Ik dénk dat Roel niet gekozen kan worden omdat hij al genomineerd staat, anders zou bijna iedereen hem kiezen onder het motto dat hij toch al genomineerd staat en dus maakt dat het niet echt spannendquote:Op donderdag 22 september 2005 15:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd óf en wíe er op Roel gestemd hebben, of dat het alleen Pikkert z'n stem geweest is![]()
Heb alleen deze maar daar doet ze net haar ogen dichtquote:Op donderdag 22 september 2005 15:12 schreef bemeall het volgende:
[..]
Laat ik die nou net niet hebben
Rob, Roel, Ralph, Naat, Linda en Joost zijn bezigquote:Op donderdag 22 september 2005 15:15 schreef Darklight het volgende:
Zijn ze nog aan het werk? Kan ff geen streams bekijken atm
Ja dat snap ik idd ook nietquote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef -Delta- het volgende:
Waarom draagt Tanja die mooie buikbanden niet, ik snap het niet.![]()
Nu heeft ze telkens dat dat hemdje omhoog kruipt, die banden staan hardstikke mooi en zit ook lekker.![]()
Dat heeft ze al een keer of tig uitgelegd.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef -Delta- het volgende:
Waarom draagt Tanja die mooie buikbanden niet, ik snap het niet.![]()
Nu heeft ze telkens dat dat hemdje omhoog kruipt, die banden staan hardstikke mooi en zit ook lekker.![]()
ok, maar gaan ze het redden?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob, Roel, Ralph, Naat, Linda en Joost zijn bezig![]()
dan mag ze wel eens gaan beginnen met optutten nuquote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop wel dat ze er vanavond wel even mooi bij gaat zitten.
Misschien dat ze ze toch niet leuk vindt. Ze voelt zich niet lekker psychisch en wilt gewoon d'r eigen dingetjes aan.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef BlaBlub het volgende:
Ja dat snap ik idd ook nietPas toen ze die nieuwe kleren ging ophalen) had ze wel een buikband om en dat zag dr harstikke leuk uit.
In dat geval kunnen ze misschien wel meer filmpjes uitzenden, als iedereen daadwerkelijk op de persoon gestemd hebben wat ze min of meer gezegd hebbenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
bij natte werd ie ook niet afgekeurd, dus als bb een beetje consequent is dan laten ze ook bij joost gewoon zijn filmpje van z'n nominatie zien
Well pardon me, ik volg de streams niet de hele dagquote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat heeft ze al een keer of tig uitgelegd.
1 stem is meestal niet genoeg hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
tanja niet?joost ging haar toch nomineren?
Wat een lelijke foto zegquote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Heb alleen deze maar daar doet ze net haar ogen dicht
[afbeelding]
ja dat is waar.... maar er zaten er gisteren meer op tanja af te gevenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
1 stem is meestal niet genoeg hoor.
hahaquote:Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef Bergie het volgende:
HELP Chantal lacht........ik heb net behangen.....
Het was mij ook totaal ontgaan hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 15:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Well pardon me, ik volg de streams niet de hele dag![]()
Oke dan snap ik het, als ze ze niet lekker vindt zitten, tja dan houdt het op.![]()
Geloof me, ik heb al lelijker gezien.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:19 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wat een lelijke foto zegDe eerste foto waarop Lieske niet knap is
Ik vind Rob ook leuk hij is misschien wat bot in zijn uitspraken.....maar hij heeft wel het e.a meegemaakt en dat heeft hem gevormd......Iemand die zijn ouders een bordje eten brengt....is goed....quote:Op donderdag 22 september 2005 15:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob is in z'n hart echt wel een goeie vent hoor, merk je ook aan z'n verhalen over z'n kinderen en ex-vrouw.
Mag van mij ook nog blijven en tenslotte moet er iemand de leiding nemen.
Iig werkt hij hard en staat ook altijd klaar om mensen te troosten (Ingrid laatst, nu Lieske weer).
Maar de enige die haar echt durft te nomineren is Joost....de rest ergerd zich net ff iets meer aan andere mensen.....quote:Op donderdag 22 september 2005 15:20 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja dat is waar.... maar er zaten er gisteren meer op tanja af te geven![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:20 schreef -Delta- het volgende:
Ik hoop maar 1 ding, dat de Live show vanavond wel goeie verbinding heeft en we niet de helft van de tijd "even geduld ajb" te zien krijgen
Vertelquote:Op donderdag 22 september 2005 15:25 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb al lelijker gezien.![]()
Na vandaag is het stuk moeilijker geworden?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:25 schreef Kimske het volgende:
ik denk dat Tanja, Rob en Roel genomineerd staan..
Ik heb de video maar ingesteld tot 23.00u, je weet maar nooit met Tampoquote:Op donderdag 22 september 2005 15:20 schreef -Delta- het volgende:
Ik hoop maar 1 ding, dat de Live show vanavond wel goeie verbinding heeft en we niet de helft van de tijd "even geduld ajb" te zien krijgen
dat hoop ik ook en dat rob dan vanavond doorgaat draaien als hij het tehoren krijgtquote:Op donderdag 22 september 2005 15:25 schreef Kimske het volgende:
ik denk dat Tanja, Rob en Roel genomineerd staan..
Talpa is een modieuze en trendy (quote:Op donderdag 22 september 2005 15:27 schreef BlaBlub het volgende:
[..]Ik wil al helemaal geen "ajb" in beeld zien, vind ik echt respectloos
Talpa
Ben zo benieuwd naar de nominaties
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:30 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ik heb de video maar ingesteld tot 23.00u, je weet maar nooit met Tampo![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Talpa is een modieuze en trendy () zender, vandaar de "ajb", het moet met ons levelen
![]()
Truste Kribbetquote:Op donderdag 22 september 2005 15:38 schreef KRIBBET het volgende:
Kribbet gaat even een tukkie doen om fit te zijn als de liv uitzending gaat beginnen![]()
![]()
![]()
Ben bang dat er niet veel gaat gebeuren de komende uren![]()
Truste!!![]()
Ik heb hem niet bewaard, want té lelijkquote:Op donderdag 22 september 2005 15:28 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
VertelOf beter gezegd, laat zien
Mensen die het vaak over hun eigen "levenservaring" hebben, hebben het te druk met het vertellen over hun "levenservaring" en kunnen daarom dus niet naar anderen luisteren !!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:27 schreef Lienekien het volgende:
Leuk allemaal, die huisgenoten die al zoveel levenservaring hebben. Maar waarom hebben de meesten dan nog steeds niet geleerd om eens goed naar de ander te luisteren, in plaats van het direct allemaal te gaan zitten invullen!
Tanja en Chantal kunnen Rob genomineerd hebben, denk ik danquote:Op donderdag 22 september 2005 15:39 schreef jalla het volgende:
rob eruit dan wordt het een zooitje in huis,. maar wie zou rob dan genomineerd moeten hebben?
kan echt niemand bedenken. blij dat de stemming al wat minder anti rob is
nu tanja nog
Zondequote:Op donderdag 22 september 2005 15:40 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Ik heb hem niet bewaard, want té lelijksoort varkentje was ze daarop..
tot 20:00 dan ga ik weer lost barsten.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:39 schreef jalla het volgende:
rob eruit dan wordt het een zooitje in huis,. maar wie zou rob dan genomineerd moeten hebben?
kan echt niemand bedenken. blij dat de stemming al wat minder anti rob is
nu tanja nog
Ik blijf volhouden dat 90% van zijn acties te maken hebben met dat hij weet dat er camera's op hem gericht staan.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:25 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Ik vind Rob ook leuk hij is misschien wat bot in zijn uitspraken.....maar hij heeft wel het e.a meegemaakt en dat heeft hem gevormd......Iemand die zijn ouders een bordje eten brengt....is goed....
heel ergerlijk idd.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:42 schreef scanman01 het volgende:
Net weer Chantal: "Ik ben alleen maar op tv joh, wat maakt het uit"
Die zit daar echt 24 uur per dag mee in haar hoofd.
Een heel goed voorbeeld is de onenigheid met Lieske een paar uur geleden. Lieske viel haar aan en daar had Chantal helemaal geen zin in. Chantal liep toen ook pissed weg. 5 minuten later kwam ze echter weerterug. Waarschijnlijk realiseerde ze zich dat haar actie en reactie niet zo goed bij de kijkers zou overkomen en probeerde het toen recht te zetten door opeens heel erg begrijpend te gaan doen tegen Lieske. Dat is wat mij betreft Chantal ten voeten uit.quote:
Meen je dat? Het is mij overduidelijk dat hij precies weet wat goed scoort en dat ook op alle mogelijke manieren probeert. BB heeft hem terecht in het begin een paar keer op de vingers getikt (hij slijmde echt té veel), maar echt geholpen heeft het niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:45 schreef jalla het volgende:
rob camera bewust??, hij is daar volgens mij van alle bewoners juist het minste mee bezig.
Volgens mij snapt Chantal nog niet dan, dat dr geroddel en gestook niet zo goed overkomt op de kijkersquote:Op donderdag 22 september 2005 15:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een heel goed voorbeeld is de onenigheid met Lieske een paar uur geleden. Lieske viel haar aan en daar had Chantal helemaal geen zin in. Chantal liep toen ook pissed weg. 5 minuten later kwam ze echter weerterug. Waarschijnlijk realiseerde ze zich dat haar actie en reactie niet zo goed bij de kijkers zou overkomen en probeerde het toen recht te zetten door opeens heel erg begrijpend te gaan doen tegen Lieske. Dat is wat mij betreft Chantal ten voeten uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |