Ik was vroeger een singletjes maniak. Ging al mijn geld aan op. Heb er nog steeds een paar duizend. Van Pink Floyd totaan Peter Blanker... jawelquote:Op donderdag 22 september 2005 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
O je hebt het singeltje zelfs.![]()
Ik was in de war idd, Lodewijk van Aavezaathe was van het nummer "Verrek zeg kerel ben jij 't, Nog altijd aan de rol.. zit je pá nog op de Bahama's " etc...![]()
Die zijn weg... En ze fietsen ook al niet meer.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:42 schreef BB-King het volgende:
Heb ik iets gemist... waar zijn de siamese tweeling pakken gebleven?
JIj bent ZO gemeen!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
[quote]O je hebt het singeltje zelfs.![]()
Bron?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helaaser komen gewoon wat pakjes shag ipv filters dus roken kunnen ze gewoon blijven doen wat er ook gebeurd
Die moesten uit, want ze deden Tanja iets teveel denken aan wat er mis had kunnen gaan, had ze in verwachting geweest van een tweeling, iets wat ze sowieso graag gewild had, maar niet gekregen heeft , wat deze zwangerschap dus toch wel een beetje een domper geeft, buiten het feit dat ze liever niet had geweten dat het een meisje wordt natuurlijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:42 schreef BB-King het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:40 schreef newsman het volgende:
Hoi Kribbit![]()
Was, ff weg is Tanja al vertrokken.?
Moet jij niet hoognodig je stresspilletje innemen, want het komt zo niet goed met je hoor. Jezus, wat ben jij een ongelovelijk zeikwijf zeg. Dat je nog niet moe van jezelf bentquote:Op donderdag 22 september 2005 00:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Die moesten uit, want ze deden Tanja iets teveel denken aan wat er mis had kunnen gaan, had ze in verwachting geweest van een tweeling, iets wat ze sowieso graag gewild had, maar niet gekregen heeft , wat deze zwangerschap dus toch wel een beetje een domper geeft, buiten het feit dat ze liever niet had geweten dat het een meisje wordt natuurlijk.
Ach, het is best tragisch als iemand Peter Blanker op single heeft... maar ik vind het nog een geinig nummer ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:44 schreef Day het volgende:
[..]
JIj bent ZO gemeen!
Ik ken het ook, hoor Scan. Moest daarom ook zo lachen, want ik zag de man die het zong ineens voor me.![]()
Ja als ze voortijdig de opdracht staken dacht ik en dan gaat het alsnog alleen om de sigaretten en het meeste van de shag, maar ze mogen iig een pakje houden en dan krijgen ze om de 2-3 dagen een nieuw pakje geloof ikquote:Op donderdag 22 september 2005 00:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bron?![]()
Ik meen toch echt dat Roel dit gister meedeelde toen 'ie uit de dbk kwam.
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:42 schreef BB-King het volgende:
Ja verdomme, waarom moet die kaktrut dan ook weer zo'n über-lekker smoeltje hebben.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:38 schreef Day het volgende:
Kan ik het helpen dat jij je lul achterna loopt?![]()
![]()
dag schat, je bent er nog, zie ik, dat wilde ik even weten dusquote:Op donderdag 22 september 2005 00:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moet jij niet hoognodig je stresspilletje innemen, want het komt zo niet goed met je hoor. Jezus, wat ben jij een ongelovelijk zeikwijf zeg. Dat je nog niet moe van jezelf bent
Chantal is soms best okayquote:Op donderdag 22 september 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zegt vast tegen Tanja dat ze er vast aan moet wennen dat ze straks niet kan roken en weinig eten heeft
Toch heeft Chantal het nu over een week niet roken als ze het niet redden.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja als ze voortijdig de opdracht staken dacht ik en dan gaat het alsnog alleen om de sigaretten en het meeste van de shag, maar ze mogen iig een pakje houden en dan krijgen ze om de 2-3 dagen een nieuw pakje geloof ik(wel moeten ze dan met alle rokers die pakjes delen)
Hebben ze de loopband nog?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zijn weg... En ze fietsen ook al niet meer.
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:47 schreef milagro het volgende:
[..]
dag schat, je bent er nog, zie ik, dat wilde ik even weten dus![]()
Ze heeft wel een beetje een mannelijke kaaklijn. Nogal hoekig en fors.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja verdomme, waarom moet die kaktrut dan ook weer zo'n über-lekker smoeltje hebben.
Tanja gaat na 2 dagen borstvoeding over op flesvoedingquote:Op donderdag 22 september 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zegt vast tegen Tanja dat ze er vast aan moet wennen dat ze straks niet kan roken en weinig eten heeft
Ja en heb je die spierballen gezien.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:49 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze heeft wel een beetje een mannelijke kaaklijn. Nogal hoekig en fors.
Ben het niet met je eens (ze is ook niet lelijk overigens, maar über-lekker, nou nee)!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja verdomme, waarom moet die kaktrut dan ook weer zo'n über-lekker smoeltje hebben.
Hmm...ja ik hoorde haar dat net ook zeggen, misschien heeft BB het noodrantsoen harder gemaaktquote:Op donderdag 22 september 2005 00:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Toch heeft Chantal het nu over een week niet roken als ze het niet redden.
Bij opgeven was het toch echt géen sigaretten meer.
Ja dat zei ze idd en ook dat dat dan maar moest. Volgens mij hoorde ik haar een paar dagen geleden zeggen dat ze gek werd als er nix te roken was. 'twas gewoon weer ff een stookactie van mijn grote vriendinquote:Op donderdag 22 september 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Wát!!? Was Nathalie met d'r geschoren doos in beeld??!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:51 schreef milagro het volgende:
Zeg, die kipfiletjes staan Nathalie best okay
Heb je spuit elf ook weer met zijn nutteloze bijdrage in dit topicquote:Op donderdag 22 september 2005 00:49 schreef newsman het volgende:
Lekker simpel, pak tanja lekker simpel in de kont, of ga haar rimmen.
Net een vent.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en heb je die spierballen gezien.
Opletuh, Gertjequote:Op donderdag 22 september 2005 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Wát!!? Was Nathalie met d'r geschoren doos in beeld??!!!![]()
Nee.. zeker iets positiefs in de trant van dat ze zo heerlijk lekker weinig in beeld was geweest vandaag?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:52 schreef Day het volgende:
Heb je overigens gezien dat ik vandaag een POSITIEVE post over d'r had?
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:53 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga naar bed, kijkze nog iedereen en truste voor straks![]()
Truste..........quote:Op donderdag 22 september 2005 00:53 schreef -Delta- het volgende:
Rob is moe en moet eigenlijk gaan slapenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:54 schreef Zapje het volgende:
[..]
Truste..........![]()
trouwens...Rob begint de anderen te irriteren.....dat wordt straks ruzie....dan vliegen de mappen door het huis heen.......![]()
Dit was een nutteloze bijdrage, jij draagt echt niks bij. De groeten aan je leugenachtige, zwangere zeug Tanja.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je spuit elf ook weer met zijn nutteloze bijdrage in dit topic
trustequote:Op donderdag 22 september 2005 00:53 schreef -Delta- het volgende:
Ah vandaar jouw gedachtengang.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...ja ik hoorde haar dat net ook zeggen, misschien heeft BB het noodrantsoen harder gemaaktiig hadden ze al eens noodrantsoen gehad en toen konden ze nog WEL roken
Nope! Had nl. niet verwacht dat ze door zou gaan met de opdracht!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee.. zeker iets positiefs in de trant van dat ze zo heerlijk lekker weinig in beeld was geweest vandaag?
Slaap lekker, tot morgen.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:53 schreef -Delta- het volgende:
You go girl!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |