Is ook het beste wat je kunt doen... verstand op 0 zetten en gaan met die banaan!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar trouwens dat deze 8 mensen dus vanaf vanmorgen 9 uur al met dit werk bezig zijn.... en waarschijnlijk nog heel lang doorgaan. Nauwelijks vol te houden zou je denken.
Ik heb ook wel eens zoiets gedaan, maar om de een of andere vreemde reden went het gewoon op een gegeven moment enheb je niet eens meer door dat je wat aan het doen bent.
Ik denk dat je het geluid moet hebben aanstaan om dat te begrijpen, maar daar begin ik echt niet meer aan.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:59 schreef Sealord het volgende:
was Rob nou zoetjes aan het uitdelen?? waar is dat goed voor
Huh? Waar zag je dat? Ik heb 1 tafel-stream en 3 Tanja-streams hier.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is weer bezig peoples te pleasen. Ze gaat een trui van Joost wassen (op de hand) en biedt aan dat ook voor anderen te doen. Wat is het toch een schatje
En een "disk" is een topic? In jalla taal?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:00 schreef jalla het volgende:
wat een luxe. de ene keer duurt het 5 minuten voordat de nieuwe disk er is, de andere keer staan er al 3 klaar
suikergehalte op peil houden ivm vermoeidheid.... ( verbranding )quote:Op donderdag 22 september 2005 00:59 schreef Sealord het volgende:
was Rob nou zoetjes aan het uitdelen?? waar is dat goed voor
Ik zag niets, maar hoorde het. Was op stream 2 te horen.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:01 schreef Day het volgende:
[..]
Huh? Waar zag je dat? Ik heb 1 tafel-stream en 3 Tanja-streams hier.
Ja zo kan ie wel weer, je lijkt wel een soort LekkerSimpel.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is weer bezig peoples te pleasen. Ze gaat een trui van Joost wassen (op de hand) en biedt aan dat ook voor anderen te doen. Wat is het toch een schatje
Heb vanavond trouwens geen leugen van Tanja gehoord. Omdat dat gesprek een positief beeld van Tanja laat zien in jouw ogen (en meerdere Tanja-bashers) boeit helemaal niemand.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:55 schreef newsman het volgende:
[..]
Dit was een nutteloze bijdrage, jij draagt echt niks bij. De groeten aan je leugenachtige, zwangere zeug Tanja.
Klopt ja... en toen bood ze meteen maar even aan dat ook voor anderen te doenquote:Op donderdag 22 september 2005 01:02 schreef jalla het volgende:
lieske kreeg min of meer de opdracht van joost om die trui te gaan wassen btw.
edit: disk ,topic, whatever
quote:
Cartwoman volgens mij posten we steeds hetzelfde over Tanjaquote:Op donderdag 22 september 2005 01:02 schreef CartWOman het volgende:
Tanja zit papiertjes te knippen.
En maar klagen vandaag dat ze het niet zou volhouden.
Ga slapen!!!!![]()
Eerst nog wel dus.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:02 schreef newsman het volgende:
Ooh ik zie het ze bezig met whinny the pooh, ik hoef gelijk het pakket niet meer.
Het is gewoon een luie hond, wat dat betreft heeft ze veel geleerd van die antiliaan van dr.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:02 schreef CartWOman het volgende:
Tanja zit papiertjes te knippen.
En maar klagen vandaag dat ze het niet zou volhouden.
Ga slapen!!!!![]()
Ik wel!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zo kan ie wel weer, je lijkt wel een soort LekkerSimpel.Effe van onderwerp veranderen:
vond je het ook zo tof om Pink Floyd weer mét Roger Waters te zien optreden? Ik wel!!
haha ja da's een mooie, suikergehalte met zoetjes op peil houden, ik vind het knapquote:Op donderdag 22 september 2005 01:02 schreef Zapje het volgende:
[..]
suikergehalte op peil houden ivm vermoeidheid.... ( verbranding )
Tanja geeft een plaatje van whinny the pooh aan jalla.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:04 schreef jalla het volgende:
tanja is ok maar er is hier een kliekje van tanja bashers, laat ze maar (doe ik ook)
dat probeer ik ookquote:Op donderdag 22 september 2005 01:04 schreef jalla het volgende:
tanja is ok maar er is hier een kliekje van tanja bashers, laat ze maar (doe ik ook)
Hou op... Geweldig was dat. Ik ben op de eerste plaats Waters fan eigenlijk. Over die man raak ik niet uitgepraat. Briljante teksten... echt. Amused to death is ook al zo magnifiek. Het optreden van Live8 was heel mooi om te zien, hoewel ze duidelijk wat ouder worden. Maar Pink Floyd is wat mij betreft de absolute top. De film vond ik ook briljant trouwens (The Wall).quote:Op donderdag 22 september 2005 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zo kan ie wel weer, je lijkt wel een soort LekkerSimpel.Effe van onderwerp veranderen:
vond je het ook zo tof om Pink Floyd weer mét Roger Waters te zien optreden? Ik wel!!
*Pink Floyd fan meldtquote:Op donderdag 22 september 2005 01:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik wel!!!!!!!!!!!!![]()
Tanja, joehoe, slapie slapie!!!!
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ja, als je alleen maar met oogkleppen op kijkt, dan mis je nog wel eens iets he? Maar geeft niet hoor, niemand is perfect. Morgen word je gewoon weer met je busje opgehaald voor weer een dagje sociale werkplaats.
Waarsch. wel tenzij ze eerder klaar zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 01:06 schreef b0ng het volgende:
die 8 mensen blijven dus de hele nacht doorwerken tot 20:00 uur?
Vertel mij nou is wat de toegevoegde waarde is van Tanja in het BB huis ?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
dat probeer ik ook![]()
het is een grote leegte iedere keer als Tan in beeld komt, als een soort automatisme, zonder enig invoelingsvermogen, veelal dezelfde opmerkingen te maken...
Ze zorgt voor spanningen, mogelijk ruzie en dat is leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 22 september 2005 01:07 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Vertel mij nou is wat de toegevoegde waarde is van Tanja in het BB huis ?
ze zaten nu op de 9000 ongeveer toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarsch. wel tenzij ze eerder klaar zijn
Ja ik vraag me ook af of ze nog gaan slapen, het lijkt erop van niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:06 schreef b0ng het volgende:
die 8 mensen blijven dus de hele nacht doorwerken tot 20:00 uur?
BB is vrij mild dus ik denk dat ze de opdracht laten slagen, ze hebben zich immers goed ingezet met de opdrachtquote:Op donderdag 22 september 2005 01:08 schreef b0ng het volgende:
[..]
ze zaten nu op de 9000 ongeveer toch?
dat word een weekje zonder peuken![]()
de toegevoegde waarde komt na de geboorte op nulquote:Op donderdag 22 september 2005 01:07 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar bedoelde meer voor de bewoners zelf en niet voor onsquote:Op donderdag 22 september 2005 01:08 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ze zorgt voor spanningen, mogelijk ruzie en dat is leuk om naar te kijken
Een aparte meid, en mooi om haar worsteling met het 'een plekje in de groep veroveren' te zien.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:07 schreef BorTheWolf het volgende:
vertel jij dan eens wat de toegevoegde waarde is van Nathalie in het BB huis behalve onwijs irritant zijn?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:07 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Irritatie!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:07 schreef BorTheWolf het volgende:
Zonder fans is het minder leuk om Tanja te dishen... dus welkomquote:Op donderdag 22 september 2005 01:08 schreef Suuz_ het volgende:
ik vind wel dat er erg veel tanja haters zijn, beetje jammer. misschien is ze wel iets minder gezellig omdat ze zwanger is. en dat ze lui is ofzo of minder doet als de rest das toch logisch ze is zwanger! maargoed nu zal ik wel een hoop commentaar krijgen vrees ik...
haha wij dachten hetzelfde alleen met een ander persoonquote:Op donderdag 22 september 2005 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een aparte meid, en mooi om haar worsteling met het 'een plekje in de groep veroveren' te zien.
Vertel mij nou, wat is de toegevoegde waarde van Linda in het BB huis ?
Ik vond het ook zó leuk dat BBC tijdens het optreden van Pink Floyd inzoomde op het in de verte liggende Battersea Power Station.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hou op... Geweldig was dat. Ik ben op de eerste plaats Waters fan eigenlijk. Over die man raak ik niet uitgepraat. Briljante teksten... echt. Amused to death is ook al zo magnifiek. Het optreden van Live8 was heel mooi om te zien, hoewel ze duidelijk wat ouder worden. Maar Pink Floyd is wat mij betreft de absolute top. De film vond ik ook briljant trouwens (The Wall).
veel superlatieven.. sorry.
A woman you love to hatequote:Op donderdag 22 september 2005 01:07 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Binnen de groep buiten de groep ken je dat ?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:10 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
vertel jij dan eens wat de toegevoegde waarde is van Nathalie in het BB huis behalve onwijs irritant zijn?
ach lekker veilig achter de monitor durven ze wel commentaar te geven.....ik zou die zogenaamde Tanja haters wel eens tegenover haar willen zien......staan ze met een rood koppie, en bek vol tanden.....stakkersquote:Op donderdag 22 september 2005 01:08 schreef Suuz_ het volgende:
ik vind wel dat er erg veel tanja haters zijn, beetje jammer. misschien is ze wel iets minder gezellig omdat ze zwanger is. en dat ze lui is ofzo of minder doet als de rest das toch logisch ze is zwanger! maargoed nu zal ik wel een hoop commentaar krijgen vrees ik...
nja ik wil niet zeggen dat ik fan van dr ben, ik heb alleen beetje met dr te doen. ik bekijk het allemaal al een hele tijd van een afstand en er zijn gewoon echt veel tanja haters en ik denk niet dat iedereen er verder over doordenkt. mensen zien tanja niets doen en hebben meteen een oordeel terwijl ze voor de zwangerschap misschien heel anders was. hormomen doen gekke dingen met je.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zonder fans is het minder leuk om Tanja te dishen... dus welkom
Snap 'm niet? Sta ik daar alleen ik of.....?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:12 schreef newsman het volgende:
[..]
Binnen de groep buiten de groep ken je dat ?
Nee niemand snapt newsman.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
Snap 'm niet? Sta ik daar alleen ik of.....?
Ze wil niet eens praten in de groep, wat BB tegen haar gezegd heeft.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:13 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
nja ik wil niet zeggen dat ik fan van dr ben, ik heb alleen beetje met dr te doen. ik bekijk het allemaal al een hele tijd van een afstand en er zijn gewoon echt veel tanja haters en ik denk niet dat iedereen er verder over doordenkt. mensen zien tanja niets doen en hebben meteen een oordeel terwijl ze voor de zwangerschap misschien heel anders was. hormomen doen gekke dingen met je.
en verder vind ik alle bewoners wel tof iedereen heeft wel iets vind ik.
ja dat ken ik maar dat is ook niet áltijd positief. maargoed zoals ik al zei ik vind alle bew. wel iets leuks hebben dus het was meer als geintje bedoeld op jou reactiequote:Op donderdag 22 september 2005 01:12 schreef newsman het volgende:
[..]
Binnen de groep buiten de groep ken je dat ?
nou ja dat is dus de vraag en daar zullen wij allen geen antw op kunnen geven dus ook geen mening over kunnen vormen.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:13 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik vind alleen het excuse dat ze zwanger is zeer matig van jullie. volgens mij is ze zonder zwangerschap ook gewoon een probleem geval.
Ja, de Animals hoes, mooi was datquote:Op donderdag 22 september 2005 01:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond het ook zó leuk dat BBC tijdens het optreden van Pink Floyd inzoomde op het in de verte liggende Battersea Power Station.![]()
Maar goed, dit wordt wel erg off topic.![]()
Ooh is goed hoor Suuz_ , ze doet mensen pijn hou ik niet van.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:14 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja dat ken ik maar dat is ook niet áltijd positief. maargoed zoals ik al zei ik vind alle bew. wel iets leuks hebben dus het was meer als geintje bedoeld op jou reactie
ja dat is idd vaag, zou ik als ik haar was wel gedaan hebben maar weet ook niet waarom ze dat niet gedaan heeft.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:14 schreef newsman het volgende:
[..]
Ze wil niet eens praten in de groep, wat BB tegen haar gezegd heeft.
Ja, ik begrijp niks van deze 'test' van Rob.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:14 schreef Dynabite het volgende:
Rob gaat zijn rug verkloten door op zijn knieen te gaan werken.![]()
Yep, gewoon een onaangepast kreng met overlevingsinstict, dat duidelijk doorheeft dat BB haar nodig heeft.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:13 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik vind alleen het excuse dat ze zwanger is zeer matig van jullie. volgens mij is ze zonder zwangerschap ook gewoon een probleem geval.
spreek voor jezelf, ken je dat?quote:
Ik heb toch dan weer het idee dat Rob zonder camera's erbij al lang had gezegd "fuck off met die kut opdracht".... maar hij weet dat het op tv komt en daarom doet hij heel fanatiek.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:15 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik mag bv Rob ook niet. Speeld het baasje in het huis en is erg dominand, maar heb wel respect voor zijn doorzettings vermogen om bv deze week opdracht gewoon proberen te halen. Dat vind ik dan een toegevoegde waarde in het BB huis.
Sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:13 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
nja ik wil niet zeggen dat ik fan van dr ben, ik heb alleen beetje met dr te doen. ik bekijk het allemaal al een hele tijd van een afstand en er zijn gewoon echt veel tanja haters en ik denk niet dat iedereen er verder over doordenkt. mensen zien tanja niets doen en hebben meteen een oordeel terwijl ze voor de zwangerschap misschien heel anders was. hormomen doen gekke dingen met je.
en verder vind ik alle bewoners wel tof iedereen heeft wel iets vind ik.
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, de Animals hoes, mooi was dat![]()
wie bedoel je nou? Nathalie? hoezo doet die mensen pijn leg eens uit. en ik persoonlijk vind haar de minst leuke uit het huisquote:Op donderdag 22 september 2005 01:16 schreef newsman het volgende:
[..]
Ooh is goed hoor Suuz_ , ze doet mensen pijn hou ik niet van.
Ondoordachte actie.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:15 schreef Sealord het volgende:
Rob is nu al een kwartier bezig om z'n nieuwe werkplekje in te richten om er vervolgens na een half uur weer achter te komen dat op je knieen werken niet vol te houden is. En weer een paar honders achter op schema.....
Opblaasvarkenquote:Op donderdag 22 september 2005 01:16 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, de Animals hoes, mooi was dat![]()
Je kan het beste op net onder borsthoogte blaadjes pakken, zo laag als Rob doet is te vermoeiend lijkt me.... maak het aanrecht dan vrij!
een paar topics terug was eral iemand die hetzelfde zei en zij was 7 maanden zwanger.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:15 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
nou ja dat is dus de vraag en daar zullen wij allen geen antw op kunnen geven dus ook geen mening over kunnen vormen.
dat gevoel heb ik bij allemaal wel een beetje om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb toch dan weer het idee dat Rob zonder camera's erbij al lang had gezegd "fuck off met die kut opdracht".... maar hij weet dat het op tv komt en daarom doet hij heel fanatiek.
ja maar niet ieder persoon die zwanger is, is hetzelfde en reageert hetzelfde op de hormonen die door je lijf gieren dus alleen mensen die tanja kénnen van voor de zwangerschap kunnen er wat van zeggen denk ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:18 schreef b0ng het volgende:
[..]
een paar topics terug was eral iemand die hetzelfde zei en zij was 7 maanden zwanger.
Dat was ik en heb nu een meningquote:Op donderdag 22 september 2005 01:18 schreef b0ng het volgende:
[..]
een paar topics terug was eral iemand die hetzelfde zei en zij was 7 maanden zwanger.
Ja, maar wat ze erbij vergat te zeggen was dat niet elke zwangerschap hetzelfde is.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:19 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik bij allemaal wel een beetje om eerlijk te zijn
Dit soort werk ligt hem wel.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:20 schreef BONG4002 het volgende:
Ralph is ook nog erg actief bezig, top
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
Heb ook geen beeld over wie de snelste is, weet alleen van het fietsen dat Ralph een enorme werklust heeft.
Hem vind ik op basis daarvan wel een logische keus.
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:20 schreef BONG4002 het volgende:
Ralph is ook nog erg actief bezig, top
Jammer dat je zus er dan niet inzit, lijkt me veel gezelligerquote:Op donderdag 22 september 2005 01:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar wat ze erbij vergat te zeggen was dat niet elke zwangerschap hetzelfde is.
Mijn zus is 2 keer zwanger geweest. De eerste keer was ze niet te genieten, altijd sjaggo en altijd klagen. Als ze m'n zus niet was geweest, had ik d'r achter het behang geplakt, echt waar!
De 2e keer had ze nergens last van en ging ze fluitend die 9 maanden door.
ze hebben misschien afgesproken in groepjes van 2 te slapen, vandaar dat Tanja nog knipt en Lieske nog wast.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:25 schreef b0ng het volgende:
menno en ingrid liggen als enigste in bed of zijn ze buiten ofzo?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 september 2005 01:27 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
1 brandweerwagen, 2 brandweerwagens, 3 brandweerwagens, 4 brandweerwagens, 5 brandweerwagens, 6 brandwe..............![]()
![]()
allemaal
dat kan natuurlijk ook, hoop trouwens wat andersquote:Op donderdag 22 september 2005 01:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
ze hebben misschien afgesproken in groepjes van 2 te slapen, vandaar dat Tanja nog knipt en Lieske nog wast.
trustenquote:Op donderdag 22 september 2005 01:27 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
1 brandweerwagen, 2 brandweerwagens, 3 brandweerwagens, 4 brandweerwagens, 5 brandweerwagens, 6 brandwe..............![]()
![]()
allemaal
Nee, dat wordt er niet bedoeld. Tanja, Menno, Ingrid en Lieske mogen sowieso niet helpen. Maar blijven we (in groepjes?) op om de rest te bedienen.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:29 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ze mogen niet wisselen hoor. (dacht ik)
De verzorg-ploeg.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:29 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ze mogen niet wisselen hoor. (dacht ik)
Dit is wel het meest domme wat ik in alle delen heb gelezen.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
Slaap lekker M.
En![]()
![]()
@ Tanja, nog nooit zo'n eng mens gezien die het een zegt maar het ander doet.
Ervan uitgaande dat ieder mens een dun laagje beschaving heeft, die onder moeilijke omstandigheden verdwijnt, kunnen we wel eens een hele onsymphatieke Rob gaan zien.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:37 schreef Day het volgende:
Natte Lie tegen Rob die aan de salontafel met de opdracht bezig is: Nee, je doet het onhandig.
Aan de blik van Rob (toen ze weer wegliep) te zien werd die opmerking haar niet in dank afgenomen!
Klopt, hij moet alleen echt hoger gaan zitten, want dit trekt zijn rug niet!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
De opstelling die Rob doet is de beste, hij heeft er alleen een verkeerde houding bij, zo moet je dat bij die hoge tafel doen.
Maar dat had Tanja al aan het begin van de avond gezegd
Het is ook niet de bedoeling dat ze 12 tegen 1 gaan spelen, dat gun ik Tanja zelfs nietquote:Op donderdag 22 september 2005 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit is wel het meest domme wat ik in alle delen heb gelezen.
Tot 2x Had de groep een grote mond, wel met Tanja te gaan praten, en tot 2x toe deden ze geen bek open. (op een paar individuen na)
Het UWV zal toch ook gezien hebben dat ze kan thuiswerkenquote:Op donderdag 22 september 2005 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat ze 12 tegen 1 gaan spelen, dat gun ik Tanja zelfs niet
Er is met haar gepraat, er is nu eindelijk op haar gestemd tijdens de nominatieronde, dus dat gaat de goeie kant op.![]()
Tanja kost de maatschappij alleen geld. Niet omdat ze het niet kan, maar omdat ze het niet wil. In deze micro habitat van het BB zie je precies hetzelfde. Gaat 5% goed, om daarna weer 95% fout te gaan.![]()
![]()
is het systeem aan de kleine tafel anders dan dat aan de grote tafel danquote:Op donderdag 22 september 2005 01:47 schreef BorTheWolf het volgende:
Zelfs aan een tafel werk dit systeem van rob/tanja niet
Dat komt omdat hij te laag zit. HIj had (zoals Tanja zei) 2 rijen van 5 neer moeten leggen, laatste vel (is bovenkant) + schaar, dan het plastic ernaast. Dan was het rapen, papier erin, schaar erin, stripje eraf en plakken. Klaar!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:45 schreef BorTheWolf het volgende:
schiet niet op met die rob, heb ff getimed en doet er net geen 5 stuks in 2 MINUTEN !!!!!
staand aan een tafel gaat denk ik wel wat sneller hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:47 schreef BorTheWolf het volgende:
Zelfs aan een tafel werk dit systeem van rob/tanja niet
Er was een berekening dat ze er nog geen 2 per minuut nodig haddenquote:Op donderdag 22 september 2005 01:45 schreef BorTheWolf het volgende:
schiet niet op met die rob, heb ff getimed en doet er net geen 5 stuks in 2 MINUTEN !!!!!
Aan de grote tafel ligt alles op een rij, kost te veel tijd met lopen. Lijkt mij.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
is het systeem aan de kleine tafel anders dan dat aan de grote tafel dan
Of wil je graag iets negatiefs over Tanja kwijt?
Leve de push-up bra (of zijn het de kipfilets vandaag?)quote:Op donderdag 22 september 2005 01:51 schreef Stereotomy het volgende:
Nathalie ziet eruit alsof ze tieten heeft vanavond
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
De bewoners houden ook totaal geen rekeing met Tanja![]()
Hoe kan ze met deze herrie slapen
![]()
Ik ben voor een kamertje apart voor Tanja![]()
![]()
(maar dan wel ergens in Groningen)
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
![]()
Deze hebben we al meerder malen gehoord, Kribbet. Iets origineler de volgende keer, graagquote:Op donderdag 22 september 2005 01:53 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
![]()
Je ziet spoken Peter, anders had ik wel systeem van TANJA/rob neer gezet. Ik heb gewoon rob ff getimed en zag dat ie bijna 5 paketjes in 2 minuten maakte en of ie nou aan een tafel gaat zitten maakt geen ene reet uit. het gaat om de handelings snelheid.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
is het systeem aan de kleine tafel anders dan dat aan de grote tafel dan
Of wil je graag iets negatiefs over Tanja kwijt?
Had iets meer van je verwachtquote:
Ik heb eerder op de avond heel eerlijk wat gevraagd en toen hoorde ik de fans niet en nu zitten er opeens weer tanja fans hier en wil wel is weten wat ze nu vinden wat ze nu bijdraagt aan ons kijkplezierquote:Op donderdag 22 september 2005 01:55 schreef Day het volgende:
[..]
Deze hebben we al meerder malen gehoord, Kribbet. Iets origineler de volgende keer, graag
Ze is niet eens in beeld en nog steeds gaat deze bedenkelijke topicreeks grotendeels over Tanja.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
Maar vertel nu eens, wat brengt ze ons kijkers extra??![]()
tanja is een echte sfeermakerquote:Op donderdag 22 september 2005 01:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb eerder op de avond heel eerlijk wat gevraagd en toen hoorde ik de fans niet en nu zitten er opeens weer tanja fans hier en wil wel is weten wat ze nu vinden wat ze nu bijdraagt aan ons kijkplezier![]()
Volgens mij wordt er genoeg om d'r gelachen, hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had iets meer van je verwacht![]()
![]()
Maar vertel nu eens, wat brengt ze ons kijkers extra??![]()
Ik kijk ook om te lachen en dat is wel het laatste wat je met haar kan![]()
Tuurlijk is het ook goed als er ruzies en spanningen zijn maar dit is gewoon niet leuk, ze draagt niets bij (behalve een kind die ze nicotine kan noemen)
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:02 schreef latevogel het volgende:
[..]
*bier gaat ff over toetsenbord nu![]()
Ik wacht op het eerste positieve van Tanja, ze is zo negatief en dat kan niet alleen komen door het huis, zwangerschap of omdat ze uit Groningen komtquote:Op donderdag 22 september 2005 01:57 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een geobsodeert van Tanja. elke posieve dingetje moet je gelijk hier neerzetten.
Op rob zn manier haalt ie er idd 150 per uur. Ze zijn met 8 man en hebben nog 18 uur te gaan. 150 X 8 = 1200 X 18 uur = 21600 Let wel NON STOP. niet roken niet poepen of piesen, niet eten NIETS.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:51 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er was een berekening dat ze er nog geen 2 per minuut nodig hadden![]()
Volgens mij zei je 1 of 2 dagen geleden ook: Iedereen vindt z'n eigen pijn erger.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wacht op het eerste positieve van Tanja, ze is zo negatief en dat kan niet alleen komen door het huis, zwangerschap of omdat ze uit Groningen komt![]()
Ik kan niet begrijpen hoe iemand zichzelf zo de hele dag in de weg gaat zitten, ze is zwanger, er komt iets heel moois aan maar nee, het is alleen maar negatief en daar word ik zo moe van.
Er zijn mensen die het 100x slechter hebben maar nee, alles moet om Tanja draaien![]()
![]()
Zo, dat ben ik weer even kwijt![]()
9000 een paar uurtjes terugquote:Op donderdag 22 september 2005 02:03 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Hoeveel hebben ze nu totaal na 2 dagen ?
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 22 september 2005 02:06 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik voorspel dat ze het niet gaan redden, maar dat ze door BB beloond worden voor hun inzet.
Oke, 1 positief puntquote:Op donderdag 22 september 2005 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ze is niet eens in beeld en nog steeds gaat deze bedenkelijke topicreeks grotendeels over Tanja.
Is toch niet te vergelijken nu ze beide handen gebruiken?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:03 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Op rob zn manier haalt ie er idd 150 per uur. Ze zijn met 8 man en hebben nog 18 uur te gaan. 150 X 8 = 1200 X 18 uur = 21600 Let wel NON STOP. niet roken niet poepen of piesen, niet eten NIETS.
Hoeveel hebben ze nu totaal na 2 dagen ?
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze trekt volle zalen
(als ze dat nu had gedaan was ze niet zwanger geweest
)
zwanger zijn is wel leuk als je weet wat je hebt er voor moeten doen..............quote:Op donderdag 22 september 2005 02:06 schreef wawawa het volgende:
"Zwanger zijn is niet leuk!",
Weet niet, heb gewoon geen hekel aan Tanja, er zitten ertussen die meer irriteren![]()
dat valt me ook op...zelfs als Tanja niet in beeld is...gaat het nog altijd over haar...dat krijgen de andere bewoners niet voor elkaar......quote:Op donderdag 22 september 2005 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ze is niet eens in beeld en nog steeds gaat deze bedenkelijke topicreeks grotendeels over Tanja.
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze trekt volle zalen
(als ze dat nu had gedaan was ze niet zwanger geweest
)
Ik snap dan niet dat zo iemand het BB huis instapt, het lijkt mij dan fijner dat je dan mensen om je heen hebt die heel CLOSE met je zijn en je kunnen en willen begrijpen. De andere BB bewoners zijn gewoon met 100 dagen BB bezig en niet 100 dagen met Tanja.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:06 schreef wawawa het volgende:
Sorry, zit even mee te lezen, maar moet bekennen dat ik ook niet echt een hekel aan die Tanja heb..![]()
Okay, ze is nukkig en chagrijnig, maar ze heeft vanavond het ook weer geprobeerd uit te leggen, naar wat ik las in de streamverslagen. En ik heb van een vriendin van mij gehoord: "Zwanger zijn is niet leuk!", terwijl ze nu toch echt heel blij is met haar dochtertje. Roken is inderdaad schadelijk, maar dat is haar eigen keuze en tja.. Ze is bij mij de laatste dagen iets symphatieker over gekomen, met gister weer een dip, maar weet dat je in de laatste weken van je zwangerschap én behoorlijk moe kan zijn én dat je hormonen gaan opspelen..
Weet niet, heb gewoon geen hekel aan Tanja, er zitten ertussen die meer irriteren![]()
Heb vanavond mijn beise zussen nog op skype gehad (beide hebben kinderen) maar pas de laatste dag schijnt het pijn te doen, nu is het misschien een beetje vervelendquote:Op donderdag 22 september 2005 02:04 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij zei je 1 of 2 dagen geleden ook: Iedereen vindt z'n eigen pijn erger.
Nee?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mogen ze nu ineens zonder dwangbuis vouwen
Een aantal van deze opmerkingen kende ik nog nietquote:Op donderdag 22 september 2005 02:01 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er genoeg om d'r gelachen, hoor.
'Wat een crackhoer"
'Zwanger van een Antilliaan"
" Ze huilt"
" Remi"
Etc, etc.
ben ik het niet helemaal mee eens meren deels wat in BB is ook voornamelijk met zichzelf bezich die zijn alleen iets socialer ingesteld naar andere ,maar dat kan ook weer heel tactisch zijn hoe meer je je mengt tussen de andere des te minder kans je heb weggestemt te worden lijkt me?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:11 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik snap dan niet dat zo iemand het BB huis instapt, het lijkt mij dan fijner dat je dan mensen om je heen hebt die heel CLOSE met je zijn en je kunnen en willen begrijpen. De andere BB bewoners zijn gewoon met 100 dagen BB bezig en niet 100 dagen met Tanja.
Die heeft ze dus niet, behalve randfiguren die met drugs bezig zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:11 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik snap dan niet dat zo iemand het BB huis instapt, het lijkt mij dan fijner dat je dan mensen om je heen hebt die heel CLOSE met je zijn en je kunnen en willen begrijpen.
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Oh, ze worden steeds gekker...
En dan zeg ik weer, niet elke zwangerschap is hetzelfde!quote:Op donderdag 22 september 2005 02:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb vanavond mijn beise zussen nog op skype gehad (beide hebben kinderen) maar pas de laatste dag schijnt het pijn te doen, nu is het misschien een beetje vervelend![]()
Probleem is dat ze veel minder last zou hebben als ze wat vrolijker zou zijn![]()
Mag jij ineens zonder dwangbuis postenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Mogen ze nu ineens zonder dwangbuis vouwen
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:14 schreef APK het volgende:
[..]
Die heeft ze dus niet, behalve randfiguren die met drugs bezig zijn.
Vandaar dat haar moeder haar liever in het -veilige- BB huis heeft dan thuis, of in de buurt van het ziekenhuis waar haar vader een levensbedreigende operatie heeft ondergaan.
Dit is geen antwoord op mn eerste vraag waarom iemand dan in BB stapt (volgens haar zelf om het met de bewoners te delen ze kende die personen nog geen eens. je wilt dit toch delen met familie en vrienden of ben ik nou gek)quote:Op donderdag 22 september 2005 02:13 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ben ik het niet helemaal mee eens meren deels wat in BB is ook voornamelijk met zichzelf bezich die zijn alleen iets socialer ingesteld naar andere ,maar dat kan ook weer heel tactisch zijn hoe meer je je mengt tussen de andere des te minder kans je heb weggestemt te worden lijkt me?
Gelukkig iemand die het kan wetenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:10 schreef latevogel het volgende:
[..]
zwanger zijn is wel leuk als je weet wat je hebt er voor moeten doen..............
soms komt het je echt niet aanwaaien hoor
kelere naar 4 jaar eindelijk zwanger en een tweede kwam onverwachts
ik dacht ik ga er voor en doe weer alle testen
als ik dan lees wat een onzin die muts uitkram kan ik soms zo ff tussen de pixels kruipen en haar ff doormekaar rammelen hoor
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Mag jij ineens zonder dwangbuis posten
ben geen tanja fan maar ben het hier wel mee eens ,in een normale zwangerscahp word je niet met 12 verschillende karakters in een 24 uur per dag hokje gestopt en word er zeker niet van je verwacht dat je 8 uur per dag werkt want rond deze tijd ben je al met zwangerschapsverlof hoe licht het ook mag lijken dus denk zoewie zo dat deze zwangerschap niet te vergelijken is met welke zwangerschap ook komt ook een hoop ander stress bij kijken .. en dan heb ik het niet over haar problemen voor BBquote:Op donderdag 22 september 2005 02:15 schreef Day het volgende:
[..]
En dan zeg ik weer, niet elke zwangerschap is hetzelfde!
Ben de eerste die toegeeft dat ze rete sjoggo kan zijn en dat ik me ook af en toe zwaar aan d'r gedrag kan ergeren, maar ik weet gewoon zeker dat ze echt niet zo slecht is als ze hier wordt afgeschilderd.
Maar wel een spraak gebrekquote:Op donderdag 22 september 2005 02:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
ik heb geen buisdwang...
quote:
Pssst, zie de AT.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
ik heb geen buisdwang...
Misschien om een tijdje bij de vadervanhetkind weg te zijn (om tot rust te komen, alles wat er gebeurd is te verwerken)? Om de roem (1e BB-baby)? Om de spanning van iets nieuws beleven (heb niet echt de indruk dat ze een boeiend leven had)? Om het geld, zodat ze haar kind een beter toekomst kan bieden?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:17 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op mn eerste vraag waarom iemand dan in BB stapt (volgens haar zelf om het met de bewoners te delen ze kende die personen nog geen eens. je wilt dit toch delen met familie en vrienden of ben ik nou gek)
Dus eigenlijk is ze normaal niet zo (erg)quote:Op donderdag 22 september 2005 02:15 schreef Day het volgende:
[..]
En dan zeg ik weer, niet elke zwangerschap is hetzelfde!
Ben de eerste die toegeeft dat ze rete sjoggo kan zijn en dat ik me ook af en toe zwaar aan d'r gedrag kan ergeren, maar ik weet gewoon zeker dat ze echt niet zo slecht is als ze hier wordt afgeschilderd.
ze is toch opgegeven door haar moeder,misschien heeft die het zo gebracht dat het beter voor haar zou zijn en is ze der heel inpulsief ingestapt?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:17 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op mn eerste vraag waarom iemand dan in BB stapt (volgens haar zelf om het met de bewoners te delen ze kende die personen nog geen eens. je wilt dit toch delen met familie en vrienden of ben ik nou gek)
42quote:Op donderdag 22 september 2005 02:26 schreef BlaBlub het volgende:
Voor de hoeveelste keer is dr hier weer een Tanja discussie aan de gang?
lol discussie over wie het snelst inpakt ben je zo klaar mee hequote:Op donderdag 22 september 2005 02:26 schreef BlaBlub het volgende:
De meeste dingen wist ze van te voren.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:19 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ben geen tanja fan maar ben het hier wel mee eens ,in een normale zwangerscahp word je niet met 12 verschillende karakters in een 24 uur per dag hokje gestopt en word er zeker niet van je verwacht dat je 8 uur per dag werkt want rond deze tijd ben je al met zwangerschapsverlof hoe licht het ook mag lijken dus denk zoewie zo dat deze zwangerschap niet te vergelijken is met welke zwangerschap ook komt ook een hoop ander stress bij kijken .. en dan heb ik het niet over haar problemen voor BB
Dus als jouw moeder je opgeeft voor een vredes misie naar afganistan om dat ze denkt dat het beter voor je is dan ga je ook gelijk maar je spullen pakken. Allemaal bullshit.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:24 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ze is toch opgegeven door haar moeder,misschien heeft die het zo gebracht dat het beter voor haar zou zijn en is ze der heel inpulsief ingestapt?
OOOHH die, ik dacht aan de frietsaus van RemiAquote:
trustequote:Op donderdag 22 september 2005 02:30 schreef CartWOman het volgende:
Laptop-afdruk in m'n buik, dus slapen.
Trusten, piepel!
ik zeg niet dat ze dingen niet wist maar als ik zo de streams van me eigen woonkamer bekijkt denk ik ook piece of cake boek mij maar voor de volgende BB ik denk gewoon dat het vanaf thuis er veel makkelijker uitziet dan dat het in werkelijkheid is en met de stress bedoel ik wat BB allemaal nog met haar van plan is waar ze dus omdat ze zelf een beetje dom is geweest het contract niet te lezen niets vanaf weet ,maar ik vind Tanja positiever dan wat ze in de weken hiervoor is geweestquote:Op donderdag 22 september 2005 02:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De meeste dingen wist ze van te voren.
Ze heeft 1 keer in 4 weken een paar uurtjes gezeten, ze had ook met een paar stapels op de bank kunnen gaan zitten (Rob zit/zat ook ergens anders)
En de problemen die ze heeft gekregen heeft ze voornamelijk aan haar zelf te danken, ze moet gewoon is een keer intresse tonen naar een ander maar nee, het is tanja voor en tanja na![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 22 september 2005 02:30 schreef CartWOman het volgende:
Laptop-afdruk in m'n buik, dus slapen.
Trusten, piepel!
Vast en zeker meer, aangezien de discussie ongeveer tussen de 6 en 10 keer per dag voorbij komtquote:
Ik zou mijn liefde voor tanja het liefst van de daken willen schreeuwen...quote:Op donderdag 22 september 2005 02:26 schreef BlaBlub het volgende:
Wat dacht je van de martinitoren ?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou mijn liefde voor tanja het liefst van de daken willen schreeuwen...
Nou nog ff een brandweer wagen regelen![]()
Het tempo moet omhoog, anders halen we de weekopdracht niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:31 schreef BlaBlub het volgende:
Vast en zeker meer, aangezien de discussie ongeveer tussen de 6 en 10 keer per dag voorbij komt
Het zijn allemaal mensen die vragen om aandacht, anders zaten ze niet in het BB-huis.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:34 schreef Coraatje het volgende:
maar we hebben het over tanja voor en tanja na ,Rob weet ook goed de nadruk om zichzelf te leggen(alles te draaien naar zijn wil) ,en Dido idem (ow wat ben ik toch weer goed) en zo legt ook joost de nadruk opzichzelf door zo druk te doen en vraagt Natalie aandacht door haar piep stemmetje kortom ze vragen allemaal aandacht voorzichzelf op ,alleen is Tanja vorm een klaagzang ..maar zo zie ik het hoor![]()
Maar al deze personen tonen wel interesse in andere mensen in het huis Tanja duidelijk nietquote:Op donderdag 22 september 2005 02:34 schreef Coraatje het volgende:
maar we hebben het over tanja voor en tanja na ,Rob weet ook goed de nadruk om zichzelf te leggen(alles te draaien naar zijn wil) ,en Dido idem (ow wat ben ik toch weer goed) en zo legt ook joost de nadruk opzichzelf door zo druk te doen en vraagt Natalie aandacht door haar piep stemmetje kortom ze vragen allemaal aandacht voorzichzelf op ,alleen is Tanja vorm een klaagzang ..maar zo zie ik het hoor![]()
Voor de hoeveel gaan we?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Het tempo moet omhoog, anders halen we de weekopdracht niet.
Tanja.
Saaiquote:Op donderdag 22 september 2005 02:34 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Wat dacht je van de martinitoren ?
Er is een verschil met interesse en het vergaren van roddelvoer, zoals Sjankwal bezig is.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:36 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Maar al deze personen tonen wel interesse in andere mensen in het huis Tanja duidelijk niet
We klagen af en toe ook eens over de andere bewoners, maar Tanja's enorme negatieve uitstraling zorgt ervoor dat we even geen tijd en zin hebben om ons te ergeren aan de andere bewoners.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:34 schreef Coraatje het volgende:
Doe t tijdens de live uitzending, komt dr nog een beetje sensatiequote:Op donderdag 22 september 2005 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Saai
Matten met de bewaking hoort er natuurlijk ook bij
Ik was ook een beetje aan het bij draaien dat was zaterdagavond bij het feest en de dag erna.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:31 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ze dingen niet wist maar als ik zo de streams van me eigen woonkamer bekijkt denk ik ook piece of cake boek mij maar voor de volgende BB ik denk gewoon dat het vanaf thuis er veel makkelijker uitziet dan dat het in werkelijkheid is en met de stress bedoel ik wat BB allemaal nog met haar van plan is waar ze dus omdat ze zelf een beetje dom is geweest het contract niet te lezen niets vanaf weet ,maar ik vind Tanja positiever dan wat ze in de weken hiervoor is geweest
En heb je minder last van je rug!quote:Op donderdag 22 september 2005 02:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja Roel, maar op die manier kan je er zelfs bij zitten... Dan zit je denk ik op een betere hoogte te werken.
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:34 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Wat dacht je van de martinitoren ?
Bij jij een Chantal basher dan ?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er is een verschil met interesse en het vergaren van roddelvoer, zoals Sjankwal bezig is.
Ik, ik, ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind Tanja nog wel meevallen.Ik heb haar 10000x liever dan een ex-collega van mij. Die zeurde de hele afdeling bij elkaar en hield iedereen van het werk met haar gezeur. Daar is Tanje werkelijk niets bij vergeleken.
Ik ben ervan overtuigd als er morgen om 12 uur afgelost mag worden dat Tanja zich dan spontaan aan gaat bieden
Dat Tanja haar eigen kaste met voer en KNOTSEN heeft zal daar niets mee te maken hebbenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:40 schreef PC eend het volgende:
Wel sociaal van tanja dat ze hoopte dat zelfs als de opdracht niet gehaald word ze hoopte op een fles champagne voor de getoonde inzet, terwijl ze zelf niet drinkt
Zit tanja stiekem hier op FOK!quote:
Wat bedoel jequote:Op donderdag 22 september 2005 02:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja Roel, maar op die manier kan je er zelfs bij zitten... Dan zit je denk ik op een betere hoogte te werken.
Tanja bied zich maar op 1 manier aan en dan ook nog is bij een kansloze antiliaanquote:Op donderdag 22 september 2005 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben ervan overtuigd als er morgen om 12 uur afgelost mag worden dat Tanja zich dan spontaan aan gaat bieden, maar dan wel op haar manier, die mijns inziens de beste is.
Ach man, zeik toch niet zo! Ze heeft een doosje met snoep MET goedkeuring van haar medebewoners. De rest heeft bier en wijn en daar gebruikt ze zelf ook niks van.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat Tanja haar eigen kaste met voer en KNOTSEN heeft zal daar niets mee te maken hebben![]()
![]()
De usernaam zou passend zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zit tanja stiekem hier op FOK!![]()
En zelfs 's nachts heel lang opblijven en eruit gaan om te roken en te eten maar wel zeuren dat de andere stil moeten zijn want ze kan anders niet slapenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We klagen af en toe ook eens over de andere bewoners, maar Tanja's enorme negatieve uitstraling zorgt ervoor dat we even geen tijd en zin hebben om ons te ergeren aan de andere bewoners.
Ik denk dat de meeste users in het begin mensen echt wel aardig proberen te vinden. Kijk maar naar Ralph, die was bij iedereen eerst het buitenbeentje, maar omdat hij gewoon een goede gast is met het hart op de juiste plaats, wordt hij vanzelf populair.
Heb je echter de instelling van een grafzerk en lak aan het spel of de medebewoners, en je rookt ook nog es terwijl je zwanger bent, tja, dan houdt het al gauw op voor je.![]()
Trouwens inderdaad, niet overdreven: ik kijk behoorlijk veel streams maar ik heb Tanja NOOIT, maar dan ook LETTERLIJK, 100% NOOIT aan iemand anders gevraagd hoe het met haar/hem is.
Nee, maar dat zegt nog niet dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 22 september 2005 02:44 schreef Coraatje het volgende:
jah oke maar moet toch nog een plus puntje kwijt Tanja is wel degene die boos is als ze boos is en dat dus ook er uit tieft (op z'n lieskes) de ander lopen nog steeds op eieren zodat ze maar niet in een verkeerd boekje komen te staan bij de rest en jah door Tanja's eerste klaagzang heeft ze denk opgewekt dat als ze weer mokt er gelijk een discussie opkomt , terwijl als een ander even gal zou spugen over de rest (wat ze dus niet durven ) er niks aan cde hand zou zijn in iedergeval minder dan bij Tanja is dit nog wel te snappen ???
Dat durven ze niet omdat ze zien dat Tanja door BB voorgetrokken wordt.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:44 schreef Coraatje het volgende:
jah oke maar moet toch nog een plus puntje kwijt Tanja is wel degene die boos is als ze boos is en dat dus ook er uit tieft (op z'n lieskes) de ander lopen nog steeds op eieren zodat ze maar niet in een verkeerd boekje komen te staan bij de rest
Dat lijkt mij logisch dat je een post plaatst in de ik-vorm. Zoek je weer iets te zeuren. Ga toch gokken joh, gokverslaafde.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:45 schreef latevogel het volgende:
deze vogel gaat haar nestje eens opzoeken
zo spannend wordt het toch niet meer helaas daar in het huis![]()
Ik wil alleen maar aangeven dat het haar aan niets zal ontbreken als de opdracht misluktquote:Op donderdag 22 september 2005 02:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ach man, zeik toch niet zo! Ze heeft een doosje met snoep MET goedkeuring van haar medebewoners. De rest heeft bier en wijn en daar gebruikt ze zelf ook niks van.
Dat ook weer niet helemaal waar. Chantal heeft best leuke en lieve kanten. Haar probleem is dat ze door IEDEREEN lief en leuk gevonden wil worden, vandaar dat geroddel.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat lijkt mij logisch dat je een post plaatst in de ik-vorm. Zoek je weer iets te zeuren. Ga toch gokken joh, gokverslaafde.
Ik ben niemand basher, ik heb alleen een hekel aan Sjankwal. Maar ik heb het niet steeds over dezelfde. Als ik positieve dingen zie dan zie je dat ook terug in mijn posts. Alleen heeft Sjankwal die niet.
Je brengt me wel op een ideequote:
Joost wil haar nomineren, dus BOEIUH!quote:Op donderdag 22 september 2005 02:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar aangeven dat het haar aan niets zal ontbreken als de opdracht mislukt![]()
En ze weet dat Joost (die niet rookt en weinig drinkt) gek is op knotsen, hij heeft niet meer maar zij nog wel maar wilde ze niet geven(2de uur van de opdracht)
Chantal stond net met Tanja te praten en klaagde er flink op los (over haar rug), maar eindigde toch weer positief dat ze niet moest zeuren en gewoon weer aan het werk gaat, DIT HEB JE NIET GEMELD JE BENT EEN CHANTAL BASHER GEEF HET TOE . om met Menno te spreken DOE DAN !!quote:Op donderdag 22 september 2005 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat lijkt mij logisch dat je een post plaatst in de ik-vorm. Zoek je weer iets te zeuren. Ga toch gokken joh, gokverslaafde.
Ik ben niemand basher, ik heb alleen een hekel aan Sjankwal. Maar ik heb het niet steeds over dezelfde. Als ik positieve dingen zie dan zie je dat ook terug in mijn posts. Alleen heeft Sjankwal die niet.
Trustequote:Op donderdag 22 september 2005 02:52 schreef Day het volgende:
Lieve mensen, ik ga pitten. Morgen weer 100 pagina's lezen voor mijn studie
Het was weer gezellig (met hier en daar een irrritatie)
Laters!
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:52 schreef Day het volgende:
Laters!
Trustequote:Op donderdag 22 september 2005 02:52 schreef Day het volgende:
Laters!
Ik, ik, ik, ik....quote:Op donderdag 22 september 2005 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben niemand basher, ik heb alleen een hekel aan Sjankwal. Maar ik heb het niet steeds over dezelfde. Als ik positieve dingen zie dan zie je dat ook terug in mijn posts.
Dat was volgens mij het resultaat van het niet willen delen van de knotsenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:50 schreef Day het volgende:
[..]
Joost wil haar nomineren, dus BOEIUH!![]()
Veel succes met het lezenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:52 schreef Day het volgende:
Laters!
aan jou de eer.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:53 schreef BorTheWolf het volgende:
off topic. wie maakt zo meteen een nieuw topic zonder dat er 3 tergelijk verschijnen ?
weltrust!!quote:Op donderdag 22 september 2005 02:52 schreef Day het volgende:
Laters!
Of stiekum rob wannabe. ik voel dat, dat ik, ik jaaquote:
Tuurlijk! Vandaar dequote:Op donderdag 22 september 2005 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Veel succes met het lezen![]()
En een beetje irritatie moet toch kunnen??![]()
Commentaren op de live streams. Iedereen haat Tanja!quote:Op donderdag 22 september 2005 02:53 schreef BorTheWolf het volgende:
off topic. wie maakt zo meteen een nieuw topic zonder dat er 3 tergelijk verschijnen ?
Gelukkigquote:
Ik hoef geen Rob wannabe te zijn ik heet al meer dan 40 jaar Robquote:Op donderdag 22 september 2005 02:55 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Of stiekum rob wannabe. ik voel dat, dat ik, ik jaa
heej niet iedereen over een kam scheren hequote:Op donderdag 22 september 2005 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Commentaren op de live streams. Iedereen haat Tanja!
Een modje moet het nummer maar even aanpassen.
Lekker simpelquote:Op donderdag 22 september 2005 03:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoef geen Rob wannabe te zijn ik heet al meer dan 40 jaar Rob
Denk t zo maar welquote:Op donderdag 22 september 2005 03:02 schreef BorTheWolf het volgende:
Waar is scanman01 eigenlijk naar bed ?
Omgevallen na de maandopdracht: 3 weken Lieske foto's plaatsen.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:02 schreef BorTheWolf het volgende:
Waar is scanman01 eigenlijk naar bed ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |