Heb een 80cm breedbeeldscherm het was wel even schrikkken toen chantal in beeld kwam.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:43 schreef jalla het volgende:
ha ha
edit: ben echt benieuwd na de nominaties deze keer, wordt eerste keer dat ik opt v ga kijken
Behalve van Lieske die let er niet op. (10%)quote:Op donderdag 22 september 2005 15:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik blijf volhouden dat 90% van zijn acties te maken hebben met dat hij weet dat er camera's op hem gericht staan.
Precies... ze denkt om de een of andere reden dat het helemaal niet erg is wat ze doet en tijdens die roddelmomenten kan ze zich gewoon niet meer bedwingen. Dat is het mooie als je een rol speelt. Dat kun je nooit zo lang volhouden.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:48 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Volgens mij snapt Chantal nog niet dan, dat dr geroddel en gestook niet zo goed overkomt op de kijkers
Bij Rob is het me nog niet zo opgevallen. Wat ik bij Rob en Chantal zo irritant vind, is dat "dat-doe-je-thuis-toch-ook-niet gedrag" ten opzichte van de jongere bewoners...lekker braaf doortrutten het liefstquote:Op donderdag 22 september 2005 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meen je dat? Het is mij overduidelijk dat hij precies weet wat goed scoort en dat ook op alle mogelijke manieren probeert. BB heeft hem terecht in het begin een paar keer op de vingers getikt (hij slijmde echt té veel), maar echt geholpen heeft het niet.
Over het algemeen zijn al die boeren niet zo snugger!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:50 schreef -Delta- het volgende:
Dat ge"hai" van Tanja, is dat typisch Gronings?
Ze spreekt het raar uit.
Alhoewel, dat doet ze met alles.
Engels is ook niet haar sterkste punt. "jakoesie" " bik brotter" "![]()
Dan moeten ze die rap leegdrinken, want die zullen ze vanavond misschien wel moeten inleveren.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ingrid:"We hebben nog 4 flessen drank.."
ra ra wie juicht er als eerste??
Komt Tanja van het platteland? Dat wist ik niet!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn al die boeren niet zo snugger!
yeah en dan half sikkel die opdracht vervolgenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moeten ze die rap leegdrinken, want die zullen ze vanavond misschien wel moeten inleveren.
Vind het zonde hoor dat dr zoveel camera-bewuste mensen int huis zitten hoor, maakt het wel iets minder leuk. Dat ze daardoor dingen gaan laten en "rollen" gaan spelen. Ze snappen zelf toch ook wel dat je dat niet 100 dagen kan volhoudenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies... ze denkt om de een of andere reden dat het helemaal niet erg is wat ze doet en tijdens die roddelmomenten kan ze zich gewoon niet meer bedwingen. Dat is het mooie als je een rol speelt. Dat kun je nooit zo lang volhouden.
Jacuzzi is ook geen Engels.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:50 schreef -Delta- het volgende:
Ze spreekt het raar uit.
Over het algemeen noem ik alles wat niet uit Utrecht komt boeren!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Komt Tanja van het platteland? Dat wist ik niet!
Staat in de gang dank u regie?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:54 schreef regenworm het volgende:
PING PONG
Regie waar is lieske?
Regie waar is lieske?
PING PONG
dank u
Ach ja, wat de boer niet kent... zullen we maar zeggen!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Over het algemeen noem ik alles wat niet uit Utrecht komt boeren!![]()
En ze waren al zo simpel, en dan zo'n opdrachtquote:Op donderdag 22 september 2005 15:55 schreef jalla het volgende:
ze worden echt helemaal simpel van dat werk, die liedjes die ze nu ook zingen
Grappig over het algemeen noem ik alles wat uit Utrecht komt junks.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Over het algemeen noem ik alles wat niet uit Utrecht komt boeren!![]()
Dat heeft ze maar weer aangetoond met dr sorteersysteem vandaagquote:Op donderdag 22 september 2005 15:57 schreef jalla het volgende:
tanja is boerenslim en absoluut niet dom
nee daarom heeft ze het allemaal zo goed voor elkaarquote:Op donderdag 22 september 2005 15:57 schreef jalla het volgende:
tanja is boerenslim en absoluut niet dom
Zit er wel erg lekker uit in die korte rok.quote:
Ralph dom?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:58 schreef jalla het volgende:
de enige in het huis die echt dom zijn , zijn ralph en chantal
edit: en dat zijn ook gelijk de 2 die ik het minste mag
Volgens mij zei Chantal laatst een keer dat hij te dom was om te scheitenquote:
Ralph is stads-dom, da´s net zo iets als boerenslim of talibanintelligentquote:
Ik hecht niet zoveel waarde aan Chantal's mening.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:03 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Volgens mij zei Chantal laatst een keer dat hij te dom was om te scheiten
Hij is nog te dom om te poepen volgens Tanjaquote:
neem dezeParodie op BB ook eensquote:Op donderdag 22 september 2005 14:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kom meestal niet verder dan het kijken bij de fakes en de Bruna's![]()
(dat ik niet bij scamans tieten topic kijk gelooft toch niemand)
Ik dacht al: wanneer gaan we muggeziftenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:50 schreef -Delta- het volgende:
Ze spreekt het raar uit.
Dat zei Tanja dus, Chantal roddelde het alleen even doorquote:Op donderdag 22 september 2005 16:03 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Volgens mij zei Chantal laatst een keer dat hij te dom was om te scheiten
EENS!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:58 schreef jalla het volgende:
de enige in het huis die echt dom zijn , zijn ralph en chantal
edit: en dat zijn ook gelijk de 2 die ik het minste mag
Ja, dat krijg je als je huidige vriend niet meer bij je mag komen en je ex-vriend te dom is om te schijten.......als moderne liefdesadviseur doe je het dan maar zelf.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie glijdt maar eens met de handen in haar broek
[afbeelding]
Chantal denkt van toen ik 19 was had ik dit probleem helemaal niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Chantal blijft er maar op wijzen dat iedereen het moeilijk heeft. Ze kan er nog steeds blijkbaar niet bij dat het voor iemand van 19 misschien wel extra moeilijk is, vooral als diegene weet dat ze niet goed in de groep ligt.
Chantal en Lieske mogen allebei ff dit onderwerp laten vallen.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:05 schreef scanman01 het volgende:
Chantal blijft er maar op wijzen dat iedereen het moeilijk heeft. Ze kan er nog steeds blijkbaar niet bij dat het voor iemand van 19 misschien wel extra moeilijk is, vooral als diegene weet dat ze niet goed in de groep ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |