alle 12 even veel kan mogen of er evenveel mee hebben.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap jouw punt echt niet. Als ik iemand in het huis echt niet mg, dan nomineer ik die persoon... klaar! Ik ga niet iemand nomineren waar ik toevallig het minste mee heb, als er ook een persoon in het huis zit die ik niet mag/waar ik de pest aan heb. En met 11 medebewoners MOET er haas wel zo'n figuur zijn. En dat is Lieske dus volgens mij.
Ik vond de tweede nog iets beter eigenlijkquote:Op donderdag 22 september 2005 16:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze begint wel erg bij de beste avatar in de buurt te komen (die van qo_ob met huilende Lieske).![]()
![]()
![]()
Als dat zo is, dan eet ik m'n pantoffel spontaan op.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:47 schreef whitef0x het volgende:
[..]
ik ben er ook bang voor maar ik hoop dat ze hun poot stijf houden opdracht is opdracht en hij is al versoepeltHet zou toch harder worden dan alle andere afleveringen nog niets van gezien
Nee die eerste heeft van die verzopen ogen, net een eendquote:Op donderdag 22 september 2005 16:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond de tweede nog iets beter eigenlijk
Wie is ze?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:51 schreef Kinga het volgende:
Heej, ze heeft een tongpiercing, was me nog niet opgevallen
Zou zo uit 'the adams family' kunnen komen....quote:Op donderdag 22 september 2005 16:48 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding] << een ijsjes-etende Tanja
Begin maar alvast die pantoffel te etenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan eet ik m'n pantoffel spontaan op.![]()
Haar "vrienden" komen wel naar haar toe als ze niet met der benen over elkaar gaat zitten maar ze een beetje uit elkaar doetquote:Op donderdag 22 september 2005 16:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
kom lieske ga bij je "vrienden"zitten niet alleen
ZE is die ene met die tongpiercing...quote:
Je denkt wel erg vreemd over mijn vriendin.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:53 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Haar "vrienden" komen wel naar haar toe als ze niet met der benen over elkaar gaat zitten maar ze een beetje uit elkaar doet![]()
Ik zei dus dat er van de 11 andere bewoners volgens mij altijd wel iemand tussen zit waar je de pest aan hebt. Ik heb er zelf bij deze bewoners al 5 of 6 ofzo die ik niet kan uitstaan. Je maakt mij niet wijs dat sommige bewoners iedereen mogen.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:51 schreef milagro het volgende:
[..]
je zegt net zelf dat je nooit alle 12 even veel kan mogen of er evenveel mee hebben.
Nu, Ingrid had op dat moment het minst met Lieske.
Dat betekent niet dat ze Lieske niet mag toch.
Ze mag haar alleen minder op dat moment dan anderen, of liever ze had op dat moment het minste met Lieske, de anderen wat meer.
Ze heeft geen hekel aan dat kind of zo
Wat is nu je probleem dan?
Hier speciaal een usericon voor alle Tanja fans! Tan met ijsje. Met dank aan Scanman!quote:Op donderdag 22 september 2005 16:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze begint wel erg bij de beste avatar in de buurt te komen (die van qo_ob met huilende Lieske).![]()
![]()
![]()
Nee je moet er nog wat afknippen, zodat de kern wat groter wordtquote:Op donderdag 22 september 2005 16:58 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hier speciaal een usericon voor alle Tanja fans! Tan met ijsje. Met dank aan Scanman!![]()
[afbeelding]
Ingrid heeft niet de pest aan Lieske, dat denk jij alleen.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zei dus dat er van de 11 andere bewoners volgens mij altijd wel iemand tussen zit waar je de pest aan hebt. Ik heb er zelf bij deze bewoners al 5 of 6 ofzo die ik niet kan uitstaan. Je maakt mij niet wijs dat sommige bewoners iedereen mogen.
Jammer dat je het weer als onvolwassen moet betitelen als ik een andere mening blijk te hebben.
Dat heb ik ook als er gefloten wordt..quote:Op donderdag 22 september 2005 17:03 schreef BONG4002 het volgende:
Ik stoor me eraan dat er zoveel gezongen word en jullie?
Dit beterquote:Op donderdag 22 september 2005 17:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee je moet er nog wat afknippen, zodat de kern wat groter wordt![]()
Anders vat iemand hem niet, die dit fijne moment heeft gemist vanmiddag![]()
Ze hebben wat goed te makenquote:Vanavond zijn we alweer toe aan de vierde Big Brother-Live. Het belooft een spectaculair avondje te worden. En dat we na vorige week wat goed te maken hebben staat buiten kijf. Niet alleen zullen de Bewoners elkaar vanavond live gaan nomineren, ook staat één van de Bewoners een grote verrassing te wachten. Tanja is over een maandje al uitgerekend, het werd dus hoog tijd om de Babykamer in te richten. Vanavond zal de kamer van het kleine meisje aan mama Tanja worden onthuld.
Je begrijpt dus echt niet was ik je probeer uit te leggen, maar ik vind het primaquote:Op donderdag 22 september 2005 17:01 schreef milagro het volgende:
[..]
Ingrid heeft niet de pest aan Lieske, dat denk jij alleen.
En niet iedereen nomineert een ander omdat ze de pest heeft aan die persoon.
En niet iedereen vat een nominatie zo persoonlijk op, als jij zou doen of Lieske
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |