Dat is een goeiequote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef Falco het volgende:
Ohja even een dienstmedeling:
Uit de Feedback bleek dat men het leuker zou vinden als users ook in andere topics zouden posten. Het zou zonde zijn als BB5 alleen maar uit dit topic zou bestaan. Dus mocht je een diepgravende analyse over Rob hebben, post die dan in het topic van Rob. En mocht je een prachtig screenshot hebben, die kan dan wel weer terecht in het screenshots-topic.
Ik ben denk ik de enige die aan het streamen is in India op mijn bureau op werkquote:Op donderdag 22 september 2005 14:14 schreef Mike1964 het volgende:
Yes! Gelukt....Ik ben waarschijnlijk nu de enigste leraar in NL met de livestream van BB op zijn bureau in de klas...
![]()
Jammer, ik vind het wel fijn dat het een beetje door elkaar loopt ect ETCquote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef Falco het volgende:
Uit de Feedback bleek dat men het leuker zou vinden als users ook in andere topics zouden posten. Het zou zonde zijn als BB5 alleen maar uit dit topic zou bestaan. Dus mocht je een diepgravende analyse over Rob hebben, post die dan in het topic van Rob. En mocht je een prachtig screenshot hebben, die kan dan wel weer terecht in het screenshots-topic.
Ik denk dat je haar moet uitleggen wie dat is! Ver voor haar tijdquote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar goed dat ze geen nieuws hebben in het BB-huis, want "Swiebertje" is overleden. Dat zou Lieske nooit trekken.
uh... jah...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:45 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de enige die aan het streamen is in India op mijn bureau op werk
![]()
Zal er me is mee bezig gaan houden.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef Falco het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:45 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de enige die aan het streamen is in India op mijn bureau op werk
![]()
Jammer, over Tan en Chantal zijn we het wel eens.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat wil Lieske graag naar huis. Ze zit d'r nu al op te maken voor vanavond. Ga er dan ook ongeïnteresseerd bij lopen, jankbek. Zo win je alleen maar stemmen.
Was natuurlijk ook alleen maar om aandacht van de groep te krijgen daarnet
Kom meestal niet verder dan het kijken bij de fakes en de Bruna'squote:Op donderdag 22 september 2005 14:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat is een goeie, moet te doen zijn.
![]()
Zal ook eens vaker ergens anders posten, komt er normaal niet van, te druk met het volgens van de streams![]()
Commentaren op de live streams dan mogen we toch commentaar geven op de live streams.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:44 schreef Falco het volgende:
Nou Lieske heeft iets bereikt er wordt over haar gesproken.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:59 schreef Peter6000 het volgende:
Rob: het is sneu voor Lies, dat ze het zich zo aantrekt
Roel: het is ook een beetje het benjamin effect, dat ze de jongste is
Rob: tis een heel lief kind, jammer dat ze zo over haar toeren raakt
Roel: soms gaat bij haar verhalen het tempo wat naar beneden, door onnodige details. het is moeilijk om er in dit kippenhok dat het hier is tussen te komen
Ja, en haar naar mijn mening terecht punt (het niet serieus genomen worden, dat er niet naar haar geluisterd wordt), is goed overgekomen.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:00 schreef regenworm het volgende:
Nou Lieske heeft iets bereikt er wordt over haar gesproken.
Tanja heeft bij mij een hele zak met punten gehaaldquote:Op donderdag 22 september 2005 15:03 schreef BlaBlub het volgende:
Lees net ff bij, weer veel gemist... Arme LieskeLees dr ook gelijk achter aan dat Naat, Dido en Chan dr over aant roddelen zijn, lekker lomp
Enne Tanja is goed bezig vandaag, weer een paar puntjes dr bij
Rob is in z'n hart echt wel een goeie vent hoor, merk je ook aan z'n verhalen over z'n kinderen en ex-vrouw.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:04 schreef Kimske het volgende:
Rob doet psychologisch... Maar hij heeft wel gelijk. Ik vind t ook wel goed dat ie dan probeert met mensen te praten, hij is wel degene die dat steeds doet..
Die ogenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:07 schreef regenworm het volgende:
Hele mooi close-ups van Lieske
Ja je kan veel zeggen van Rob, maar t is echt een goeie gozerquote:Op donderdag 22 september 2005 15:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob is in z'n hart echt wel een goeie vent hoor, merk je ook aan z'n verhalen over z'n kinderen en ex-vrouw.
Mag van mij ook nog blijven en tenslotte moet er iemand de leiding nemen.
Iig werkt hij hard en staat ook altijd klaar om mensen te troosten (Ingrid laatst, nu Lieske weer).
Screenshotjequote:
Ik irriteer me niet zo veel aan hem, mede omdat ik weet dat ie van binnen een gouden hartje heeft, en omdat ik zoveel dominante mensen heb meegemaakt, dat ik Rob wel niet zo heel erg vind.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:08 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja je kan veel zeggen van Rob, maar t is echt een goeie gozer![]()
Beetje jammer alleen dat ik me soms mateloos aan m irriteer
Lieske wordt alleen maar sterker, veel te verliezen heeft ze nietquote:Op donderdag 22 september 2005 15:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en haar naar mijn mening terecht punt (het niet serieus genomen worden, dat er niet naar haar geluisterd wordt), is goed overgekomen.
Lijkt me moeilijk hoor dit, voor Lies.
De schaamte om zich straks weer in de hele groep te vertonen, wel een drempeltje, denk ik.
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:09 schreef Kimske het volgende:
Delta, ik had t niet gedacht, maar we zijn t voor het eerst eens...
Maar tis wel een dictator!
Laat ik die nou net niet hebbenquote:
tanja niet?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor maar ik denk dat a) de opdracht goedgekeurd gaat worden en b) Roel, Ralph en Lieske waarsch. genomineerd staan vanavond
Ik ben wel heel benieuwd óf en wíe er op Roel gestemd hebben, of dat het alleen Pikkert z'n stem geweest isquote:Op donderdag 22 september 2005 15:10 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor maar ik denk dat a) de opdracht goedgekeurd gaat worden en b) Roel, Ralph en Lieske waarsch. genomineerd staan vanavond
Twijfelgevalquote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
tanja niet?joost ging haar toch nomineren?
bij natte werd ie ook niet afgekeurd, dus als bb een beetje consequent is dan laten ze ook bij joost gewoon zijn filmpje van z'n nominatie zienquote:Op donderdag 22 september 2005 15:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Twijfelgevalmaar als Joost dat gezegd zou hebben is dat tegen de regels omdat er niet over gesproken mag worden dus word die nominatie van Joost afgekeurd denk ik
Ik dénk dat Roel niet gekozen kan worden omdat hij al genomineerd staat, anders zou bijna iedereen hem kiezen onder het motto dat hij toch al genomineerd staat en dus maakt dat het niet echt spannendquote:Op donderdag 22 september 2005 15:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd óf en wíe er op Roel gestemd hebben, of dat het alleen Pikkert z'n stem geweest is![]()
Heb alleen deze maar daar doet ze net haar ogen dichtquote:Op donderdag 22 september 2005 15:12 schreef bemeall het volgende:
[..]
Laat ik die nou net niet hebben
Rob, Roel, Ralph, Naat, Linda en Joost zijn bezigquote:Op donderdag 22 september 2005 15:15 schreef Darklight het volgende:
Zijn ze nog aan het werk? Kan ff geen streams bekijken atm
Ja dat snap ik idd ook nietquote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef -Delta- het volgende:
Waarom draagt Tanja die mooie buikbanden niet, ik snap het niet.![]()
Nu heeft ze telkens dat dat hemdje omhoog kruipt, die banden staan hardstikke mooi en zit ook lekker.![]()
Dat heeft ze al een keer of tig uitgelegd.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef -Delta- het volgende:
Waarom draagt Tanja die mooie buikbanden niet, ik snap het niet.![]()
Nu heeft ze telkens dat dat hemdje omhoog kruipt, die banden staan hardstikke mooi en zit ook lekker.![]()
ok, maar gaan ze het redden?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob, Roel, Ralph, Naat, Linda en Joost zijn bezig![]()
dan mag ze wel eens gaan beginnen met optutten nuquote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop wel dat ze er vanavond wel even mooi bij gaat zitten.
Misschien dat ze ze toch niet leuk vindt. Ze voelt zich niet lekker psychisch en wilt gewoon d'r eigen dingetjes aan.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef BlaBlub het volgende:
Ja dat snap ik idd ook nietPas toen ze die nieuwe kleren ging ophalen) had ze wel een buikband om en dat zag dr harstikke leuk uit.
In dat geval kunnen ze misschien wel meer filmpjes uitzenden, als iedereen daadwerkelijk op de persoon gestemd hebben wat ze min of meer gezegd hebbenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
bij natte werd ie ook niet afgekeurd, dus als bb een beetje consequent is dan laten ze ook bij joost gewoon zijn filmpje van z'n nominatie zien
Well pardon me, ik volg de streams niet de hele dagquote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat heeft ze al een keer of tig uitgelegd.
1 stem is meestal niet genoeg hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
tanja niet?joost ging haar toch nomineren?
Wat een lelijke foto zegquote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Heb alleen deze maar daar doet ze net haar ogen dicht
[afbeelding]
ja dat is waar.... maar er zaten er gisteren meer op tanja af te gevenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
1 stem is meestal niet genoeg hoor.
hahaquote:Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef Bergie het volgende:
HELP Chantal lacht........ik heb net behangen.....
Het was mij ook totaal ontgaan hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 15:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Well pardon me, ik volg de streams niet de hele dag![]()
Oke dan snap ik het, als ze ze niet lekker vindt zitten, tja dan houdt het op.![]()
Geloof me, ik heb al lelijker gezien.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:19 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wat een lelijke foto zegDe eerste foto waarop Lieske niet knap is
Ik vind Rob ook leuk hij is misschien wat bot in zijn uitspraken.....maar hij heeft wel het e.a meegemaakt en dat heeft hem gevormd......Iemand die zijn ouders een bordje eten brengt....is goed....quote:Op donderdag 22 september 2005 15:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob is in z'n hart echt wel een goeie vent hoor, merk je ook aan z'n verhalen over z'n kinderen en ex-vrouw.
Mag van mij ook nog blijven en tenslotte moet er iemand de leiding nemen.
Iig werkt hij hard en staat ook altijd klaar om mensen te troosten (Ingrid laatst, nu Lieske weer).
Maar de enige die haar echt durft te nomineren is Joost....de rest ergerd zich net ff iets meer aan andere mensen.....quote:Op donderdag 22 september 2005 15:20 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja dat is waar.... maar er zaten er gisteren meer op tanja af te geven![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:20 schreef -Delta- het volgende:
Ik hoop maar 1 ding, dat de Live show vanavond wel goeie verbinding heeft en we niet de helft van de tijd "even geduld ajb" te zien krijgen
Vertelquote:Op donderdag 22 september 2005 15:25 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb al lelijker gezien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |